Ja precies, het is nogal onnodig als je in Nederland woont. Behalve als je op zoek bent naar een huurmoordenaar ofzo.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ook paar keer gecheckt
maar in nederland kan je overal wel aan komen dus heb daar verder niks te zoeken
wel leuk om te kijken tho
mensen die je bitcoins scammen en shit
Junkquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wilde kijken wat speed daar kostte, maar bleek bij mijn dealer een stuk goedkoper uit te zijn.
WAAROM WIL JE ZOIETS ZIEN. IK BEGRIJP DAT ECHT NIET.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
foto's van ongelukken, nasty vieze sex shit, gasten die zichzelf verminken, eigen geslachtsdelen eten (gewoon ene filmpje van een dude die zijn eigen swans amputeert, hij opbakt en eet in 1 shot) moorden, nasty medische shit, verminkingen etc etc high res pics
the usual
pls, heb al meer dan een jaar geen harddrugs gebruikt op alcohol na.quote:
maar waarom schreeuw je dan zo?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
WAAROM WIL JE ZOIETS ZIEN. IK BEGRIJP DAT ECHT NIET.
Wel handig voor zolderkamerautisten zonder connecties hoor, zo'n dealer moet je toch maar via-via leren kennen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja precies, het is nogal onnodig als je in Nederland woont. Behalve als je op zoek bent naar een huurmoordenaar ofzo.
Valt wel meequote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja precies, het is nogal onnodig als je in Nederland woont. Behalve als je op zoek bent naar een huurmoordenaar ofzo.
truequote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:27 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Wel handig voor zolderkamerautisten zonder connecties hoor, zo'n dealer moet je toch maar via-via leren kennen.
partyflock was er al jaren, gewoon je drugs via d epost laten komen als ene achte autsitquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:27 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Wel handig voor zolderkamerautisten zonder connecties hoor, zo'n dealer moet je toch maar via-via leren kennen.
Sommige mensen hebben een zieke, zieke geest.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
foto's van ongelukken, nasty vieze sex shit, gasten die zichzelf verminken, eigen geslachtsdelen eten (gewoon ene filmpje van een dude die zijn eigen swans amputeert, hij opbakt en eet in 1 shot) moorden, nasty medische shit, verminkingen etc etc high res pics
the usual
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Plantje in de tuin kost je vrij weinig, ja even doorzetten bij het knippen maar dan heb je ook watquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:28 schreef spambot31 het volgende:
Zo zou ik waarschijnlijk wel blowen als het niet zo reteduur was
Maar je hebt ook weer niks aan drugs als je niet van zolderkamer afkomt. Lekker met speed op achter je pc zittenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:27 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk als ze er bij de post achter komen dat er drugs in het pakketje zit?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
partyflock was er al jaren, gewoon je drugs via d epost laten komen als ene achte autsit
Denk niet dat mammie dat goed vind.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Plantje in de tuin kost je vrij weinig, ja even doorzetten bij het knippen maar dan heb je ook wat
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:28 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een zieke, zieke geest.
Ik vind dit misschien nog wel ziekere gedachten dan pedofiele gedachten. No joke..uhm dat zijn gedachte dat zijn dingen die echt zijn gebeurt waarom dat kromme vergelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Dat heb ik best vaak gedaan op het laatst.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:29 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Maar je hebt ook weer niks aan drugs als je niet van zolderkamer afkomt. Lekker met speed op achter je pc zitten
Lekker stoned naar de visualizer turen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:29 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Maar je hebt ook weer niks aan drugs als je niet van zolderkamer afkomt. Lekker met speed op achter je pc zitten
maar als je daarop kickt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm dat zijn gedachte dat zijn dingen die echt zijn gebeurt waarom dat kromme vergelijk
dat snats die gekke congolees het het zelf opquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk als ze er bij de post achter komen dat er drugs in het pakketje zit?
Mijn mammie heeft dat liever dan dat ik er maandelijks tientallen euro's aan uitgeefquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:29 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Denk niet dat mammie dat goed vind.
Waarom zou je dat nu doen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat heb ik best vaak gedaan op het laatst.
wie heeft het ove rkicken daar op?quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat snats die gekke congolees het het zelf op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |