SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Opgeruimd staat netjes. Uitstekende pingel.quote:
Echt he, typisch zo'n opgefokt Portugezengedrag, wat een nerden. Gelukkig staat Duitsland voor.quote:
Ja straks moet ie weer huilen, ze moeten die jongen niet zo pesten.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:51 schreef Ethanolic het volgende:
Heerlijk dit. Ik vind het wel zielig voor CR7.
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik weet nog hoe ik Etha met CR7 in FIFA afslachtte.
Hahaha.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]pls, zal de statistieken er zo Ff bijpakken
Best kut ja, en de mentaliteit is ook verneukt.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:01 schreef Ethanolic het volgende:
Maar serieus, je zal maar de beste speler ter wereld zijn maar zo'n mongolen in je nationale team hebben
Neem Giggs. Nooit op een eindronde gespeeldquote:Op maandag 16 juni 2014 19:01 schreef Ethanolic het volgende:
Maar serieus, je zal maar de beste speler ter wereld zijn maar zulke mongolen in je nationale team hebben
Ja maar dat ligt niet aan de mentaliteit maar gebrek aan kwaliteit. Die Portugezen zijn echt ongedisciplineerde honden.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Neem Giggs. Nooit op een eindronde gespeeld
het is gewoon een ziekte, dat WKquote:Op maandag 16 juni 2014 19:16 schreef stinkie het volgende:
Eerst vijftigers met hun wielrenverhalen, nu weer tieners met voetbal geblaat.
Ik dacht dat dit ONZ was ipv SPT
Vergeet je niet een potje glijmiddel bij je bbc-voorbinder?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:17 schreef Beach het volgende:
dames zorg er wel voor dat jullie een mooie handtas kopen die bij je voetbalschoenen en juichpak past
en nu?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
WK / [POULE G @ 16/06/14 - 18:00] Duitsland - Portugal #10 Topshow
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:16 schreef stinkie het volgende:
Eerst vijftigers met hun wielrenverhalen, nu weer tieners met voetbal geblaat.
Ik dacht dat dit ONZ was ipv SPT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |