Valt wel mee.quote:
Dat vind je maar al te leuk.quote:
als je mond dicht hebt valt het best meequote:
Gewoon na een tijdje gaan vingeren op de bankquote:
Ze is ongesteldquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:10 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Gewoon na een tijdje gaan vingeren op de bank![]()
maar wil ze je weer terug ofzo of waarom wil ze opeens film gaan kijken?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee.Mindfuck
Met welke knuppel moet ik haar bewerken?
Help
lekker beffen danquote:
Mwah, ze heeft wat issues en ik begrijp haar altijd wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar wil ze je weer terug ofzo of waarom wil ze opeens film gaan kijken?
Echte mannenquote:
om je vingers bij af te likkenquote:
Heb nog wel een honkbalknuppel ¤50quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee.Mindfuck
Met welke knuppel moet ik haar bewerken?
Help
Ik ben nog steeds dankbaar dat die pik weer verdwenen is. Gare freak ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon zoals die ene freak, demon_from_heaven, pennen en shit in je pisbuis raggen.
Tsja, lastige situatie wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mwah, ze heeft wat issues en ik begrijp haar altijd wel.
[..]
Echte mannen
Heb ook wel een knuppel hoor hahaha ;Dquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb nog wel een honkbalknuppel ¤50
je bent op het internet of wat?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds dankbaar dat die pik weer verdwenen is. Gare freak ja.
Vraag me wel af waarom hij nooit meer post, hij heeft geen ban.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds dankbaar dat die pik weer verdwenen is. Gare freak ja.
Nee indd... alhoewel ze wel iemand kan gebruiken..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:12 schreef deadprez het volgende:
Tsja, lastige situatie wel. Misschien kun je er maar beter niet aan beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |