Met een dikke wietwalm om mee heen kom ik er niet meer in ben ik bang.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
dikke toeter klappen voordat je gaat tjappen
Natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:46 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Met een dikke wietwalm om mee heen kom ik er niet meer in ben ik bang.
ik ben nog nooit ergens geweigerdquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:46 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Met een dikke wietwalm om mee heen kom ik er niet meer in ben ik bang.
Ik zou iedere dag wel linzen kunnen eten in een salade met rode bietjes als side-dish bij de kibbeling.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
linzen lekker? dude komaan no fokking lintels
Hippie.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou iedere dag wel linzen kunnen eten in een salade met rode bietjes als side-dish bij de kibbeling.
Ik vind linzen altijd klinken alsof het wormen zijn ofzo.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou iedere dag wel linzen kunnen eten in een salade met rode bietjes als side-dish bij de kibbeling.
kut hippiequote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Te laat.quote:
Jammer joh.quote:
quote:
quote:
Bla bla linzen zijn gewoon lekker. Ik de salade, op zichzelf, in de rijst, in de soep, ik lust er wel pap van.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind linzen altijd klinken alsof het wormen zijn ofzo.
Ik zeg toch niet dat het niet lekker is, heb het nog nooit op.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bla bla linzen zijn gewoon lekker. Ik de salade, op zichzelf, in de rijst, in de soep, ik lust er wel pap van.
dat verbieden we je toch ook niet?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bla bla linzen zijn gewoon lekker. Ik de salade, op zichzelf, in de rijst, in de soep, ik lust er wel pap van.
En als ik straks vermist raak op vakantie met een vrind, vind niemand het erg, omdat we 2 mannelijke lelijke autisten zijn.quote:
Ik zou geen neuk geven in ieder geval.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:49 schreef spambot31 het volgende:
[..]
En als ik straks vermist raak op vakantie met een vrind, vind niemand het erg, omdat we 2 mannelijke lelijke autisten zijn.
Ik wel, maar die fanatiekelingen in dat NWS topic niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:49 schreef spambot31 het volgende:
[..]
En als ik straks vermist raak op vakantie met een vrind, vind niemand het erg, omdat we 2 mannelijke lelijke autisten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |