aftuigen dan houdt ie snel genoeg op en gain je die restecp van de chimiparade en willen ze allemaal je pik zuigenquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik laat me toch zeker niet bedreigen door een 14 jarig kind
Inb4 geenstijlquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:57 schreef fathank het volgende:
[..]
aftuigen dan houdt ie snel genoeg op en gain je die restecp van de chimiparade en willen ze allemaal je pik zuigen
Nou, hij houdt wel op jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:57 schreef fathank het volgende:
[..]
aftuigen dan houdt ie snel genoeg op en gain je die restecp van de chimiparade en willen ze allemaal je pik zuigen
Klopt, overal waar ik keek altijd nerden en aziaten. Was wel fijn wonen, ook een 100mbit internet voor tientje per maand, ideaal.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat is toch wel de nerdhoofdstad volgens mij.
QFTquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
In welke VMBO soap ben jij beland man, ga er eens uit.
Je vriending is 14?quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik laat me toch zeker niet bedreigen door een 14 jarig kind
16 tochquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:22 schreef no1uknow het volgende:
Bredebroeder hoe oud ben je? Je doet me denken aan m'n eigen FOK posts toen ik een jaar of 16/17 was.
Precies zijn leeftijd ongeveer plusminusquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:22 schreef no1uknow het volgende:
Bredebroeder hoe oud ben je? Je doet me denken aan m'n eigen FOK posts toen ik een jaar of 16/17 was.
2 weken 17quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:22 schreef no1uknow het volgende:
Jmf heeft al pics van z'n zusje geplaatst, Sapstengel van z'n borderline schizo-ex, de OP-brandweervrouw die een paar keer langs is gekomen is de minnares van Cor en Fanta is hun liefdesbaby. Klokov z'n verloofde heeft klasse dus die hoort hier niet thuis.quote:
ik ben geen meeloperquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Jmf heeft al pics van z'n zusje geplaatst, Sapstengel van z'n borderline schizo-ex, de OP-brandweervrouw die een paar keer langs is gekomen is de minnares van Cor en Fanta is hun liefdesbaby. Klokov z'n verloofde heeft klasse dus die hoort hier niet thuis.
Maw: tijd voor pics van je meissie.
Whehehe: ik had haar opa kunnen zijn.quote:
Wat heb je besteld?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:49 schreef BredeBroeder het volgende:
Bestelling bij fitness seller gedaan![]()
Dik 100,-
Was zusje van vms... (Kleinigheidje)quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Jmf heeft al pics van z'n zusje geplaatst, Sapstengel van z'n borderline schizo-ex, de OP-brandweervrouw die een paar keer langs is gekomen is de minnares van Cor en Fanta is hun liefdesbaby. Klokov z'n verloofde heeft klasse dus die hoort hier niet thuis.
Maw: tijd voor pics van je meissie.
Ja ik kan jullie zusjes toch niet uit elkaar houdenquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Was zusje van vms... (Kleinigheidje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |