Lelijk gevallen, hersenschudding, die zien we niet meer terug dit WKquote:
Waarom moet je het missen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Liever Burger King of KFC, wat mis ik dat
goed after match vermaak. Mijn yt acc. jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 09:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol. wat een broodmongolen
dat yt account "Penishooft" is dat van jou?
Bruut.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:55 schreef RaymondK het volgende:
Kan die voetbalmeuk in middels wel waarderen. Lege straten, heerlijk stil buiten, maar bovenal, zo goed als hele gym voor mezeluf
[ afbeelding ]
Edit: brb, ff iemand een vuzvuzela in zn strot douwen![]()
![]()
Wat is er gym aan deze chick?quote:
Dat squathertje van Snakey in het vorige topic, bv.quote:
Fijne sport, dat voetbalquote:
Corrie toch, mocht je vroeger nooit meedoen ofzo?quote:
Jawel, hoor.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Corrie toch, mocht je vroeger nooit meedoen ofzo?
Hey wanneer gaan we meeten op de parkeerplaats daar? Ff burger eten. auto's kijken enz.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter met mn golfje door de McDrive
Dikke party op de parking van de McDquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey wanneer gaan we meeten op de parkeerplaats daar? Ff burger eten. auto's kijken enz.
Hmm, lekker gainen op #superfoods meid?! #healthy #fitlyfequote:Op donderdag 19 juni 2014 09:57 schreef Chocolatebear het volgende:
Havermout met walnoten en gojibessen bwoh
ik deserteerquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik beveel je op te houden met dat kutvoetbal.
kom op man, cardio, dan is er zo een paar kilo af en niet vreetbeesten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:14 schreef Drinky het volgende:
Overigens mijn slechtste cut in tijden, 1,5kg aangekomen. Wrm is eten zo lekker
ik eet elke dag een kilo goji bessenquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hmm, lekker gainen op #superfoods meid?! #healthy #fitlyfe
Ik kom bijna niet meer bij Apeldoorn in de buurtquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey wanneer gaan we meeten op de parkeerplaats daar? Ff burger eten. auto's kijken enz.
is me iets te indiequote:
Dat is inclusief elke dag ~400kcal aan cardio minstens, zit op workout dagen richting de 1200kcal verbruik aan cardioquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kom op man, cardio, dan is er zo een paar kilo af en niet vreetbeesten.
dat is een rondje om de kerk, gewoon 5x de stormbaan over.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat is inclusief elke dag ~400kcal aan cardio minstens, zit op workout dagen richting de 1200kcal verbruik aan cardio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |