Dat gaat wat tijd kosten, zeg maar.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:24 schreef Verbosity het volgende:
[..]
For fuck sake mate, dan heb ik nog een lange weg te gaan. Die squat is onmenselijk hoog. Zijn deadlift is maar 11kg meer.
Zit nu nog 100kg onder zijn squat, 68kg onder zijn deadlift en 40kg onder zijn bench.![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 13:59 schreef no1uknow het volgende:
Kijk dit gaan dan
http://www.liveleak.com/view?i=849_1403517898
quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 15:35 schreef RaymondK het volgende:
![]()
Chef Scheit als gym motivation.![]()
nou ik ga gauw hoor, anders heb ik straks geen zin meer, en het is juist rustig straks![]()
hahaquote:
Zaterdag of zondag moeten ze weer om 6 uurquote:Op maandag 23 juni 2014 16:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
nou veel plezier straks allemaal met die wedstrijd.
Dat ze maar ver mogen komen, en dat elke opvolgende wedstrijd ook tijdens mijn gym uurtje gehouden wordt![]()
tjussie![]()
Ga eens Generation Iron kijken, chef.quote:
pumping boeide me meer.quote:
Ook goed. Het gaat mij erom dat die wannabe-beachboy eens wat anders kijkt dan die beachboymeuk.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
pumping boeide me meer.
Maar de stukken met Kai vond ik wel interessant
Waarom sta ik er niet in vriend, ik ben langer dan al die manlets bij elkaar!quote:Op maandag 23 juni 2014 20:33 schreef VMSDKR het volgende:
---------------------------------CarbonC----------------------------------
-McNulty-------RaymondK--------Yuri_Boyka---------Curlbrah-
--------------------JMF------------------------Sapstengel--------------
---------------------------------Fathank------------------------------------
no1uknow-----------------Awesome_---------------Dimachaerus
Coach: VMSDKR
Beer in het doel, twee buffels centraal achterin, grote neger rechtsachter, andere krachtpatser rechtsachter. JMF en Sapstengel ervoor, beetje tegenhouden. Dan Henk met zijn verfijnde passjes richting de flanken, kleine, snelle mannetjes als No1 of Dima. En Awesome_ als afmaker voorin.
Nog ideeen?
Jij bent materiaalman.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Waarom sta ik er niet in vriend, ik ben langer dan al die manlets bij elkaar!
Vriend, je zoekt het maar uit met dit B-team.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |