Ja kom nou zeg, straks denk je nog dat we ov-chippaaltjes in de supermarkt krijgen ipv de pinautomaat.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wat, ik reis bijna nooit met het ov, hoe moet je dat dan weten
hoho dat is iets andersquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja kom nou zeg, straks denk je nog dat we ov-chippaaltjes in de supermarkt krijgen ipv de pinautomaat.
Te laatquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoho dat is iets anders![]()
en ik trok het toch al gelijk in twijfel
je bent zelf te laatquote:
Dat doet de Chinees hier ookquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:25 schreef spambot31 het volgende:
Ze moeten een restaurant maken met onbeperkt buffet.
Laatst ging ik voor het eerst naar een all-you-can-eat, wat een extreem grote teleurstelling, je kan pas opnieuw bestellen als je vrienden klaar zijn, en je moet na een bepaalde tijd ook weer weg
dikzakquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:27 schreef spambot31 het volgende:
Dan heet het all you can eat, maar aan het eind kan er nog best wel wat bij, wat een gierige tyfusleiers
Hmm, sinds de Yvonnerianistische userrel van Januari 2014 en Hoink zijn verbanning is dat inmiddels ook diep ingezakt.quote:
vieze junkquote:
Uurtje geleden nog in het feedbacktopic.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:28 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hmm, sinds de Yvonnerianistische userrel van Januari 2014 en Hoink zijn verbanning is dat inmiddels ook diep ingezakt.
Hij post hier toch ook geregeld.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Uurtje geleden nog in het feedbacktopic.
quote:
boelertjesquote:
Klinkt als een uitdagingquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
Gewoon als in USA. Als je alles op krijgt is het gratis
Ja ook wel idd. En iedereen heeft denk ik wel periodes dat ze wat minder op FOK! zitten. Behalve ik dan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij post hier toch ook geregeld.
dan wordt je gewoon keihard in je arie genomenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:25 schreef spambot31 het volgende:
Ze moeten een restaurant maken met onbeperkt buffet.
Laatst ging ik voor het eerst naar een all-you-can-eat, wat een extreem grote teleurstelling, je kan pas opnieuw bestellen als je vrienden klaar zijn, en je moet na een bepaalde tijd ook weer weg
Daar moet je dan wel weer alle ziektekosten naar aanleiding van je hartaanval zelf betalen, dus onder de streep is het verschil gewoon 0.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
Gewoon als in USA. Als je alles op krijgt is het gratis
Dat word je in dat soort 'restaurants' ook gewoon.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan wordt je gewoon keihard in je arie genomen![]()
en je laat het toe ook
want je vind het lekker
geef maar toe
Niet als je tot de 1% behoortquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daar moet je dan wel weer alle ziektekosten naar aanleiding van je hartaanval zelf betalen, dus onder de streep is het verschil gewoon 0.
En met bier?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:31 schreef deadprez het volgende:
Lijkt me niet veel aan eigenlijk, je in een paar uur helemaal volproppen met eten.
en dan nog klagen ookquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:31 schreef deadprez het volgende:
Lijkt me niet veel aan eigenlijk, je in een paar uur helemaal volproppen met eten.
Dat wel natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan wordt je gewoon keihard in je arie genomen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |