Alles zuidelijk van de Waal. Dat godvergeten hoerenBrabant en Limburg.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:16 schreef Klokov het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ttend_gaspedaal.html
Wow, sick dat die geen andere auto raakt.
quote:Remmen, handrem, contact uit, radio aan, schietstoel gebruiken. Roept u maar hoe het beter had gekund....
quote:sleutel om
Kan niet kijken hier maar ik vermoed een op hol geslagen diesel?quote:
Weet niet of het een Diesel is, het is in ieder geval een autoquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Kan niet kijken hier maar ik vermoed een op hol geslagen diesel?
dus je komt voor de hoeren?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Alles zuidelijk van de Waal. Dat godvergeten hoerenBrabant en Limburg.
Ik kom liever in een hoer dan een ervoor. Das een beetje net niet. Betaal je 5 tientjes sproei je alles ernaast in plaats van erin.quote:
Vraag Dima, die heeft ervaring met zulke dingen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:51 schreef BredeBroeder het volgende:
Plot twist, chick noemt me lelijk op whatsapp zodat dr vriendinnen dr niet meer lastig vallen en denken dat ze er klaar mee is, wilt nog een x afspreken zonder kleuters erbij. Ik ben weer happy
Fo real?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:51 schreef BredeBroeder het volgende:
Plot twist, chick noemt me lelijk op whatsapp zodat dr vriendinnen dr niet meer lastig vallen en denken dat ze er klaar mee is, wilt nog een x afspreken zonder kleuters erbij. Ik ben weer happy
Search & Destroy Jahr00n-stylequote:Op donderdag 19 juni 2014 15:51 schreef BredeBroeder het volgende:
Dit zei ik alquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:51 schreef BredeBroeder het volgende:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:50 schreef Klokov het volgende:
[..]
Misschien vond ze het wel leuk maar mag haar vriendin jouw niet waardoor zij voor haar de illusie creeert dat zij je niet leuk vindt. Denk niet dat je ook maar een pijl kan trekken op de vrouwtjes broeder
klopt, ze proberen ook veel bij jequote:Op donderdag 19 juni 2014 14:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha weet ik joh, liep maar beetje te stoken over mensen in het leger en vreemdgaan. Zie altijd die sloots gonna sloot zooi op internet.
Lol. Srs..wat een vriendinnen en waar is de ruggengraat van dat meisje.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:51 schreef BredeBroeder het volgende:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:12 schreef Klokov het volgende:
Binnenkort een banenmarkt op school, van de 28 bedrijven zijn er 26 IT-gerelateerde bedrijven
>R&Pquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:51 schreef BredeBroeder het volgende:
die vriendinnen mogen me niet, ze is er altijd tegenin gegaan maarja,quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lol. Srs..wat een vriendinnen en waar is de ruggengraat van dat meisje.
Ping maar als je in EHV bent.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Alles zuidelijk van de Waal. Dat godvergeten hoerenBrabant en Limburg.
dat posturequote:Op donderdag 19 juni 2014 16:13 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier alvast een foto uit de toekomst.
Ik denk ook 2-1 maar in het voordeel van Engeland.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:19 schreef fathank het volgende:
Vanavond Uruguay - Engeland, wat gaat het worden?
Mijn gok, 2-1.
Met name die linker kan wel een kettlebell gebruikenquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:23 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
vlnr: Teddybur, Chocolatebear, Montelly
quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:23 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Will do, maar EHV is dan net weer een hoek waar ik eigenlijk nooit kom en Helmond is gelukkig definitief klaarquote:
Dan gaat het kut voor je worden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
die vriendinnen mogen me niet, ze is er altijd tegenin gegaan maarja,
Nu was ik bij dr n dat wisten ze.
Montelly heeft wel erge puntige knieen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:23 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht al dat komt me bekend voor, maar is utwente.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:23 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
ja, veel praatjes via social media enzo, sta ik er in t echt kijken ze alleen maar, boy die me wilde klappen van 14 helemaal met kanker schelden op whatsapp maar voor mn neus durft ie alleen hoi te zeggen met zn sateprikker armpjesquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dan gaat het kut voor je worden.
Of die chick van je moet die vriendinnen maar eens afspreken.
why klappen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ja, veel praatjes via social media enzo, sta ik er in t echt kijken ze alleen maar, boy die me wilde klappen van 14 helemaal met kanker schelden op whatsapp maar voor mn neus durft ie alleen hoi te zeggen met zn sateprikker armpjes
Niks mis met pingenquote:
Jeweettoch hoe dat gaat op de middelbare schoolquote:
In welke VMBO soap ben jij beland man, ga er eens uit.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ja, veel praatjes via social media enzo, sta ik er in t echt kijken ze alleen maar, boy die me wilde klappen van 14 helemaal met kanker schelden op whatsapp maar voor mn neus durft ie alleen hoi te zeggen met zn sateprikker armpjes
jaloezie. Toen zei ik dat die maar aan de tiet van zn moeder moest gaan hangen, en toen ging die dreigen me benen te breken enzoquote:
zolang die kleuters zich niet ermee bemoeien gaat alles goedquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
In welke VMBO soap ben jij beland man, ga er eens uit.
^^quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
In welke VMBO soap ben jij beland man, ga er eens uit.
Dat is toch wel de nerdhoofdstad volgens mij.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dacht al dat komt me bekend voor, maar is utwente.
Welke metropolen doe je dan wel zoal aan?quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Will do, maar EHV is dan net weer een hoek waar ik eigenlijk nooit kom en Helmond is gelukkig definitief klaar
Je bent zelf ook een kleuter omdat je je ook maar iets aantrekt van de drama's die zich op het schoolplein afspelen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
zolang die kleuters zich niet ermee bemoeien gaat alles goed
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |