heb je een kettlebell gekopt ofzo?, met je gekke uitsprakenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:45 schreef Klokov het volgende:
Beter verbieden ze het weer om tieten te posten#nohomo
Puberaal gedrag, heb nog nooit een kettlebell laten vallen, laat staan gekopt. Valt me tegen van je FXR deze Teddyburrr uitspraken.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb je een kettlebell gekopt ofzo?, met je gekke uitspraken
ziet er goed uitquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:52 schreef McNulty het volgende:
Op z'n Grieks he V&DLAPLACE nomsayyyyyyin![]()
[ afbeelding ]
het is nogal een stomme uitspraak, alsof alleen tieners er naar kijken en kerels alleen naar hun vrouw ofzoquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Puberaal gedrag, heb nog nooit een kettlebell laten vallen, laat staan gekopt. Valt me tegen van je FXR deze Teddyburrr uitspraken.
Nergens voor nodig, als je naar tieten wilt gaan kijken jaag je hem maar even door het vuistje terwijl je chaturbate open hebt staan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Kansloze puberuitbarstingen idd.
alsof je er ooit naar luistert, hahaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:45 schreef Klokov het volgende:
Ik heb bijval van de GYM-opa
[..]
Nergens voor nodig, als je naar tieten wilt gaan kijken jaag je hem maar even door het vuistje terwijl je chaturbate open hebt staan.
Heey hoek a niqqu op met meer geodkoperen whey met dubbele korting.quote:
Goede twerk maar haar gezicht is een beetje te black.quote:
quote:The average person today spends over 4 hours watching television each day.
That’s 28 hours a week, or 2 months of non-stop viewing per year. In a 65-year life, that
person will have spent 9 years in front of a television. (Source: A.C. Nielsen, Co.)
Sickening, hoeveel fapt de gemiddelde persoon? Vast niet zoveel als jij.quote:
Niet per se, stel de onderzochte groep bestaat uit .. personen.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:39 schreef Sapstengel het volgende:
4 uur per dag gemiddeld? Ik kijk ongeveer een kwartier, dus er zijn mensen die dan rond de 8 uur kijken?
Mjah snap het, maar dan nog, ik vind 4 uur per dag ook al aardig veel.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Niet per se, stel de onderzochte groep bestaat uit .. personen.
4 uur per dag = 14400 seconden.
1 kwartier = 900 seconden
Stel er kijken 13500 mensen 14401 seconden tv per dag en jij kijkt 900 seconden tv per dag. Dan kom je gemiddeld uit op 4 uur tv per dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |