wat ontzettend metaquote:Op zondag 22 juni 2014 19:32 schreef Awesome_ het volgende:
Vrouwen zijn de slechtste adviseurs over wat hun ideale man is, Sander.
quote:Op zondag 22 juni 2014 19:43 schreef fathank het volgende:
Vrouwen weten niet wat ze willen, ze kletsen maar wat.
Totdat ze met mij gepraat hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 juni 2014 19:43 schreef fathank het volgende:
Vrouwen weten niet wat ze willen, ze kletsen maar wat.
Totdat ze met mij gepraat hebben.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Een Mercedes is pas tokkie als VMS em vet vindt.
Fijn dat je t met me eens bent. Zeker die laatste. Die classics kunnen er nog mee door voor zover ik kan zien op een telefoonscherm.quote:Op zondag 22 juni 2014 20:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Henk pls.
1.80 meter langquote:Op zondag 22 juni 2014 19:12 schreef no1uknow het volgende:
http://www.nu.nl/man/2782(...)er-en-eet-vlees.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2014 22:38:35 ]
quote:Op zondag 22 juni 2014 22:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
1.80 meter langHij moet huilen bij romantische films en twee keer per week zijn moeder bellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooie ding vmsquote:Op zondag 22 juni 2014 20:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Henk pls.
Onzin, heb nog nooit een vrouw ontmoet die het niet eens was met mijn lengteidealen (6"4)quote:Op zondag 22 juni 2014 19:12 schreef no1uknow het volgende:
Als er iets is wat ik niet met mijn vriendin wil doen is het dit welquote:Bijna 40 procent van de vrouwen wil een man die van shoppen houdt
altijd maar wat die vrouwen willen, hoe zit het onderzoek er andersom uit!quote:Op zondag 22 juni 2014 23:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als er iets is wat ik niet met mijn vriendin wil doen is het dit wel
En nu?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:21 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verdwaalde tietjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deien om tussen te liggen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou iets mee doen/10 weet alleen niet wat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou facial geven/10
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lichaam van een godin/10![]()
[ afbeelding ]
Can't ban me.
quote:Op maandag 23 juni 2014 00:16 schreef ChesterPerry het volgende:
Jullie maken je meer druk om lengte dan dit: De ideale man moet ruim 58.000 euro per jaar verdienen.
ik maak me druk om hoeveel zij zelf verdientquote:Op maandag 23 juni 2014 00:16 schreef ChesterPerry het volgende:
Jullie maken je meer druk om lengte dan dit: De ideale man moet ruim 58.000 euro per jaar verdienen.
Wat dan nog!?quote:Op maandag 23 juni 2014 00:22 schreef ChesterPerry het volgende:
5 kop per maand komen alleen snakey en zetaos aan verder niemand hier
Ga Bilzarian pijpen kutwousquote:Op maandag 23 juni 2014 00:29 schreef ChesterPerry het volgende:
Ja dat zegt iedereen die geen geld hebben
PROBOLAN 50 (wat legaal verkocht) heeft een soort epistane ( prohormone )quote:Op maandag 23 juni 2014 00:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
welke is dat?
Phenylpropionate
Enanthate
suspension
dat zeg goed, morgen moet je je weer melden, hequote:Op maandag 23 juni 2014 00:36 schreef ChesterPerry het volgende:
pieter baan centrum geeft ook weekendverlof zie ik
ik gebruikte vroeger weleens yoimbe en maximiliane bla bla, weet de precieze naam niet meerquote:Op maandag 23 juni 2014 00:39 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
PROBOLAN 50 (wat legaal verkocht) heeft een soort epistane ( prohormone )
Zelfde was met Jungle warfare een tijd terug, deze wedt verkocht bij Bodyenfit en had ook een plantaardige testosteron/ prohormone in zitten
Dat was iemand anders die antwoordde.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:40 schreef ChesterPerry het volgende:
wat je zegt ben jezelf comeback![]()
nouja was weer leuk
ach, 1x per mnd heeft ie zand in zijn kutje, komt ie hier zeikenquote:Op maandag 23 juni 2014 00:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat was iemand anders die antwoordde.
Lift eens een boek en lees 'm
quote:Op zondag 22 juni 2014 19:12 schreef no1uknow het volgende:
quote:Op zondag 22 juni 2014 22:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
1.80 meter langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie maken je druk over wat britse wijven vinden?quote:Op maandag 23 juni 2014 00:16 schreef ChesterPerry het volgende:
Jullie maken je meer druk om lengte dan dit: De ideale man moet ruim 58.000 euro per jaar verdienen.![]()
Vraag me zelfs wel eens af of de vragen worden gesteld terwijl ze haar nek bijna breekt over haar hakken, met haar minirok bijna om haar nek, al lallend een lantaarnpaal omhelzend om maar niet daadwerkelijk op haar plaat te gaan.quote:
daar zit je zo aan. Lengte is voor de meeste een groter probleemquote:Op maandag 23 juni 2014 00:16 schreef ChesterPerry het volgende:
Nee, he: niet weer die dikke-reten ellendequote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:21 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verdwaalde tietjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deien om tussen te liggen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou iets mee doen/10 weet alleen niet wat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou facial geven/10
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]