Nee oke, jij mag op Dima's plek. Die kan de bus wel besturen.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vriend, je zoekt het maar uit met dit B-team.
Jaquote:
Omdat lange mensen niet kunnen foebele, uitzonderingen daargelaten. Houten klazen hebben we niks aan.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Waarom sta ik er niet in vriend, ik ben langer dan al die manlets bij elkaar!
Je hebt ervaring?quote:
Goede serie?quote:Op maandag 23 juni 2014 13:46 schreef VMSDKR het volgende:
Iemand die Hannibal gezien heeft? De tering zeg, wat een deceptie, dat einde.
quote:Op maandag 23 juni 2014 13:59 schreef no1uknow het volgende:
Kijk dit gaan dan
http://www.liveleak.com/view?i=849_1403517898
Mirin'quote:
Kijken naar roided up mutanten is het andere extreem.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:19 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ook goed. Het gaat mij erom dat die wannabe-beachboy eens wat anders kijkt dan die beachboymeuk.
Absolutely sickening.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:33 schreef VMSDKR het volgende:
---------------------------------CarbonC----------------------------------
-McNulty-------RaymondK--------Yuri_Boyka---------Curlbrah-
--------------------JMF------------------------Sapstengel--------------
---------------------------------Fathank------------------------------------
no1uknow-----------------Awesome_---------------Dimachaerus
Coach: VMSDKR
Beer in het doel, twee buffels centraal achterin, grote neger rechtsachter, andere krachtpatser rechtsachter. JMF en Sapstengel ervoor, beetje tegenhouden. Dan Henk met zijn verfijnde passjes richting de flanken, kleine, snelle mannetjes als No1 of Dima. En Awesome_ als afmaker voorin.
Nog suggesties?
Ok, maar ik kan niet op links spelen dus bunker ik gewoon door het midden, akkoord?quote:Op maandag 23 juni 2014 20:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee oke, jij mag op Dima's plek. Die kan de bus wel besturen.
[..]
Ja
Viel me al op dat ze het met mensen van 1,89 al over reuzen hadden tijdens de wedstrijdquote:Op maandag 23 juni 2014 20:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Omdat lange mensen niet kunnen foebele, uitzonderingen daargelaten. Houten klazen hebben we niks aan.
Ja, wel goed, maar niet WOW ofzo. Sowieso minder dan GoT, BB enzo.quote:
Is goed, ik gun jou die vrije rol.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:40 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ok, maar ik kan niet op links spelen dus bunker ik gewoon door het midden, akkoord?
Je blijft gewoon op links plakken om ruimte te maken voor deze spielmacher.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:40 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ok, maar ik kan niet op links spelen dus bunker ik gewoon door het midden, akkoord?
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Je blijft gewoon op links plakken om ruimte te maken voor deze spielmacher.
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, wel goed, maar niet WOW ofzo. Sowieso minder dan GoT, BB enzo.
[..]
Is goed, ik gun jou die vrije rol.
Yaya Touré is wel baas ondanks z'n lengte. De ander is Zlatan maar die is er niet bij heleasch pindakaas.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Viel me al op dat ze het met mensen van 1,89 al over reuzen hadden tijdens de wedstrijd
1.90 master race crew reporting in.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Viel me al op dat ze het met mensen van 1,89 al over reuzen hadden tijdens de wedstrijd
Respect dat je tegenover je ouders uit de kast bent gekomen, was vast lastig. Fijn om te horen ook dat ze er geen probleem mee hebben en je zelfs steunen.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:46 schreef Klokov het volgende:
Heb trouwens mijn zus en mijn ouders aan de kettlebell gekregen
Srs, iedereen uit dit topic die in Groningen is mag langskomen om een sessie te doen.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Respect dat je tegenover je ouders uit de kast bent gekomen, was vast lastig. Fijn om te horen ook dat ze er geen probleem mee hebben en je zelfs steunen.
Ja, mad gains.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb je een beetje gainzzz gemaakt met die kettlebells?
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:33 schreef VMSDKR het volgende:
Beer in het doel, twee buffels centraal achterin, grote neger rechtsachter, andere krachtpatser rechtsachter. JMF en Sapstengel ervoor, beetje tegenhouden. Dan Henk met zijn verfijnde passjes richting de flanken, kleine, snelle mannetjes als No1 of Dima. En Awesome_ als afmaker voorin.
Nog suggesties?
quote:Not me, but an old friend of mine.
Really quiet, soft-spoken, polite guy. A total gentleman and a graduate student in the liberal arts. Also, pretty inexperienced, tentative, and vanilla sexually.
He's dating this really cool girl for maybe two months. She is much kinkier in bed. She floats the idea of dirty talk, and apparently likes to be objectified, even demeaned a bit, from time to time. He's hesitant, but wants to please her and doesn't dismiss the idea outright. Changes the subject and figures that they'll revisit the idea another time.
Anyway...they have sex a few days later for the first time since the conversation. Really going at it doggystyle, and she tells him to talk dirty to her. He says that he can't think of anything to say, so he says nothing, and she then repeats the request, but the second time she is not fucking requesting, but demanding it.
He comes up with: "Yeah...you like that, you fucking retard?"
He's never struck me as one for embellishment, so I believe him. He said that was it for sex that night, although they are still together two years on now.
Dima in de spits, srs?quote:Op maandag 23 juni 2014 20:33 schreef VMSDKR het volgende:
Nog suggesties?
Sorry vriend, ik had je even over het hoofd gezien. Je post hier ook nog maar amper.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]![]()
Je skipt de enige hier die daadwerkelijk op redelijk niveau speelt.
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:16 schreef Champy het volgende:
[..]
Dima in de spits, srs?
"Als de goal nou 15 meter naar links had gestaan had ik wel gescoord"
Die jongen prikt hem nergens in, dus ook niet in de goal Waardeloos
Zit je zo aan? ben benieuwd wat jij verdient + uitgaven ?quote:Op maandag 23 juni 2014 07:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
daar zit je zo aan. Lengte is voor de meeste een groter probleem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Wat dan, zin om een cycle te starten?quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Respect dat je tegenover je ouders uit de kast bent gekomen, was vast lastig. Fijn om te horen ook dat ze er geen probleem mee hebben en je zelfs steunen.
Jij zegt dat hij zich aanstelt. Hoe zou jij dat nou moeten weten?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:55 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Wat dan, zin om een cycle te starten?
sup brahquote:
Prima opstelling. Meestal staat de persoon die niet kan voetballen op doel, dus daar heb je al rekening mee gehouden! Solide kast rechtsback, langs onze CB's valt niet te schieten (geen haat), VMS is de Marcelo van de gym. De synergie tussen JMF en Awesome is niet enkel binnen het topic te bespeuren, maar ook zeker op het veld. No1uknow wordt ook wel het stille werkpaard genoemd. Met Jahr00n, Fathank en ikzelf hebben wij het gouden driehoek, ook wel de drie musketiers genoemd. Ik zie met name Jahr00n de bal al met keeper en al het net in gepoeierd worden.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:33 schreef Klokov het volgende:
------------------------------------Weissman--------------------------------
--Klokov---------------Yuri--------------Raymond-----VMSDKR---
--JMF----------------------------Jahr00n------------------No1uknow--
--Awesome_---------------------------------------------------Fathank--
------------------------------------Ethanolic----------------------------------
Dit is de enige juiste opstelling. Snakey als coach, Cor en Stinky als assistentcoaches.
Mac, spaghetti of zilvervliesrijst? Ik ben aan het rusten.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ewa ik heb goeie carb gainz gemaakt vanaond jij dan
etha waar is onze lkkre jackie danquote:Op maandag 23 juni 2014 23:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Prima opstelling. Meestal staat de persoon die niet kan voetballen op doel, dus daar heb je al rekening mee gehouden! Solide kast rechtsback, langs onze CB's valt niet te schieten (geen haat), VMS is de Marcelo van de gym. De synergie tussen JMF en Awesome is niet enkel binnen het topic te bespeuren, maar ook zeker op het veld. No1uknow wordt ook wel het stille werkpaard genoemd. Met Jahr00n, Fathank en ikzelf hebben wij het gouden driehoek, ook wel de drie musketiers genoemd. Ik zie met name Jahr00n de bal al met keeper en al het net in gepoeierd worden.
biergains vriend, wat voor rust heb jijquote:Op maandag 23 juni 2014 23:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mac, spaghetti of zilvervliesrijst? Ik ben aan het rusten.
quote:Op maandag 23 juni 2014 22:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mensen die niet minimaal 5000 per maand pakken.
Dat zijn aftakel-gainzzz man. Gewoon rust, vanmiddag getraind.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
biergains vriend, wat voor rust heb jij
aftakelgains zijn lekker manquote:Op maandag 23 juni 2014 23:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat zijn aftakel-gainzzz man. Gewoon rust, vanmiddag getraind.
snel de spuit er inquote:Op maandag 23 juni 2014 23:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb vrijdag sinds een paar maanden weer flink gedronken, want ik drink niet zo vaak. Daarvoor nog een zware training gehad en enkel een shake erna. Op een gegeven moment ook nog wat hasj gerookt. Man, ik was het hele weekend kapot. Slecht gegeten ook, ik voelde de gainzzz verdwijnen.Doe ik niet snel meer.
Waarom zou het niet kunnen?quote:
Steam summer sale is baas. Het is dat ik niet zo'n PC-gamer ben.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Borderlands 2 en unreal tournament 2004 gekocht. Steam summer sale.![]()
![]()
Hij lift vast geen 10 jaar want die gast is net 20 geworden. En in sommige video's ziet hij er ineens een stuk kleiner uit, alsof hij off cycle is.quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:33 schreef VMSDKR het volgende:
Nog suggesties?
LOLquote:
met name dat geeft mij ook ernstige twijfels.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij lift vast geen 10 jaar want die gast is net 20 geworden. En in sommige video's ziet hij er ineens een stuk kleiner uit, alsof hij off cycle is.
En ook dat most IFBB natural zijnSimeon Panda natty
Ulisses natty
Nou idd. Die melkt het heerlijk uit dat hele concept zeg, niet te filmen gewoon.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:15 schreef THEFXR het volgende:
jezus, wat haat ik dat mens van die sloopdecri.s, wordt je gewoon agressief van, dadelijk sloop ik haar eens, met der kutstem.
10 years of liftin'quote:Op dinsdag 24 juni 2014 07:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
met name dat geeft mij ook ernstige twijfels.
een paar jaar terug was i "opeens" behoorlijk gebouwd. En in 1 van die eerste gay's fysiek showtjes die hij deed had i een plofherses van heb ik jou daar...
Toevallig pakt hij mooi op camera en tuurlijk heeft i massa en goeie fysiek, maar het is vooral het ultra low bf% wat het er zo doet laten uit zien. Elke keer als hij naast een ander staat valt hij heel vaak enorm tegen, en dan is die ander lang zo groot ook niet...
Dat het natty kan zo absoluut. maar idd. met veel langere training. Niet opeens in 1 of 2jr tijd van e.o.a. scrawny little prik met een dikke neus, naar een covermodel. Constant ripped...
Heel veel foto's van hem zijn ook gefotoshopped van heb ik jou daar overigens![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:46 schreef fathank het volgende:
[..]
10 years of liftin'
Ventje was amper 18 en toen al een bult massa + extreme definitie. 10 years of liftin' will do that.
[ afbeelding ]
Kan iemand hier niet zijn hoofd erop shoppen en ff naar em twitteren![]()
Gewoon z'n internet afsluiten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ze zouden dat jong een visitatie moeten geven, voor een jaar lang op een onbewoond eiland moeten schoppen met alleen een tandenborstel, een eiland waar ook een gym staat, hem daarnaast een 40 uur/wk klustaak moeten geven, alle eten die hij wil, en dan eens kijken hoe hij na een jaar van dat eiland af komt....
lol
scrawny as fuck wedden?![]()
![]()
ah ja, dan kan die niet meer bestellenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon z'n internet afsluiten.
[ afbeelding ]
Jij bent een soort van Tommie Beugelsdijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 07:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
![]()
ik heb geen verstand van voebele, maar moet je veel rennen centraal achter?
[..]
LOL
waarom sta ik d'r dan tussen?? Een stuk Teakhout is nog flexibler haahhhhehheh
Even nog: bestel je dat in 1x en zo ja: is de laatste helft dan niet al koud voordat je er aan toe bent?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lol
2 bigmac menu's plus 2 losse bigmacs. In die menu's kies je 2 grote milkshakes, 2 grote patat, en 2 saus dr bij.
En een mac flurry. Dan is het 27,95
Als je de mango nogwat shake neemt...
Maar nu stop ik anders krijg ik Awesome_ weer op mn dak straks![]()
zo die kwam weer van verquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Even nog: bestel je dat in 1x en zo ja: is de laatste helft dan niet al koud voordat je er aan toe bent?
neem jij mijn plek je in. Ik heb nog nooit gevoetbald, en schop voor 78% zekerheid misquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:40 schreef Questular het volgende:
Jammer dat ik niet in het team sta, 15 jaar gevoetbald, kan alle posities spelen (behalve keepen), gemiste kans hoor...
In de berm. Wel 2 valse kentekenplaten paraat hebbenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:39 schreef Eleiko het volgende:
Waar kun je trouwens gratis parkeren in de buurt van de HMH?
Vervang mij; heb het wel gedaan in mijn jeugd (300 jaar geleden) maar was/ben baggerslecht.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:40 schreef Questular het volgende:
Jammer dat ik niet in het team sta, 15 jaar gevoetbald, kan alle posities spelen (behalve keepen), gemiste kans hoor...
Nog andere opties in dit geweldige Amsterdam?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:44 schreef fathank het volgende:
[..]
In de berm. Wel 2 valse kentekenplaten paraat hebben
Dunno, wat ik wel eens deed als ik een weekend bleef was de auto bij station Abcoude of Amstelveen zetten en dan met trein/tram.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nog andere opties in dit geweldige Amsterdam?
Niet. Ik zet hem doorgaans in de Boris Pastermakstraat, goedkoopste optie dacht ik en +-5 min lopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:39 schreef Eleiko het volgende:
Of dit natuurlijk, gewoon in Amstelveen dumpen je waggie.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Dunno, wat ik wel eens deed als ik een weekend bleef was de auto bij station Abcoude of Amstelveen zetten en dan met trein/tram.
zal wel pasternak straat zijn, anders ken Cor het straks niet vinden in z'n TOm TOmquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Niet. Ik zet hem doorgaans in de Boris Pastermakstraat, goedkoopste optie dacht ik en +-5 min lopen.
Ik denk dat hij me probeert terug te pakken voor die beveilger/snackbar"grappen".quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zal wel pasternak straat zijn, anders ken Cor het straks niet vinden in z'n TOm TOm
Je hebt helemaal gelijk Ray, de enige smoes die ik kan verzinnen voor deze schandalige fout is dat ik mobiel zit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zal wel pasternak straat zijn, anders ken Cor het straks niet vinden in z'n TOm TOm
haha, zie editquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik denk dat hij me probeert terug te pakken voor die beveilger/snackbar"grappen".
haha endo vingers?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk Ray, de enige smoes die ik kan verzinnen voor deze schandalige fout is dat ik mobiel zit.
Scheelt dat tomtom de straat vanzelf aanvult. Hoeveel straten zijn er in Amsterdam die beginnen met Boris Pastquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
inb4: Cor heeft geen Tom Tom, werkt alleen met stafkaarten
Auto in Ouderkerk zetten, vanaf daar met de bus (1 halte) naar de HMH.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:39 schreef Eleiko het volgende:
jij zit op de bankquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:40 schreef Questular het volgende:
Tx, Abcoude is wel een optie.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Dunno, wat ik wel eens deed als ik een weekend bleef was de auto bij station Abcoude of Amstelveen zetten en dan met trein/tram.
Ja, hallo: kan ik het helpen dat het zo kut geregeld is in Amsterdam.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:55 schreef no1uknow het volgende:
Alsof die Cor met een tijdmachine uit 1800 komt.
Ik heb ook geen OV-chipkaart. Als ik in amsterdam ben ga ik altijd zwartquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:55 schreef no1uknow het volgende:
hij komt met een Opel Agilaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:55 schreef no1uknow het volgende:
Auto is auto.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |