quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
eerste Griekse aanval na 40 min... netjes vms!
MILF.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:40 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ziet zij er vaag uit dan.. over 5 jaar denk ik compleet afgestorven, als je er al zo uit ziet als je 19 oid bent.
Vond haar altijd lekker, zoals hier
[ afbeelding ]
Maar na die eerste foto, no thanks Jeff.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nog altijd een beter doelsaldo dan de wereldkampioen vriend!!
Vertel eens wat nieuws 😝quote:
Ik ken Enschede niet, maar zelf snap ik die trend om in de Randstad/steden te (blijven) wonen niet zo: erbuiten heb je veel meer huis/grond voor je geld, is het niet meteen focking druk als je in een bos gaat lopen/fietsen/..., boerenpummels zijn minder erg dan die allochtone en autochtone stadstokkies en het nadeel van afstand is toch minder geworden door IT/internet: een dagje thuiswerken is geen probleem en al je meuk kun je via internet tot in het kleinste gat laten bezorgen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, overal waar ik keek altijd nerden en aziaten. Was wel fijn wonen, ook een 100mbit internet voor tientje per maand, ideaal.
quote:
Dat hele lijf klopt niet. Ws. zo'n vroeg rijp geval dat nu al uit elkaar aan het vallen is.quote:
Xenofoob much, Cor?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:22 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik ken Enschede niet, maar zelf snap ik die trend om in de Randstad/steden te (blijven) wonen niet zo: erbuiten heb je veel meer huis/grond voor je geld, is het niet meteen focking druk als je in een bos gaat lopen/fietsen/..., boerenpummels zijn minder erg dan die allochtone en autochtone stadstokkies en het nadeel van afstand is toch minder geworden door IT/internet: een dagje thuiswerken is geen probleem en al je meuk kun je via internet tot in het kleinste gat laten bezorgen.
Nee, zeker niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Xenofoob much, Cor?
Goed om te weten dat je PVV stemt.
friesland, Groningen, huizen voor de halve prijs met ruimte, heb je wel wat stugge mensen qua mentaliteit, maar als je je aanpast, gaat het prima, (en een beetje over buitenlanders klagen wil ook goed helpen)quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee, zeker niet.
Ik wil gewoon een beetje rust en ruimte, en zo min mogelijk debielen om mij heen. Zal de leeftijd wel zijn.
Wat heb je zoal gekocht dat het zo duur maakte?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 04:20 schreef IrCute het volgende:
1200$ uitgegeven in 2 dagen tijd aan booschappen en benodigdhedenIk ben een beetje verdrietig.
Ik heb dat ook hoor, randstad heeft mij nooit echt aangetrokken. Maar komt misschien ook omdat ik in het oosten ben opgegroeid.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee, zeker niet.
Ik wil gewoon een beetje rust en ruimte, en zo min mogelijk debielen om mij heen. Zal de leeftijd wel zijn.
Lolquote:
Say what!?! Die gaan ze toch niet sluiten toch?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]![]()
Is die Mc Donals bij jou (Ray) op de hoek eigenlijk al failliet?
28 euro per keer, zelfs tijdens je cut?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lol
[..]
Say what!?! Die gaan ze toch niet sluiten toch?![]()
![]()
Mijn schuld zal het niet zijn i.i.g. Ik doneer 28eu elke woensdag
Nou dat is echt je leeftijd niet hoor.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee, zeker niet.
Heheh, ja op woensdag doe ik die zelfde order nogsteeds. Is mn cheat dag, en valt nog binnen de 5000kcalquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
28 euro per keer, zelfs tijdens je cut?
Ik dacht dat hun omzet gehalveert was sinds je begonnen was met cutten
Je zou wel gek zijn ook. Echt mooie omgeving zo rond Apeldoorn...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor, randstad heeft mij nooit echt aangetrokken. Maar komt misschien ook omdat ik in het oosten ben opgegroeid.
Lolquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:10 schreef V1z0R het volgende:
Hoe geef je ¤28,- uit bij de McDonalds in je eentje
Iets van 150gram pas. 4000kcalsquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:20 schreef BredeBroeder het volgende:
hoeveel g eiwit is dat wel niet op een dag
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lol
2 bigmac menu's plus 2 losse bigmacs. In die menu's kies je 2 grote milkshakes, 2 grote patat, en 2 saus dr bij.
En een mac flurry. Dan is het 27,95
Als je de mango nogwat shake neemt...
Maar nu stop ik anders krijg ik Awesome_ weer op mn dak straks![]()
quote:1 kilo shoarma, 2 porties aardappelschijfjes, 6 broodjes, 6 bakjes saus en gemengde salade
Klinkt goed als je shoarma lekker vindquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Heb zelf wel eens gedacht om bij de shoarmaboer het familie-pakket te bestellen van ¤25.
[..]
En ik dacht dat ik veel atquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Iets van 150gram pas. 4000kcals
Maar dan 's ochtends nog 6 eiren en mn oats, en 's avonds bak kwark en liter volle melk na trainen.
Die dag doe ik en trainen en yoga dus mag iets meer hebben dan
Lol
![]()
Wat een baas ben je ook, he? Ik moet altijd zo om dit soort verhalen lachen. Beginnen ze al meteen te rennen als je binnenkomt?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lol
2 bigmac menu's plus 2 losse bigmacs. In die menu's kies je 2 grote milkshakes, 2 grote patat, en 2 saus dr bij.
En een mac flurry. Dan is het 27,95
Als je de mango nogwat shake neemt...
Maar nu stop ik anders krijg ik Awesome_ weer op mn dak straks![]()
Hahah.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:32 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat een baas ben je ook, he? Ik moet altijd zo om dit soort verhalen lachen. Beginnen ze al meteen te rennen als je binnenkomt?
Haha, ja. Alleen 2 bakjes saus ipv 4quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:41 schreef fathank het volgende:
Oke wacht ff:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fixedquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Haha, ja. Alleen 2 bakjes saus ipv 4
En een flurry kitkat
Oh, dan heb ik niks gezegd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Haha, ja. Alleen 2 bakjes saus ipv 4
En een flurry kitkat ipv stroopwaffel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |