Als ik hetzelfde zeg geloof je me dan ook?????quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik afgevallen ben geloof je me dan?????
Waar van af?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik afgevallen ben geloof je me dan?????
hihiquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:38 schreef BlueMage het volgende:
Duimen dat ik vanav niet hoef te werken. (nachtdienst)
hahaahhahhahaha ;pquote:
de trapquote:
Neequote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik hetzelfde zeg geloof je me dan ook?????
anders kan je NL niet zien!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:38 schreef BlueMage het volgende:
Ligt eraan welk werk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:38 schreef BlueMage het volgende:
kliet een sacht zcheetje -_-quote:
Jij ook niet heel erg hè?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nou nou, da's ook niet echt vriendelijk wel.
Vocabulaire van Vas is niet heel erg denderend thoquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nou nou, da's ook niet echt vriendelijk wel.
Wat is er zo erg aan dan?quote:
Je moet samen zijn met je vriendin ook als vrije tijd zien. Vrije tijd die je samen hebt. Veel leuker dan alleen doorbrengen. Alleen weet jij dat nog niet omdat je dat blijkbaar nooit gedaan hebt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan dan?
Kost maar paar honderd dollar en voor het slapen er even 5 minuten op, schoonmaken, wegstoppen en klaar.
En zonder vriendin houdt je veel meer vrije tijd over.
Als je eenmaal werkt van 8-5 en laten we zeggen rond 6 uur thuis bent. Dan heb ik echt geen zin om met iemand te praten, dan ben ik gewoon moe van dagje werken, dan ga ik liever naar de gym en daarna serie / filmpje kijken en gamen.
struggles van een 17 jarige.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kost maar paar honderd dollar en voor het slapen er even 5 minuten op, schoonmaken, wegstoppen en klaar.
Als je eenmaal werkt van 8-5 en laten we zeggen rond 6 uur thuis bent. Dan heb ik echt geen zin om met iemand te praten, dan ben ik gewoon moe van dagje werken, dan ga ik liever naar de gym en daarna serie / filmpje kijken en gamen.
Als jij daar oprecht het gelukkigst van wordt, dan moet je dar ook maar gewoon doen. Of je maakt jezelf wijs dat dit is wat je echt wil omdat je het daadwerkelijke probleem niet wilt of kunt aanpakken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
+1quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet samen zijn met je vriendin ook als vrije tijd zien. Vrije tijd die je samen hebt. Veel leuker dan alleen doorbrengen. Alleen weet jij dat nog niet omdat je dat blijkbaar nooit gedaan hebt.
Huh? Haha! Nederland is er vanavond ook wel hoor!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:42 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Die spelen zondag, zoveel weet ik er nog wel van.
Je kan thuis komen, koken, hij je ding doen/zij ding doen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
'pls' is geen Nederlands, wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zonder die wie ertussen; "wie goed doet, goed ontmoet" ken je taal pls
Een mens moet niks. Sowieso is voor mij alleen zijn ook belangrijk, ongeacht wat ik al dan niet gedaan heb.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet samen zijn met je vriendin ook als vrije tijd zien. Vrije tijd die je samen hebt. Veel leuker dan alleen doorbrengen. Alleen weet jij dat nog niet omdat je dat blijkbaar nooit gedaan hebt.
Ik bedoel plsquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'pls' is geen Nederlands, wat bedoel je precies?
Dat is een lange iquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'pls' is geen Nederlands, wat bedoel je precies?
Waarom zou je dan überhaupt samenwonen? Als je langs elkaar heen gaat leven.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je kan thuis komen, koken, hij je ding doen/zij ding doen?
Ja, maar jij hebt geen levenservaring.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een mens moet niks. Sowieso is voor mij alleen zijn ook belangrijk, ongeacht wat ik al dan niet gedaan heb.
Die punt-komma staat daar ook verkeerd, had een dubbelepunt moeten zijn en ik had zelf voor 'ken' nog een komma geplaatst. Beetje onduidelijk zo wat je eigenlijk precies wilt zeggen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zonder die wie ertussen; "wie goed doet, goed ontmoet" ken je taal pls
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die punt-komma staat daar ook verkeerd, had een dubbelepunt moeten zijn en ik had zelf voor 'ken' nog een komma geplaatst. Beetje onduidelijk zo wat je eigenlijk precies wilt zeggen.
Precies dit.quote:
Een zin zonder persoonsvorm is geen zin, waarom zet je die punt er achter?quote:
Ja.quote:
Wa denkte gij nou.quote:
Je hebt het nog steeds niet gedefinieerd dus ik heb echt geen idee wat je zeggen wilt.quote:
2edgy4me dit.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een zin zonder persoonsvorm is geen zin, waarom zet je die punt er achter?
Hou je tong eens binnensmonds kwijlende mongool.quote:
PIEMELPAP.quote:
likje?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:48 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hou je tong eens binnensmonds kwijlende mongool.
Had meer van je verwacht. Teleurstellend.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je hebt het nog steeds niet gedefinieerd dus ik heb echt geen idee wat je zeggen wilt.
Mijn begeleider is ook een Fokkerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Weten je begeleiders dat je op het internet zit?
Wat had je precies verwacht? Dan ga ik m'n best doen zie je.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had meer van je verwacht. Teleurstellend.
maar daarentegen ben ik wel een kwaliteitsuser.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Beetje onverantwoordelijke user dan
Wietparkiet?quote:
Nee, zeg ik dat? Beetje anderen woorden in de mond leggen, diep en dieptriest.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha, denk je nou echt dat je autoriteit hebt of zo?
Met jouw mentale capaciteit krijg je niet eens toestemming om de triangel te mogen bespelen in de Jostiband.quote:
zonder hoofdletterquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wietparkiet?
[..]
Nee, zeg ik dat? Beetje anderen woorden in de mond leggen, diep en dieptriest.
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ben je goed?
dan kunnen we samen spelen
Als JNG nog had bestaan wel jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:51 schreef Bapple het volgende:
[..]
maar daarentegen ben ik wel een kwaliteitsuser.
Ik leg je geen woorden in de mond, ik vroeg je watquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
Nee, zeg ik dat? Beetje anderen woorden in de mond leggen, diep en dieptriest.
34 juni Wilhelminapark Utreg?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zonder hoofdletter
maar wnr keertje blowen
Nou eerlijk gezegd heb ik dat wel eens gedaan. Ik werd er heel gelukkig van! Die lachjes van mensen op hun gezicht, het was werkelijk ge-wel-dig! Ik heb nooit een betere avond gehad, behalve misschien dat ik mijn hand in mijn moeder haar anus mocht steken en op een andere avond na dat ik mijn kleine broertje mocht offeren aan de Baäl. Verder washet een geslaagde avond en heb je het helaas weer mis kleine klapmongool. Je lijkt mijn begeleider wel, die zegt ookaltijd dat ik me niet mag bezighouden met wurgsex.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Met jouw mentale capaciteit krijg je niet eens toestemming om de triangel te mogen bespelen in de Jostiband.
jng?quote:
Waarom offer je je broertje aan een god van oorlogquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:54 schreef Bapple het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd heb ik dat wel eens gedaan. Ik werd er heel gelukkig van! Die lachjes van mensen op hun gezicht, het was werkelijk ge-wel-dig! Ik heb nooit een betere avond gehad, behalve misschien dat ik mijn hand in mijn moeder haar anus mocht steken en op een andere avond na dat ik mijn kleine broertje mocht offeren aan de Baäl. Verder washet een geslaagde avond en heb je het helaas weer mis kleine klapmongool. Je lijkt mijn begeleider wel, die zegt ookaltijd dat ik me niet mag bezighouden met wurgsex.
Nee jouw post suggereert dat ik denk dat ik autoriteit heb anders vroeg je wel of ik denk dat ik autoriteit heb en niet denk je nou echt dat je autoriteit hebt nou grquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik leg je geen woorden in de mond, ik vroeg je wat.
Omdat ik ruzie had met mijn zus.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Waarom offer je je broertje aan een god van oorlog?
Alleen als Vas gezellig meedoet.quote:
Wat meer nadenken voor jezelf en niet alles in hapklare brokken verwachtenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat had je precies verwacht? Dan ga ik m'n best doen zie je.
Heet jij robertson van je achternaam?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:56 schreef Bapple het volgende:
[..]
Omdat ik ruzie had met mijn zus.
inb4 pics van je zusje:
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heet jij robertson van je achternaam?
Hey!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:56 schreef Bapple het volgende:
[..]
Omdat ik ruzie had met mijn zus.
inb4 pics van je zusje:
[ afbeelding ]
Maar zodra ik voor mezelf nadenk sabel je dat weer neer. Ik vind dit allemaal maar heel erg ingewikkeldquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat meer nadenken voor jezelf en niet alles in hapklare brokken verwachtenbeetje initiatief en de kennis had ik hoger ingeschat. Ik duim voor je.
quote:
Wasdaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:56 schreef wietparkiet het volgende:
Vas maak eens steam aan ik heb nog een exemplaar van terraria
ow excuusquote:
Dat doe ik om je scherp te houden alleen het werkt nietquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar zodra ik voor mezelf nadenk sabel je dat weer neer. Ik vind dit allemaal maar heel erg ingewikkeld:S :S :S .
Excuus aanvaardt.quote:
Dus eigenlijk moet ik je per facto niet serieus nemen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat doe ik om je scherp te houden alleen het werkt niet
Jouw*quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
krijg jij ook al geen seks van veer?
Niet om jou hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij hebt ons binnen gebracht heh, vergeet dat niet.
Dat is aan jou. Ik vertrouw op een goede keus.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet ik je per facto niet serieus nemen?
Werkt dus toch nog wel aardig allemaal.
Hahaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
geen seks krijgen van veerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
TIL dwc is jonger dan ik.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Shit man, ik ben sinds gister gewoon een kwart eeuw oud.
Fargo (de film) uit de jaren 90 vind ik ook erg goed, dat is wat mij overhaalde om de serie te gaan kijken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja ik had inderdaad ook op reddit () gelezen dat dit een goede serie is. Het origineel is volgens mij een film? Maar goed, volgens mij staat 'ie op Netflix dus ga er na mijn laatste tt aan beginnen. Iedereen zegt trouwens ook dat True Detective een geweldige serie is True Detective (TV Series 2014– ) - IMDb
Was je jaaaren geleden ook geler dan nu?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Inderdaad, wat een toffe filmquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Fargo (de film) uit de jaren 90 vind ik ook erg goed.
Thanks, ouwe zakquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
TIL dwc is jonger dan ik.
en gefeliciteerd ouwe rukker.
7.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was je jaaaren geleden ook geler dan nu?
Afgerond?quote:
Gefeliciteerd denk ikquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
hihihi ik ga bij mn vrindje wat leuke dingentjes postenquote:
xDquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hihihi ik ga bij mn vrindje wat leuke dingentjes posten![]()
hihiehiaah hoi fl ;D ik heb het zeepje laten vallen in de doesj hihihihi ;@
Maar voor dergelijk gedrag niet? hehe ok.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:31 schreef RockNijntje het volgende:
Sorry, voor dergelijk taalgebruik acht ik mezelf toch minstens vier jaar te oud.
Gedrag als in zeepjes laten vallen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar voor dergelijk gedrag niet? hehe ok.
Neequote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gedrag als in zeepjes laten vallen?
jaloersquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hihihi ik ga bij mn vrindje wat leuke dingentjes posten![]()
hihiehiaah hoi fl ;D ik heb het zeepje laten vallen in de doesj hihihihi ;@
Oh was je jarig, nog gefeliciteerd Long John Silverquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Waarop precies?quote:
wijo veel repsquote:
Ik dacht misschien is het iets.quote:
Hard work & dedication, wat is het excuus van de Nederlandse vrouw? Daar sta je dan met je spijtige aars. Myron.quote:
"De nederlandse vrouw"quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hard work & dedication, wat is het excuus van de Nederlandse vrouw? Daar sta je dan met je spijtige aars. Myron.
Thanks bby =$quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh was je jarig, nog gefeliciteerd Long John Silver
En?quote:
allemaal drakenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hard work & dedication, wat is het excuus van de Nederlandse vrouw? Daar sta je dan met je spijtige aars. Myron.
Kanikniquote:
Series die op IMDb maar een 7,1 krijgen heb ik niet erg veel vertrouwen in.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een toffe film. Sowieso kan ik alles van de Coen's wel waarderen.
Low Winter Sun (TV Series 2013– ) - IMDb is trouwens ook wel een aardige serie maar ik vind zowel Strong als James altijd hele prettige acteurs om naar te kijken.
Begrijpelijk, het is ook geen topper maar ik geloof dat we allebei ook wel een andere smaak hebben. Maar als je echt niks meer weet zou ik 'em aanraden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Series die op IMDb maar een 7,1 krijgen heb ik niet erg veel vertrouwen in.
IMDb ratings zijn ook niet alles (zeker niet voor films) maar series (goede en slechte) krijgen op IMDb vrijwel allemaal relatief hoge ratings dus series met relatief lage ratings begin ik maar gewoon niet aan.
Tis watquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:33 schreef anti-loper het volgende:
Een fokker heeft mij blijkbaar gespot gisteren.
Alleen weet niet meer wat ik gister aan had. Ik had vandaag wel aan wat hij beschreef
Ja ik voel mij opeens niet meer zo veiligquote:
Hoe wist hij hoe je eruit zag danquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:40 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja ik voel mij opeens niet meer zo veilig
Mijn privacy is geschonden
Was je met je lichtroze shisha bezig?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:33 schreef anti-loper het volgende:
Alleen weet niet meer wat ik gister aan had. Ik had vandaag wel aan wat hij beschreef
Ben je lekker?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:33 schreef anti-loper het volgende:
Ik ben best aantrekkelijkquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:44 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Was je met je lichtroze shisha bezig?
Misschien is dit het juiste moment om die topless foto weer eens te posten.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:46 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Of ja, er zijn natuurlijk ook niet zo veel mannen van 1.60 in Nederland.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Misschien is dit het juiste moment om die topless foto weer eens te posten.
wow dwergquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:51 schreef anti-loper het volgende:
Jullie maken me ook steeds kleiner. Van 170 naar 165 nu 160
Zou je mij niet in die lijst willen zetten?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:51 schreef Zaktabak het volgende:
Ik werk mijn favo FOK!ers bij (zoals voederbietel en Niet_toegestaan_ e.v.a.), maar ik zet met het dilemma: SadPanda wel of niet erin?
bby je zou me gevenquote:
En waarom wel niet?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou je mij niet in die lijst willen zetten?
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou je mij niet in die lijst willen zetten?
Srs waarom zijn zoveel fokkers zo kleinquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:51 schreef anti-loper het volgende:
Jullie maken me ook steeds kleiner. Van 170 naar 165 nu 160
oeh o onsekurquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:33 schreef anti-loper het volgende:
Foto van je kapsel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:52 schreef anti-loper het volgende:
[..]
bby je zou me geven
vooral met mijn ziek freshe kapsel nu. zoveel complimentjes gekregen vandaag
Echt hequote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Srs waarom zijn zoveel fokkers zo kleinPanzer mortaxx dima enz, snap duidelijk waarom ze zich zo uitsloven in de gym.
Waarom niet?quote:
Thnx.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:51 schreef Zaktabak het volgende:
Werk mijn favo FOK!ers in mijn fobo bij (zoals voederbietel en Niet_toegestaan_ e.v.a.)
Heb je snapchatquote:
Waarom hecht je zoveel waarde aan forumgebruikers?quote:
Maar wel allemaal 30+ cm in de broek.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Srs waarom zijn zoveel fokkers zo kleinPanzer mortaxx dima enz, snap duidelijk waarom ze zich zo uitsloven in de gym.
Doe ik niet, maar vind het wel geinig om dat lijstje bij te houden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom hecht je zoveel waarde aan forumgebruikers?
Maar. Maar.. Maar TARDIS. heeft ut ookquote:
hehehe idd geinigquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:55 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Doe ik niet, maar vind het wel geinig om dat lijstje bij te houden.
Problrmen mee?
Ik heb zovaak te horen gekregen dat mijn pener gewoon te dik is. Qua lengte valt ie mee , maar hij is echt dikquote:
Als je zo tegen je zelf praat lijkt het alsof je jezelf wil overtuigen..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:56 schreef anti-loper het volgende:
Maar ja ik mag wel klein zijn , ik heb gewoon een succesvol leven toch.
School gaat goed , ben gezond en lekker fit. Heb een leuke chimi en ook vrienden/kennisen waarmee ik heel goed omkan gaan.
Niet gelijk zo in de aanval zegt 'iequote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hehehe idd geinig
Niet gelijk zo in de aanval. het is gewoon een vraag.
Ach ja, je doet maar. Ik vind je zonder ook een toffe kerel hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Maar. Maar.. Maar TARDIS. heeft ut ook![]()
![]()
Wil je weer aandacht, jong?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet gelijk zo in de aanval zegt 'ie.
Oh dan heb ik het misschien verkeerd verwoord.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je zo tegen je zelf praat lijkt het alsof je jezelf wil overtuigen..
Oke bedankt voor de informatiequote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:57 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik heb zovaak te horen gekregen dat mijn pener gewoon te dik is. Qua lengte valt ie mee , maar hij is echt dik
HAHA, ditquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo kwam het inderdaad over ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je zo tegen je zelf praat lijkt het alsof je jezelf wil overtuigen..
Boeiend of iemand je klein vind. Als je zelf maar content bent toch hahahaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:58 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Oh dan heb ik het misschien verkeerd verwoord.
Maar dat was meer een reactie op dat klein zijn / uitsloven
Gisteren nog. Graag gedaanquote:
Gewoon zijn wie je wilt zijn, en daarna een lekkere wandeling door het Hakunabosquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Boeiend of iemand je klein vind. Als je zelf maar content bent toch hahaha
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:58 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Zo kwam het inderdaad over ja.
Weet jij waar het Hakuna-symbool voor staat?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon zijn wie je wilt zijn, en daarna een lekkere wandeling door het Hakunabos!
Nou ok. Ik jou ook hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ach ja, je doet maar. Ik vind je zonder ook een toffe kerel hoor.
Zo is het. Truitje aan met hakuna symbool en marcheren met die benenwagen ;Dquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon zijn wie je wilt zijn, en daarna een lekkere wandeling door het Hakunabos!
Trots zijn op je lengtequote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:00 schreef ntm het volgende:
Trots zijn op je lengteWij kleine mensen kunnen daar niks aan doen JA
Dat was een beetje de gedachte inderdaad.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:00 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nou ok. Ik jou ook hoor.
Maar ik dacht dat het ging om zoekresultaten in google op 'voederbietel' ofzo. Stel een werkgevers komt jouw alter-ego hier tegen, kan hij dat misschien zo doorlinken via zo'n fobo. Hoe minders hits op Google, hoe beter, wat dat betreft.
Ben jij ook kleinquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:00 schreef ntm het volgende:
Verkeerd account Modus.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hehehe idd geinig
Niet gelijk zo in de aanval. het is gewoon een vraag.
Niet zo srs zijn..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:56 schreef anti-loper het volgende:
Maar ja ik mag wel klein zijn , ik heb gewoon een succesvol leven toch.
School gaat goed , ben gezond en lekker fit. Heb een leuke chimi en ook vrienden/kennisen waarmee ik heel goed omkan gaan.
aaawh cutiequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Wel schattig die kan je zo handpuppetten, en ze heeft ook nog van die schattige hamsterwangen waar je dan zo lekker in kan knijpenquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Oeh, spannende spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Ja denk ik. Mijn ID zegt 168 maar dat klopt volgens mij nietquote:
Samen zijn we 1m75quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:00 schreef ntm het volgende:
Geretardeerde, smakeloze, excentrieke anorexiapatiënten met een enorme identiteitscrisis.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet jij waar het Hakuna-symbool voor staat?
Nee.. maar dat is echt klein!!quote:
Is echt irritant als mensen in je wangen knijpenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel schattig die kan je zo handpuppetten, en ze heeft ook nog van die schattige hamsterwangen waar je dan zo lekker in kan knijpen
Ik heb maar 30 cm.quote:
Welke wangetjes. Die onder je broekje uitkomen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Is echt irritant als mensen in je wangen knijpen
Geef mij paar cm danquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Samen zijn we 1m75.
[..]
Geretardeerde, smakeloze, excentrieke anorexiapatiënten met een enorme identiteitscrisis.
Alsof je in Turkije geen kleine mensen gewend bentquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee.. maar dat is echt klein!!
Heb n mannelijke collega van 1m59. Als ik naast die man sta als ik hakken draag is dat echt lachwekkend
Ik ben zo door- en door intolerant geworden door FOK!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo is het. Truitje aan met hakuna symbool en marcheren met die benenwagen ;D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het probleem is niet zozeer dat ik niets weet maar meer wat ik überhaupt een kans wil geven.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Begrijpelijk, het is ook geen topper maar ik geloof dat we allebei ook wel een andere smaak hebben. Maar als je echt niks meer weet zou ik 'em aanraden.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ben zo door- en door intolerant geworden door FOK!. Types als Hapuna en Chai trek ik echt niet meer tegenwoordig
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben jij turks?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Alsof je in Turkije geen kleine mensen gewend bent
Klopt, of over je neus wrijven 'omdat je zo'n schattig neusje hebt'quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee fouterdquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Welke wangetjes. Die onder je broekje uitkomen?
Waarom draag je hakken als je al 1.80 bent. Srs why?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee.. maar dat is echt klein!!
Heb n mannelijke collega van 1m59. Als ik naast die man sta als ik hakken draag is dat echt lachwekkend
Al troll jij wel de helft van de tijd, maar die mensen zouden ze de toegang tot internet moeten ontzeggenquote:
Doen ze dat bij jou ja?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt, of over je neus wrijven 'omdat je zo'n schattig neusje hebt'
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ben zo door- en door intolerant geworden door FOK!. Types als Hapuna en Chai trek ik echt niet meer tegenwoordig
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
chai ook gewoon..
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
In het oosten zijn ze veelal langer dan 1.65. Jij bent net mn nichtje van 11...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Alsof je in Turkije geen kleine mensen gewend bent
Waarom niet? Als ik dat mooie schoenen vind.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom draag je hakken als je al 1.80 bent. Srs why?
KAPPE NU!!quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt, of over je neus wrijven 'omdat je zo'n schattig neusje hebt'
komt door je wangenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Omdat ik platte schoenen lelijk vind, omdat ik combineer tussen sneakers, hakken, laarzen etc.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom draag je hakken als je al 1.80 bent. Srs why?
Mij maak je alleen onzeker met je gezichtsbeharing.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En omdat ik t fijn vind mannen onzeker te maken met mijn lengte.
Wat wil je?quote:
srs bange eekhoorn troniequote:
Alle vrouwen hebben wat haar in het gezicht? Als je doelt op een eventuele snor: heb ik nietquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mij maak je alleen onzeker met je gezichtsbeharing.
Ja? Zusje van mn vriend date een Turk van 1m94, dacht ook wtfquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
In het oosten zijn ze veelal langer dan 1.65. Jij bent net mn nichtje van 11...
ik ken wel een meisje van jouw lengte die juf is. ziet er inderdaad niet uitquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:11 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja? Zusje van mn vriend date een Turk van 1m94, dacht ook wtf![]()
Soms wel awkward ja, sta je tussen allemaal kinderen van 10/11 met dezelfde lengte
Maar beter dat ik geen juf ben geworden.
Wat is je leeftijd?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:11 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja? Zusje van mn vriend date een Turk van 1m94, dacht ook wtf![]()
Soms wel awkward ja, sta je tussen allemaal kinderen van 10/11 met dezelfde lengte
Maar beter dat ik geen juf ben geworden.
is die niet een beetje jong om sumo worstelaar te zijn?quote:
Ja is raarquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken wel een meisje van jouw lengte die juf is. ziet er inderdaad niet uit
Hoe eerder ze beginnen hoe beterquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is die niet een beetje jong om sumo worstelaar te zijn?
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alle vrouwen hebben wat haar in het gezicht? Als je doelt op een eventuele snor: heb ik niet
Ja jij bent er mee begonnen hequote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:14 schreef Stimorol- het volgende:
Ntm waarom jatten deze fakers mn hamsterwangen opmerkingen
gvd gast kom ik even op een goed moment binnenvallenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan je dit met jouw ass?
hamsterwangen zijn gewoon cute..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:14 schreef Stimorol- het volgende:
Ntm waarom jatten deze fakers mn hamsterwangen opmerkingen
gemiste carrièrequote:
Bah vieze junkie!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:08 schreef anti-loper het volgende:
Ff mijn laatste waterpijp klaarmaken. Morgen is het al ramadan
Ask che.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan je dit met jouw ass?
:Squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |