Recerpte.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:58 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik was wel 1 van de early-adapters hier op FOK!
Gadverdamme ketchup.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:57 schreef deadprez het volgende:
Mayonaise ook trouwens. Wil gewoon ketchup bij mijn friet en verder niks.
Bovendien goed voor de prostaat.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:58 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Gadverdamme ketchup.
Dat schijnt dus gewoon een soort van gezond te zijn
whehehquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:58 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Gadverdamme ketchup.
Mortaxx mag daar nog naar kijken omdat 'ie gewoon nog niet zo ver ontwikkeld is, jij daarentegen, jij bent al in de 30.quote:
Omdat dat voor vieze praatjes hier in de sc zorgt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:59 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Waarom heeft hij mij dat nooit verteld?![]()
Ik zou trouwens best graag haar adapter willen zijn. Lekker adoptiepapa spelenquote:
er zitten 12 klontjes suiker in zo'n flesje heinz ozoquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:58 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Gadverdamme ketchup.
17 is gewoon legaal hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mortaxx mag daar nog naar kijken omdat 'ie gewoon nog niet zo ver ontwikkeld is, jij daarentegen, jij bent al in de 30.
Ik ben eeuwig jongquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mortaxx mag daar nog naar kijken omdat 'ie gewoon nog niet zo ver ontwikkeld is, jij daarentegen, jij bent al in de 30.
quote:
Lullen moeten ze vullenquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat dat voor vieze praatjes hier in de sc zorgt.
en hoe laat jij je lul vullen? m,et hete breinaalden?quote:
Gewoon zoals die ene freak, demon_from_heaven, pennen en shit in je pisbuis raggen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
en hoe laat jij je lul vullen? m,et hete breinaalden?
dat topic dat er eentje in zijn urinebuis bleef hangenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon zoals die ene freak, demon_from_heaven, pennen en shit in je pisbuis raggen.
ja dat zeg ikquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon zoals die ene freak, demon_from_heaven, pennen en shit in je pisbuis raggen.
Dat heet sounding.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
wazige gast was datquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:02 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
dat topic dat er eentje in zijn urinebuis bleef hangen
Hijquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |