echte piraten varen door de rode zeequote:
Je hebt het er maar zwaar mee.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Vandaag met appeltaartmeisje wezen shoppen. Ze laat elke keer tekens vallen dat ze me echt leuk vind en bij mij wordt het steeds minder.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kut wijven allemaal.
Gwn je piemel eraf snijdenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Vandaag met appeltaartmeisje wezen shoppen. Ze laat elke keer tekens vallen dat ze me echt leuk vind en bij mij wordt het steeds minder.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kut wijven allemaal.
Ik ben nooit ingegaan op zijn avances. De enige user die ik ooit uit mijn DM heb verbant. Zelfs blondje heeft me niet zo ver gekregen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vraag me wel af waarom hij nooit meer post, hij heeft geen ban.
Neukbaar ja, vooral die linker. Wel een beetje raar om zo te praten over mensen die dood zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar neukbaar of niet-neukbaar, als we in VD termen meten.
Hij dmde jou echt vieze dingen enzo?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben nooit ingegaan op zijn avances. De enige user die ik ooit uit mijn DM heb verbant. Zelfs blondje heeft me niet zo ver gekregen.
whehehquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben nooit ingegaan op zijn avances. De enige user die ik ooit uit mijn DM heb verbant. Zelfs blondje heeft me niet zo ver gekregen.
Steek m een keer 'per ongeluk' in het verkeerde gaatje, dan wil ze je gegarandeerd nooit meer zien.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:13 schreef BlauweTijger het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Kut wijven allemaal.
Ja, facking ranzig.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Hij dmde jou echt vieze dingen enzo?
Dat deed hij wel bij meer mensen. Heb volgens mij ook weleens ranzige dm's van hem gekregen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hij dmde jou echt vieze dingen enzo?
BT moet gewoon zeggen dat hij homo is. Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:15 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Steek m een keer 'per ongeluk' in het verkeerde gaatje, dan wil ze je gegarandeerd nooit meer zien.
Wat voor iemand was dat dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat deed hij wel bij meer mensen. Heb volgens mij ook weleens ranzige dm's van hem gekregen.
je wil ook geile dm van homo's?quote:
Gewoon een freak. Of een troll, waarschijnlijk beide.quote:
Klein vraagje: ben je een vrouw?quote:
Zoek gewoon even naar topics die hij geopend heeft, dan krijg je wel een goed beeld.quote:
wat heeft dat met mijn vraag aan spambot te maken?quote:
Dit is wel een goede omschrijving idd.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een sadomasochistische biseksuele schizofrene, drugsverslaafde, depressieve flikker.
Oh, dat lijkt me dan weer niksquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een sadomasochistische biseksuele schizofrene, drugsverslaafde, depressieve flikker.
internet is 80% nasty shitquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Internet ja
geen deepweb
als ik gore shit wil zien dan zoek ik dat wel op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |