Panseksueel tochquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een sadomasochistische biseksuele schizofrene, drugsverslaafde, depressieve flikker.
Don't stuff your muff with crazy.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:18 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me dan weer niks
Don't stick your dick in crazy, zeggen ze altijd.
niks, maar je gebruikt steedsquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat heeft dat met mijn vraag aan spambot te maken?
b0g.orgquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gelukkig heeft internet mij op jonge leeftijd al goed verziekt
Daar had hij geen enkel probleem mee. Man of vrouw, zolang het verknipt was en ademde, prima.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:18 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me dan weer niks
Don't stick your dick in crazy, zeggen ze altijd.
hij is hippie, dan mag hetquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:19 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
niks, maar je gebruikt steedsals PI en dat vind ik best een lieve instelling doch best verwijfd
ik draag ook zwitsal eau de toilette , is dat een duidelijk genoege hint?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:19 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
niks, maar je gebruikt steedsals PI en dat vind ik best een lieve instelling doch best verwijfd
Wat boeit dat? Ik ben ooit hippiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
je bent homo?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik draag ook zwitsal eau de toilette , is dat een duidelijk genoege hint?
neequote:
nee niet meer, verbannen was te nastyquote:
wat was dat dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee niet meer, verbannen was te nasty_!
ohquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee niet meer, verbannen was te nasty_!
Ik durf daar niks mee te doen, ben bang dat ik echt te erge shit tegenkom.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
heb op TOR wel eens nasty shit gezien tho
Aaaaaaaaaaah, vieze junk jij.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik durf daar niks mee te doen, ben bang dat ik echt te erge shit tegenkom.alleen een keertje silkroad gecheckt een hele tijd geleden.
foto's van ongelukken, nasty vieze sex shit, gasten die zichzelf verminken, eigen geslachtsdelen eten (gewoon ene filmpje van een dude die zijn eigen swans amputeert, hij opbakt en eet in 1 shot) moorden, nasty medische shit, verminkingen etc etc high res picsquote:
Wilde kijken wat speed daar kostte, maar bleek bij mijn dealer een stuk goedkoper uit te zijn.quote:
ook paar keer gechecktquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik durf daar niks mee te doen, ben bang dat ik echt te erge shit tegenkom.alleen een keertje silkroad gecheckt een hele tijd geleden.
liveleakquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
foto's van ongelukken, nasty vioeze sex shit, gast die zichzelf verminken, eigen geslachtsdelen eten (gewoon ene filmpje van een dude die zijn eigenswans amputeerd, hij opbakt en eet in 1 shot) moorden, nasty medische shit, verminkingen etc etc high res pics
the usual
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |