Nee. Geen zin in nu.quote:
Is een opblaaspop niet wat voor jou?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja ik heb mezelf geanalyseerd en resultaat van analyse is dat ik mezelf steeds beter heb leren kennen. Ik wil eigenlijk helemaal geen vriendin. Als je vriendin hebt moet je telkens leiden, haar meenemen op dates, gezellig houden, bij familie op bezoek (ik doe dit echt nooit), veel praten (doe ik ook nooit). Ik heb hier allemaal helemaal geen zin in eigenlijk. Ik wil gewoon chillen met matties (die ik niet heb) zowel online als offline, zowel buitenland als binnenland. Verder speel ik vaker met mezelf, dit helpt wel. Wordt er alleen soms beetje energieloos van.
Ik zit alleen nog steeds met treinmeisje in mijn hoofd, ik fantaseer soms dat we samen gewoon van de zomer chillen, naar strand gaan, ijsje eten alles. Gewoon die summer life. Alleen ze moet even uit mijn hoofd.
Ik zie geen positieve vooruitgang.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja ik heb mezelf geanalyseerd en resultaat van analyse is dat ik mezelf steeds beter heb leren kennen. Ik wil eigenlijk helemaal geen vriendin. Als je vriendin hebt moet je telkens leiden, haar meenemen op dates, gezellig houden, bij familie op bezoek (ik doe dit echt nooit), veel praten (doe ik ook nooit). Ik heb hier allemaal helemaal geen zin in eigenlijk. Ik wil gewoon chillen met matties (die ik niet heb) zowel online als offline, zowel buitenland als binnenland. Verder speel ik vaker met mezelf, dit helpt wel. Wordt er alleen soms beetje energieloos van.
Ik zit alleen nog steeds met treinmeisje in mijn hoofd, ik fantaseer soms dat we samen gewoon van de zomer chillen, naar strand gaan, ijsje eten alles. Gewoon die summer life. Alleen ze moet even uit mijn hoofd.
Bietje mager, vind het altijd zo'n afknapper als je de contouren van je piemel terug ziet in d'r buik bij het bedrijven van de liefde.quote:
Gast, verlaat je huidige levensstijl gewoon en ga trachten te doen wat je diep van binnen wil doen. Dat is beter voor iedereen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Laat me weten wanneer je er wel zin in hebt, ik ben echt heel erg benieuwd naar je mening.quote:
Representeren die boksende ballen in jouw UI jouw dagelijkse teelballen? Of hoe moet ik dit zien?quote:
wtf wat wil jij voor fattie danquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bietje mager, vind het altijd zo'n afknapper als je de contouren van je piemel terug ziet in d'r buik bij het bedrijven van de liefde.
Waarom zou je dit willen weten?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:33 schreef Bapple het volgende:
[..]
Representeren die boksende ballen in jouw UI jouw dagelijkse teelballen? Of hoe moet ik dit zien?
Ik zie welquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Laat me weten wanneer je er wel zin in hebt, ik ben echt heel erg benieuwd naar je mening.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bietje mager, vind het altijd zo'n afknapper als je de contouren van je piemel terug ziet in d'r buik bij het bedrijven van de liefde.
Als ik op mezelf woon dan is het eerste wat ik aanschaf dit:quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Is een opblaaspop niet wat voor jou?
kan mee naar het strand enzo. kost je verder niks en is lekker stil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan koop ik er een tablet bij die ik leg ik dan op de plaats van de hoofd zeg maar.Hoezo? Ik weet nu toch wat ik wel wil en niet wil.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik zie geen positieve vooruitgang.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2014 13:35:32 ]
Lijkt me best wel pijnlijk ..quote:
Ik dacht dat jij wel van magere altomeisjes met zwart geverfd haar hieldquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als de zuurtegraad van jouw geest voortkomt uit de zuurtegraad van je vagina mag je wel een flinke pot brandkalk meenemen voor een verzetje.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als ik op mezelf woon dan is het eerste wat ik aanschaf dit:Waarom nu niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hoezo? Ik weet nu toch wat ik wel wil en niet wil.
Mij ook wel, maar mijn ballen hebben geen ledematen.quote:
Ik heb geen fysieke voorkeur eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel van magere altomeisjes met zwart geverfd haar hield
Dus je zegt eigenlijk dat jouw UI ergens anders op 'slaat'?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mij ook wel, maar mijn ballen hebben geen ledematen.
Haha wie ben jij nou weer danquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als de zuurtegraad van jouw geest voortkomt uit de zuurtegraad van je vagina mag je wel een flinke pot brandkalk meenemen voor een verzetje.
Je mag blij zijn met wat je heb? Dat motto?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb geen fysieke voorkeur eigenlijk.
Dus je zou een meid met een verlengstukje ook doen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb geen fysieke voorkeur eigenlijk.
quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Als ik op mezelf woon dan is het eerste wat ik aanschaf dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Ja op kutten hahahahaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:36 schreef Bapple het volgende:
[..]
Dus je zegt eigenlijk dat jouw UI ergens anders op 'slaat'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |