SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door no1uknow op 19-06-2014 00:02:08 ]
zo ziek dat ie niet kon komen?quote:
In de koran staat juist beschreven dat het lichaamshaar moet worden geschoren.quote:Op donderdag 19 juni 2014 02:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
joh, het is een ourwoud onder die kleding.
quote:Haar is op te splitsen in drie categorieën. Tot de eerste categorie behoort het haar dat men verplicht dient te laten groeien, zoals de baard van de man. De tweede categorie is het haar dat verwijderd moet worden, zoals oksel en schaamhaar en haar dat over de bovenlip heen groeit. De derde categorie is het haar waarover niets vermeld staat in de Wetgeving. Met betrekking tot deze categorie kunnen we zeggen dat het toegestaan is om ze weg te scheren, zoals arm, been, borst en rughaar.
ah crap, echt lullig voor je dat ze je dan een potje zit voor te liegen...quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als je met een hartslag van 200 in de trein zit en je misselijk voelt van de zenuwen vindt je volgensmij iemand wel leuk...
nog niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 06:42 schreef VMSDKR het volgende:
Zijn er meer mensen die die ad met zo'n gespierde beer zien?![]()
prive?!quote:Op donderdag 19 juni 2014 02:46 schreef Drinky het volgende:
Zie deze bazen vechten, 2 uur later hadden ze nog steeds ruzie
Ze ontkent alles, en zit nu ook aan mezelf te twijfelenquote:Op donderdag 19 juni 2014 07:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ah crap, echt lullig voor je dat ze je dan een potje zit voor te liegen...![]()
ik zou zeggen, die tut is het niet waard, stop je haat ff in het ijzer vandaag, en verder kaikeh![]()
Dat begrijp ik ff nietquote:Op donderdag 19 juni 2014 08:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ze ontkent alles, en zit nu ook aan mezelf te twijfelenStraks moet ik nog m'n excuses aan gaan bieden
Voor valse beschuldigingquote:
Goed bezig Ray!quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:55 schreef RaymondK het volgende:
Kan die voetbalmeuk in middels wel waarderen. Lege straten, heerlijk stil buiten, maar bovenal, zo goed als hele gym voor mezeluf
[ afbeelding ]
Edit: brb, ff iemand een vuzvuzela in zn strot douwen![]()
![]()
Ik googlede marrokanen en alles wat ik dacht dat racistisch was om te verwachten stond gewoon bovenaan bij afbeeldingenquote:Op donderdag 19 juni 2014 02:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
In de koran staat juist beschreven dat het lichaamshaar moet worden geschoren.
[..]
Je moet helemaal niks. Gewoon alle communicatie afkappen. Klaar, volgende kutje.quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:55 schreef BredeBroeder het volgende:
Straks moet ik nog m'n excuses aan gaan bieden
hoe lang ben jequote:Op donderdag 19 juni 2014 09:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
thanks bro!![]()
nog wat meer vetjes er af voor wat meer detail nu
quote:Op donderdag 19 juni 2014 02:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
In de koran staat juist beschreven dat het lichaamshaar moet worden geschoren.
[..]
Waarom laten die wijven dat dan altijd zitten?quote:Haar is op te splitsen in drie categorieën. Tot de eerste categorie behoort het haar dat men verplicht dient te laten groeien, zoals de baard van de man. De tweede categorie is het haar dat verwijderd moet worden, zoals oksel en schaamhaar en haar dat over de bovenlip heen groeit. De derde categorie is het haar waarover niets vermeld staat in de Wetgeving. Met betrekking tot deze categorie kunnen we zeggen dat het toegestaan is om ze weg te scheren, zoals arm, been, borst en rughaar
beerquote:
Nu niet meer als het goed isquote:
lol. wat een broodmongolenquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:57 schreef Chocolatebear het volgende:
Havermout met walnoten en gojibessen bwoh
Liever Burger King of KFC, wat mis ik datquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter met mn golfje door de McDrive
fucking intensquote:
lol. Not a bitch slap was donequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |