SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierOp zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
wegbezuinigen die meukquote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:46 schreef Champy het volgende:
Red Arrows komen nu, altijd leuk om te zien!
http://luchtmachtdagen.po(...)er&view=player&id=96
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:46 schreef Champy het volgende:
prachtig, vorig jaar erbij.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:46 schreef Champy het volgende:
Ik zit op 500 meter van de basis op m'n werkquote:
goed zo, hebben wij haar voor onszelfquote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
blerg
vies dik en incl aarsgewei
zou de frikandel niet door de gang werpen
Lees je mee Snakey?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:15 schreef Sapstengel het volgende:
Het valt me op dat veel fitgirls zoals in de OP en mensen als Selter of Caitlyn Rice allemaal zo'n aidsig hoofd hebben. Liften ze dan uit onzekerheid, net zoals die FA's die denken dan eindelijk een chick te krijgen.
Nee Kristina Krsticquote:
Hier helemaal geen last van, dus VMS get...ur...shit...2gettaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:34 schreef VMSDKR het volgende:
Header kapot, titles kapot, mascotte kapot. Gvd Champy, get your shit together.
quote:
http://www.downforeveryoneorjustme.com/imgur.comquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:37 schreef MsMessy het volgende:
Hier helemaal geen last van, dus VMS get...ur...shit...2getta
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
http://www.downforeveryoneorjustme.com/imgur.com
![]()
En daarna inkakken als een slappe pudding en je hormoonhuishouding aan stront geholpenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:15 schreef Dimachaerus het volgende:
The benefits of Tren are vast and they include nearly every benefit and trait any performance enhancer could ever be after. You will find several of these traits to be similar to many other anabolic steroids but it cannot be stressed enough, the level of efficiency within each effect is so much stronger and efficient with Tren its almost not even fair to compare it to other steroids and this is often true even when Tren is taken at a very low dose. The solid benefits of Tren include:
Increase Muscle Mass
Increased Strength
Decreased Body-Fat
Increased Recovery
Increased Tissue Preservation
A Harder Physique
Increased Vascularity
Anxiety
Decreased Libido
Erectile Dysfunction
Insomnia
Night Sweats
Rapid Heart Rate
zag vandaag toch een jongen in de gym, overduidelijk roids maar zo nice fysiek zet mij aan het denken hmm
één cycle kan geen kwaad lijkt me
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:15 schreef Dimachaerus het volgende:
The benefits of Tren are vast and they include nearly every benefit and trait any performance enhancer could ever be after. You will find several of these traits to be similar to many other anabolic steroids but it cannot be stressed enough, the level of efficiency within each effect is so much stronger and efficient with Tren its almost not even fair to compare it to other steroids and this is often true even when Tren is taken at a very low dose. The solid benefits of Tren include:
Increase Muscle Mass
Increased Strength
Decreased Body-Fat
Increased Recovery
A Harder Physique
Increased Vascularity
Anxiety
Decreased Libido
Erectile Dysfunction
Insomnia
Night Sweats
Rapid Heart Rate
zag vandaag toch een jongen in de gym, overduidelijk roids maar zo nice fysiek zet mij aan het denken hmm
gewoon keertje proberen vriendquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:15 schreef Sapstengel het volgende:
Het valt me op dat veel fitgirls zoals in de OP en mensen als Selter of Caitlyn Rice allemaal zo'n aidsig hoofd hebben. Liften ze dan uit onzekerheid, net zoals die FA's die denken dan eindelijk een chick te krijgen.
Hoezo, vind je dit goede gezichten dan? Duidelijk dat ze liften als compensatie of omdat ze vroeger nooit aandacht kregen van mannen:quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]^2
Verder:
[/zoldrrkamermaagdfrustraties]
Tren is wel lekker he mensen willen altijd foto's van me maken als ik op tren zit ze denken altijd dat ik Arnold ben.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gewoon keertje proberen vriend
ik heb gwn gedaan
zieke massa gepakt
al me shirtjes te klein
waren al maat xxl
de postbode durft de post niet meer te bezorgen
die eerste zou ik wel verwennen hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoezo, vind je dit goede gezichten dan? Duidelijk dat ze liften als compensatie of omdat ze vroeger nooit aandacht kregen van mannen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfde reden als waarom veel skinny nerdventjes beginnen met liften omdat ze nooit aandacht kregen van chicks.
Moet je maar niet haten in S&Gquote:
Wat moet je met een goed fysiek als je mentale retarded bentquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Increase Muscle Mass
Increased Strength
Decreased Body-Fat
Increased Recovery
A Harder Physique
Increased Vascularity
Anxiety
Decreased Libido
Erectile Dysfunction
Insomnia
Night Sweats
Rapid Heart Rate
24quote:
ik ga sws proberen over 2 jaar ongeveer, dan train ik 3 jaar. Als ik nu gebruik gaan mensen zeggen "zit je aan de anabolen??" als ik 3 jaar train al kan ik zeggen ja ik train nu al 3 jaar hè zou raar zijn als ik niet gegroeid zou zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gewoon keertje proberen vriend
ik heb gwn gedaan
zieke massa gepakt
al me shirtjes te klein
waren al maat xxl
de postbode durft de post niet meer te bezorgen
dus je mag alleen goed fysiek hebben als je hersenen normaal functioneren? chicks is ook geen motivatorquote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat moet je met een goed fysiek als je mentale retarded bent
hoeveel solide massa heb je gepakt hiermeequote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:26 schreef Ethanolic het volgende:
test tren anavar ideale kuur zou iedereen aanraden
Klinkt allemaal erg goed als je geen mogelijkheid hebt om chicks te regelen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:37 schreef Dimachaerus het volgende:
ze zei ook dat ze gruwelijk geil werd 2-3x per dag seks en eenmaal daags mastruberen
en dat ze sicke seks fantasien kreeg en veel sexuele agressie
ja wel lekker maar sliep om half 2 en wekker om 8, goodbye gainsquote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Best wel, jij?
Nu ff lekker ontbijtje fixen.
hmm lijkt me wel wat gewn chickkie ana de anarbolen hebbenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:37 schreef Dimachaerus het volgende:
ik las net op reddit van zo gonewilder poster meisje dat ze trein gebruikt
dr clitje was 2x zo groot geworden en ze liet pic zien
maar ik vond gewoon uitzien als normaal kutje
ze zei ook dat ze gruwelijk geil werd 2-3x per dag seks en eenmaal daags mastruberen
skkl je wee tniet tegn wie je praat ik ken hem irlquote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klinkt allemaal erg goed als je geen mogelijkheid hebt om chicks te regelen.
inb4 naar de gevangenis voor verkrachting.
mastruberen ook uiteraardquote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:37 schreef Dimachaerus het volgende:
ik vind het tof voor je dat je eindelijk weet hoe een normaal kutje er uit zietquote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Nee hoor, je hebt er alleen zo weinig aan als je denkt dat je fysiek een meisje voor je gaat fixen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
24
[..]
ik ga sws proberen over 2 jaar ongeveer, dan train ik 3 jaar. Als ik nu gebruik gaan mensen zeggen "zit je aan de anabolen??" als ik 3 jaar train al kan ik zeggen ja ik train nu al 3 jaar hè zou raar zijn als ik niet gegroeid zou zijn
[..]
dus je mag alleen goed fysiek hebben als je hersenen normaal functioneren? chicks is ook geen motivator
met alleen zieke 6pack krijg je alleen semilekkere smatjesquote:
Doel is helemaal niet om een meisje te fixen, dat maak jij ervan. Ik houd me niet meer bezig met meisjes, neem toch nooit actie en en krijg alleen maar hoofdpijn vanquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt er alleen zo weinig aan als je denkt dat je fysiek een meisje voor je gaat fixen.
Fitgirl Advisor Manager & Paleo Chief Consultantquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit is mijn baan nu, ben certified PT voor fitgirls
lol, hoofdpijnquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Doel is helemaal niet om een meisje te fixen, dat maak jij ervan. Ik houd me niet meer bezig met meisjes, neem toch nooit actie en en krijg alleen maar hoofdpijn van
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik vind het tof voor je dat je eindelijk weet hoe een normaal kutje er uit ziet
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:59 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent een meisje, je wilt graag fit worden en ook nog genieten van extra aandacht van mannen? Stop dan met zoeken, hier is de handleiding die je nodig hebt! Hier lees je hoe je in 5 eenvoudige stappen al deze doelen bereikt. Het enige wat je nodig hebt is een beetje doorzettingsvermogen, maar daar ontbreekt het bij jou niet aan! Je bent een kanjer en een sterke meid, jij kunt het!
Stap 1: Een Instagramprofiel
De eerste stap is direct de belangrijkste, namelijk het aanmaken van een Instagram. Dit account is jouw persoonlijkheid, jouw image. Ga dan ook zorgvoldig te werk en zorg dat je account minimaal één van de volgende foto’s bevat:
- Een motivational quote
Ieder account heeft dit nodig, een uitspraak waarmee jij je identificeert, eentje die je kracht en inspiratie geeft, die jou onderscheidt van alle andere vrouwen. Bonuspunten als je deze quote kunt combineren met een workout foto:
[ afbeelding ]
- Een foto van je dieet
De beste foto is er een van een rij tupperwarebakjes voor elke dag van de week. Hiermee kun je niet alleen laten zien dat je clean eet, maar ook dat je zo dedicated bent dat je altijd je zelf voorbereide maaltijd meeneemt naar school of werk. En onthoudt: Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated
[ afbeelding ]
- Een kleedkamerfoto
Laat na de workout je zwetende lichaam zien, hiermee toon je ook direct aan dat je daadwerkelijk in de sportschool komt.
[ afbeelding ]
- Een foto van supplementen en/of een shakebeker
Zonder foto van je sups of shaker is het profiel niet compleet. Dit is ook de ideale manier om een sponsor te vinden of als je die al hebt, om reclame te maken. Aanrader: probeer een roze shakebeker te scoren.
[ afbeelding ]
Tip: Hash tags
Niemand houdt er van om onvindbaar te zijn en 3 likes te krijgen, dus tag je foto’s zorgvuldig. Een lijstje van aanbevolen tags:
#fitfam
#fitgirl
#gym
#fitness
#gohardorgohome
#eatcleantraindirty
#legday
#neverskiplegday
#workout
#yesshesquats
#squatbooty
#girlswithmuscle
#nodaysoff
#gymrat
#fitnessmotivation
Stap 2: Gewicht verliezen
Nu je Instagram is gemaakt, kun je beginnen met het minder belangrijke deel, namelijk het sporten. Het hoofddoel op dit moment is gewicht verliezen, want geen enkele fitgirl is te dik. Hieronder staan een aantal tips om snel gewicht te verliezen:
- Eet clean food en weinig calorieën.
- Superfoods versnellen de vetverbranding.
- Cardio, cardio, cardio. Vooral de stairmaster, hiermee verbrandt je niet alleen vet maar tone je direct je billen.
- Gebruik supplementen zoals ECA of fatburners (vergeet niet deze te fotograferen voor je Instagram)
- Wees sterk en blijf dedicated.
Stap 3: Neem siliconenborsten
Met het verliezen van het vet zijn helaas ook je borsten verdwenen. Je voelt je minder vrouwelijk, want wie wil er nu een jongetjeslichaam. Gelukkig is er de chirurg die jou je vrouwelijkheid weer terug kan geven met een paar mooie implantaten. Kijk naar dit verschil en zeg zelf, jij wil toch ook liever die mooie volle borsten?
[ afbeelding ]
Stap 4: De perfecte outfit
Naar de sportschool gaan is net als uitgaan, zorg dus dat je er goed uitziet. Wie weet kom je vandaag wel die ene leuke personal trainer tegen. Yoga pants vormen de basis van je outfit en zorg er verder voor dat je de kleuren op elkaar afstemt. Match je top bijvoorbeeld met je schoenen of combineer het met je shakebeker. Zorg er ook voor dat je deze outfit op Instagram post.
[ afbeelding ]
Stap 5: Leer poseren
Om de mooiste foto’s te kunnen maken is het belangrijk dat jij je poses leert. De basis is als volgt: Duw je kont naar achteren voor de echte squatkont, maak je rug hol, plaats één been voor de andere en sta op je tenen alsof je hakken draagt. Een paar voorbeelden van deze techniek in de praktijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wanneer je deze stappen volgt zul je binnen korte tijd een succesvolle fitgirl worden, duizenden volgers op Instagram krijgen en misschien zelfs een deal met een sponsor. Veel succes en You don’t have to be great to start, but you DO have to start to be great!
quote:
Komt omdat je teveel kutjes op internet loopt te koekeloerenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Doel is helemaal niet om een meisje te fixen, dat maak jij ervan. Ik houd me niet meer bezig met meisjes, neem toch nooit actie en en krijg alleen maar hoofdpijn van
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:59 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent een meisje, je wilt graag fit worden en ook nog genieten van extra aandacht van mannen? Stop dan met zoeken, hier is de handleiding die je nodig hebt! Hier lees je hoe je in 5 eenvoudige stappen al deze doelen bereikt. Het enige wat je nodig hebt is een beetje doorzettingsvermogen, maar daar ontbreekt het bij jou niet aan! Je bent een kanjer en een sterke meid, jij kunt het!
Stap 1: Een Instagramprofiel
De eerste stap is direct de belangrijkste, namelijk het aanmaken van een Instagram. Dit account is jouw persoonlijkheid, jouw image. Ga dan ook zorgvoldig te werk en zorg dat je account minimaal één van de volgende foto’s bevat:
- Een motivational quote
Ieder account heeft dit nodig, een uitspraak waarmee jij je identificeert, eentje die je kracht en inspiratie geeft, die jou onderscheidt van alle andere vrouwen. Bonuspunten als je deze quote kunt combineren met een workout foto:
[ afbeelding ]
- Een foto van je dieet
De beste foto is er een van een rij tupperwarebakjes voor elke dag van de week. Hiermee kun je niet alleen laten zien dat je clean eet, maar ook dat je zo dedicated bent dat je altijd je zelf voorbereide maaltijd meeneemt naar school of werk. En onthoudt: Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated
[ afbeelding ]
- Een kleedkamerfoto
Laat na de workout je zwetende lichaam zien, hiermee toon je ook direct aan dat je daadwerkelijk in de sportschool komt.
[ afbeelding ]
- Een foto van supplementen en/of een shakebeker
Zonder foto van je sups of shaker is het profiel niet compleet. Dit is ook de ideale manier om een sponsor te vinden of als je die al hebt, om reclame te maken. Aanrader: probeer een roze shakebeker te scoren.
[ afbeelding ]
Tip: Hash tags
Niemand houdt er van om onvindbaar te zijn en 3 likes te krijgen, dus tag je foto’s zorgvuldig. Een lijstje van aanbevolen tags:
#fitfam
#fitgirl
#gym
#fitness
#gohardorgohome
#eatcleantraindirty
#legday
#neverskiplegday
#workout
#yesshesquats
#squatbooty
#girlswithmuscle
#nodaysoff
#gymrat
#fitnessmotivation
Stap 2: Gewicht verliezen
Nu je Instagram is gemaakt, kun je beginnen met het minder belangrijke deel, namelijk het sporten. Het hoofddoel op dit moment is gewicht verliezen, want geen enkele fitgirl is te dik. Hieronder staan een aantal tips om snel gewicht te verliezen:
- Eet clean food en weinig calorieën.
- Superfoods versnellen de vetverbranding.
- Cardio, cardio, cardio. Vooral de stairmaster, hiermee verbrandt je niet alleen vet maar tone je direct je billen.
- Gebruik supplementen zoals ECA of fatburners (vergeet niet deze te fotograferen voor je Instagram)
- Wees sterk en blijf dedicated.
Stap 3: Neem siliconenborsten
Met het verliezen van het vet zijn helaas ook je borsten verdwenen. Je voelt je minder vrouwelijk, want wie wil er nu een jongetjeslichaam. Gelukkig is er de chirurg die jou je vrouwelijkheid weer terug kan geven met een paar mooie implantaten. Kijk naar dit verschil en zeg zelf, jij wil toch ook liever die mooie volle borsten?
[ afbeelding ]
Stap 4: De perfecte outfit
Naar de sportschool gaan is net als uitgaan, zorg dus dat je er goed uitziet. Wie weet kom je vandaag wel die ene leuke personal trainer tegen. Yoga pants vormen de basis van je outfit en zorg er verder voor dat je de kleuren op elkaar afstemt. Match je top bijvoorbeeld met je schoenen of combineer het met je shakebeker. Zorg er ook voor dat je deze outfit op Instagram post.
[ afbeelding ]
Stap 5: Leer poseren
Om de mooiste foto’s te kunnen maken is het belangrijk dat jij je poses leert. De basis is als volgt: Duw je kont naar achteren voor de echte squatkont, maak je rug hol, plaats één been voor de andere en sta op je tenen alsof je hakken draagt. Een paar voorbeelden van deze techniek in de praktijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wanneer je deze stappen volgt zul je binnen korte tijd een succesvolle fitgirl worden, duizenden volgers op Instagram krijgen en misschien zelfs een deal met een sponsor. Veel succes en You don’t have to be great to start, but you DO have to start to be great!
heb je een kettlebell gekopt ofzo?, met je gekke uitsprakenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:45 schreef Klokov het volgende:
Beter verbieden ze het weer om tieten te posten#nohomo
Puberaal gedrag, heb nog nooit een kettlebell laten vallen, laat staan gekopt. Valt me tegen van je FXR deze Teddyburrr uitspraken.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb je een kettlebell gekopt ofzo?, met je gekke uitspraken
ziet er goed uitquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:52 schreef McNulty het volgende:
Op z'n Grieks he V&DLAPLACE nomsayyyyyyin![]()
[ afbeelding ]
het is nogal een stomme uitspraak, alsof alleen tieners er naar kijken en kerels alleen naar hun vrouw ofzoquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Puberaal gedrag, heb nog nooit een kettlebell laten vallen, laat staan gekopt. Valt me tegen van je FXR deze Teddyburrr uitspraken.
Nergens voor nodig, als je naar tieten wilt gaan kijken jaag je hem maar even door het vuistje terwijl je chaturbate open hebt staan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Kansloze puberuitbarstingen idd.
alsof je er ooit naar luistert, hahaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:45 schreef Klokov het volgende:
Ik heb bijval van de GYM-opa
[..]
Nergens voor nodig, als je naar tieten wilt gaan kijken jaag je hem maar even door het vuistje terwijl je chaturbate open hebt staan.
Heey hoek a niqqu op met meer geodkoperen whey met dubbele korting.quote:
Goede twerk maar haar gezicht is een beetje te black.quote:
quote:The average person today spends over 4 hours watching television each day.
That’s 28 hours a week, or 2 months of non-stop viewing per year. In a 65-year life, that
person will have spent 9 years in front of a television. (Source: A.C. Nielsen, Co.)
Sickening, hoeveel fapt de gemiddelde persoon? Vast niet zoveel als jij.quote:
Niet per se, stel de onderzochte groep bestaat uit .. personen.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:39 schreef Sapstengel het volgende:
4 uur per dag gemiddeld? Ik kijk ongeveer een kwartier, dus er zijn mensen die dan rond de 8 uur kijken?
Mjah snap het, maar dan nog, ik vind 4 uur per dag ook al aardig veel.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Niet per se, stel de onderzochte groep bestaat uit .. personen.
4 uur per dag = 14400 seconden.
1 kwartier = 900 seconden
Stel er kijken 13500 mensen 14401 seconden tv per dag en jij kijkt 900 seconden tv per dag. Dan kom je gemiddeld uit op 4 uur tv per dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |