Kan bevestigen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:13 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier alvast een foto uit de toekomst.
Gewoon in en uit zoomen of ver buiten beeld zetten?quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:24 schreef Klokov het volgende:
Heeft iemand ervaring met Prezi? Ik wil bepaalde elementen onzichtbaar maken voordat ik ze laat zien en nadat ze gezien zijn wederom onzichtbaar maken.
Geen kettlebellquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Straps
Gripper
Magnesium
Bitje (moest ik nog hebben)'
Wrist wraps
knee sleeves
buikspier matje
Ja, heb ik nu gedaan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:59 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Gewoon in en uit zoomen of ver buiten beeld zetten?
kop van 30+quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:40 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ziet zij er vaag uit dan.. over 5 jaar denk ik compleet afgestorven, als je er al zo uit ziet als je 19 oid bent.
Vond haar altijd lekker, zoals hier
[ afbeelding ]
Maar na die eerste foto, no thanks Jeff.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
eerste Griekse aanval na 40 min... netjes vms!
MILF.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:40 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ziet zij er vaag uit dan.. over 5 jaar denk ik compleet afgestorven, als je er al zo uit ziet als je 19 oid bent.
Vond haar altijd lekker, zoals hier
[ afbeelding ]
Maar na die eerste foto, no thanks Jeff.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nog altijd een beter doelsaldo dan de wereldkampioen vriend!!
Vertel eens wat nieuws 😝quote:
Ik ken Enschede niet, maar zelf snap ik die trend om in de Randstad/steden te (blijven) wonen niet zo: erbuiten heb je veel meer huis/grond voor je geld, is het niet meteen focking druk als je in een bos gaat lopen/fietsen/..., boerenpummels zijn minder erg dan die allochtone en autochtone stadstokkies en het nadeel van afstand is toch minder geworden door IT/internet: een dagje thuiswerken is geen probleem en al je meuk kun je via internet tot in het kleinste gat laten bezorgen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, overal waar ik keek altijd nerden en aziaten. Was wel fijn wonen, ook een 100mbit internet voor tientje per maand, ideaal.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |