SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierOp zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
wegbezuinigen die meukquote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:46 schreef Champy het volgende:
Red Arrows komen nu, altijd leuk om te zien!
http://luchtmachtdagen.po(...)er&view=player&id=96
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:46 schreef Champy het volgende:
prachtig, vorig jaar erbij.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:46 schreef Champy het volgende:
Ik zit op 500 meter van de basis op m'n werkquote:
goed zo, hebben wij haar voor onszelfquote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
blerg
vies dik en incl aarsgewei
zou de frikandel niet door de gang werpen
Lees je mee Snakey?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:15 schreef Sapstengel het volgende:
Het valt me op dat veel fitgirls zoals in de OP en mensen als Selter of Caitlyn Rice allemaal zo'n aidsig hoofd hebben. Liften ze dan uit onzekerheid, net zoals die FA's die denken dan eindelijk een chick te krijgen.
Nee Kristina Krsticquote:
Hier helemaal geen last van, dus VMS get...ur...shit...2gettaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:34 schreef VMSDKR het volgende:
Header kapot, titles kapot, mascotte kapot. Gvd Champy, get your shit together.
quote:
http://www.downforeveryoneorjustme.com/imgur.comquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:37 schreef MsMessy het volgende:
Hier helemaal geen last van, dus VMS get...ur...shit...2getta
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
http://www.downforeveryoneorjustme.com/imgur.com
![]()
En daarna inkakken als een slappe pudding en je hormoonhuishouding aan stront geholpenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:15 schreef Dimachaerus het volgende:
The benefits of Tren are vast and they include nearly every benefit and trait any performance enhancer could ever be after. You will find several of these traits to be similar to many other anabolic steroids but it cannot be stressed enough, the level of efficiency within each effect is so much stronger and efficient with Tren its almost not even fair to compare it to other steroids and this is often true even when Tren is taken at a very low dose. The solid benefits of Tren include:
Increase Muscle Mass
Increased Strength
Decreased Body-Fat
Increased Recovery
Increased Tissue Preservation
A Harder Physique
Increased Vascularity
Anxiety
Decreased Libido
Erectile Dysfunction
Insomnia
Night Sweats
Rapid Heart Rate
zag vandaag toch een jongen in de gym, overduidelijk roids maar zo nice fysiek zet mij aan het denken hmm
één cycle kan geen kwaad lijkt me
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:15 schreef Dimachaerus het volgende:
The benefits of Tren are vast and they include nearly every benefit and trait any performance enhancer could ever be after. You will find several of these traits to be similar to many other anabolic steroids but it cannot be stressed enough, the level of efficiency within each effect is so much stronger and efficient with Tren its almost not even fair to compare it to other steroids and this is often true even when Tren is taken at a very low dose. The solid benefits of Tren include:
Increase Muscle Mass
Increased Strength
Decreased Body-Fat
Increased Recovery
A Harder Physique
Increased Vascularity
Anxiety
Decreased Libido
Erectile Dysfunction
Insomnia
Night Sweats
Rapid Heart Rate
zag vandaag toch een jongen in de gym, overduidelijk roids maar zo nice fysiek zet mij aan het denken hmm
gewoon keertje proberen vriendquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:15 schreef Sapstengel het volgende:
Het valt me op dat veel fitgirls zoals in de OP en mensen als Selter of Caitlyn Rice allemaal zo'n aidsig hoofd hebben. Liften ze dan uit onzekerheid, net zoals die FA's die denken dan eindelijk een chick te krijgen.
Hoezo, vind je dit goede gezichten dan? Duidelijk dat ze liften als compensatie of omdat ze vroeger nooit aandacht kregen van mannen:quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]^2
Verder:
[/zoldrrkamermaagdfrustraties]
Tren is wel lekker he mensen willen altijd foto's van me maken als ik op tren zit ze denken altijd dat ik Arnold ben.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gewoon keertje proberen vriend
ik heb gwn gedaan
zieke massa gepakt
al me shirtjes te klein
waren al maat xxl
de postbode durft de post niet meer te bezorgen
die eerste zou ik wel verwennen hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoezo, vind je dit goede gezichten dan? Duidelijk dat ze liften als compensatie of omdat ze vroeger nooit aandacht kregen van mannen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfde reden als waarom veel skinny nerdventjes beginnen met liften omdat ze nooit aandacht kregen van chicks.
Moet je maar niet haten in S&Gquote:
Wat moet je met een goed fysiek als je mentale retarded bentquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Increase Muscle Mass
Increased Strength
Decreased Body-Fat
Increased Recovery
A Harder Physique
Increased Vascularity
Anxiety
Decreased Libido
Erectile Dysfunction
Insomnia
Night Sweats
Rapid Heart Rate
24quote:
ik ga sws proberen over 2 jaar ongeveer, dan train ik 3 jaar. Als ik nu gebruik gaan mensen zeggen "zit je aan de anabolen??" als ik 3 jaar train al kan ik zeggen ja ik train nu al 3 jaar hè zou raar zijn als ik niet gegroeid zou zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gewoon keertje proberen vriend
ik heb gwn gedaan
zieke massa gepakt
al me shirtjes te klein
waren al maat xxl
de postbode durft de post niet meer te bezorgen
dus je mag alleen goed fysiek hebben als je hersenen normaal functioneren? chicks is ook geen motivatorquote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat moet je met een goed fysiek als je mentale retarded bent
hoeveel solide massa heb je gepakt hiermeequote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:26 schreef Ethanolic het volgende:
test tren anavar ideale kuur zou iedereen aanraden
Klinkt allemaal erg goed als je geen mogelijkheid hebt om chicks te regelen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:37 schreef Dimachaerus het volgende:
ze zei ook dat ze gruwelijk geil werd 2-3x per dag seks en eenmaal daags mastruberen
en dat ze sicke seks fantasien kreeg en veel sexuele agressie
ja wel lekker maar sliep om half 2 en wekker om 8, goodbye gainsquote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Best wel, jij?
Nu ff lekker ontbijtje fixen.
hmm lijkt me wel wat gewn chickkie ana de anarbolen hebbenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:37 schreef Dimachaerus het volgende:
ik las net op reddit van zo gonewilder poster meisje dat ze trein gebruikt
dr clitje was 2x zo groot geworden en ze liet pic zien
maar ik vond gewoon uitzien als normaal kutje
ze zei ook dat ze gruwelijk geil werd 2-3x per dag seks en eenmaal daags mastruberen
skkl je wee tniet tegn wie je praat ik ken hem irlquote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klinkt allemaal erg goed als je geen mogelijkheid hebt om chicks te regelen.
inb4 naar de gevangenis voor verkrachting.
mastruberen ook uiteraardquote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:37 schreef Dimachaerus het volgende:
ik vind het tof voor je dat je eindelijk weet hoe een normaal kutje er uit zietquote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |