quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 15:35 schreef RaymondK het volgende:
![]()
Chef Scheit als gym motivation.![]()
nou ik ga gauw hoor, anders heb ik straks geen zin meer, en het is juist rustig straks![]()
hahaquote:
Zaterdag of zondag moeten ze weer om 6 uurquote:Op maandag 23 juni 2014 16:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
nou veel plezier straks allemaal met die wedstrijd.
Dat ze maar ver mogen komen, en dat elke opvolgende wedstrijd ook tijdens mijn gym uurtje gehouden wordt![]()
tjussie![]()
Ga eens Generation Iron kijken, chef.quote:
pumping boeide me meer.quote:
Ook goed. Het gaat mij erom dat die wannabe-beachboy eens wat anders kijkt dan die beachboymeuk.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
pumping boeide me meer.
Maar de stukken met Kai vond ik wel interessant
Waarom sta ik er niet in vriend, ik ben langer dan al die manlets bij elkaar!quote:Op maandag 23 juni 2014 20:33 schreef VMSDKR het volgende:
---------------------------------CarbonC----------------------------------
-McNulty-------RaymondK--------Yuri_Boyka---------Curlbrah-
--------------------JMF------------------------Sapstengel--------------
---------------------------------Fathank------------------------------------
no1uknow-----------------Awesome_---------------Dimachaerus
Coach: VMSDKR
Beer in het doel, twee buffels centraal achterin, grote neger rechtsachter, andere krachtpatser rechtsachter. JMF en Sapstengel ervoor, beetje tegenhouden. Dan Henk met zijn verfijnde passjes richting de flanken, kleine, snelle mannetjes als No1 of Dima. En Awesome_ als afmaker voorin.
Nog ideeen?
Jij bent materiaalman.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Waarom sta ik er niet in vriend, ik ben langer dan al die manlets bij elkaar!
Vriend, je zoekt het maar uit met dit B-team.quote:
Nee oke, jij mag op Dima's plek. Die kan de bus wel besturen.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vriend, je zoekt het maar uit met dit B-team.
Jaquote:
Omdat lange mensen niet kunnen foebele, uitzonderingen daargelaten. Houten klazen hebben we niks aan.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Waarom sta ik er niet in vriend, ik ben langer dan al die manlets bij elkaar!
Je hebt ervaring?quote:
Goede serie?quote:Op maandag 23 juni 2014 13:46 schreef VMSDKR het volgende:
Iemand die Hannibal gezien heeft? De tering zeg, wat een deceptie, dat einde.
quote:Op maandag 23 juni 2014 13:59 schreef no1uknow het volgende:
Kijk dit gaan dan
http://www.liveleak.com/view?i=849_1403517898
Mirin'quote:
Kijken naar roided up mutanten is het andere extreem.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:19 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ook goed. Het gaat mij erom dat die wannabe-beachboy eens wat anders kijkt dan die beachboymeuk.
Absolutely sickening.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:33 schreef VMSDKR het volgende:
---------------------------------CarbonC----------------------------------
-McNulty-------RaymondK--------Yuri_Boyka---------Curlbrah-
--------------------JMF------------------------Sapstengel--------------
---------------------------------Fathank------------------------------------
no1uknow-----------------Awesome_---------------Dimachaerus
Coach: VMSDKR
Beer in het doel, twee buffels centraal achterin, grote neger rechtsachter, andere krachtpatser rechtsachter. JMF en Sapstengel ervoor, beetje tegenhouden. Dan Henk met zijn verfijnde passjes richting de flanken, kleine, snelle mannetjes als No1 of Dima. En Awesome_ als afmaker voorin.
Nog suggesties?
Ok, maar ik kan niet op links spelen dus bunker ik gewoon door het midden, akkoord?quote:Op maandag 23 juni 2014 20:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee oke, jij mag op Dima's plek. Die kan de bus wel besturen.
[..]
Ja
Viel me al op dat ze het met mensen van 1,89 al over reuzen hadden tijdens de wedstrijdquote:Op maandag 23 juni 2014 20:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Omdat lange mensen niet kunnen foebele, uitzonderingen daargelaten. Houten klazen hebben we niks aan.
Ja, wel goed, maar niet WOW ofzo. Sowieso minder dan GoT, BB enzo.quote:
Is goed, ik gun jou die vrije rol.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:40 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ok, maar ik kan niet op links spelen dus bunker ik gewoon door het midden, akkoord?
Je blijft gewoon op links plakken om ruimte te maken voor deze spielmacher.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:40 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ok, maar ik kan niet op links spelen dus bunker ik gewoon door het midden, akkoord?
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Je blijft gewoon op links plakken om ruimte te maken voor deze spielmacher.
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, wel goed, maar niet WOW ofzo. Sowieso minder dan GoT, BB enzo.
[..]
Is goed, ik gun jou die vrije rol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |