SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door no1uknow op 19-06-2014 00:02:08 ]
zo ziek dat ie niet kon komen?quote:
In de koran staat juist beschreven dat het lichaamshaar moet worden geschoren.quote:Op donderdag 19 juni 2014 02:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
joh, het is een ourwoud onder die kleding.
quote:Haar is op te splitsen in drie categorieën. Tot de eerste categorie behoort het haar dat men verplicht dient te laten groeien, zoals de baard van de man. De tweede categorie is het haar dat verwijderd moet worden, zoals oksel en schaamhaar en haar dat over de bovenlip heen groeit. De derde categorie is het haar waarover niets vermeld staat in de Wetgeving. Met betrekking tot deze categorie kunnen we zeggen dat het toegestaan is om ze weg te scheren, zoals arm, been, borst en rughaar.
ah crap, echt lullig voor je dat ze je dan een potje zit voor te liegen...quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als je met een hartslag van 200 in de trein zit en je misselijk voelt van de zenuwen vindt je volgensmij iemand wel leuk...
nog niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 06:42 schreef VMSDKR het volgende:
Zijn er meer mensen die die ad met zo'n gespierde beer zien?![]()
prive?!quote:Op donderdag 19 juni 2014 02:46 schreef Drinky het volgende:
Zie deze bazen vechten, 2 uur later hadden ze nog steeds ruzie
Ze ontkent alles, en zit nu ook aan mezelf te twijfelenquote:Op donderdag 19 juni 2014 07:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ah crap, echt lullig voor je dat ze je dan een potje zit voor te liegen...![]()
ik zou zeggen, die tut is het niet waard, stop je haat ff in het ijzer vandaag, en verder kaikeh![]()
Dat begrijp ik ff nietquote:Op donderdag 19 juni 2014 08:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ze ontkent alles, en zit nu ook aan mezelf te twijfelenStraks moet ik nog m'n excuses aan gaan bieden
Voor valse beschuldigingquote:
Goed bezig Ray!quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:55 schreef RaymondK het volgende:
Kan die voetbalmeuk in middels wel waarderen. Lege straten, heerlijk stil buiten, maar bovenal, zo goed als hele gym voor mezeluf
[ afbeelding ]
Edit: brb, ff iemand een vuzvuzela in zn strot douwen![]()
![]()
Ik googlede marrokanen en alles wat ik dacht dat racistisch was om te verwachten stond gewoon bovenaan bij afbeeldingenquote:Op donderdag 19 juni 2014 02:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
In de koran staat juist beschreven dat het lichaamshaar moet worden geschoren.
[..]
Je moet helemaal niks. Gewoon alle communicatie afkappen. Klaar, volgende kutje.quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:55 schreef BredeBroeder het volgende:
Straks moet ik nog m'n excuses aan gaan bieden
hoe lang ben jequote:Op donderdag 19 juni 2014 09:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
thanks bro!![]()
nog wat meer vetjes er af voor wat meer detail nu
quote:Op donderdag 19 juni 2014 02:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
In de koran staat juist beschreven dat het lichaamshaar moet worden geschoren.
[..]
Waarom laten die wijven dat dan altijd zitten?quote:Haar is op te splitsen in drie categorieën. Tot de eerste categorie behoort het haar dat men verplicht dient te laten groeien, zoals de baard van de man. De tweede categorie is het haar dat verwijderd moet worden, zoals oksel en schaamhaar en haar dat over de bovenlip heen groeit. De derde categorie is het haar waarover niets vermeld staat in de Wetgeving. Met betrekking tot deze categorie kunnen we zeggen dat het toegestaan is om ze weg te scheren, zoals arm, been, borst en rughaar
beerquote:
Nu niet meer als het goed isquote:
lol. wat een broodmongolenquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:57 schreef Chocolatebear het volgende:
Havermout met walnoten en gojibessen bwoh
Liever Burger King of KFC, wat mis ik datquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter met mn golfje door de McDrive
fucking intensquote:
lol. Not a bitch slap was donequote:
Lelijk gevallen, hersenschudding, die zien we niet meer terug dit WKquote:
Waarom moet je het missen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Liever Burger King of KFC, wat mis ik dat
goed after match vermaak. Mijn yt acc. jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 09:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol. wat een broodmongolen
dat yt account "Penishooft" is dat van jou?
Bruut.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:55 schreef RaymondK het volgende:
Kan die voetbalmeuk in middels wel waarderen. Lege straten, heerlijk stil buiten, maar bovenal, zo goed als hele gym voor mezeluf
[ afbeelding ]
Edit: brb, ff iemand een vuzvuzela in zn strot douwen![]()
![]()
Wat is er gym aan deze chick?quote:
Dat squathertje van Snakey in het vorige topic, bv.quote:
Fijne sport, dat voetbalquote:
Corrie toch, mocht je vroeger nooit meedoen ofzo?quote:
Jawel, hoor.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Corrie toch, mocht je vroeger nooit meedoen ofzo?
Hey wanneer gaan we meeten op de parkeerplaats daar? Ff burger eten. auto's kijken enz.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter met mn golfje door de McDrive
Dikke party op de parking van de McDquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey wanneer gaan we meeten op de parkeerplaats daar? Ff burger eten. auto's kijken enz.
Hmm, lekker gainen op #superfoods meid?! #healthy #fitlyfequote:Op donderdag 19 juni 2014 09:57 schreef Chocolatebear het volgende:
Havermout met walnoten en gojibessen bwoh
ik deserteerquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik beveel je op te houden met dat kutvoetbal.
kom op man, cardio, dan is er zo een paar kilo af en niet vreetbeesten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:14 schreef Drinky het volgende:
Overigens mijn slechtste cut in tijden, 1,5kg aangekomen. Wrm is eten zo lekker
ik eet elke dag een kilo goji bessenquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hmm, lekker gainen op #superfoods meid?! #healthy #fitlyfe
Ik kom bijna niet meer bij Apeldoorn in de buurtquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey wanneer gaan we meeten op de parkeerplaats daar? Ff burger eten. auto's kijken enz.
is me iets te indiequote:
Dat is inclusief elke dag ~400kcal aan cardio minstens, zit op workout dagen richting de 1200kcal verbruik aan cardioquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kom op man, cardio, dan is er zo een paar kilo af en niet vreetbeesten.
dat is een rondje om de kerk, gewoon 5x de stormbaan over.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat is inclusief elke dag ~400kcal aan cardio minstens, zit op workout dagen richting de 1200kcal verbruik aan cardio
Ja man. Vieze hommo.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:40 schreef Fanta-stick het volgende:
Om maar even in te gaan op de reacties van het vorige topic..
Een grote.
Ik hou van seks, ik vind mannen lekker. Maar cheaten is not my style ey.
En ik weet dat lurkers denken dat ik een enorme phaggot ben omdat mannen icoon.
Haha weet ik joh, liep maar beetje te stoken over mensen in het leger en vreemdgaan. Zie altijd die sloots gonna sloot zooi op internet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:40 schreef Fanta-stick het volgende:
Om maar even in te gaan op de reacties van het vorige topic..
Een grote.
Ik hou van seks, ik vind mannen lekker. Maar cheaten is not my style ey.
En ik weet dat lurkers denken dat ik een enorme phaggot ben omdat mannen icoon.
Definieer zuiden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik kom bijna niet meer bij Apeldoorn in de buurt. Zitten weer veul te veul in het zuiden.
Nee, echt niets mis met die voetbal"supportersquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:26 schreef no1uknow het volgende:
RIP henk, hij stond op de verkeerde tribune
[ afbeelding ]
Alles zuidelijk van de Waal. Dat godvergeten hoerenBrabant en Limburg.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:16 schreef Klokov het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ttend_gaspedaal.html
Wow, sick dat die geen andere auto raakt.
quote:Remmen, handrem, contact uit, radio aan, schietstoel gebruiken. Roept u maar hoe het beter had gekund....
quote:sleutel om
Kan niet kijken hier maar ik vermoed een op hol geslagen diesel?quote:
Weet niet of het een Diesel is, het is in ieder geval een autoquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Kan niet kijken hier maar ik vermoed een op hol geslagen diesel?
dus je komt voor de hoeren?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Alles zuidelijk van de Waal. Dat godvergeten hoerenBrabant en Limburg.
Ik kom liever in een hoer dan een ervoor. Das een beetje net niet. Betaal je 5 tientjes sproei je alles ernaast in plaats van erin.quote:
Vraag Dima, die heeft ervaring met zulke dingen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:51 schreef BredeBroeder het volgende:
Plot twist, chick noemt me lelijk op whatsapp zodat dr vriendinnen dr niet meer lastig vallen en denken dat ze er klaar mee is, wilt nog een x afspreken zonder kleuters erbij. Ik ben weer happy
Fo real?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:51 schreef BredeBroeder het volgende:
Plot twist, chick noemt me lelijk op whatsapp zodat dr vriendinnen dr niet meer lastig vallen en denken dat ze er klaar mee is, wilt nog een x afspreken zonder kleuters erbij. Ik ben weer happy
Search & Destroy Jahr00n-stylequote:Op donderdag 19 juni 2014 15:51 schreef BredeBroeder het volgende:
Dit zei ik alquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:51 schreef BredeBroeder het volgende:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:50 schreef Klokov het volgende:
[..]
Misschien vond ze het wel leuk maar mag haar vriendin jouw niet waardoor zij voor haar de illusie creeert dat zij je niet leuk vindt. Denk niet dat je ook maar een pijl kan trekken op de vrouwtjes broeder
klopt, ze proberen ook veel bij jequote:Op donderdag 19 juni 2014 14:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha weet ik joh, liep maar beetje te stoken over mensen in het leger en vreemdgaan. Zie altijd die sloots gonna sloot zooi op internet.
Lol. Srs..wat een vriendinnen en waar is de ruggengraat van dat meisje.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:51 schreef BredeBroeder het volgende:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:12 schreef Klokov het volgende:
Binnenkort een banenmarkt op school, van de 28 bedrijven zijn er 26 IT-gerelateerde bedrijven
>R&Pquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:51 schreef BredeBroeder het volgende:
die vriendinnen mogen me niet, ze is er altijd tegenin gegaan maarja,quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lol. Srs..wat een vriendinnen en waar is de ruggengraat van dat meisje.
Ping maar als je in EHV bent.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Alles zuidelijk van de Waal. Dat godvergeten hoerenBrabant en Limburg.
dat posturequote:Op donderdag 19 juni 2014 16:13 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier alvast een foto uit de toekomst.
Ik denk ook 2-1 maar in het voordeel van Engeland.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:19 schreef fathank het volgende:
Vanavond Uruguay - Engeland, wat gaat het worden?
Mijn gok, 2-1.
Met name die linker kan wel een kettlebell gebruikenquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:23 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
vlnr: Teddybur, Chocolatebear, Montelly
quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:23 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Will do, maar EHV is dan net weer een hoek waar ik eigenlijk nooit kom en Helmond is gelukkig definitief klaarquote:
Dan gaat het kut voor je worden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
die vriendinnen mogen me niet, ze is er altijd tegenin gegaan maarja,
Nu was ik bij dr n dat wisten ze.
Montelly heeft wel erge puntige knieen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:23 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht al dat komt me bekend voor, maar is utwente.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:23 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
ja, veel praatjes via social media enzo, sta ik er in t echt kijken ze alleen maar, boy die me wilde klappen van 14 helemaal met kanker schelden op whatsapp maar voor mn neus durft ie alleen hoi te zeggen met zn sateprikker armpjesquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dan gaat het kut voor je worden.
Of die chick van je moet die vriendinnen maar eens afspreken.
why klappen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ja, veel praatjes via social media enzo, sta ik er in t echt kijken ze alleen maar, boy die me wilde klappen van 14 helemaal met kanker schelden op whatsapp maar voor mn neus durft ie alleen hoi te zeggen met zn sateprikker armpjes
Niks mis met pingenquote:
Jeweettoch hoe dat gaat op de middelbare schoolquote:
In welke VMBO soap ben jij beland man, ga er eens uit.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ja, veel praatjes via social media enzo, sta ik er in t echt kijken ze alleen maar, boy die me wilde klappen van 14 helemaal met kanker schelden op whatsapp maar voor mn neus durft ie alleen hoi te zeggen met zn sateprikker armpjes
jaloezie. Toen zei ik dat die maar aan de tiet van zn moeder moest gaan hangen, en toen ging die dreigen me benen te breken enzoquote:
zolang die kleuters zich niet ermee bemoeien gaat alles goedquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
In welke VMBO soap ben jij beland man, ga er eens uit.
^^quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat is toch wel de nerdhoofdstad volgens mij.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dacht al dat komt me bekend voor, maar is utwente.
Welke metropolen doe je dan wel zoal aan?quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Will do, maar EHV is dan net weer een hoek waar ik eigenlijk nooit kom en Helmond is gelukkig definitief klaar
Je bent zelf ook een kleuter omdat je je ook maar iets aantrekt van de drama's die zich op het schoolplein afspelen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
zolang die kleuters zich niet ermee bemoeien gaat alles goed
quote:
Ik laat me toch zeker niet bedreigen door een 14 jarig kindquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je bent zelf ook een kleuter omdat je je ook maar iets aantrekt van de drama's die zich op het schoolplein afspelen.
EVO gaat je goed doen.
[..]
Laat lekker gaan, wie is hier nou ouder? Jij? Dus dan moet je je ook als oudere gedragen, negeren die handel. Of koop wat Olvarit voor hem.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik laat me toch zeker niet bedreigen door een 14 jarig kind
aftuigen dan houdt ie snel genoeg op en gain je die restecp van de chimiparade en willen ze allemaal je pik zuigenquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Inb4 geenstijlquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:57 schreef fathank het volgende:
[..]
aftuigen dan houdt ie snel genoeg op en gain je die restecp van de chimiparade en willen ze allemaal je pik zuigen
Nou, hij houdt wel op jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:57 schreef fathank het volgende:
[..]
aftuigen dan houdt ie snel genoeg op en gain je die restecp van de chimiparade en willen ze allemaal je pik zuigen
Klopt, overal waar ik keek altijd nerden en aziaten. Was wel fijn wonen, ook een 100mbit internet voor tientje per maand, ideaal.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat is toch wel de nerdhoofdstad volgens mij.
QFTquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je vriending is 14?quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
16 tochquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:22 schreef no1uknow het volgende:
Bredebroeder hoe oud ben je? Je doet me denken aan m'n eigen FOK posts toen ik een jaar of 16/17 was.
Precies zijn leeftijd ongeveer plusminusquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:22 schreef no1uknow het volgende:
Bredebroeder hoe oud ben je? Je doet me denken aan m'n eigen FOK posts toen ik een jaar of 16/17 was.
2 weken 17quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:22 schreef no1uknow het volgende:
Jmf heeft al pics van z'n zusje geplaatst, Sapstengel van z'n borderline schizo-ex, de OP-brandweervrouw die een paar keer langs is gekomen is de minnares van Cor en Fanta is hun liefdesbaby. Klokov z'n verloofde heeft klasse dus die hoort hier niet thuis.quote:
ik ben geen meeloperquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Jmf heeft al pics van z'n zusje geplaatst, Sapstengel van z'n borderline schizo-ex, de OP-brandweervrouw die een paar keer langs is gekomen is de minnares van Cor en Fanta is hun liefdesbaby. Klokov z'n verloofde heeft klasse dus die hoort hier niet thuis.
Maw: tijd voor pics van je meissie.
Whehehe: ik had haar opa kunnen zijn.quote:
Wat heb je besteld?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:49 schreef BredeBroeder het volgende:
Bestelling bij fitness seller gedaan![]()
Dik 100,-
Was zusje van vms... (Kleinigheidje)quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Jmf heeft al pics van z'n zusje geplaatst, Sapstengel van z'n borderline schizo-ex, de OP-brandweervrouw die een paar keer langs is gekomen is de minnares van Cor en Fanta is hun liefdesbaby. Klokov z'n verloofde heeft klasse dus die hoort hier niet thuis.
Maw: tijd voor pics van je meissie.
Ja ik kan jullie zusjes toch niet uit elkaar houdenquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Was zusje van vms... (Kleinigheidje)
Kan bevestigen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:13 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier alvast een foto uit de toekomst.
Gewoon in en uit zoomen of ver buiten beeld zetten?quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:24 schreef Klokov het volgende:
Heeft iemand ervaring met Prezi? Ik wil bepaalde elementen onzichtbaar maken voordat ik ze laat zien en nadat ze gezien zijn wederom onzichtbaar maken.
Geen kettlebellquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Straps
Gripper
Magnesium
Bitje (moest ik nog hebben)'
Wrist wraps
knee sleeves
buikspier matje
Ja, heb ik nu gedaan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:59 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Gewoon in en uit zoomen of ver buiten beeld zetten?
kop van 30+quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:40 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ziet zij er vaag uit dan.. over 5 jaar denk ik compleet afgestorven, als je er al zo uit ziet als je 19 oid bent.
Vond haar altijd lekker, zoals hier
[ afbeelding ]
Maar na die eerste foto, no thanks Jeff.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
eerste Griekse aanval na 40 min... netjes vms!
MILF.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:40 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ziet zij er vaag uit dan.. over 5 jaar denk ik compleet afgestorven, als je er al zo uit ziet als je 19 oid bent.
Vond haar altijd lekker, zoals hier
[ afbeelding ]
Maar na die eerste foto, no thanks Jeff.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nog altijd een beter doelsaldo dan de wereldkampioen vriend!!
Vertel eens wat nieuws 😝quote:
Ik ken Enschede niet, maar zelf snap ik die trend om in de Randstad/steden te (blijven) wonen niet zo: erbuiten heb je veel meer huis/grond voor je geld, is het niet meteen focking druk als je in een bos gaat lopen/fietsen/..., boerenpummels zijn minder erg dan die allochtone en autochtone stadstokkies en het nadeel van afstand is toch minder geworden door IT/internet: een dagje thuiswerken is geen probleem en al je meuk kun je via internet tot in het kleinste gat laten bezorgen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, overal waar ik keek altijd nerden en aziaten. Was wel fijn wonen, ook een 100mbit internet voor tientje per maand, ideaal.
quote:
Dat hele lijf klopt niet. Ws. zo'n vroeg rijp geval dat nu al uit elkaar aan het vallen is.quote:
Xenofoob much, Cor?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:22 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik ken Enschede niet, maar zelf snap ik die trend om in de Randstad/steden te (blijven) wonen niet zo: erbuiten heb je veel meer huis/grond voor je geld, is het niet meteen focking druk als je in een bos gaat lopen/fietsen/..., boerenpummels zijn minder erg dan die allochtone en autochtone stadstokkies en het nadeel van afstand is toch minder geworden door IT/internet: een dagje thuiswerken is geen probleem en al je meuk kun je via internet tot in het kleinste gat laten bezorgen.
Nee, zeker niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Xenofoob much, Cor?
Goed om te weten dat je PVV stemt.
friesland, Groningen, huizen voor de halve prijs met ruimte, heb je wel wat stugge mensen qua mentaliteit, maar als je je aanpast, gaat het prima, (en een beetje over buitenlanders klagen wil ook goed helpen)quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee, zeker niet.
Ik wil gewoon een beetje rust en ruimte, en zo min mogelijk debielen om mij heen. Zal de leeftijd wel zijn.
Wat heb je zoal gekocht dat het zo duur maakte?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 04:20 schreef IrCute het volgende:
1200$ uitgegeven in 2 dagen tijd aan booschappen en benodigdhedenIk ben een beetje verdrietig.
Ik heb dat ook hoor, randstad heeft mij nooit echt aangetrokken. Maar komt misschien ook omdat ik in het oosten ben opgegroeid.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee, zeker niet.
Ik wil gewoon een beetje rust en ruimte, en zo min mogelijk debielen om mij heen. Zal de leeftijd wel zijn.
Lolquote:
Say what!?! Die gaan ze toch niet sluiten toch?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]![]()
Is die Mc Donals bij jou (Ray) op de hoek eigenlijk al failliet?
28 euro per keer, zelfs tijdens je cut?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lol
[..]
Say what!?! Die gaan ze toch niet sluiten toch?![]()
![]()
Mijn schuld zal het niet zijn i.i.g. Ik doneer 28eu elke woensdag
Nou dat is echt je leeftijd niet hoor.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee, zeker niet.
Heheh, ja op woensdag doe ik die zelfde order nogsteeds. Is mn cheat dag, en valt nog binnen de 5000kcalquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
28 euro per keer, zelfs tijdens je cut?
Ik dacht dat hun omzet gehalveert was sinds je begonnen was met cutten
Je zou wel gek zijn ook. Echt mooie omgeving zo rond Apeldoorn...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor, randstad heeft mij nooit echt aangetrokken. Maar komt misschien ook omdat ik in het oosten ben opgegroeid.
Lolquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:10 schreef V1z0R het volgende:
Hoe geef je ¤28,- uit bij de McDonalds in je eentje
Iets van 150gram pas. 4000kcalsquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:20 schreef BredeBroeder het volgende:
hoeveel g eiwit is dat wel niet op een dag
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lol
2 bigmac menu's plus 2 losse bigmacs. In die menu's kies je 2 grote milkshakes, 2 grote patat, en 2 saus dr bij.
En een mac flurry. Dan is het 27,95
Als je de mango nogwat shake neemt...
Maar nu stop ik anders krijg ik Awesome_ weer op mn dak straks![]()
quote:1 kilo shoarma, 2 porties aardappelschijfjes, 6 broodjes, 6 bakjes saus en gemengde salade
Klinkt goed als je shoarma lekker vindquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Heb zelf wel eens gedacht om bij de shoarmaboer het familie-pakket te bestellen van ¤25.
[..]
En ik dacht dat ik veel atquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Iets van 150gram pas. 4000kcals
Maar dan 's ochtends nog 6 eiren en mn oats, en 's avonds bak kwark en liter volle melk na trainen.
Die dag doe ik en trainen en yoga dus mag iets meer hebben dan
Lol
![]()
Wat een baas ben je ook, he? Ik moet altijd zo om dit soort verhalen lachen. Beginnen ze al meteen te rennen als je binnenkomt?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lol
2 bigmac menu's plus 2 losse bigmacs. In die menu's kies je 2 grote milkshakes, 2 grote patat, en 2 saus dr bij.
En een mac flurry. Dan is het 27,95
Als je de mango nogwat shake neemt...
Maar nu stop ik anders krijg ik Awesome_ weer op mn dak straks![]()
Hahah.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:32 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat een baas ben je ook, he? Ik moet altijd zo om dit soort verhalen lachen. Beginnen ze al meteen te rennen als je binnenkomt?
Haha, ja. Alleen 2 bakjes saus ipv 4quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:41 schreef fathank het volgende:
Oke wacht ff:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fixedquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Haha, ja. Alleen 2 bakjes saus ipv 4
En een flurry kitkat
Oh, dan heb ik niks gezegd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Haha, ja. Alleen 2 bakjes saus ipv 4
En een flurry kitkat ipv stroopwaffel
Ja kut ik ookquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:55 schreef Snakey het volgende:
Nou heb ik trek in een big mac. Kut Ray. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:57 schreef fathank het volgende:
LIF / Aankomen
Bodybuilders eten geen McDonalds.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:55 schreef Snakey het volgende:
Nou heb ik trek in een big mac. Kut Ray. [ afbeelding ]
Ooit, toen er nog Hyves was, hebben een stel dbb-ers zo'n afvalhyve getrolled door daar hun bulkvoedingschema neer te zetten. Was wel lachen (die hyve was ook een halve-anorexia hyve met daglijstjes van 1000-1500 KCal.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:45 schreef Weissman het volgende:
Haha Henk dit is toch veel gezonder dan al die kneusjes in de dieetclup en gezellig slank reeks.
quote:
@Ray: je kunt zo'n cheatday ook iets gezonder in proberen te vullen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:41 schreef fathank het volgende:
Oke wacht ff:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is zo, kwartier rijden en ik zit op de veluwe of bij de zandverstuivingen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je zou wel gek zijn ook. Echt mooie omgeving zo rond Apeldoorn...
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is zo, kwartier rijden en ik zit op de veluwe of bij de zandverstuivingen.
Zegt degene uit het noordenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:26 schreef Klokov het volgende:
Zou nog niet in Amsterdam/Rotterdam willen wonen ook al kreeg ik geld toe
550$ bij een soort van Blokker, oa stofzuiger, keukendingen en badkamer benodigheden. Daarna 100$ aan hondenvoer ingeslagenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat heb je zoal gekocht dat het zo duur maakte?
Ik vond je een toffe gozer tot deze post.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:26 schreef Klokov het volgende:
Zou nog niet in Amsterdam/Rotterdam willen wonen ook al kreeg ik geld toe
Zaandorpquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:38 schreef Ethanolic het volgende:
stelletje galspuwers, blijf maar lekker in 1950 wonen
Amsterdam
Haarlem
Zaancity
Rotterdam
Liever Rotterdam dan Amsterdam maar in beide steden vind ik het veel te druk en staat de mentaliteit mij niet zo aan. Denk dat ik of in het hoge noorden blijf wonen of een buitenstad bij Den Haag of Leiden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik vond je een toffe gozer tot deze post.
Maar dat je 020 en Rotterdam met elkaar durft te vergelijken valt me tegen van je.
Idd. Rotterdam > Amsterdam, namelijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik vond je een toffe gozer tot deze post.
Maar dat je 020 en Rotterdam met elkaar durft te vergelijken valt me tegen van je.
Dit. Als je een goede baan buiten de Randstad heb ben je gewoon debiel als je daar gaat wonen. Koop gewoon een groter huis erbuiten en/ of een huisje aan het strand erbij.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:43 schreef Klokov het volgende:
[..]
Liever Rotterdam dan Amsterdam maar in beide steden vind ik het veel te druk en staat de mentaliteit mij niet zo aan. Denk dat ik of in het hoge noorden blijf wonen of een buitenstad bij Den Haag of Leiden.
Knikkert USA Griekenland eruit?quote:
Voor wie geen miljonair isquote:
aandachtshoerenpost!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 04:20 schreef IrCute het volgende:
1200$ uitgegeven in 2 dagen tijd aan booschappen en benodigdhedenIk ben een beetje verdrietig.
Je vergeet backpacken in thailandquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Van die boerenmeisjes, lekker deephouse luisteren en Starbucks drinken.
Daarvan heb je ook genoeg in Rotterdam hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Van die boerenmeisjes, lekker deephouse luisteren en Starbucks drinken.
Dit: waar hebben we die aan verdiendquote:
Zolang ze maar weten door wie ze gepaald moeten worden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Daarvan heb je ook genoeg in Rotterdam hoor
19 jarige meisjes die denken alles te weten
R&P / Waarom doen mannen dit?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is zo, kwartier rijden en ik zit op de veluwe of bij de zandverstuivingen.
wtf?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:26 schreef no1uknow het volgende:
hey bredebroeder, heb je al seks met je vriendin gehad
Is dat een rare vraag?quote:
Dus wij mogen er allemaal overheen zodra ze 16 is?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ze wilt me pas doen als ik 100 deadlift
Als ie 24 zou zijn welquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:14 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dus wij mogen er allemaal overheen zodra ze 16 is?
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:16 schreef BredeBroeder het volgende:
DIT TOPIC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://forum.dutchbodybui(...)k-369065/index5.html
Waar ze iemand overhalen om pindakaas op z'n buik te doen voor een sixpack![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
met pics!!![]()
![]()
Een eigen huis, een plek onder de zon en altijd iemand in de buurt, die je bench spotten kon.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:36 schreef IrCute het volgende:
[..]
550$ bij een soort van Blokker, oa stofzuiger, keukendingen en badkamer benodigheden. Daarna 100$ aan hondenvoer ingeslagenen 200$ aan boodschappen. Gisteren 300$ bij de Costco en 100$ voor beddengoed. Mja nu heb ik wel mn eigen huis eindelijk. Nu nog een home gym aanschaffen
Naaktslakquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:15 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Een eigen huis, een plek onder de zon en altijd iemand in de buurt, die je bench spotten kon.
ik vraag me dan direct af bij welke weights je anaal mag enzoquote:
Vanaf 20kg cheat curlsquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:04 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
ik vraag me dan direct af bij welke weights je anaal mag enzo
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 08:57 schreef fathank het volgende:
2001 belde, ze willen hun 0.8 megapixel camera terug
Best wel, jij?quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 08:57 schreef fathank het volgende:
2001 belde, ze willen hun 0.8 megapixel camera terug
Dat hoofdquote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:55 schreef Weissman het volgende:
WK / Andre Pronk zet tattoo van van Gaal en van Persie op rug!
Zieke traps deze man
Fixed.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ze wilt me pas doen als ik 100 deadlift
Dat alles idd.quote:
Nog eentje vergetenquote:
Check dmquote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:58 schreef Eleiko het volgende:
Zijn er nou al pics van bredebroeder z'n chick?
uhuquote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Fixed.
Begrijp ik nou goed dat haar oventje nog nooit gevuld is geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |