Definieer levenservaring eens?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Slow Chat![]()
Heb je niet veel levenservaring?
dochter.quote:
jij weet ook gewoon alles? :Squote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat is Sharon, zij had vroeger met DJ Vinnie James van Club Vie Rotterdam.
Ik zag haar een keer in de metro, haar extensions waren half uitgegroeid. Verder een mooi lijf, maar een dom hoofd.quote:
Ja ik heb mezelf geanalyseerd en resultaat van analyse is dat ik mezelf steeds beter heb leren kennenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe gaat het daarmee? ik zie weinig struggles meer van je helaas..
Goed verder
Mooi lijf?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik zag haar een keer in de metro, haar extensions waren half uitgegroeid. Verder een mooi lijf, maar een dom hoofd.
ahah jij hebt op iedereen wat te kankerequote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik zag haar een keer in de metro, haar extensions waren half uitgegroeid. Verder een mooi lijf, maar een dom hoofd.
wat gebeurt erquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja ik heb mezelf geanalyseerd en resultaat van analyse is dat ik mezelf steeds beter heb leren kennen. Ik wil eigenlijk helemaal geen vriendin. Als je vriendin hebt moet je telkens leiden, haar meenemen op dates, gezellig houden, bij familie op bezoek (ik doe dit echt nooit), veel praten (doe ik ook nooit). Ik heb hier allemaal helemaal geen zin in eigenlijk. Ik wil gewoon chillen met matties (die ik niet heb) zowel online als offline, zowel buitenland als binnenland. Verder speel ik vaker met mezelf, dit helpt wel. Wordt er alleen soms beetje energieloos van.
Ik zit alleen nog steeds met treinmeisje in mijn hoofd, ik fantaseer soms dat we samen gewoon van de zomer chillen, naar strand gaan, ijsje eten alles. Gewoon die summer life. Alleen ze moet even uit mijn hoofd.
Oh?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Als je vriendin hebt moet je telkens leiden, haar meenemen op dates, gezellig houden, bij familie op bezoek (ik doe dit echt nooit), veel praten (doe ik ook nooit).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |