Hoewel je het met hun geschiedenis niet zou zeggen, zijn Duitsers over het algemeen niet zo lastig.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geht mir gut of mir geht gut is meer spreektaal dan schrijftaal maar is zover ik weet niet fout.
Ach so.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:03 schreef Salatrel het volgende:
hebben jullie me gemist? groetjes vanaf de poolcirkel!
[ afbeelding ]
Ze heeft ook veel verstand van vis heb mij laten vertellen, krijsen kan ze in ieder geval goed.quote:
es ist mir ganz egalquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoewel je het met hun geschiedenis niet zou zeggen, zijn Duitsers over het algemeen niet zo lastig.
Goed feestje gehad met de langste dag?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:03 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Ben geen Kattukker.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze heeft ook veel verstand van vis heb mij laten vertellen, krijsen kan ze in ieder geval goed.
ik vind het ene prachtig land, mooi idyllisch dorpje in het hart van het zwarte woud, ik zou er willen wonen hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind Duits een prachtige taal.
heb ik gemist. afgelopen maandag was ik nog in Litouwenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Goed feestje gehad met de langste dag?
Zwartewoud mag ik ook graag vertoeven. Ben er altijd op wintersport naar toe gegaan, heb in het hoofd zitten deze zomer er maar eens de kop op te steken. Maar gelukkig staat er niks vast.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind het ene prachtig land, mooi idyllisch dorpje in het hart van het zwarte woud, ik zou er willen wonen hoor
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zwarte markt ja hahhahhahahhaahhaahhahahahahah
Hehehehehehequote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zwarte markt ja hahhahhahahhaahhaahhahahahahah
zomers is het zwarschwald is zeer aangenaam, lekker warm ook, veel zon, genoeg dorpsfeesten en genoeg rustquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zwartewoud mag ik ook graag vertoeven. Ben er altijd op wintersport naar toe gegaan, heb in het hoofd zitten deze zomer er maar eens de kop op te steken. Maar gelukkig staat er niks vast.
Waar is je conduku fluitjequote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:03 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is het me wat om te doen, beetje wandelen en boven op een bergtop vrijen als het even kan.quote:
en dan van die malloten tegenkomen die gruss gott tegen je zeggen en je raar aankijken als je terugzegt dat je niet van plan was zo hoog te komen.....quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daar is het me wat om te doen, beetje wandelen en boven op een bergtop vrijen als het even kan.
Mijn ervaring is niet dat ze daar erg goed Nederlands spreken, een rare blik zou ik dan ook wel op z'n plek vinden na zo'n opmerking.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en dan van die malloten tegenkomen die gruss gott tegen je zeggen en je raar aankijken als je terugzegt dat je niet van plan was zo hoog te komen.....
ja man, veel mooie wandelroutes, vorig jaar zomer veel km's gemaakt daarquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daar is het me wat om te doen, beetje wandelen en boven op een bergtop vrijen als het even kan.
ewa sahbiquote:
Gewoon bij de infobalie eentje vragen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:54 schreef spambot31 het volgende:
Grolsch Kanon is in de aanbieding maar ik heb geen bonuskaart
swsquote:
Dan vraag je of de chimi aan de kassa er even een voor je scant.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:54 schreef spambot31 het volgende:
Grolsch Kanon is in de aanbieding maar ik heb geen bonuskaart
En me dan een beetje laten tracken zeker?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon bij de infobalie eentje vragen?
en met jou?quote:
Hoeft toch niet op naam.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:55 schreef spambot31 het volgende:
[..]
En me dan een beetje laten tracken zeker?
Als je hem activeert jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:55 schreef spambot31 het volgende:
[..]
En me dan een beetje laten tracken zeker?
Nee volgens mij niet. Kun je wel doen, dan schijn je aanbiedingen speciaal voor jou te krijgen ofzo, maar volgens mij hoeft het niet per se.quote:
Nee, ik heb het nog nooit gehad, wil het daarom wel proberen.quote:
Kanon is ook vies. Er hoort gewoon niet zo veel alcohol in bier te zitten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het nog nooit gehad, wil het daarom wel proberen.
Wel Bavaria 8.6, maar gadverdamme, wat was dat ranzig
ahquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het nog nooit gehad, wil het daarom wel proberen.
Wel Bavaria 8.6, maar gadverdamme, wat was dat ranzig
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze komem wel als mietjes over ja
Voederbieter mofrikaan ofzo? Antiloper, gefrustreerde schaker? Blauwetijger, homo in de kast?
Waar komen deze tjappies opeens vandaan
Watquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Had opgezocht over iets wat ik al een keer eerder gelezen had.Er was een oorspronkelijke Hakuna die geen contact meer wil door zijn gestalk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |