Want je doet dat nu wel?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou geen neuk geven in ieder geval.
Peter van Opdorp: Die man zouden ze naar rechtstreeks naar een strafkamp in Siberië sturen en laten elimineren vanwege absolute krankzinnigheid.quote:
Doe ik nu eigenlijk ook niet zo erg. Die meiden zijn omgekomen terwijl ze deden wat ze graag wilden. Jammer dat hun leven verloren gegaan is, maar er komt dagelijks een eind aan nog veel meer levens.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou geen neuk geven in ieder geval.
Nee.quote:
Da's aardig van je.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wel, maar die fanatiekelingen in dat NWS topic niet.
Het boeit mij ook vrij weinig. Sneu voor die meisjes en hun familie enzo, maar ik lig er verder niet wakker van.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Doe ik nu eigenlijk ook niet zo erg. Die meiden zijn omgekomen terwijl ze deden wat ze graag wilden. Jammer dat hun leven verloren gegaan is, maar er komt dagelijks een eind aan nog veel meer levens.
Ja maar dit zijn 2 knappe, jonge, blanke, dames.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Doe ik nu eigenlijk ook niet zo erg. Die meiden zijn omgekomen terwijl ze deden wat ze graag wilden. Jammer dat hun leven verloren gegaan is, maar er komt dagelijks een eind aan nog veel meer levens.
Een had sowieso al geen ziel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:51 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ja maar dit zijn 2 knappe, jonge, blanke, dames.
Voor ouders van lelijke kinderen is het nog erger, die hadden al nooit veel om trots op te zijn en dan raak je dat ook nog kwijt.quote:
Mwauh. Wel leuke koppie's hoor.quote:
gvdquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor ouders van lelijke kinderen is het nog erger, die hadden al nooit veel om trots op te zijn en dan raak je dat ook nog kwijt.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor ouders van lelijke kinderen is het nog erger, die hadden al nooit veel om trots op te zijn en dan raak je dat ook nog kwijt.
quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wilde gans en rivierkreeft
zien er te "Nederlands" uit ofzo, weet niet wat het is.quote:
Walgelijk figuur, ze zijn dood.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
zien er te "Nederlands" uit ofzo, weet niet wat het is.
Joh.quote:
niet weten wat bazensaus curry isquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:53 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Gadverdamme, ziet er ranzig uit.
Wat is dat voor een oranje kots?
Waarschijnlijk zijn er niet genoeg tieten in beeld, dat schijnt voor heteroseksuele mannen heel belangrijk zijn bij de uiterlijke beoordeling van vrouwen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
zien er te "Nederlands" uit ofzo, weet niet wat het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |