Ja kut ik ookquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:55 schreef Snakey het volgende:
Nou heb ik trek in een big mac. Kut Ray. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:57 schreef fathank het volgende:
LIF / Aankomen
Bodybuilders eten geen McDonalds.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:55 schreef Snakey het volgende:
Nou heb ik trek in een big mac. Kut Ray. [ afbeelding ]
Ooit, toen er nog Hyves was, hebben een stel dbb-ers zo'n afvalhyve getrolled door daar hun bulkvoedingschema neer te zetten. Was wel lachen (die hyve was ook een halve-anorexia hyve met daglijstjes van 1000-1500 KCal.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:45 schreef Weissman het volgende:
Haha Henk dit is toch veel gezonder dan al die kneusjes in de dieetclup en gezellig slank reeks.
quote:
@Ray: je kunt zo'n cheatday ook iets gezonder in proberen te vullen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:41 schreef fathank het volgende:
Oke wacht ff:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is zo, kwartier rijden en ik zit op de veluwe of bij de zandverstuivingen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je zou wel gek zijn ook. Echt mooie omgeving zo rond Apeldoorn...
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is zo, kwartier rijden en ik zit op de veluwe of bij de zandverstuivingen.
Zegt degene uit het noordenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:26 schreef Klokov het volgende:
Zou nog niet in Amsterdam/Rotterdam willen wonen ook al kreeg ik geld toe
550$ bij een soort van Blokker, oa stofzuiger, keukendingen en badkamer benodigheden. Daarna 100$ aan hondenvoer ingeslagenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat heb je zoal gekocht dat het zo duur maakte?
Ik vond je een toffe gozer tot deze post.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:26 schreef Klokov het volgende:
Zou nog niet in Amsterdam/Rotterdam willen wonen ook al kreeg ik geld toe
Zaandorpquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:38 schreef Ethanolic het volgende:
stelletje galspuwers, blijf maar lekker in 1950 wonen
Amsterdam
Haarlem
Zaancity
Rotterdam
Liever Rotterdam dan Amsterdam maar in beide steden vind ik het veel te druk en staat de mentaliteit mij niet zo aan. Denk dat ik of in het hoge noorden blijf wonen of een buitenstad bij Den Haag of Leiden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik vond je een toffe gozer tot deze post.
Maar dat je 020 en Rotterdam met elkaar durft te vergelijken valt me tegen van je.
Idd. Rotterdam > Amsterdam, namelijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik vond je een toffe gozer tot deze post.
Maar dat je 020 en Rotterdam met elkaar durft te vergelijken valt me tegen van je.
Dit. Als je een goede baan buiten de Randstad heb ben je gewoon debiel als je daar gaat wonen. Koop gewoon een groter huis erbuiten en/ of een huisje aan het strand erbij.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:43 schreef Klokov het volgende:
[..]
Liever Rotterdam dan Amsterdam maar in beide steden vind ik het veel te druk en staat de mentaliteit mij niet zo aan. Denk dat ik of in het hoge noorden blijf wonen of een buitenstad bij Den Haag of Leiden.
Knikkert USA Griekenland eruit?quote:
Voor wie geen miljonair isquote:
aandachtshoerenpost!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 04:20 schreef IrCute het volgende:
1200$ uitgegeven in 2 dagen tijd aan booschappen en benodigdhedenIk ben een beetje verdrietig.
Je vergeet backpacken in thailandquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Van die boerenmeisjes, lekker deephouse luisteren en Starbucks drinken.
Daarvan heb je ook genoeg in Rotterdam hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Van die boerenmeisjes, lekker deephouse luisteren en Starbucks drinken.
Dit: waar hebben we die aan verdiendquote:
Zolang ze maar weten door wie ze gepaald moeten worden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Daarvan heb je ook genoeg in Rotterdam hoor
19 jarige meisjes die denken alles te weten
R&P / Waarom doen mannen dit?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is zo, kwartier rijden en ik zit op de veluwe of bij de zandverstuivingen.
wtf?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:26 schreef no1uknow het volgende:
hey bredebroeder, heb je al seks met je vriendin gehad
Is dat een rare vraag?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |