Dit is op zoveel manieren waar.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Iedereen krijgt de lul die hij verdient wist je dat?
Ik hou het al iets van 24u volquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
jij mag sowieso helemaal niet komen
quote effe dan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:11 schreef Dimachaerus het volgende:
wie wil mn literatuurverslag 600 worden controleren
spelvaut haha.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:12 schreef fyah het volgende:
Ik heb nu ook een OV chipkaartMorgen reis ik speciaal naar jullie land om de hele dag rondjes te reiden in de tram. Heb er 20 euro opstaan dus dat geeft me iets van 15 keer op en af van leidse naar centraal? ZIN IN
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:12 schreef fyah het volgende:
edit: reiden is geen woord. maar het aanpassen zou gay zijn. dit is mijn fout en ik leef er mee.
Waarom zou je je als homosensueel schamen voor iets gays.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:12 schreef fyah het volgende:
edit: reiden is geen woord. maar het aanpassen zou gay zijn. dit is mijn fout en ik leef er mee.
waarom zou je 15x van centraal naar leidse gaan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:12 schreef fyah het volgende:
Ik heb nu ook een OV chipkaartMorgen reis ik speciaal naar jullie land om de hele dag rondjes te reiden in de tram. Heb er 20 euro opstaan dus dat geeft me iets van 15 keer op en af van leidse naar centraal? ZIN IN
Wat kom je hier doen in mijn stadje?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:12 schreef fyah het volgende:
Wat?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:12 schreef fyah het volgende:
Iemand moet het doenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom zou je 15x van centraal naar leidse gaan?
Dat weet ik nog nietquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat kom je hier doen in mijn stadje?
Dus je komt speciaal naar ons land om in onze hoofdstad van centraal naar leidse te gaan? Klinkt redelijk yolo.quote:
you playenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat kom je hier doen in mijn stadje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |