Neuh.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:54 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn er niet genoeg tieten in beeld, dat schijnt voor heteroseksuele mannen heel belangrijk zijn bij de uiterlijke beoordeling van vrouwen.
Ik vind dat Nederland (en beetje België, Denemarken ook nog wel ergens) best leuke meisjes heeft hoor. Van die leuke "niets-aan-de-hand-meisjes".quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
zien er te "Nederlands" uit ofzo, weet niet wat het is.
Jawel, maar je moet niet al van een kilometer afstand kunnen zien dat het Nederlanders zijn vind ik.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:54 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik vind dat Nederland (en beetje België, Denemarken ook nog wel ergens) best leuke meisjes heeft hoor. Van die leuke "niet-aan-de-hand-meisjes".
quote:
oliehoorn is ook booming baas en zaanse curryquote:
Zaanse curry?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
oliehoorn is ook booming baas en zaanse curry
Allemaal ten prooi gevallen van het kapitalisme die mannen. Luxeproducten zijn een schande.quote:
Dat blonde Belgische meisje wat ik postte na Belgie - Rusland hè?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel, maar je moet niet al van een kilometer afstand kunnen zien dat het Nederlanders zijn vind ik.
Gewoon een gratis upgrade, daar moet je blij mee zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:56 schreef deadprez het volgende:
vroeg een keer ketchup bij de frituurzaak hier, zie ik thuis dat ze godverdomme curry gegeven hebben
Niet doen alsof jij die foto gevonden had heh.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat blonde Belgische meisje wat ik postte na Belgie - Rusland hè?
Dat is ook een hele hype geworden achteraf
Welke? Die chick waarvan niet_toegestaan_ vond dat ze er als een downie uitzag?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
17 jaarquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee man, vind die shit echt nasty.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Gewoon een gratis upgrade, daar moet je blij mee zijn.
Ik deelde die mening.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Welke? Die chick waarvan niet_toegestaan_ vond dat ze er als een downie uitzag?
Homo.quote:
Of mosterdquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:57 schreef deadprez het volgende:
Mayonaise ook trouwens. Wil gewoon ketchup bij mijn friet en verder niks.
Nee hoor. Maar ik was wel 1 van de early-adapters hier op FOK!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet doen alsof jij die foto gevonden had heh.
Oh ja, mosterd is idd wel lekker.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Zaanse curry?
Dat ken ik niet, maar dat is dus lekker?
ja opzeker, zaanse kerrie mayo is ook baas helemaal icm patatquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Zaanse curry?
Dat ken ik niet, maar dat is dus lekker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |