ja dan is het wel chill jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Crash had ik nooit zo'n last van. Niet kunnen slapen ook niet echt, gewoon als het op is nog rustig een joint roken, beetje op de bank of in bed liggen en rustig wachten tot je in slaap valt.
Wat?quote:
Vooral een crackkop.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, krijg je veel levenservaring van zo te lezen.
Mwa, zou het op zich wel eens willen proberen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kun je ook beter gewoon niet doen natuurlijk.
Nu wil ik ook pep gebruiken, wat heb je gedaan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal geweldig. Nachtenlang wakker zijn en dat spacende gevoel dat je na de tweede nacht begint te krijgen is echt fucking chill. 's Ochtends naar de supermarkt met je doorgesnoven kop om wat van die cheape vanilletoetjes te halen, omdat dat het enige is dat je kan eten, terwijl iedereen op weg is naar zijn werk enzo. Prachtig.
En de mooiste gesprekken heb je als je pep gebruikt hebt.
Een keertje een nacht kan niet zo'n kwaad, maar wat je niet kent mis je ook niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:45 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Mwa, zou het op zich wel eens willen proberen.
Heb 2Nutz ook veul speed gedaan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, krijg je veel levenservaring van zo te lezen.
hij is speedquote:
haha watquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:46 schreef PeZu het volgende:
ok met een pool die geen engels kan in discussie gaan over knoflook is ook geen tip
Dit klinkt als een goed verhaalquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:46 schreef PeZu het volgende:
ok met een pool die geen engels kan in discussie gaan over knoflook is ook geen tip
ja dat dacht ik dus ookquote:
trust me, klinkt spannender dan het is, en denk na het gaat over knoflook, hoe boeiend kan het zijnquote:
Ik vond discussiėren met Polen doorgaans erg lastig.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:46 schreef PeZu het volgende:
ja dat zeg ikquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vond discussiėren met Polen doorgaans erg lastig.
'Wat denk je er zelf van kerel?'quote:
ja zoeitsquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'Wat denk je er zelf van kerel?'
- Eh, I do not knew, you is boss
'Maareh, wat denk jij dan wat het beste is?'
-Wieperdeila, i do not knows
'Nou krijg dan maar de kurwa vieze pedou'
-Yes, rabotta rabotta
/Wat.
wat.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
-Yes, rabotta rabotta
/Wat.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
-Yes, rabotta rabotta
/Wat.
Ik verstond alleen kurwa.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
-Yes, rabotta rabotta
/Wat.
Goed weekend gehad knaster?quote:
Gewoon Britten dus eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Goed weekend gehad knaster?
- You know, liettle disco, liettle mocra chipka, liettle wodka, liettle barbeque, liette applejews
Altijd alles is klein bij die gasten.
Ik moest hier hardop om lachen, maar ik weet niet waarom.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Goed weekend gehad knaster?
- You know, liettle disco, liettle mocra chipka, liettle wodka, liettle barbeque, liette applejews
Altijd alles is klein bij die gasten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |