Met een dikke wietwalm om mee heen kom ik er niet meer in ben ik bang.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
dikke toeter klappen voordat je gaat tjappen
Natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:46 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Met een dikke wietwalm om mee heen kom ik er niet meer in ben ik bang.
ik ben nog nooit ergens geweigerdquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:46 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Met een dikke wietwalm om mee heen kom ik er niet meer in ben ik bang.
Ik zou iedere dag wel linzen kunnen eten in een salade met rode bietjes als side-dish bij de kibbeling.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
linzen lekker? dude komaan no fokking lintels
Hippie.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou iedere dag wel linzen kunnen eten in een salade met rode bietjes als side-dish bij de kibbeling.
Ik vind linzen altijd klinken alsof het wormen zijn ofzo.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou iedere dag wel linzen kunnen eten in een salade met rode bietjes als side-dish bij de kibbeling.
kut hippiequote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Te laat.quote:
Jammer joh.quote:
quote:
quote:
Bla bla linzen zijn gewoon lekker. Ik de salade, op zichzelf, in de rijst, in de soep, ik lust er wel pap van.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind linzen altijd klinken alsof het wormen zijn ofzo.
Ik zeg toch niet dat het niet lekker is, heb het nog nooit op.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bla bla linzen zijn gewoon lekker. Ik de salade, op zichzelf, in de rijst, in de soep, ik lust er wel pap van.
dat verbieden we je toch ook niet?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bla bla linzen zijn gewoon lekker. Ik de salade, op zichzelf, in de rijst, in de soep, ik lust er wel pap van.
En als ik straks vermist raak op vakantie met een vrind, vind niemand het erg, omdat we 2 mannelijke lelijke autisten zijn.quote:
Ik zou geen neuk geven in ieder geval.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:49 schreef spambot31 het volgende:
[..]
En als ik straks vermist raak op vakantie met een vrind, vind niemand het erg, omdat we 2 mannelijke lelijke autisten zijn.
Ik wel, maar die fanatiekelingen in dat NWS topic niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:49 schreef spambot31 het volgende:
[..]
En als ik straks vermist raak op vakantie met een vrind, vind niemand het erg, omdat we 2 mannelijke lelijke autisten zijn.
Want je doet dat nu wel?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou geen neuk geven in ieder geval.
Peter van Opdorp: Die man zouden ze naar rechtstreeks naar een strafkamp in Siberië sturen en laten elimineren vanwege absolute krankzinnigheid.quote:
Doe ik nu eigenlijk ook niet zo erg. Die meiden zijn omgekomen terwijl ze deden wat ze graag wilden. Jammer dat hun leven verloren gegaan is, maar er komt dagelijks een eind aan nog veel meer levens.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou geen neuk geven in ieder geval.
Nee.quote:
Da's aardig van je.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wel, maar die fanatiekelingen in dat NWS topic niet.
Het boeit mij ook vrij weinig. Sneu voor die meisjes en hun familie enzo, maar ik lig er verder niet wakker van.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Doe ik nu eigenlijk ook niet zo erg. Die meiden zijn omgekomen terwijl ze deden wat ze graag wilden. Jammer dat hun leven verloren gegaan is, maar er komt dagelijks een eind aan nog veel meer levens.
Ja maar dit zijn 2 knappe, jonge, blanke, dames.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Doe ik nu eigenlijk ook niet zo erg. Die meiden zijn omgekomen terwijl ze deden wat ze graag wilden. Jammer dat hun leven verloren gegaan is, maar er komt dagelijks een eind aan nog veel meer levens.
Een had sowieso al geen ziel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:51 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ja maar dit zijn 2 knappe, jonge, blanke, dames.
Voor ouders van lelijke kinderen is het nog erger, die hadden al nooit veel om trots op te zijn en dan raak je dat ook nog kwijt.quote:
Mwauh. Wel leuke koppie's hoor.quote:
gvdquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor ouders van lelijke kinderen is het nog erger, die hadden al nooit veel om trots op te zijn en dan raak je dat ook nog kwijt.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor ouders van lelijke kinderen is het nog erger, die hadden al nooit veel om trots op te zijn en dan raak je dat ook nog kwijt.
quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wilde gans en rivierkreeft
zien er te "Nederlands" uit ofzo, weet niet wat het is.quote:
Walgelijk figuur, ze zijn dood.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
zien er te "Nederlands" uit ofzo, weet niet wat het is.
Joh.quote:
niet weten wat bazensaus curry isquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:53 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Gadverdamme, ziet er ranzig uit.
Wat is dat voor een oranje kots?
Waarschijnlijk zijn er niet genoeg tieten in beeld, dat schijnt voor heteroseksuele mannen heel belangrijk zijn bij de uiterlijke beoordeling van vrouwen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Neuh.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:54 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn er niet genoeg tieten in beeld, dat schijnt voor heteroseksuele mannen heel belangrijk zijn bij de uiterlijke beoordeling van vrouwen.
Ik vind dat Nederland (en beetje België, Denemarken ook nog wel ergens) best leuke meisjes heeft hoor. Van die leuke "niets-aan-de-hand-meisjes".quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel, maar je moet niet al van een kilometer afstand kunnen zien dat het Nederlanders zijn vind ik.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:54 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik vind dat Nederland (en beetje België, Denemarken ook nog wel ergens) best leuke meisjes heeft hoor. Van die leuke "niet-aan-de-hand-meisjes".
quote:
oliehoorn is ook booming baas en zaanse curryquote:
Zaanse curry?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
oliehoorn is ook booming baas en zaanse curry
Allemaal ten prooi gevallen van het kapitalisme die mannen. Luxeproducten zijn een schande.quote:
Dat blonde Belgische meisje wat ik postte na Belgie - Rusland hè?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel, maar je moet niet al van een kilometer afstand kunnen zien dat het Nederlanders zijn vind ik.
Gewoon een gratis upgrade, daar moet je blij mee zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:56 schreef deadprez het volgende:
vroeg een keer ketchup bij de frituurzaak hier, zie ik thuis dat ze godverdomme curry gegeven hebben
Niet doen alsof jij die foto gevonden had heh.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat blonde Belgische meisje wat ik postte na Belgie - Rusland hè?
Dat is ook een hele hype geworden achteraf
Welke? Die chick waarvan niet_toegestaan_ vond dat ze er als een downie uitzag?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
17 jaarquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee man, vind die shit echt nasty.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Gewoon een gratis upgrade, daar moet je blij mee zijn.
Ik deelde die mening.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Welke? Die chick waarvan niet_toegestaan_ vond dat ze er als een downie uitzag?
Homo.quote:
Of mosterdquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:57 schreef deadprez het volgende:
Mayonaise ook trouwens. Wil gewoon ketchup bij mijn friet en verder niks.
Nee hoor. Maar ik was wel 1 van de early-adapters hier op FOK!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet doen alsof jij die foto gevonden had heh.
Oh ja, mosterd is idd wel lekker.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Zaanse curry?
Dat ken ik niet, maar dat is dus lekker?
ja opzeker, zaanse kerrie mayo is ook baas helemaal icm patatquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Zaanse curry?
Dat ken ik niet, maar dat is dus lekker?
Recerpte.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:58 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik was wel 1 van de early-adapters hier op FOK!
Gadverdamme ketchup.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:57 schreef deadprez het volgende:
Mayonaise ook trouwens. Wil gewoon ketchup bij mijn friet en verder niks.
Bovendien goed voor de prostaat.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:58 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Gadverdamme ketchup.
Dat schijnt dus gewoon een soort van gezond te zijn
whehehquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:58 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Gadverdamme ketchup.
Mortaxx mag daar nog naar kijken omdat 'ie gewoon nog niet zo ver ontwikkeld is, jij daarentegen, jij bent al in de 30.quote:
Omdat dat voor vieze praatjes hier in de sc zorgt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:59 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Waarom heeft hij mij dat nooit verteld?![]()
Ik zou trouwens best graag haar adapter willen zijn. Lekker adoptiepapa spelenquote:
er zitten 12 klontjes suiker in zo'n flesje heinz ozoquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:58 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Gadverdamme ketchup.
17 is gewoon legaal hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mortaxx mag daar nog naar kijken omdat 'ie gewoon nog niet zo ver ontwikkeld is, jij daarentegen, jij bent al in de 30.
Ik ben eeuwig jongquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mortaxx mag daar nog naar kijken omdat 'ie gewoon nog niet zo ver ontwikkeld is, jij daarentegen, jij bent al in de 30.
quote:
Lullen moeten ze vullenquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat dat voor vieze praatjes hier in de sc zorgt.
en hoe laat jij je lul vullen? m,et hete breinaalden?quote:
Gewoon zoals die ene freak, demon_from_heaven, pennen en shit in je pisbuis raggen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
en hoe laat jij je lul vullen? m,et hete breinaalden?
dat topic dat er eentje in zijn urinebuis bleef hangenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon zoals die ene freak, demon_from_heaven, pennen en shit in je pisbuis raggen.
ja dat zeg ikquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon zoals die ene freak, demon_from_heaven, pennen en shit in je pisbuis raggen.
Dat heet sounding.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
wazige gast was datquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:02 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
dat topic dat er eentje in zijn urinebuis bleef hangen
Hijquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |