Jouw*quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
krijg jij ook al geen seks van veer?
Niet om jou hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij hebt ons binnen gebracht heh, vergeet dat niet.
Dat is aan jou. Ik vertrouw op een goede keus.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet ik je per facto niet serieus nemen?
Werkt dus toch nog wel aardig allemaal.
Hahaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
geen seks krijgen van veerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
TIL dwc is jonger dan ik.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Shit man, ik ben sinds gister gewoon een kwart eeuw oud.
Fargo (de film) uit de jaren 90 vind ik ook erg goed, dat is wat mij overhaalde om de serie te gaan kijken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja ik had inderdaad ook op reddit () gelezen dat dit een goede serie is. Het origineel is volgens mij een film? Maar goed, volgens mij staat 'ie op Netflix dus ga er na mijn laatste tt aan beginnen. Iedereen zegt trouwens ook dat True Detective een geweldige serie is True Detective (TV Series 2014– ) - IMDb
Was je jaaaren geleden ook geler dan nu?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Inderdaad, wat een toffe filmquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Fargo (de film) uit de jaren 90 vind ik ook erg goed.
Thanks, ouwe zakquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
TIL dwc is jonger dan ik.
en gefeliciteerd ouwe rukker.
7.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was je jaaaren geleden ook geler dan nu?
Afgerond?quote:
Gefeliciteerd denk ikquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
hihihi ik ga bij mn vrindje wat leuke dingentjes postenquote:
xDquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hihihi ik ga bij mn vrindje wat leuke dingentjes posten![]()
hihiehiaah hoi fl ;D ik heb het zeepje laten vallen in de doesj hihihihi ;@
Maar voor dergelijk gedrag niet? hehe ok.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:31 schreef RockNijntje het volgende:
Sorry, voor dergelijk taalgebruik acht ik mezelf toch minstens vier jaar te oud.
Gedrag als in zeepjes laten vallen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar voor dergelijk gedrag niet? hehe ok.
Neequote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gedrag als in zeepjes laten vallen?
jaloersquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hihihi ik ga bij mn vrindje wat leuke dingentjes posten![]()
hihiehiaah hoi fl ;D ik heb het zeepje laten vallen in de doesj hihihihi ;@
Oh was je jarig, nog gefeliciteerd Long John Silverquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Waarop precies?quote:
wijo veel repsquote:
Ik dacht misschien is het iets.quote:
Hard work & dedication, wat is het excuus van de Nederlandse vrouw? Daar sta je dan met je spijtige aars. Myron.quote:
"De nederlandse vrouw"quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hard work & dedication, wat is het excuus van de Nederlandse vrouw? Daar sta je dan met je spijtige aars. Myron.
Thanks bby =$quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh was je jarig, nog gefeliciteerd Long John Silver
En?quote:
allemaal drakenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hard work & dedication, wat is het excuus van de Nederlandse vrouw? Daar sta je dan met je spijtige aars. Myron.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |