Omdat weekendquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:13 schreef Bapple het volgende:
WAAROM IS DE TIETEL: BIJNA WEEKEND SC TERWIJL JULLIE WERKELOZE KUTHOEREN ALTIJD WEEKEND HEBBEN? :S
Nu ben ik schor.
Ja altijd dat gezeur met jouw ;squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Halloquote:mijn kloon is Zosk.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Titelquote:
Gered nog welquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:13 schreef VeerEli het volgende:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ VAS IS HIER, SC IS GERED
Ik heb niet eens weekend dus hjbquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:13 schreef Bapple het volgende:
WAAROM IS DE TIETEL: BIJNA WEEKEND SC TERWIJL JULLIE WERKELOZE KUTHOEREN ALTIJD WEEKEND HEBBEN? :S
Nu ben ik schor.
Op je kop gaan hangen en een frikadel met slagroom eten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:14 schreef TARDIS. het volgende:
Ik was eergister zo dronken dat ik nog steeds niet kan eten. Ik heb in twee dagen nu een bakje yoghurt en een banaan gegeten. Mijn lichaam blokkeert volledig als ik eten zie![]()
Was wel een toffe meetquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:14 schreef TARDIS. het volgende:
Ik was eergister zo dronken dat ik nog steeds niet kan eten. Ik heb in twee dagen nu een bakje yoghurt en een banaan gegeten. Mijn lichaam blokkeert volledig als ik eten zie![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja altijd dat gezeur met jouw ;szosk is toch dat ventje met de eerste doctor als UI?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hallomijn kloon is Zosk.
Wat is er nou weer mis met gered? OOK GELIJK WEER ZEUREN HE SJONGEJONGE OUWE ZEIKBAKquote:
het is dat jij het bent en dus niet erg veel boeit maar lekker fuck you naar de rest ditquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:13 schreef VeerEli het volgende:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ VAS IS HIER, SC IS GERED
Oh. bedankt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat weekend
Weekeinde, meerbepaald van vrijdagavond tot maandagmorgen.
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/weekend
Maagzweer, je gaat dood.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:14 schreef TARDIS. het volgende:
Ja die chineesquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zosk is toch dat ventje met de eerste doctor als UI?
Jij hebt dus wel weekend, gezien de post van: Vaseline_quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb niet eens weekend dus hjb
geef mij jouw UI dan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was gelukkig vorige week al aan een testament begonnen.
Kus op je boos en ja sorry maar het is echt bout hier de laatste tijd, can't deny.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
het is dat jij het bent en dus niet erg veel boeit maar lekker fuck you naar de rest ditkakwijf!
![]()
Het is wat je er zelf van maaktquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kus op je boos en ja sorry maar het is echt bout hier de laatste tijd, can't deny.
tyfushoer!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kus op je boos en ja sorry maar het is echt bout hier de laatste tijd, can't deny.
Ik alleen wd en chrizz. Die fas is zo'n zure kut ehquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:16 schreef VeerEli het volgende:
Ik mis Zosk
Ik mis Bobby
Ik mis WD
Ik mis Gorgonzola
Ik mis Fas
Ik mis zelfs Germano![]()
![]()
En ik mis wd ook
nou enquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:16 schreef Bapple het volgende:
[..]
Jij hebt dus wel weekend, gezien de post van: Vaseline_
HJB