SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierOp zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
wegbezuinigen die meukquote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:46 schreef Champy het volgende:
Red Arrows komen nu, altijd leuk om te zien!
http://luchtmachtdagen.po(...)er&view=player&id=96
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:46 schreef Champy het volgende:
prachtig, vorig jaar erbij.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:46 schreef Champy het volgende:
Ik zit op 500 meter van de basis op m'n werkquote:
goed zo, hebben wij haar voor onszelfquote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
blerg
vies dik en incl aarsgewei
zou de frikandel niet door de gang werpen
Lees je mee Snakey?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:15 schreef Sapstengel het volgende:
Het valt me op dat veel fitgirls zoals in de OP en mensen als Selter of Caitlyn Rice allemaal zo'n aidsig hoofd hebben. Liften ze dan uit onzekerheid, net zoals die FA's die denken dan eindelijk een chick te krijgen.
Nee Kristina Krsticquote:
Hier helemaal geen last van, dus VMS get...ur...shit...2gettaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:34 schreef VMSDKR het volgende:
Header kapot, titles kapot, mascotte kapot. Gvd Champy, get your shit together.
quote:
http://www.downforeveryoneorjustme.com/imgur.comquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:37 schreef MsMessy het volgende:
Hier helemaal geen last van, dus VMS get...ur...shit...2getta
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
http://www.downforeveryoneorjustme.com/imgur.com
![]()
En daarna inkakken als een slappe pudding en je hormoonhuishouding aan stront geholpenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:15 schreef Dimachaerus het volgende:
The benefits of Tren are vast and they include nearly every benefit and trait any performance enhancer could ever be after. You will find several of these traits to be similar to many other anabolic steroids but it cannot be stressed enough, the level of efficiency within each effect is so much stronger and efficient with Tren its almost not even fair to compare it to other steroids and this is often true even when Tren is taken at a very low dose. The solid benefits of Tren include:
Increase Muscle Mass
Increased Strength
Decreased Body-Fat
Increased Recovery
Increased Tissue Preservation
A Harder Physique
Increased Vascularity
Anxiety
Decreased Libido
Erectile Dysfunction
Insomnia
Night Sweats
Rapid Heart Rate
zag vandaag toch een jongen in de gym, overduidelijk roids maar zo nice fysiek zet mij aan het denken hmm
één cycle kan geen kwaad lijkt me
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:15 schreef Dimachaerus het volgende:
The benefits of Tren are vast and they include nearly every benefit and trait any performance enhancer could ever be after. You will find several of these traits to be similar to many other anabolic steroids but it cannot be stressed enough, the level of efficiency within each effect is so much stronger and efficient with Tren its almost not even fair to compare it to other steroids and this is often true even when Tren is taken at a very low dose. The solid benefits of Tren include:
Increase Muscle Mass
Increased Strength
Decreased Body-Fat
Increased Recovery
A Harder Physique
Increased Vascularity
Anxiety
Decreased Libido
Erectile Dysfunction
Insomnia
Night Sweats
Rapid Heart Rate
zag vandaag toch een jongen in de gym, overduidelijk roids maar zo nice fysiek zet mij aan het denken hmm
gewoon keertje proberen vriendquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:15 schreef Sapstengel het volgende:
Het valt me op dat veel fitgirls zoals in de OP en mensen als Selter of Caitlyn Rice allemaal zo'n aidsig hoofd hebben. Liften ze dan uit onzekerheid, net zoals die FA's die denken dan eindelijk een chick te krijgen.
Hoezo, vind je dit goede gezichten dan? Duidelijk dat ze liften als compensatie of omdat ze vroeger nooit aandacht kregen van mannen:quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]^2
Verder:
[/zoldrrkamermaagdfrustraties]
Tren is wel lekker he mensen willen altijd foto's van me maken als ik op tren zit ze denken altijd dat ik Arnold ben.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gewoon keertje proberen vriend
ik heb gwn gedaan
zieke massa gepakt
al me shirtjes te klein
waren al maat xxl
de postbode durft de post niet meer te bezorgen
die eerste zou ik wel verwennen hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoezo, vind je dit goede gezichten dan? Duidelijk dat ze liften als compensatie of omdat ze vroeger nooit aandacht kregen van mannen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfde reden als waarom veel skinny nerdventjes beginnen met liften omdat ze nooit aandacht kregen van chicks.
Moet je maar niet haten in S&Gquote:
Wat moet je met een goed fysiek als je mentale retarded bentquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Increase Muscle Mass
Increased Strength
Decreased Body-Fat
Increased Recovery
A Harder Physique
Increased Vascularity
Anxiety
Decreased Libido
Erectile Dysfunction
Insomnia
Night Sweats
Rapid Heart Rate
24quote:
ik ga sws proberen over 2 jaar ongeveer, dan train ik 3 jaar. Als ik nu gebruik gaan mensen zeggen "zit je aan de anabolen??" als ik 3 jaar train al kan ik zeggen ja ik train nu al 3 jaar hè zou raar zijn als ik niet gegroeid zou zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gewoon keertje proberen vriend
ik heb gwn gedaan
zieke massa gepakt
al me shirtjes te klein
waren al maat xxl
de postbode durft de post niet meer te bezorgen
dus je mag alleen goed fysiek hebben als je hersenen normaal functioneren? chicks is ook geen motivatorquote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat moet je met een goed fysiek als je mentale retarded bent
hoeveel solide massa heb je gepakt hiermeequote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:26 schreef Ethanolic het volgende:
test tren anavar ideale kuur zou iedereen aanraden
Klinkt allemaal erg goed als je geen mogelijkheid hebt om chicks te regelen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:37 schreef Dimachaerus het volgende:
ze zei ook dat ze gruwelijk geil werd 2-3x per dag seks en eenmaal daags mastruberen
en dat ze sicke seks fantasien kreeg en veel sexuele agressie
ja wel lekker maar sliep om half 2 en wekker om 8, goodbye gainsquote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Best wel, jij?
Nu ff lekker ontbijtje fixen.
hmm lijkt me wel wat gewn chickkie ana de anarbolen hebbenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:37 schreef Dimachaerus het volgende:
ik las net op reddit van zo gonewilder poster meisje dat ze trein gebruikt
dr clitje was 2x zo groot geworden en ze liet pic zien
maar ik vond gewoon uitzien als normaal kutje
ze zei ook dat ze gruwelijk geil werd 2-3x per dag seks en eenmaal daags mastruberen
skkl je wee tniet tegn wie je praat ik ken hem irlquote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klinkt allemaal erg goed als je geen mogelijkheid hebt om chicks te regelen.
inb4 naar de gevangenis voor verkrachting.
mastruberen ook uiteraardquote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:37 schreef Dimachaerus het volgende:
ik vind het tof voor je dat je eindelijk weet hoe een normaal kutje er uit zietquote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Nee hoor, je hebt er alleen zo weinig aan als je denkt dat je fysiek een meisje voor je gaat fixen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
24
[..]
ik ga sws proberen over 2 jaar ongeveer, dan train ik 3 jaar. Als ik nu gebruik gaan mensen zeggen "zit je aan de anabolen??" als ik 3 jaar train al kan ik zeggen ja ik train nu al 3 jaar hè zou raar zijn als ik niet gegroeid zou zijn
[..]
dus je mag alleen goed fysiek hebben als je hersenen normaal functioneren? chicks is ook geen motivator
met alleen zieke 6pack krijg je alleen semilekkere smatjesquote:
Doel is helemaal niet om een meisje te fixen, dat maak jij ervan. Ik houd me niet meer bezig met meisjes, neem toch nooit actie en en krijg alleen maar hoofdpijn vanquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt er alleen zo weinig aan als je denkt dat je fysiek een meisje voor je gaat fixen.
Fitgirl Advisor Manager & Paleo Chief Consultantquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit is mijn baan nu, ben certified PT voor fitgirls
lol, hoofdpijnquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Doel is helemaal niet om een meisje te fixen, dat maak jij ervan. Ik houd me niet meer bezig met meisjes, neem toch nooit actie en en krijg alleen maar hoofdpijn van
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik vind het tof voor je dat je eindelijk weet hoe een normaal kutje er uit ziet
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:59 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent een meisje, je wilt graag fit worden en ook nog genieten van extra aandacht van mannen? Stop dan met zoeken, hier is de handleiding die je nodig hebt! Hier lees je hoe je in 5 eenvoudige stappen al deze doelen bereikt. Het enige wat je nodig hebt is een beetje doorzettingsvermogen, maar daar ontbreekt het bij jou niet aan! Je bent een kanjer en een sterke meid, jij kunt het!
Stap 1: Een Instagramprofiel
De eerste stap is direct de belangrijkste, namelijk het aanmaken van een Instagram. Dit account is jouw persoonlijkheid, jouw image. Ga dan ook zorgvoldig te werk en zorg dat je account minimaal één van de volgende foto’s bevat:
- Een motivational quote
Ieder account heeft dit nodig, een uitspraak waarmee jij je identificeert, eentje die je kracht en inspiratie geeft, die jou onderscheidt van alle andere vrouwen. Bonuspunten als je deze quote kunt combineren met een workout foto:
[ afbeelding ]
- Een foto van je dieet
De beste foto is er een van een rij tupperwarebakjes voor elke dag van de week. Hiermee kun je niet alleen laten zien dat je clean eet, maar ook dat je zo dedicated bent dat je altijd je zelf voorbereide maaltijd meeneemt naar school of werk. En onthoudt: Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated
[ afbeelding ]
- Een kleedkamerfoto
Laat na de workout je zwetende lichaam zien, hiermee toon je ook direct aan dat je daadwerkelijk in de sportschool komt.
[ afbeelding ]
- Een foto van supplementen en/of een shakebeker
Zonder foto van je sups of shaker is het profiel niet compleet. Dit is ook de ideale manier om een sponsor te vinden of als je die al hebt, om reclame te maken. Aanrader: probeer een roze shakebeker te scoren.
[ afbeelding ]
Tip: Hash tags
Niemand houdt er van om onvindbaar te zijn en 3 likes te krijgen, dus tag je foto’s zorgvuldig. Een lijstje van aanbevolen tags:
#fitfam
#fitgirl
#gym
#fitness
#gohardorgohome
#eatcleantraindirty
#legday
#neverskiplegday
#workout
#yesshesquats
#squatbooty
#girlswithmuscle
#nodaysoff
#gymrat
#fitnessmotivation
Stap 2: Gewicht verliezen
Nu je Instagram is gemaakt, kun je beginnen met het minder belangrijke deel, namelijk het sporten. Het hoofddoel op dit moment is gewicht verliezen, want geen enkele fitgirl is te dik. Hieronder staan een aantal tips om snel gewicht te verliezen:
- Eet clean food en weinig calorieën.
- Superfoods versnellen de vetverbranding.
- Cardio, cardio, cardio. Vooral de stairmaster, hiermee verbrandt je niet alleen vet maar tone je direct je billen.
- Gebruik supplementen zoals ECA of fatburners (vergeet niet deze te fotograferen voor je Instagram)
- Wees sterk en blijf dedicated.
Stap 3: Neem siliconenborsten
Met het verliezen van het vet zijn helaas ook je borsten verdwenen. Je voelt je minder vrouwelijk, want wie wil er nu een jongetjeslichaam. Gelukkig is er de chirurg die jou je vrouwelijkheid weer terug kan geven met een paar mooie implantaten. Kijk naar dit verschil en zeg zelf, jij wil toch ook liever die mooie volle borsten?
[ afbeelding ]
Stap 4: De perfecte outfit
Naar de sportschool gaan is net als uitgaan, zorg dus dat je er goed uitziet. Wie weet kom je vandaag wel die ene leuke personal trainer tegen. Yoga pants vormen de basis van je outfit en zorg er verder voor dat je de kleuren op elkaar afstemt. Match je top bijvoorbeeld met je schoenen of combineer het met je shakebeker. Zorg er ook voor dat je deze outfit op Instagram post.
[ afbeelding ]
Stap 5: Leer poseren
Om de mooiste foto’s te kunnen maken is het belangrijk dat jij je poses leert. De basis is als volgt: Duw je kont naar achteren voor de echte squatkont, maak je rug hol, plaats één been voor de andere en sta op je tenen alsof je hakken draagt. Een paar voorbeelden van deze techniek in de praktijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wanneer je deze stappen volgt zul je binnen korte tijd een succesvolle fitgirl worden, duizenden volgers op Instagram krijgen en misschien zelfs een deal met een sponsor. Veel succes en You don’t have to be great to start, but you DO have to start to be great!
quote:
Komt omdat je teveel kutjes op internet loopt te koekeloerenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Doel is helemaal niet om een meisje te fixen, dat maak jij ervan. Ik houd me niet meer bezig met meisjes, neem toch nooit actie en en krijg alleen maar hoofdpijn van
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:59 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent een meisje, je wilt graag fit worden en ook nog genieten van extra aandacht van mannen? Stop dan met zoeken, hier is de handleiding die je nodig hebt! Hier lees je hoe je in 5 eenvoudige stappen al deze doelen bereikt. Het enige wat je nodig hebt is een beetje doorzettingsvermogen, maar daar ontbreekt het bij jou niet aan! Je bent een kanjer en een sterke meid, jij kunt het!
De eerste stap is direct de belangrijkste, namelijk het aanmaken van een Instagram. Dit account is jouw persoonlijkheid, jouw image. Ga dan ook zorgvoldig te werk en zorg dat je account minimaal één van de volgende foto’s bevat:
- Een motivational quote
Ieder account heeft dit nodig, een uitspraak waarmee jij je identificeert, eentje die je kracht en inspiratie geeft, die jou onderscheidt van alle andere vrouwen. Bonuspunten als je deze quote kunt combineren met een workout foto:
[ afbeelding ]
- Een foto van je dieet
De beste foto is er een van een rij tupperwarebakjes voor elke dag van de week. Hiermee kun je niet alleen laten zien dat je clean eet, maar ook dat je zo dedicated bent dat je altijd je zelf voorbereide maaltijd meeneemt naar school of werk. En onthoudt: Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated
[ afbeelding ]
- Een kleedkamerfoto
Laat na de workout je zwetende lichaam zien, hiermee toon je ook direct aan dat je daadwerkelijk in de sportschool komt.
[ afbeelding ]
Zonder foto van je sups of shaker is het profiel niet compleet. Dit is ook de ideale manier om een sponsor te vinden of als je die al hebt, om reclame te maken. Aanrader: probeer een roze shakebeker te scoren.
[ afbeelding ]
Niemand houdt er van om onvindbaar te zijn en 3 likes te krijgen, dus tag je foto’s zorgvuldig. Een lijstje van aanbevolen tags:
#fitfam
#fitgirl
#gym
#fitness
#gohardorgohome
#eatcleantraindirty
#legday
#neverskiplegday
#workout
#yesshesquats
#squatbooty
#girlswithmuscle
#nodaysoff
#gymrat
#fitnessmotivation
Nu je Instagram is gemaakt, kun je beginnen met het minder belangrijke deel, namelijk het sporten. Het hoofddoel op dit moment is gewicht verliezen, want geen enkele fitgirl is te dik. Hieronder staan een aantal tips om snel gewicht te verliezen:
- Cardio, cardio, cardio. Vooral de stairmaster, hiermee verbrandt je niet alleen vet maar tone je direct je billen.
- Gebruik supplementen zoals ECA of fatburners (vergeet niet deze te fotograferen voor je Instagram)
Met het verliezen van het vet zijn helaas ook je borsten verdwenen. Je voelt je minder vrouwelijk, want wie wil er nu een jongetjeslichaam. Gelukkig is er de chirurg die jou je vrouwelijkheid weer terug kan geven met een paar mooie implantaten. Kijk naar dit verschil en zeg zelf, jij wil toch ook liever die mooie volle borsten?
[ afbeelding ]
Naar de sportschool gaan is net als uitgaan, zorg dus dat je er goed uitziet. Wie weet kom je vandaag wel die ene leuke personal trainer tegen. Yoga pants vormen de basis van je outfit en zorg er verder voor dat je de kleuren op elkaar afstemt. Match je top bijvoorbeeld met je schoenen of combineer het met je shakebeker. Zorg er ook voor dat je deze outfit op Instagram post.
[ afbeelding ]
Om de mooiste foto’s te kunnen maken is het belangrijk dat jij je poses leert. De basis is als volgt: Duw je kont naar achteren voor de echte squatkont, maak je rug hol, plaats één been voor de andere en sta op je tenen alsof je hakken draagt. Een paar voorbeelden van deze techniek in de praktijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wanneer je deze stappen volgt zul je binnen korte tijd een succesvolle fitgirl worden, duizenden volgers op Instagram krijgen en misschien zelfs een deal met een sponsor. Veel succes en You don’t have to be great to start, but you DO have to start to be great!
heb je een kettlebell gekopt ofzo?, met je gekke uitsprakenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:45 schreef Klokov het volgende:
Beter verbieden ze het weer om tieten te posten#nohomo
Puberaal gedrag, heb nog nooit een kettlebell laten vallen, laat staan gekopt. Valt me tegen van je FXR deze Teddyburrr uitspraken.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb je een kettlebell gekopt ofzo?, met je gekke uitspraken
ziet er goed uitquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:52 schreef McNulty het volgende:
Op z'n Grieks he V&DLAPLACE nomsayyyyyyin![]()
[ afbeelding ]
het is nogal een stomme uitspraak, alsof alleen tieners er naar kijken en kerels alleen naar hun vrouw ofzoquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Puberaal gedrag, heb nog nooit een kettlebell laten vallen, laat staan gekopt. Valt me tegen van je FXR deze Teddyburrr uitspraken.
Nergens voor nodig, als je naar tieten wilt gaan kijken jaag je hem maar even door het vuistje terwijl je chaturbate open hebt staan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Kansloze puberuitbarstingen idd.
alsof je er ooit naar luistert, hahaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:45 schreef Klokov het volgende:
Ik heb bijval van de GYM-opa
[..]
Nergens voor nodig, als je naar tieten wilt gaan kijken jaag je hem maar even door het vuistje terwijl je chaturbate open hebt staan.
Heey hoek a niqqu op met meer geodkoperen whey met dubbele korting.quote:
Goede twerk maar haar gezicht is een beetje te black.quote:
quote:The average person today spends over 4 hours watching television each day.
That’s 28 hours a week, or 2 months of non-stop viewing per year. In a 65-year life, that
person will have spent 9 years in front of a television. (Source: A.C. Nielsen, Co.)
Sickening, hoeveel fapt de gemiddelde persoon? Vast niet zoveel als jij.quote:
Niet per se, stel de onderzochte groep bestaat uit .. personen.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:39 schreef Sapstengel het volgende:
4 uur per dag gemiddeld? Ik kijk ongeveer een kwartier, dus er zijn mensen die dan rond de 8 uur kijken?
Mjah snap het, maar dan nog, ik vind 4 uur per dag ook al aardig veel.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Niet per se, stel de onderzochte groep bestaat uit .. personen.
4 uur per dag = 14400 seconden.
1 kwartier = 900 seconden
Stel er kijken 13500 mensen 14401 seconden tv per dag en jij kijkt 900 seconden tv per dag. Dan kom je gemiddeld uit op 4 uur tv per dag.
wat ontzettend metaquote:Op zondag 22 juni 2014 19:32 schreef Awesome_ het volgende:
Vrouwen zijn de slechtste adviseurs over wat hun ideale man is, Sander.
quote:Op zondag 22 juni 2014 19:43 schreef fathank het volgende:
Vrouwen weten niet wat ze willen, ze kletsen maar wat.
Totdat ze met mij gepraat hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 juni 2014 19:43 schreef fathank het volgende:
Vrouwen weten niet wat ze willen, ze kletsen maar wat.
Totdat ze met mij gepraat hebben.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Een Mercedes is pas tokkie als VMS em vet vindt.
Fijn dat je t met me eens bent. Zeker die laatste. Die classics kunnen er nog mee door voor zover ik kan zien op een telefoonscherm.quote:Op zondag 22 juni 2014 20:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Henk pls.
1.80 meter langquote:Op zondag 22 juni 2014 19:12 schreef no1uknow het volgende:
http://www.nu.nl/man/2782(...)er-en-eet-vlees.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2014 22:38:35 ]
quote:Op zondag 22 juni 2014 22:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
1.80 meter langHij moet huilen bij romantische films en twee keer per week zijn moeder bellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooie ding vmsquote:Op zondag 22 juni 2014 20:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Henk pls.
Onzin, heb nog nooit een vrouw ontmoet die het niet eens was met mijn lengteidealen (6"4)quote:Op zondag 22 juni 2014 19:12 schreef no1uknow het volgende:
Als er iets is wat ik niet met mijn vriendin wil doen is het dit welquote:Bijna 40 procent van de vrouwen wil een man die van shoppen houdt
altijd maar wat die vrouwen willen, hoe zit het onderzoek er andersom uit!quote:Op zondag 22 juni 2014 23:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als er iets is wat ik niet met mijn vriendin wil doen is het dit wel
En nu?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:21 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verdwaalde tietjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deien om tussen te liggen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou iets mee doen/10 weet alleen niet wat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou facial geven/10
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lichaam van een godin/10![]()
[ afbeelding ]
Can't ban me.
quote:Op maandag 23 juni 2014 00:16 schreef ChesterPerry het volgende:
Jullie maken je meer druk om lengte dan dit: De ideale man moet ruim 58.000 euro per jaar verdienen.
ik maak me druk om hoeveel zij zelf verdientquote:Op maandag 23 juni 2014 00:16 schreef ChesterPerry het volgende:
Jullie maken je meer druk om lengte dan dit: De ideale man moet ruim 58.000 euro per jaar verdienen.
Wat dan nog!?quote:Op maandag 23 juni 2014 00:22 schreef ChesterPerry het volgende:
5 kop per maand komen alleen snakey en zetaos aan verder niemand hier
Ga Bilzarian pijpen kutwousquote:Op maandag 23 juni 2014 00:29 schreef ChesterPerry het volgende:
Ja dat zegt iedereen die geen geld hebben
PROBOLAN 50 (wat legaal verkocht) heeft een soort epistane ( prohormone )quote:Op maandag 23 juni 2014 00:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
welke is dat?
Phenylpropionate
Enanthate
suspension
dat zeg goed, morgen moet je je weer melden, hequote:Op maandag 23 juni 2014 00:36 schreef ChesterPerry het volgende:
pieter baan centrum geeft ook weekendverlof zie ik
ik gebruikte vroeger weleens yoimbe en maximiliane bla bla, weet de precieze naam niet meerquote:Op maandag 23 juni 2014 00:39 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
PROBOLAN 50 (wat legaal verkocht) heeft een soort epistane ( prohormone )
Zelfde was met Jungle warfare een tijd terug, deze wedt verkocht bij Bodyenfit en had ook een plantaardige testosteron/ prohormone in zitten
Dat was iemand anders die antwoordde.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:40 schreef ChesterPerry het volgende:
wat je zegt ben jezelf comeback![]()
nouja was weer leuk
ach, 1x per mnd heeft ie zand in zijn kutje, komt ie hier zeikenquote:Op maandag 23 juni 2014 00:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat was iemand anders die antwoordde.
Lift eens een boek en lees 'm
quote:Op zondag 22 juni 2014 19:12 schreef no1uknow het volgende:
quote:Op zondag 22 juni 2014 22:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
1.80 meter langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie maken je druk over wat britse wijven vinden?quote:Op maandag 23 juni 2014 00:16 schreef ChesterPerry het volgende:
Jullie maken je meer druk om lengte dan dit: De ideale man moet ruim 58.000 euro per jaar verdienen.![]()
Vraag me zelfs wel eens af of de vragen worden gesteld terwijl ze haar nek bijna breekt over haar hakken, met haar minirok bijna om haar nek, al lallend een lantaarnpaal omhelzend om maar niet daadwerkelijk op haar plaat te gaan.quote:
daar zit je zo aan. Lengte is voor de meeste een groter probleemquote:Op maandag 23 juni 2014 00:16 schreef ChesterPerry het volgende:
Nee, he: niet weer die dikke-reten ellendequote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:21 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verdwaalde tietjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deien om tussen te liggen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou iets mee doen/10 weet alleen niet wat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou facial geven/10
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lichaam van een godin/10![]()
[ afbeelding ]
Can't ban me.
quote:Op maandag 23 juni 2014 00:36 schreef ChesterPerry het volgende:
pieter baan centrum geeft ook weekendverlof zie ik
^^quote:Op zondag 22 juni 2014 23:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als er iets is wat ik niet met mijn vriendin wil doen is het dit wel
En dit, uiteraard.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
altijd maar wat die vrouwen willen, hoe zit het onderzoek er andersom uit!
als je een beetje opleiding genoten hebt ja, en/of anders als je 65uur of meer per week draaitquote:
Dit. Lezen is een kunst.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:59 schreef MsMessy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie maken je druk over wat britse wijven vinden?
Tv kijkenquote:Op zondag 22 juni 2014 13:39 schreef Sapstengel het volgende:
4 uur per dag gemiddeld? Ik kijk ongeveer een kwartier, dus er zijn mensen die dan rond de 8 uur kijken?
Goed bewijs geleverd, chef.quote:Op zondag 22 juni 2014 20:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Henk pls.
1. Briljant.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:59 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
- Een motivational quote
[ afbeelding ]
- Een foto van je dieet
[ afbeelding ]
- Een kleedkamerfoto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#fitfam
#fitgirl
#gym
#fitness
#gohardorgohome
#eatcleantraindirty
#legday
#neverskiplegday
#workout
#yesshesquats
#squatbooty
#girlswithmuscle
#nodaysoff
#gymrat
#fitnessmotivation
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja die uit de UK wel geloof ik.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:17 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
p.s de echte oude jungle warfare was een pro-hormoon toch?
lolquote:
Mag ik dit ook als man?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:59 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
- Een motivational quote
[ afbeelding ]
- Een foto van je dieet
[ afbeelding ]
- Een kleedkamerfoto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#fitfam
#fitgirl
#gym
#fitness
#gohardorgohome
#eatcleantraindirty
#legday
#neverskiplegday
#workout
#yesshesquats
#squatbooty
#girlswithmuscle
#nodaysoff
#gymrat
#fitnessmotivation
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
M'n vrouw stuurde me deze.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
volgens mij heeft Snakey ook facebook uitgevonden klopt dat?
Die kwam bij mij i.i.g. pas langs nog
Squat:quote:One of the fastest growing nations in the Powerlifting arena just produced one of the strongest skinniest bastards alive, Critta Stamatiou, an under 67.5 lifter, recently broke the all time squat world record with wraps, 257.5 kg at the GPC National which took place in Gold Coast, Australia.
Critta has torn his pec durning the bench press, still managed to get 145 kg opener and try 155 kg which he has done before. Barely surviving the deadlift warm up, he decided to open with token 75 kg pull, just so he could go for a suicidal total of 668.5@66.7 (Top 10 all times), over 10x body weight, while trying to hold his pain from the pec tear. Just after his completed his lift, tears of happinnes arrived, because pain is temporary, 10x body weight total and WR sqaut - is forever.
Alleen die implants.quote:
wat aanstellen zeg.quote:
For fuck sake mate, dan heb ik nog een lange weg te gaan. Die squat is onmenselijk hoog. Zijn deadlift is maar 11kg meer.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
M'n vrouw stuurde me deze.![]()
Ik heb wel wat anders van FB voor je. Volgens mij is Verbo stiekem hier bezig.
[..]
Squat:
DL:
Strong little bugger.
ja precies, maar die stoelen lijken wel van piepschuim ofzoquote:Op maandag 23 juni 2014 14:07 schreef Sapstengel het volgende:
Whahaha faggots met stringers aan, die gasten maakten vast een opmerking over hun aesthetics. Pauper sportschool sjonnies.
Goed gevecht wel, vooral met die stoelen erbij. Net alsof je naar WWE kijkt.
Dat gaat wat tijd kosten, zeg maar.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:24 schreef Verbosity het volgende:
[..]
For fuck sake mate, dan heb ik nog een lange weg te gaan. Die squat is onmenselijk hoog. Zijn deadlift is maar 11kg meer.
Zit nu nog 100kg onder zijn squat, 68kg onder zijn deadlift en 40kg onder zijn bench.![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 13:59 schreef no1uknow het volgende:
Kijk dit gaan dan
http://www.liveleak.com/view?i=849_1403517898
quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 15:35 schreef RaymondK het volgende:
![]()
Chef Scheit als gym motivation.![]()
nou ik ga gauw hoor, anders heb ik straks geen zin meer, en het is juist rustig straks![]()
hahaquote:
Zaterdag of zondag moeten ze weer om 6 uurquote:Op maandag 23 juni 2014 16:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
nou veel plezier straks allemaal met die wedstrijd.
Dat ze maar ver mogen komen, en dat elke opvolgende wedstrijd ook tijdens mijn gym uurtje gehouden wordt![]()
tjussie![]()
Ga eens Generation Iron kijken, chef.quote:
pumping boeide me meer.quote:
Ook goed. Het gaat mij erom dat die wannabe-beachboy eens wat anders kijkt dan die beachboymeuk.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
pumping boeide me meer.
Maar de stukken met Kai vond ik wel interessant
Waarom sta ik er niet in vriend, ik ben langer dan al die manlets bij elkaar!quote:Op maandag 23 juni 2014 20:33 schreef VMSDKR het volgende:
---------------------------------CarbonC----------------------------------
-McNulty-------RaymondK--------Yuri_Boyka---------Curlbrah-
--------------------JMF------------------------Sapstengel--------------
---------------------------------Fathank------------------------------------
no1uknow-----------------Awesome_---------------Dimachaerus
Coach: VMSDKR
Beer in het doel, twee buffels centraal achterin, grote neger rechtsachter, andere krachtpatser rechtsachter. JMF en Sapstengel ervoor, beetje tegenhouden. Dan Henk met zijn verfijnde passjes richting de flanken, kleine, snelle mannetjes als No1 of Dima. En Awesome_ als afmaker voorin.
Nog ideeen?
Jij bent materiaalman.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Waarom sta ik er niet in vriend, ik ben langer dan al die manlets bij elkaar!
Vriend, je zoekt het maar uit met dit B-team.quote:
Nee oke, jij mag op Dima's plek. Die kan de bus wel besturen.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vriend, je zoekt het maar uit met dit B-team.
Jaquote:
Omdat lange mensen niet kunnen foebele, uitzonderingen daargelaten. Houten klazen hebben we niks aan.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Waarom sta ik er niet in vriend, ik ben langer dan al die manlets bij elkaar!
Je hebt ervaring?quote:
Goede serie?quote:Op maandag 23 juni 2014 13:46 schreef VMSDKR het volgende:
Iemand die Hannibal gezien heeft? De tering zeg, wat een deceptie, dat einde.
quote:Op maandag 23 juni 2014 13:59 schreef no1uknow het volgende:
Kijk dit gaan dan
http://www.liveleak.com/view?i=849_1403517898
Mirin'quote:
Kijken naar roided up mutanten is het andere extreem.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:19 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ook goed. Het gaat mij erom dat die wannabe-beachboy eens wat anders kijkt dan die beachboymeuk.
Absolutely sickening.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:33 schreef VMSDKR het volgende:
Beer in het doel, twee buffels centraal achterin, grote neger rechtsachter, andere krachtpatser rechtsachter. JMF en Sapstengel ervoor, beetje tegenhouden. Dan Henk met zijn verfijnde passjes richting de flanken, kleine, snelle mannetjes als No1 of Dima. En Awesome_ als afmaker voorin.
Nog suggesties?
Ok, maar ik kan niet op links spelen dus bunker ik gewoon door het midden, akkoord?quote:Op maandag 23 juni 2014 20:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee oke, jij mag op Dima's plek. Die kan de bus wel besturen.
[..]
Ja
Viel me al op dat ze het met mensen van 1,89 al over reuzen hadden tijdens de wedstrijdquote:Op maandag 23 juni 2014 20:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Omdat lange mensen niet kunnen foebele, uitzonderingen daargelaten. Houten klazen hebben we niks aan.
Ja, wel goed, maar niet WOW ofzo. Sowieso minder dan GoT, BB enzo.quote:
Is goed, ik gun jou die vrije rol.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:40 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ok, maar ik kan niet op links spelen dus bunker ik gewoon door het midden, akkoord?
Je blijft gewoon op links plakken om ruimte te maken voor deze spielmacher.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:40 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ok, maar ik kan niet op links spelen dus bunker ik gewoon door het midden, akkoord?
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Je blijft gewoon op links plakken om ruimte te maken voor deze spielmacher.
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, wel goed, maar niet WOW ofzo. Sowieso minder dan GoT, BB enzo.
[..]
Is goed, ik gun jou die vrije rol.
Yaya Touré is wel baas ondanks z'n lengte. De ander is Zlatan maar die is er niet bij heleasch pindakaas.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Viel me al op dat ze het met mensen van 1,89 al over reuzen hadden tijdens de wedstrijd
1.90 master race crew reporting in.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Viel me al op dat ze het met mensen van 1,89 al over reuzen hadden tijdens de wedstrijd
Respect dat je tegenover je ouders uit de kast bent gekomen, was vast lastig. Fijn om te horen ook dat ze er geen probleem mee hebben en je zelfs steunen.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:46 schreef Klokov het volgende:
Heb trouwens mijn zus en mijn ouders aan de kettlebell gekregen
Srs, iedereen uit dit topic die in Groningen is mag langskomen om een sessie te doen.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Respect dat je tegenover je ouders uit de kast bent gekomen, was vast lastig. Fijn om te horen ook dat ze er geen probleem mee hebben en je zelfs steunen.
Ja, mad gains.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb je een beetje gainzzz gemaakt met die kettlebells?
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:33 schreef VMSDKR het volgende:
Nog suggesties?
quote:Not me, but an old friend of mine.
Really quiet, soft-spoken, polite guy. A total gentleman and a graduate student in the liberal arts. Also, pretty inexperienced, tentative, and vanilla sexually.
He's dating this really cool girl for maybe two months. She is much kinkier in bed. She floats the idea of dirty talk, and apparently likes to be objectified, even demeaned a bit, from time to time. He's hesitant, but wants to please her and doesn't dismiss the idea outright. Changes the subject and figures that they'll revisit the idea another time.
Anyway...they have sex a few days later for the first time since the conversation. Really going at it doggystyle, and she tells him to talk dirty to her. He says that he can't think of anything to say, so he says nothing, and she then repeats the request, but the second time she is not fucking requesting, but demanding it.
He comes up with: "Yeah...you like that, you fucking retard?"
He's never struck me as one for embellishment, so I believe him. He said that was it for sex that night, although they are still together two years on now.
Dima in de spits, srs?quote:Op maandag 23 juni 2014 20:33 schreef VMSDKR het volgende:
Nog suggesties?
Sorry vriend, ik had je even over het hoofd gezien. Je post hier ook nog maar amper.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]![]()
Je skipt de enige hier die daadwerkelijk op redelijk niveau speelt.
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:16 schreef Champy het volgende:
[..]
Dima in de spits, srs?
"Als de goal nou 15 meter naar links had gestaan had ik wel gescoord"
Die jongen prikt hem nergens in, dus ook niet in de goal Waardeloos
Zit je zo aan? ben benieuwd wat jij verdient + uitgaven ?quote:Op maandag 23 juni 2014 07:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
daar zit je zo aan. Lengte is voor de meeste een groter probleem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Wat dan, zin om een cycle te starten?quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Respect dat je tegenover je ouders uit de kast bent gekomen, was vast lastig. Fijn om te horen ook dat ze er geen probleem mee hebben en je zelfs steunen.
Jij zegt dat hij zich aanstelt. Hoe zou jij dat nou moeten weten?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:55 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Wat dan, zin om een cycle te starten?
sup brahquote:
Prima opstelling. Meestal staat de persoon die niet kan voetballen op doel, dus daar heb je al rekening mee gehouden! Solide kast rechtsback, langs onze CB's valt niet te schieten (geen haat), VMS is de Marcelo van de gym. De synergie tussen JMF en Awesome is niet enkel binnen het topic te bespeuren, maar ook zeker op het veld. No1uknow wordt ook wel het stille werkpaard genoemd. Met Jahr00n, Fathank en ikzelf hebben wij het gouden driehoek, ook wel de drie musketiers genoemd. Ik zie met name Jahr00n de bal al met keeper en al het net in gepoeierd worden.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:33 schreef Klokov het volgende:
------------------------------------Weissman--------------------------------
--Klokov---------------Yuri--------------Raymond-----VMSDKR---
--JMF----------------------------Jahr00n------------------No1uknow--
--Awesome_---------------------------------------------------Fathank--
------------------------------------Ethanolic----------------------------------
Dit is de enige juiste opstelling. Snakey als coach, Cor en Stinky als assistentcoaches.
Mac, spaghetti of zilvervliesrijst? Ik ben aan het rusten.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ewa ik heb goeie carb gainz gemaakt vanaond jij dan
etha waar is onze lkkre jackie danquote:Op maandag 23 juni 2014 23:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Prima opstelling. Meestal staat de persoon die niet kan voetballen op doel, dus daar heb je al rekening mee gehouden! Solide kast rechtsback, langs onze CB's valt niet te schieten (geen haat), VMS is de Marcelo van de gym. De synergie tussen JMF en Awesome is niet enkel binnen het topic te bespeuren, maar ook zeker op het veld. No1uknow wordt ook wel het stille werkpaard genoemd. Met Jahr00n, Fathank en ikzelf hebben wij het gouden driehoek, ook wel de drie musketiers genoemd. Ik zie met name Jahr00n de bal al met keeper en al het net in gepoeierd worden.
biergains vriend, wat voor rust heb jijquote:Op maandag 23 juni 2014 23:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mac, spaghetti of zilvervliesrijst? Ik ben aan het rusten.
quote:Op maandag 23 juni 2014 22:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mensen die niet minimaal 5000 per maand pakken.
Dat zijn aftakel-gainzzz man. Gewoon rust, vanmiddag getraind.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
biergains vriend, wat voor rust heb jij
aftakelgains zijn lekker manquote:Op maandag 23 juni 2014 23:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat zijn aftakel-gainzzz man. Gewoon rust, vanmiddag getraind.
snel de spuit er inquote:Op maandag 23 juni 2014 23:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb vrijdag sinds een paar maanden weer flink gedronken, want ik drink niet zo vaak. Daarvoor nog een zware training gehad en enkel een shake erna. Op een gegeven moment ook nog wat hasj gerookt. Man, ik was het hele weekend kapot. Slecht gegeten ook, ik voelde de gainzzz verdwijnen.Doe ik niet snel meer.
Waarom zou het niet kunnen?quote:
Steam summer sale is baas. Het is dat ik niet zo'n PC-gamer ben.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Borderlands 2 en unreal tournament 2004 gekocht. Steam summer sale.![]()
![]()
Hij lift vast geen 10 jaar want die gast is net 20 geworden. En in sommige video's ziet hij er ineens een stuk kleiner uit, alsof hij off cycle is.quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:33 schreef VMSDKR het volgende:
Nog suggesties?
LOLquote:
met name dat geeft mij ook ernstige twijfels.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij lift vast geen 10 jaar want die gast is net 20 geworden. En in sommige video's ziet hij er ineens een stuk kleiner uit, alsof hij off cycle is.
En ook dat most IFBB natural zijnSimeon Panda natty
Ulisses natty
Nou idd. Die melkt het heerlijk uit dat hele concept zeg, niet te filmen gewoon.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:15 schreef THEFXR het volgende:
jezus, wat haat ik dat mens van die sloopdecri.s, wordt je gewoon agressief van, dadelijk sloop ik haar eens, met der kutstem.
10 years of liftin'quote:Op dinsdag 24 juni 2014 07:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
met name dat geeft mij ook ernstige twijfels.
een paar jaar terug was i "opeens" behoorlijk gebouwd. En in 1 van die eerste gay's fysiek showtjes die hij deed had i een plofherses van heb ik jou daar...
Toevallig pakt hij mooi op camera en tuurlijk heeft i massa en goeie fysiek, maar het is vooral het ultra low bf% wat het er zo doet laten uit zien. Elke keer als hij naast een ander staat valt hij heel vaak enorm tegen, en dan is die ander lang zo groot ook niet...
Dat het natty kan zo absoluut. maar idd. met veel langere training. Niet opeens in 1 of 2jr tijd van e.o.a. scrawny little prik met een dikke neus, naar een covermodel. Constant ripped...
Heel veel foto's van hem zijn ook gefotoshopped van heb ik jou daar overigens![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:46 schreef fathank het volgende:
[..]
10 years of liftin'
Ventje was amper 18 en toen al een bult massa + extreme definitie. 10 years of liftin' will do that.
[ afbeelding ]
Kan iemand hier niet zijn hoofd erop shoppen en ff naar em twitteren![]()
Gewoon z'n internet afsluiten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ze zouden dat jong een visitatie moeten geven, voor een jaar lang op een onbewoond eiland moeten schoppen met alleen een tandenborstel, een eiland waar ook een gym staat, hem daarnaast een 40 uur/wk klustaak moeten geven, alle eten die hij wil, en dan eens kijken hoe hij na een jaar van dat eiland af komt....
lol
scrawny as fuck wedden?![]()
![]()
ah ja, dan kan die niet meer bestellenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon z'n internet afsluiten.
[ afbeelding ]
Jij bent een soort van Tommie Beugelsdijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 07:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
![]()
ik heb geen verstand van voebele, maar moet je veel rennen centraal achter?
[..]
LOL
waarom sta ik d'r dan tussen?? Een stuk Teakhout is nog flexibler haahhhhehheh
Even nog: bestel je dat in 1x en zo ja: is de laatste helft dan niet al koud voordat je er aan toe bent?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lol
2 bigmac menu's plus 2 losse bigmacs. In die menu's kies je 2 grote milkshakes, 2 grote patat, en 2 saus dr bij.
En een mac flurry. Dan is het 27,95
Als je de mango nogwat shake neemt...
Maar nu stop ik anders krijg ik Awesome_ weer op mn dak straks![]()
zo die kwam weer van verquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Even nog: bestel je dat in 1x en zo ja: is de laatste helft dan niet al koud voordat je er aan toe bent?
neem jij mijn plek je in. Ik heb nog nooit gevoetbald, en schop voor 78% zekerheid misquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:40 schreef Questular het volgende:
Jammer dat ik niet in het team sta, 15 jaar gevoetbald, kan alle posities spelen (behalve keepen), gemiste kans hoor...
In de berm. Wel 2 valse kentekenplaten paraat hebbenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:39 schreef Eleiko het volgende:
Waar kun je trouwens gratis parkeren in de buurt van de HMH?
Vervang mij; heb het wel gedaan in mijn jeugd (300 jaar geleden) maar was/ben baggerslecht.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:40 schreef Questular het volgende:
Jammer dat ik niet in het team sta, 15 jaar gevoetbald, kan alle posities spelen (behalve keepen), gemiste kans hoor...
Nog andere opties in dit geweldige Amsterdam?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:44 schreef fathank het volgende:
[..]
In de berm. Wel 2 valse kentekenplaten paraat hebben
Dunno, wat ik wel eens deed als ik een weekend bleef was de auto bij station Abcoude of Amstelveen zetten en dan met trein/tram.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nog andere opties in dit geweldige Amsterdam?
Niet. Ik zet hem doorgaans in de Boris Pastermakstraat, goedkoopste optie dacht ik en +-5 min lopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:39 schreef Eleiko het volgende:
Of dit natuurlijk, gewoon in Amstelveen dumpen je waggie.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Dunno, wat ik wel eens deed als ik een weekend bleef was de auto bij station Abcoude of Amstelveen zetten en dan met trein/tram.
zal wel pasternak straat zijn, anders ken Cor het straks niet vinden in z'n TOm TOmquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Niet. Ik zet hem doorgaans in de Boris Pastermakstraat, goedkoopste optie dacht ik en +-5 min lopen.
Ik denk dat hij me probeert terug te pakken voor die beveilger/snackbar"grappen".quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zal wel pasternak straat zijn, anders ken Cor het straks niet vinden in z'n TOm TOm
Je hebt helemaal gelijk Ray, de enige smoes die ik kan verzinnen voor deze schandalige fout is dat ik mobiel zit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zal wel pasternak straat zijn, anders ken Cor het straks niet vinden in z'n TOm TOm
haha, zie editquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik denk dat hij me probeert terug te pakken voor die beveilger/snackbar"grappen".
haha endo vingers?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk Ray, de enige smoes die ik kan verzinnen voor deze schandalige fout is dat ik mobiel zit.
Scheelt dat tomtom de straat vanzelf aanvult. Hoeveel straten zijn er in Amsterdam die beginnen met Boris Pastquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
inb4: Cor heeft geen Tom Tom, werkt alleen met stafkaarten
Auto in Ouderkerk zetten, vanaf daar met de bus (1 halte) naar de HMH.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:39 schreef Eleiko het volgende:
jij zit op de bankquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:40 schreef Questular het volgende:
Tx, Abcoude is wel een optie.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Dunno, wat ik wel eens deed als ik een weekend bleef was de auto bij station Abcoude of Amstelveen zetten en dan met trein/tram.
Ja, hallo: kan ik het helpen dat het zo kut geregeld is in Amsterdam.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:55 schreef no1uknow het volgende:
Alsof die Cor met een tijdmachine uit 1800 komt.
Ik heb ook geen OV-chipkaart. Als ik in amsterdam ben ga ik altijd zwartquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:55 schreef no1uknow het volgende:
hij komt met een Opel Agilaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:55 schreef no1uknow het volgende:
Auto is auto.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |