Had opgezocht over iets wat ik al een keer eerder gelezen had.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
Chai![]()
heb je uitgezocht waar het hakuna symbool voor staat?
Ze komem wel als mietjes over jaquote:
Dat dacht/denk ik ook over jou.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze komem wel als mietjes over ja
Voederbieter mofrikaan ofzo? Antiloper, gefrustreerde schaker? Blauwetijger, homo in de kast?
Waar komen deze tjappies opeens vandaan
"Kijk mij even politiek geëngageerd zijn"quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:44 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Juncker voorgedragen als voorzitter van de Europese Commissie.
Ben je meteen een ouwe chagrijnige lul als je een kwart eeuw oud bent?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Kijk mij even politiek geëngageerd zijn".
[ afbeelding ]
Shit, daar moet ik wel voor gaan oppassen idd.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben je meteen een ouwe chagrijnige lul als je een kwart eeuw oud bent?
du alte steckd"ose empfruchter!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Grapug spelfoutje. Ik ben inderdaad een Berliner.
Nog gefeliciteerdquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Shit, daar moet ik wel voor gaan oppassen idd.
Uw zoekbewerking - alte steckdose empfruchte - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.quote:
Wie geht's?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is dit echt?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ja kanquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - alte steckdose empfruchte - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Suggesties:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Probeer andere zoektermen.
Maak de zoektermen algemener.
Gebruik minder zoekwoorden.
Ik gok zomaar de eerste suggestie uitkomst kan bieden.
Nein, ik ben een verstokte Wolgadeutsche met heimwee naar weleer.quote:
TT gaat over jou mag ik hopen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat dacht/denk ik ook over jou.
Hai Che
Het is toch Mir geht es (sehr) gut? Srs.quote:
Uiteraard, nu je het zegt: next shot.quote:
Geht mir gut of mir geht gut is meer spreektaal dan schrijftaal maar is zover ik weet niet fout.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is toch Mir geht es (sehr) gut? Srs.
Weer nazi hier.
kan beidequote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is toch Mir geht es (sehr) gut? Srs.
Weer nazi hier.
[..]
Uiteraard, nu je het zegt: next shot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |