Nee oke, jij mag op Dima's plek. Die kan de bus wel besturen.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vriend, je zoekt het maar uit met dit B-team.
Jaquote:
Omdat lange mensen niet kunnen foebele, uitzonderingen daargelaten. Houten klazen hebben we niks aan.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Waarom sta ik er niet in vriend, ik ben langer dan al die manlets bij elkaar!
Je hebt ervaring?quote:
Goede serie?quote:Op maandag 23 juni 2014 13:46 schreef VMSDKR het volgende:
Iemand die Hannibal gezien heeft? De tering zeg, wat een deceptie, dat einde.
quote:Op maandag 23 juni 2014 13:59 schreef no1uknow het volgende:
Kijk dit gaan dan
http://www.liveleak.com/view?i=849_1403517898
Mirin'quote:
Kijken naar roided up mutanten is het andere extreem.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:19 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ook goed. Het gaat mij erom dat die wannabe-beachboy eens wat anders kijkt dan die beachboymeuk.
Absolutely sickening.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:33 schreef VMSDKR het volgende:
---------------------------------CarbonC----------------------------------
-McNulty-------RaymondK--------Yuri_Boyka---------Curlbrah-
--------------------JMF------------------------Sapstengel--------------
---------------------------------Fathank------------------------------------
no1uknow-----------------Awesome_---------------Dimachaerus
Coach: VMSDKR
Beer in het doel, twee buffels centraal achterin, grote neger rechtsachter, andere krachtpatser rechtsachter. JMF en Sapstengel ervoor, beetje tegenhouden. Dan Henk met zijn verfijnde passjes richting de flanken, kleine, snelle mannetjes als No1 of Dima. En Awesome_ als afmaker voorin.
Nog suggesties?
Ok, maar ik kan niet op links spelen dus bunker ik gewoon door het midden, akkoord?quote:Op maandag 23 juni 2014 20:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee oke, jij mag op Dima's plek. Die kan de bus wel besturen.
[..]
Ja
Viel me al op dat ze het met mensen van 1,89 al over reuzen hadden tijdens de wedstrijdquote:Op maandag 23 juni 2014 20:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Omdat lange mensen niet kunnen foebele, uitzonderingen daargelaten. Houten klazen hebben we niks aan.
Ja, wel goed, maar niet WOW ofzo. Sowieso minder dan GoT, BB enzo.quote:
Is goed, ik gun jou die vrije rol.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:40 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ok, maar ik kan niet op links spelen dus bunker ik gewoon door het midden, akkoord?
Je blijft gewoon op links plakken om ruimte te maken voor deze spielmacher.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:40 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ok, maar ik kan niet op links spelen dus bunker ik gewoon door het midden, akkoord?
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Je blijft gewoon op links plakken om ruimte te maken voor deze spielmacher.
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, wel goed, maar niet WOW ofzo. Sowieso minder dan GoT, BB enzo.
[..]
Is goed, ik gun jou die vrije rol.
Yaya Touré is wel baas ondanks z'n lengte. De ander is Zlatan maar die is er niet bij heleasch pindakaas.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Viel me al op dat ze het met mensen van 1,89 al over reuzen hadden tijdens de wedstrijd
1.90 master race crew reporting in.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Viel me al op dat ze het met mensen van 1,89 al over reuzen hadden tijdens de wedstrijd
Respect dat je tegenover je ouders uit de kast bent gekomen, was vast lastig. Fijn om te horen ook dat ze er geen probleem mee hebben en je zelfs steunen.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:46 schreef Klokov het volgende:
Heb trouwens mijn zus en mijn ouders aan de kettlebell gekregen
Srs, iedereen uit dit topic die in Groningen is mag langskomen om een sessie te doen.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Respect dat je tegenover je ouders uit de kast bent gekomen, was vast lastig. Fijn om te horen ook dat ze er geen probleem mee hebben en je zelfs steunen.
Ja, mad gains.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb je een beetje gainzzz gemaakt met die kettlebells?
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:33 schreef VMSDKR het volgende:
Beer in het doel, twee buffels centraal achterin, grote neger rechtsachter, andere krachtpatser rechtsachter. JMF en Sapstengel ervoor, beetje tegenhouden. Dan Henk met zijn verfijnde passjes richting de flanken, kleine, snelle mannetjes als No1 of Dima. En Awesome_ als afmaker voorin.
Nog suggesties?
quote:Not me, but an old friend of mine.
Really quiet, soft-spoken, polite guy. A total gentleman and a graduate student in the liberal arts. Also, pretty inexperienced, tentative, and vanilla sexually.
He's dating this really cool girl for maybe two months. She is much kinkier in bed. She floats the idea of dirty talk, and apparently likes to be objectified, even demeaned a bit, from time to time. He's hesitant, but wants to please her and doesn't dismiss the idea outright. Changes the subject and figures that they'll revisit the idea another time.
Anyway...they have sex a few days later for the first time since the conversation. Really going at it doggystyle, and she tells him to talk dirty to her. He says that he can't think of anything to say, so he says nothing, and she then repeats the request, but the second time she is not fucking requesting, but demanding it.
He comes up with: "Yeah...you like that, you fucking retard?"
He's never struck me as one for embellishment, so I believe him. He said that was it for sex that night, although they are still together two years on now.
Dima in de spits, srs?quote:Op maandag 23 juni 2014 20:33 schreef VMSDKR het volgende:
Nog suggesties?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |