Even nog: bestel je dat in 1x en zo ja: is de laatste helft dan niet al koud voordat je er aan toe bent?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lol
2 bigmac menu's plus 2 losse bigmacs. In die menu's kies je 2 grote milkshakes, 2 grote patat, en 2 saus dr bij.
En een mac flurry. Dan is het 27,95
Als je de mango nogwat shake neemt...
Maar nu stop ik anders krijg ik Awesome_ weer op mn dak straks![]()
zo die kwam weer van verquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Even nog: bestel je dat in 1x en zo ja: is de laatste helft dan niet al koud voordat je er aan toe bent?
neem jij mijn plek je in. Ik heb nog nooit gevoetbald, en schop voor 78% zekerheid misquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:40 schreef Questular het volgende:
Jammer dat ik niet in het team sta, 15 jaar gevoetbald, kan alle posities spelen (behalve keepen), gemiste kans hoor...
In de berm. Wel 2 valse kentekenplaten paraat hebbenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:39 schreef Eleiko het volgende:
Waar kun je trouwens gratis parkeren in de buurt van de HMH?
Vervang mij; heb het wel gedaan in mijn jeugd (300 jaar geleden) maar was/ben baggerslecht.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:40 schreef Questular het volgende:
Jammer dat ik niet in het team sta, 15 jaar gevoetbald, kan alle posities spelen (behalve keepen), gemiste kans hoor...
Nog andere opties in dit geweldige Amsterdam?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:44 schreef fathank het volgende:
[..]
In de berm. Wel 2 valse kentekenplaten paraat hebben
Dunno, wat ik wel eens deed als ik een weekend bleef was de auto bij station Abcoude of Amstelveen zetten en dan met trein/tram.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nog andere opties in dit geweldige Amsterdam?
Niet. Ik zet hem doorgaans in de Boris Pastermakstraat, goedkoopste optie dacht ik en +-5 min lopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:39 schreef Eleiko het volgende:
Of dit natuurlijk, gewoon in Amstelveen dumpen je waggie.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Dunno, wat ik wel eens deed als ik een weekend bleef was de auto bij station Abcoude of Amstelveen zetten en dan met trein/tram.
zal wel pasternak straat zijn, anders ken Cor het straks niet vinden in z'n TOm TOmquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Niet. Ik zet hem doorgaans in de Boris Pastermakstraat, goedkoopste optie dacht ik en +-5 min lopen.
Ik denk dat hij me probeert terug te pakken voor die beveilger/snackbar"grappen".quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zal wel pasternak straat zijn, anders ken Cor het straks niet vinden in z'n TOm TOm
Je hebt helemaal gelijk Ray, de enige smoes die ik kan verzinnen voor deze schandalige fout is dat ik mobiel zit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zal wel pasternak straat zijn, anders ken Cor het straks niet vinden in z'n TOm TOm
haha, zie editquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik denk dat hij me probeert terug te pakken voor die beveilger/snackbar"grappen".
haha endo vingers?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk Ray, de enige smoes die ik kan verzinnen voor deze schandalige fout is dat ik mobiel zit.
Scheelt dat tomtom de straat vanzelf aanvult. Hoeveel straten zijn er in Amsterdam die beginnen met Boris Pastquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
inb4: Cor heeft geen Tom Tom, werkt alleen met stafkaarten
Auto in Ouderkerk zetten, vanaf daar met de bus (1 halte) naar de HMH.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:39 schreef Eleiko het volgende:
jij zit op de bankquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:40 schreef Questular het volgende:
Tx, Abcoude is wel een optie.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Dunno, wat ik wel eens deed als ik een weekend bleef was de auto bij station Abcoude of Amstelveen zetten en dan met trein/tram.
Ja, hallo: kan ik het helpen dat het zo kut geregeld is in Amsterdam.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:55 schreef no1uknow het volgende:
Alsof die Cor met een tijdmachine uit 1800 komt.
Ik heb ook geen OV-chipkaart. Als ik in amsterdam ben ga ik altijd zwartquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:55 schreef no1uknow het volgende:
hij komt met een Opel Agilaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:55 schreef no1uknow het volgende:
Auto is auto.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |