Hahahquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:30 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Lekker stoned naar de visualizer turen.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat heb ik best vaak gedaan op het laatst.
Met een abbo en wat speed kun je veel sneller je postcount verhogen natuurlijk. Het is niet voor niets dat het nummertje van deadprez, het nummertje van deadprez is.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:29 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Maar je hebt ook weer niks aan drugs als je niet van zolderkamer afkomt. Lekker met speed op achter je pc zitten
opsnuiven. altijd.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk als ze er bij de post achter komen dat er drugs in het pakketje zit?
dan bestel je wat anders dan speed, speed is idd chill achter een pcquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:29 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Maar je hebt ook weer niks aan drugs als je niet van zolderkamer afkomt. Lekker met speed op achter je pc zitten
ik heb met vrienden achter een synthesizer installatie gezeten terwijl we knettertje stoned waren..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:30 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Lekker stoned naar de visualizer turen.
Ging niet meer echt met de mensen om waar ik altijd speed mee deed, maar gebruikte het nog wel regelmatig.quote:
Gewoon een junkie dus?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ging niet meer echt met de mensen om waar ik altijd speed mee deed, maar gebruikte het nog wel regelmatig.
Royal sadness wel, maar goed.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Met een abbo en wat speed kun je veel sneller je postcount verhogen natuurlijk. Het is niet voor niets dat het nummertje van deadprez, het nummertje van deadprez is.
Mwah niet echt zwaar verslaafd ofzo, maar deed het wel iets te vaak ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:32 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Gewoon een junkie dus?
Goed dat je er nu vanaf bent wel.
is toch niet chill, wordt je niet super onrustig te energiek om 1 ding te doenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat heb ik best vaak gedaan op het laatst.
Valt wel mee, sowieso was mijn vriendin er ook altijd bij, dus kon mijn energie wel redelijk kwijt door gewoon urenlang lulkicks te hebben. Verder gewoon af en toe een uurtje buiten rond gaan lopen en dan is het wel te doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
is toch niet chill, wordt je niet super onrustig te energiek om 1 ding te doen
ik vind speed sowieso geen lekkere drugs wrs daarom kan ik me er geen inbeelding bij krijgenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Valt wel mee, sowieso was mijn vriendin er ook altijd bij, dus kon mijn energie wel redelijk kwijt door gewoon urenlang lulkicks te hebben. Verder gewoon af en toe een uurtje buiten rond gaan lopen en dan is het wel te doen.
Daar hoefde ik geen drugs voor te gebruikenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:35 schreef deadprez het volgende:
En gewoon de hele nacht slechte tekno maken in FL terwijl je denkt dat het fucking goed klinkt.
Ik vind het helemaal geweldig. Nachtenlang wakker zijn en dat spacende gevoel dat je na de tweede nacht begint te krijgen is echt fucking chill. 's Ochtends naar de supermarkt met je doorgesnoven kop om wat van die cheape vanilletoetjes te halen, omdat dat het enige is dat je kan eten, terwijl iedereen op weg is naar zijn werk enzo. Prachtig.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind speed sowieso geen lekkere drugs wrs daarom kan ik me er geen inbeelding bij krijgen
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:39 schreef deadprez het volgende:
Ik vind het helemaal geweldig. Nachtenlang wakker zijn en dat spacende gevoel dat je na de tweede nacht begint te krijgen is echt fucking chill. 's Ochtends naar de supermarkt met je doorgesnoven kop om wat van die cheape vanilletoetjes te halen, omdat dat het enige is dat je kan eten, terwijl iedereen op weg is naar zijn werk enzo. Prachtig.
En de mooiste gesprekken heb je als je pep gebruikt hebt.
Godverdomme.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:39 schreef deadprez het volgende:
Maar goed, het is wel ongelofelijke rotzooi natuurlijk.
dat gevoel is wel lekker ja maar de kater, en als wilt slapen enje kan niet slapen dat haat ikquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal geweldig. Nachtenlang wakker zijn en dat spacende gevoel dat je na de tweede nacht begint te krijgen is echt fucking chill. 's Ochtends naar de supermarkt met je doorgesnoven kop om wat van die cheape vanilletoetjes te halen, omdat dat het enige is dat je kan eten, terwijl iedereen op weg is naar zijn werk enzo. Prachtig.
En de mooiste gesprekken heb je als je pep gebruikt hebt.
Crash had ik nooit zo'n last van. Niet kunnen slapen ook niet echt, gewoon als het op is nog rustig een joint roken, beetje op de bank of in bed liggen en rustig wachten tot je in slaap valt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat gevoel is wel lekker ja maar de kater, en als wilt slapen enje kan niet slapen dat haat ik
ik ook niet grquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:42 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ik heb nog nooit speed gedaan. gr
Kun je ook beter gewoon niet doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:42 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ik heb nog nooit speed gedaan. gr
Jij ja?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:35 schreef deadprez het volgende:
En gewoon de hele nacht slechte tekno maken in FL terwijl je denkt dat het fucking goed klinkt.
Jawel, krijg je veel levenservaring van zo te lezen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kun je ook beter gewoon niet doen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |