da daquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Goed weekend gehad knaster?
- You know, liettle disco, liettle mocra chipka, liettle wodka, liettle barbeque, liette applejews
Altijd alles is klein bij die gasten.
Loop een willekeurige hoerenbuurt in.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:57 schreef spambot31 het volgende:
Hoe kom je in contact met Polen, ik zie namelijk handelsmogelijkheden
op de hoek van de gamma met een kratje bier rammelen en roepen werk werk werkquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:57 schreef spambot31 het volgende:
Hoe kom je in contact met Polen, ik zie namelijk handelsmogelijkheden
Zubrowka kunnen ze vaak wel aankomen voor 1/3 van de prijs. Maar dan moet je wel bevriend met ze zijn. Denk dat het anders weinig zin heeft.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:58 schreef spambot31 het volgende:
Ik wil wel goedkope wodka van ze overkopen
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
op de hoek van de gamma met een kratje bier rammelen en roepen werk werk werk
met dat grassprietje waar een stoer over heeft gepist erinquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:59 schreef spambot31 het volgende:
Zoals die Zubrowka waar vb het soms over heeft, die komt toch uit Polen?
Kun jij niet wat voor me hosselen met je Poolse vrienden dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zubrowka kunnen ze vaak wel aankomen voor 1/3 van de prijs. Maar dan moet je wel bevriend met ze zijn. Denk dat het anders weinig zin heeft.
tja , wat is duurquote:
je kent hem?quote:
Dat klinkt misschien stom, maar die gasten maakt het echt geen fuck uit wie ze commandeert. Ze zijn hier om geld te verdienen, niet om vrienden te maken. Ik heb 8 jaar lang met een koppel Polen gewerkt, soms wel 100 uur per week. Er is er één waar ik af en toe nog contact mee heb. Die anderen negeren me straal als ik soms eens langs ga op m'n voormalige werk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:59 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb 2 jaar geleden een reeks videos gemaakt voor een fabriek die schoonmaakmiddelen verpakte. Daar zat het ook vol met Polen. Moest ik op een gegeven moment een video maken met 2 Poolse knakkers die waspoeder moesten mengen. Ik voelde me al ongemakkelijk om ze te "regisseren", aangezien hun baas me echt bij ze dumpte om vervolgens duidelijk te maken in gebroken Engels dat "Pjotr has to do what dis man ses.".
Video gemaakt prima, blijkt dat die Pjotr de hele tijd met opgestroopte mouwen op de video staat, terwijl dat eigenlijk niet mag volgens de regels. Kon alles weer opnieuw en stond ik de week daarna weer met "You is boss" in de fabriek.![]()
Voelde me redelijk opgelaten.
dat stook ik zelf welquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:01 schreef deadprez het volgende:
niet gewoon gall&gall huismerk wodka drinken.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, ik drink enkel zubrowka, als ik al drink.
Ik ben geheelonthouder. Op seks en tabak na. En soms ook wel alcohol.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben geheelonthouder. Op seks en tabak na. En soms ook wel alcohol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |