Ja man. Vieze hommo.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:40 schreef Fanta-stick het volgende:
Om maar even in te gaan op de reacties van het vorige topic..
Een grote.
Ik hou van seks, ik vind mannen lekker. Maar cheaten is not my style ey.
En ik weet dat lurkers denken dat ik een enorme phaggot ben omdat mannen icoon.
Haha weet ik joh, liep maar beetje te stoken over mensen in het leger en vreemdgaan. Zie altijd die sloots gonna sloot zooi op internet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:40 schreef Fanta-stick het volgende:
Om maar even in te gaan op de reacties van het vorige topic..
Een grote.
Ik hou van seks, ik vind mannen lekker. Maar cheaten is not my style ey.
En ik weet dat lurkers denken dat ik een enorme phaggot ben omdat mannen icoon.
Definieer zuiden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik kom bijna niet meer bij Apeldoorn in de buurt. Zitten weer veul te veul in het zuiden.
Nee, echt niets mis met die voetbal"supportersquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:26 schreef no1uknow het volgende:
RIP henk, hij stond op de verkeerde tribune
[ afbeelding ]
Alles zuidelijk van de Waal. Dat godvergeten hoerenBrabant en Limburg.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:16 schreef Klokov het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ttend_gaspedaal.html
Wow, sick dat die geen andere auto raakt.
quote:Remmen, handrem, contact uit, radio aan, schietstoel gebruiken. Roept u maar hoe het beter had gekund....
quote:sleutel om
Kan niet kijken hier maar ik vermoed een op hol geslagen diesel?quote:
Weet niet of het een Diesel is, het is in ieder geval een autoquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Kan niet kijken hier maar ik vermoed een op hol geslagen diesel?
dus je komt voor de hoeren?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Alles zuidelijk van de Waal. Dat godvergeten hoerenBrabant en Limburg.
Ik kom liever in een hoer dan een ervoor. Das een beetje net niet. Betaal je 5 tientjes sproei je alles ernaast in plaats van erin.quote:
Vraag Dima, die heeft ervaring met zulke dingen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:51 schreef BredeBroeder het volgende:
Plot twist, chick noemt me lelijk op whatsapp zodat dr vriendinnen dr niet meer lastig vallen en denken dat ze er klaar mee is, wilt nog een x afspreken zonder kleuters erbij. Ik ben weer happy
Fo real?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:51 schreef BredeBroeder het volgende:
Plot twist, chick noemt me lelijk op whatsapp zodat dr vriendinnen dr niet meer lastig vallen en denken dat ze er klaar mee is, wilt nog een x afspreken zonder kleuters erbij. Ik ben weer happy
Search & Destroy Jahr00n-stylequote:Op donderdag 19 juni 2014 15:51 schreef BredeBroeder het volgende:
Dit zei ik alquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:51 schreef BredeBroeder het volgende:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:50 schreef Klokov het volgende:
[..]
Misschien vond ze het wel leuk maar mag haar vriendin jouw niet waardoor zij voor haar de illusie creeert dat zij je niet leuk vindt. Denk niet dat je ook maar een pijl kan trekken op de vrouwtjes broeder
klopt, ze proberen ook veel bij jequote:Op donderdag 19 juni 2014 14:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha weet ik joh, liep maar beetje te stoken over mensen in het leger en vreemdgaan. Zie altijd die sloots gonna sloot zooi op internet.
Lol. Srs..wat een vriendinnen en waar is de ruggengraat van dat meisje.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:51 schreef BredeBroeder het volgende:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:12 schreef Klokov het volgende:
Binnenkort een banenmarkt op school, van de 28 bedrijven zijn er 26 IT-gerelateerde bedrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |