hihihi ik ga bij mn vrindje wat leuke dingentjes postenquote:
xDquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hihihi ik ga bij mn vrindje wat leuke dingentjes posten![]()
hihiehiaah hoi fl ;D ik heb het zeepje laten vallen in de doesj hihihihi ;@
Maar voor dergelijk gedrag niet? hehe ok.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:31 schreef RockNijntje het volgende:
Sorry, voor dergelijk taalgebruik acht ik mezelf toch minstens vier jaar te oud.
Gedrag als in zeepjes laten vallen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar voor dergelijk gedrag niet? hehe ok.
Neequote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gedrag als in zeepjes laten vallen?
jaloersquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hihihi ik ga bij mn vrindje wat leuke dingentjes posten![]()
hihiehiaah hoi fl ;D ik heb het zeepje laten vallen in de doesj hihihihi ;@
Oh was je jarig, nog gefeliciteerd Long John Silverquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Shit man, ik ben sinds gister gewoon een kwart eeuw oud.
Waarop precies?quote:
wijo veel repsquote:
Ik dacht misschien is het iets.quote:
Hard work & dedication, wat is het excuus van de Nederlandse vrouw? Daar sta je dan met je spijtige aars. Myron.quote:
"De nederlandse vrouw"quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hard work & dedication, wat is het excuus van de Nederlandse vrouw? Daar sta je dan met je spijtige aars. Myron.
Thanks bby =$quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh was je jarig, nog gefeliciteerd Long John Silver
En?quote:
allemaal drakenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hard work & dedication, wat is het excuus van de Nederlandse vrouw? Daar sta je dan met je spijtige aars. Myron.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |