abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141362157
Vandaag 20-6-2014 had mijn zoon zijn 2e fotoshoot.

Zijn eerste fotoshoot had hij op 14-4-2014 gehad. Na zijn shoot werd gezegd dat hij talent vol zou zijn en zij wilde heel graag met hem verder gaan.

Mijn zoon vond dat natuurlijk geweldig! en het streelde zijn ego. Wij moesten gelijk een nieuwe overeenkomst tekenen omdat alleen op deze dag 14-4-2014 geldig was voor de prijs van 150 euro .

In deze 150 euro zit 50 foto,s en een media & Tv screentest-interview en presentatie. Maar na 4 weken van zijn 1e shoot kregen wij de foto,s thuis gestuurd op cd rom.

Van de 40 foto,s die zijn gemaakt waren er maar 6 leuke foto,s. Op alle foto,s was heel duidelijk zijn litteken op zijn voorhoofd te zien! Daar heb ik hun over aangesproken door de telefoon op 19-6-2014 toen ik werd gebeld door hun om nogmaals onze afspraak te bevestigen .

De fotograaf zelf heb ik gesproken over de klacht en die zei toen ,we zorgen dat het deze keer goed gaat met de visagie en lette deze keer heel goed op zijn litteken.

Ik vroeg toen wat kunnen jullie betekenden voor mijn zoon om ons tegemoet te komen omdat wij niet tevreden zijn over zijn 1e fotoshoot,omdat de visagie heel slecht was gedaan bij zijn 1e fotoshoot.Ik zei er ook bij dat mijn zoon alleen foto,s wilden en geen screentest hij antwoorden: geen probleem dat was goed dat hij alleen voor de fotoshoot kon komen en dat wij dan 80 foto,s kregen i.p.v.de 50 foto,s die in dat pakket hoorden en ook ter compensatie van onze klacht.

Wij zijn daar mee akkoord gegaan. Op 20-6-2014 om 17.30 hebben wij ons gemeld voor de fotoshoot.

Wij werden toen nog vriendelijk ontvangen door de Fotograaf die ons op 19-6-2014 had gebeld.Wij werden later weer benaderd door dezelfde fotograaf en zei: jullie krijgen 80 foto,s van ons zoals afgesproken,ik zei ja dat klopt.
Mijn zoon kon zijn kleding ophangen in de kleedkamer. Later kwam er iemand naar ons toe en vroeg ons het bewijs van deelname. Die gaf ik hem en daar stond op 80 foto.s ( die had ik met pen er bij geschreven omdat het ons was beloofd).

Later kwamen hij terug en zei: wij kunnen geen 80 foto,s geven! Ik zei toen dat is niet de afspraak die je ons door de telefoon had verteld en beloofd. Ik zei toen ik ga hier niet mee akkoord! Ben ik voor niets een uur onderweg geweest om dit nu te horen?

Toen werd de grote baas er bij gehaald en die ging gelijk te keer tegen ons het was bij de beesten af hoe wij werden behandeld. Ik heb daar snel een opnamen van gemaakt van zijn uitspraken omdat ik me erg onderdruk gezet voelden (dat is nog zacht uitgedrukt)

Hij begon gelijk te dreigen met een advocaat en dat ik hem wel zou zien bij het gerecht! Ik moest per direct het pand verlaten want anders zouden ze ons wel even zelf er uit gooien!
Wij zijn gelijk gegaan en heb aangifte gedaan bij de politie in Zwolle. ik heb hun ook de geluidsopnamen laten horen en ook zij spraken er schande van.

Met deze zaak gaan ze bezig hoe dat afloopt weet ik niet. Ik kreeg binnen 45 minuten al de eerste mail dat ik de afspraak had verzuimd en met de nodige dwang taal dat ik binnen 14 dagen het bedrag van 150 euro moest overmaken anders kwam er een rechtzaak.

Wat een onzin! wij hebben niks verzuimd wij waren op de afgesproken tijd. Zij hebben ons verzocht om het pand te verlaten en zij komen de afspraak van 80 foto,s niet na!
Vraag wat kan ik hier mee doen?

[ Bericht 3% gewijzigd door Sjeen op 21-06-2014 08:17:59 ]
Als je als papegaai te veel weet ,wordt je gedumpt! Gr, Ajax
  zaterdag 21 juni 2014 @ 03:54:51 #2
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_141362195

[ Bericht 100% gewijzigd door Sjeen op 21-06-2014 08:18:35 (Al opgelost..) ]
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_141362219
Deze OP is echt compleet onleesbaar, dus ik ben snel gestopt.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_141362257
Ik heb geprobeerd het te lezen, wat knap lastig is.

Even op Google zoeken levert meteen al een link op naar het forum van TROS Radar. Het regent klachten over die toko.

Het lijkt erop dat ze mensen met mooie praatjes een boel geld uit de zak weten te kloppen. "Jouw zoon heeft talent", "Jouw dochter heeft talent", bla bla. Het enige dat écht telt is dat zij hun geld voor allerlei fotoshoots vangen, krijg ik de indruk,

[ Bericht 17% gewijzigd door Sjeen op 21-06-2014 08:19:08 ]
pi_141362267
Betalen voor een fotoshoot.
Zogenaamd talentvol en vervolgens een contract moeten tekenen. Het contract is ook alleen op die ene dag geldig.

Je snapt niet dat t gewoon een grote oplichting is?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_141362293
Sorry mensen voor mijn bovenstaande post. Ik heb het al een beetje verbeterd. Ik ben ook zo boos dat ik aan een stuk op mijn toetsenbord zat te rammen.
Hoop dat het nu wel een beetje leesbaar is.

Nee ik wist niet dat het een oplichting zooitje was.
Daar kom je pas achter als je er mee te maken krijgt.
Ben er nu wel achter dat het een zooitje is daar. Vandaag heb ik pas op internet dingen over hun gelezen anders waren we nooit met hun in zee gegaan.
pi_141362355
Op deze foto moet ik zeggen voor de eerste keer dat het niet slecht is (behalve zijn litteken dan )
Dus ja ik vond dat niet vreemd dat ze hem wel als een talent zagen.

[ Bericht 29% gewijzigd door Five_Horizons op 21-06-2014 12:57:18 ]
pi_141362356
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 04:25 schreef Gedumd het volgende:
Vandaag heb ik pas op internet dingen over hun gelezen anders waren we nooit met hun in zee gegaan.
Goede leerschool dus.

Verder:
Smaad en laster. Geen wederhoor.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_141362363
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 04:43 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Goede leerschool dus.

Verder:
Smaad en laster. Geen wederhoor.
wat bedoel je met Smaad en later?
pi_141362368
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 04:45 schreef Gedumd het volgende:
wat bedoel je met Smaad en later?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Smaad
http://nl.wikipedia.org/wiki/Laster
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_141362391
quote:
Oke, ik snap wat je er mee bedoeld
Ik heb ze wel laten weten dat ik deze opnamen had gemaakt en er bij verteld dat ik dat op internet zou plaatsen, dat vonden ze goed dat moest ik maar doen zeiden zij. Kan je ook horen in de opnamen.
pi_141362406
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 04:58 schreef Gedumd het volgende:
Oke, ik snap wat je er mee bedoeld
Ik heb ze wel laten weten dat ik deze opnamen had gemaakt en er bij verteld dat ik dat op internet zou plaatsen, dat vonden ze goed dat moest ik maar doen zeiden zij. Kan je ook horen in de opnamen.
Dan nog hebben wij geen enkele manier om te verifiėren of de rest van je verhaal klopt.
Het enige doel van je post is dus het zwartmaken van dat bedrijf. Ik zou een beetje oppassen met dit soort posts, want hun advocaat kan dat tegen je gebruiken.
pi_141362463
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 05:01 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dan nog hebben wij geen enkele manier om te verifiėren of de rest van je verhaal klopt.
Het enige doel van je post is dus het zwartmaken van dat bedrijf. Ik zou een beetje oppassen met dit soort posts, want hun advocaat kan dat tegen je gebruiken.
Nou geloof mij maar dat dit de waarheid is wat ik verteld.
Zij hebben de opnamen van ons telefoongesprek die ik met hun op 19-6-2014 had over de afspraak van 80 foto,s.
Dus bij de rechter zouden ze die moeten laten horen op mijn verzoek. Daar staat het keiharde bewijs op.

Toen ik straks op internet zat te zoeken over staan toch heel wat klachten over dit bedrijf.
Dus ik ben niet de enige die ze proberen te manipuleren.
Maar ik heb de link weggehaald, Ik laat de rechter die wel horen als het zo ver komt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sjeen op 21-06-2014 08:20:07 ]
pi_141362666
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 04:14 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb geprobeerd het te lezen, wat knap lastig is.

Even op Google zoeken levert meteen al een link op naar het forum van TROS Radar. Het regent klachten over die toko.

Het lijkt erop dat ze mensen met mooie praatjes een boel geld uit de zak weten te kloppen. "Jouw zoon heeft talent", "Jouw dochter heeft talent", bla bla. Het enige dat écht telt is dat zij hun geld voor allerlei fotoshoots vangen, krijg ik de indruk,
Ja sorry daar voor dat het voor een paar slecht te lezen was. Maar bedankt voor de link ik heb mij gelijk aangemeld.

[ Bericht 8% gewijzigd door Sjeen op 21-06-2014 08:20:32 ]
pi_141362836
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 05:18 schreef Gedumd het volgende:
Nou geloof mij maar dat dit de waarheid is wat ik verteld.
De vraag is of je jouw waarheid kunt bewijzen.
Stond in het contract bv dat het litteken niet zichtbaar mocht zijn?
Jij hebt zelf voor de 2e afspraak "80 foto's" erop gezet? Tja, dat is makkelijk gedaan natuurlijk, maar dat maakt het nog niet geldig. Zij moeten hun opname laten horen op jouw verzoek? Wellicht, maar ja, "er is technisch iets fout gegaan en dat gesprek is per ongeluk verwijderd". In dat opgenomen stukje van jou hoorde ik alleen dat jullie het pand uitgebonjourd werden. Op een vrij agressieve wijze, maar, hoewel niet netjes, dat is niet verboden.
Als het überhaupt al tot een rechtszaak komt.
Dus: wat kan jij bewijzen van jouw versie van het verhaal?
pi_141362912
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 07:13 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

De vraag is of je jouw waarheid kunt bewijzen.
Stond in het contract bv dat het litteken niet zichtbaar mocht zijn?
Jij hebt zelf voor de 2e afspraak "80 foto's" erop gezet? Tja, dat is makkelijk gedaan natuurlijk, maar dat maakt het nog niet geldig. Zij moeten hun opname laten horen op jouw verzoek? Wellicht, maar ja, "er is technisch iets fout gegaan en dat gesprek is per ongeluk verwijderd". In dat opgenomen stukje van jou hoorde ik alleen dat jullie het pand uitgebonjourd werden. Op een vrij agressieve wijze, maar, hoewel niet netjes, dat is niet verboden.
Als het überhaupt al tot een rechtszaak komt.
Dus: wat kan jij bewijzen van jouw versie van het verhaal?
Ik kan dit dus wel bewijzen omdat ik op hun fb het meisje heb gevonden die daar een foto shoot had toen wij er waren.
Zij was samen met haar moeder en die hebben alles gezien en gehoord.
Ik ben nog op zoek naar een anderen jongen die daar ook voor een foto shoot was.Maar die had nog geen bericht op hun fb gezet helaas.
Maar je kan me geloven of niet.
Sterke nog op hun fb heb ik een jongen gevonden die daar heeft gewerkt, laat dat nu die visagist zijn die mijn zoon toen heeft gedaan.
Ik las dat hij ook in een rechtszaak zat tegen zijn ouden baas,de zelfde vent die tegen ons zo uitviel.
Ik heb deze jongen benaderd op zijn fb en mijn verhaal verteld, misschien kunnen we wat beteken voor elkaar .

[ Bericht 7% gewijzigd door Sjeen op 21-06-2014 08:21:16 ]
pi_141362944
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 07:33 schreef Gedumd het volgende:
Maar je kan me geloven of niet.
Het gaat er niet om of ik je geloof of niet, dat snap je hopelijk wel.
Het gaat erom wat je objectief, feitelijk, kunt bewijzen.

En je kunt het beste de link naar die FB-pagina weghalen. Voegt niks toe in dit topic en persoonlijke gegevens zijn niet toegestaan.
pi_141362966
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 07:39 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of ik je geloof of niet, dat snap je hopelijk wel.
Het gaat erom wat je objectief, feitelijk, kunt bewijzen.

En je kunt het beste de link naar die FB-pagina weghalen. Voegt niks toe in dit topic en persoonlijke gegevens zijn niet toegestaan.
Deze link is openbaar voor iedereen . :X

[ Bericht 7% gewijzigd door Sjeen op 21-06-2014 08:21:42 ]
pi_141362971
Als je trouwens een rechtsbijstandsverzekering hebt, zou ik daarmee contact opnemen. Als je dat niet hebt: Juridisch Loket.

Edit: de naam van het bedrijf is niet van belang. Het komt aardig in de richting van publiekelijk zwartmaken...
pi_141362978
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 07:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Als je trouwens een rechtsbijstandsverzekering hebt, zou ik daarmee contact opnemen. Als je dat niet hebt: Juridisch Loket.
ja die heb ik een rechtsbijstandverzekering.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 07:48:59 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141362996
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 07:46 schreef Gedumd het volgende:

[..]

ja die heb ik een rechtsbijstandverzekering.
Gebruik die dan.
En laat je zoon niet meer met zulke bedrijven in zee gaan... Als je moet betalen voor een fotoshoot, terwijl jij het talent zou zijn dan klopt er iets niet.

En voor de duidelijkheid: ik bedoel niet dat je naar een fotograaf gaat en de fotograaf opdracht geeft om foto's te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 21 juni 2014 @ 07:50:21 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141363008
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 04:43 schreef Gedumd het volgende:
Op deze foto moet ik zeggen voor de eerste keer dat het niet slecht is (behalve zijn litteken dan )

Ik denk dat je dat wat minder als moeder moet bekijken.

[ Bericht 9% gewijzigd door Five_Horizons op 21-06-2014 13:17:25 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_141363099
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 07:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja achteraf is alles heel makkelijk om met deze mensen niet in zee te gaan.
Maar weet je wel hoeveel mensen en kinderen dit is over komen met hun mooie verhalen?
Dat wist ik echt niet van tevoren .
Maar wat bedoel je nu met :Ik denk dat je dat wat minder als moeder moet bekijken.?
Ik vind zelf als moeder dat deze foto van mijn zoon echt wel is geslaagd (alleen jammer van het litteken dan)
Daarom kon ik hun toen wel geloven dat hij best wel talent had volgens hun en dat ze graag verder met hem wilden werken. Maar van de 40 foto,s zitten er maar 6 mooie tussen de rest is zeer slecht .
Wij zagen de Foto,s pas na 4 weken ,als ik ze toen had gezien bij het tekenen van zijn 2e shoot kan je wel raden dat wij dan nooit verder met hun in zee was gegaan.
Vergeet niet dat het voor het eerst in zijn leven was dat die een fotoshoot deed he.
Maar goed hoe dan ook het is zo gegaan zo als het gegaan is.Als ik alles van tevoren wist was ik nu Miljonair !
  zaterdag 21 juni 2014 @ 08:13:19 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141363143
De foto is prima, voor bij zijn moeder aan de muur, maar het is geen modellenmateriaal.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_141363171
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 08:13 schreef Leandra het volgende:
De foto is prima, voor bij zijn moeder aan de muur, maar het is geen modellenmateriaal.
Mag jij vinden daar zijn de meningen over verdeeld die deze foto hebben gezien! HIj is ook geen Model was gewoon een fotoshoot voor hem zelf.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 21 juni 2014 @ 08:23:09 #26
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_141363203
Dat litteken hoort bij hem. Ik zou t niet fijn vinden als ze niet de waarheid presenteren en maar dingen gaan photoshoppen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Licht Ontvlambaar zaterdag 21 juni 2014 @ 08:24:05 #27
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_141363210
WGR is geen platform voor acties als deze. Daarvoor ga je maar naar Radar of Kassa... Mocht je advies willen over hoe je dit nu het best kan aanpakken juridisch, prima. Linkjes en bedrijfsnamen zijn daarvoor niet relevant.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Moderator zaterdag 21 juni 2014 @ 08:24:14 #28
155227 crew  Guppy
dus
pi_141363211
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 08:16 schreef Gedumd het volgende:

[..]

Mag jij vinden daar zijn de meningen over verdeeld die deze foto hebben gezien! HIj is ook geen Model was gewoon een fotoshoot voor hem zelf.
Wat zou ie dan met dat 'talent' willen, als hij geen model is en/of ambities heeft? Waarom dan een tweede shoot als de eerste foto's prima zijn?

Ga eens met de foto's naar een modellenbureau als je wilt dat ze professioneel beoordeeld worden. Die mensen doen de hele dag niks anders, en kijken er objectief naar. Blijf niet rondlopen bij dit soort fotografen, die zeggen dat zoonlief 'talent' heeft, om jullie geld uit de zakken te kloppen.

Jij ziet hem als zijn moeder, en dat kan niemand je kwalijk nemen. Alleen bekijk jij je oogappeltje niet neutraal. En als iemand dan ook nog zegt dat ie 'talent' heeft…? Natuurlijk zwicht je dan!

In de modellenwereld moet je een HELE dikke huid hebben. Ook jij als moeder. Brace yourself, rejection is coming…

Verder ben ik het eens met Leandra. Prima foto voor aan de muur thuis, maar geen model material.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 21 juni 2014 @ 08:25:11 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141363217
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 08:16 schreef Gedumd het volgende:

[..]

En dan al die drama om een litteken?
Waarom dat contract omdat hij "talent" had dan?
Voor foto's voor zichzelf?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_141363218
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 08:23 schreef Ynske het volgende:
Dat litteken hoort bij hem. Ik zou t niet fijn vinden als ze niet de waarheid presenteren en maar dingen gaan photoshoppen
Ik zie het probleem ook niet wat het litteken betreft.
pi_141363242
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 08:23 schreef Ynske het volgende:
ja dat klopt ook. maar ze hadden het wat beter moeten camoufleren ik bedoel te zeggen dat het wat minder rood in beeld kwam.
Ze waren het met mij eens en daarom kreeg mijn zoon ook wat meer foto,s dan normaal.
De nieuwe visagiste die er gisteren bij was zei dat ook tegen ons ,ze hadden de foto,s terug gekeken en dat had beter gekund zij ze zelf.
Later kwamen ze zeggen dat het er geen 80 maar 70 foto,s zou worden enz enz tja daarwas ik het niet mee eens.
pi_141363252
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 08:29 schreef Gedumd het volgende:
ja dat klopt ook. maar ze hadden het wat beter moeten camoufleren ik bedoel te zeggen dat het wat minder rood in beeld kwam.
Dus je wilt nu samenwerken met de visagist die zijn werk destijds niet goed gedaan heeft en er nu niet meer werkt, om zo het bedrijf aan te pakken om o.a. de visagie beter te doen?
  zaterdag 21 juni 2014 @ 08:40:07 #33
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_141363308
Wat een raar verhaal.. wat wil je nu eigenlijk? Je hebt niet betaald dus bent geen geld kwijt en je wilt niet meer met hen in zee gaan plus hebt een aardige foto voor aan de muur. Waar wil je dan een rechtszaak voor aanspannen??
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zaterdag 21 juni 2014 @ 08:42:12 #34
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_141363319
Tja, je hebt vaders die graag willen dat hun zoontje profvoetballer wordt... en daar alles voor over om hun droom de droom van hun zoon te bereiken

Je hebt ook moeders die hun dochter naar alle modeshows meesleept om beroemd te worden...

De combi moeder die haar zoon het modellenwereld in probeert te krijgen heb ik nog niet eerder gezien...

hoe naief ben je dan wel niet dat je nog in dit soort praktijken intrapt... is de honger naar succes voor je zoon zo groot? 1x van te voren via google zoeken en je had het gezien....
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_141363333
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 08:31 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dus je wilt nu samenwerken met de visagist die zijn werk destijds niet goed gedaan heeft en er nu niet meer werkt, om zo het bedrijf aan te pakken om o.a. de visagie beter te doen?
Het gaat ons er om hoe dit bedrijf te werk gaat en hoe zij met mensen om gaan. Hij weet wat daar allemaal gebeurd met al die klachten die op het internet staan over dit bedrijf.
Hij kan ons zeggen dat de mensen gelijk hebben wat over dit bedrijf gezegd wordt.
En als hij nog in dienst was geweest had ik hem zelf ook verteld dat hij deze keer beter zijn werk had moeten doen.
En het was een heel aardige gozer .ze waren eigenlijk allemaal wel aardig toen bij de eerste shoot.
Tot dat je met een klacht komt dan zijn ze opeens niet meer zo aardig.
Ik heb onder tussen zoveel gelezen op het internet over hun en die posten liegen er niet om.
Maar ik lees al dat je hier je vraag en klachten niet op fok mag zetten hmmm vreemd ik zie toch meer topic,s met vragen om raad of hulp over ontevreden zaken of oplichting enz . Dat heb ik niet tegen jou spijkerbroek. maar ik lees net een mod. dus ik stop er al mee!!!
pi_141363343
Wat boeien 80 of 70 foto's. Je hebt niet betaald, als je vindt dat je niet hebt gekregen wat je wil gewoon niet betalen. Verder gewoon wat meer research doen voor je in zee gaat met dergelijke partijen. En sowieso fotoshoots voor jongens :')
Even a broken clock is right twice a day.
pi_141363356
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 08:44 schreef Gedumd het volgende:
Maar ik lees al dat je hier je vraag en klachten niet op fok mag zetten hmmm vreemd ik zie toch meer topic,s met vragen om raad of hulp over ontevreden zaken of oplichting enz .
In die andere topics staat geen smaad.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 08:48:25 #38
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_141363366
Je mag je vraag en klacht gerust op fok zetten maar je mag geen naam noemen van degene over wie je een klacht hebt. Zo moeilijk is het toch niet? Het advies kan ook gegeven worden zonder dat je daarbij eerst personen door het slijk haalt.
pi_141363377
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 08:42 schreef RubenSosa het volgende:
Tja, je hebt vaders die graag willen dat hun zoontje profvoetballer wordt... en daar alles voor over om hun droom de droom van hun zoon te bereiken

Je hebt ook moeders die hun dochter naar alle modeshows meesleept om beroemd te worden...

De combi moeder die haar zoon het modellenwereld in probeert te krijgen heb ik nog niet eerder gezien...

hoe naief ben je dan wel niet dat je nog in dit soort praktijken intrapt... is de honger naar succes voor je zoon zo groot? 1x van te voren via google zoeken en je had het gezien....
Waar schrijf ik dat dan dat ik mijn zoon als model heb opgegeven of meegesleept hebt ?
Hij is zelf benaderd op instagram . zo als velen meisjes en jongens die minder jarig zijn! Mijn zoon heeft het gevraagd aan mij of die dat mocht doen omdat hij is benaderd .en ik gunde hem die shoot!
eet een speculaasje is beter als speculeren!
  zaterdag 21 juni 2014 @ 08:52:14 #40
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_141363390
Dat doen ze wel gehaaid met een feilloos oog voor mogelijke slachtoffers.
Beetje ego strelen en weer money in the pocket.

Wijze les: voortaan eerst research doen voordat je droomt van covers van Vogue l'Uomo.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 21 juni 2014 @ 08:53:29 #41
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_141363395
Maar nogmaals, wat wil je nou? Je hebt namelijk geen poot om op te staan. Je bent niet opgelicht. Je hebt foto's waar je niet voor betaald hebt. Zij zouden jou moeten dagen wegens niet betalen.
pi_141363400
Oh jeetje...
Iemand benadert je minderjarige zoon, zegt dat hij talent heeft en nodigt hem uit voor een fotoshoot.
En mams zegt "ja leuk, doen we!" zonder ook maar iets te controleren?
En dan ook nog een contract tekenen?
Oh jeetje....
pi_141363439
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 08:52 schreef Copycat het volgende:
Dat doen ze wel gehaaid met een feilloos oog voor mogelijke slachtoffers.
Beetje ego strelen en weer money in the pocket.
Ze hebben waarschijnlijk een standaard riedeltje die ze bulk versturen naar instagrammers en andere social-mediagebruikers. Er hoeft maar een paar procent in te trappen voor een lucratief handeltje natuurlijk.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 09:03:25 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_141363472
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 08:59 schreef spijkerbroek het volgende:

Ze hebben waarschijnlijk een standaard riedeltje die ze bulk versturen naar instagrammers en andere social-mediagebruikers. Er hoeft maar een paar procent in te trappen voor een lucratief handeltje natuurlijk.
Uit die verhalen op de weggehaalde link maak ik op dat het vooral personen zijn die niet aan de schoonheidsnormen voldoen die worden benaderd. Maar misschien wordt het inderdaad wel en masse verzonden, hopend op happers.
Hoe dan ook, het is nogal naļef om hier zo vol in te trappen. Een beetje vooronderzoek had heel veel gedoe bespaard. En ik vraag me af of TS zomaar wegkomt met die onbetaalde rekening. Er is immers wel een dienst verleend.
pi_141363504
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 09:03 schreef Copycat het volgende:
En ik vraag me af of TS zomaar wegkomt met die onbetaalde rekening. Er is immers wel een dienst verleend.
Klopt. Aan de andere kant: het bedrijf is wel akkoord gegaan met een tweede shoot. Of dit een "do-over" van de 1e shoot was of een 2e shoot zoals eventueel beschreven in het contract, is lastig te achterhalen. TS heeft wel een audiofile waarop te horen is dat ze het pand uitgezet zijn. Dat zou op te vatten kunnen zijn als een eenzijdige opzegging van het contract van de kant van het bedrijf.
Maar dat is speculatie. Geen idee wat de inhoud van het contract is.
pi_141363505
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 08:53 schreef ElizabethR het volgende:
Maar nogmaals, wat wil je nou? Je hebt namelijk geen poot om op te staan. Je bent niet opgelicht. Je hebt foto's waar je niet voor betaald hebt. Zij zouden jou moeten dagen wegens niet betalen.
Hoe kom je daar nu bij?? lees mijn bericht eens beter! Hij heeft al eerder een fotoshoot gehad en die is betaald! Deze 2e shoot die zou plaats vinden is niet doorgegaan omdat zij hun afsprak niet na zijn gekomen. wij hebben ons gewoon op de afspraak gemeld en waren op tijd. het was ons toegezegd door de fotograaf aan de telefoon dat zijn 2e shoot 80 foto,s zouden worden. Toen we daar waren kregen we te horen dat het maar 70 werd. En daar was ik het niet mee eens! toen ik dat zei moesten wij het pand verlaten.
en na 45 minuten hadden wij al een mail van hun gekregen met de nodige dreigementen als we niet zouden betalen dat hun een rechtszaak van gingen maken, omdat wij de shoot hadden verzuimd en niet op was komen dagen. Ja ik kan moeilijk een opnamen maken van dat gesprek als wij daar niet waren geweest.Laat ik nu net wel hebben ra ra hoe kan dat??gewoon Omdat wij er wel waren! en Bij het telefoon gesprek had ik hier thuis getuigen zitten toen ze mij die 80 foto,s beloofd hadden.En voor je de vraag gaat stellen was dat familie? ja mijn man en zoon. en de over buurvrouw !
  zaterdag 21 juni 2014 @ 09:09:51 #47
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_141363521
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 07:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is wel heel tactisch uitgedrukt _O_
  Moderator zaterdag 21 juni 2014 @ 09:10:02 #48
155227 crew  Guppy
dus
pi_141363524
Leg het verhaal uit aan je rechtsbijstandsverzekering of Juridisch Loket. Kijken wat zij zeggen.

Zie het verder als een les. Niet meer doen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_141363569
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 09:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Uit die verhalen op de weggehaalde link maak ik op dat het vooral personen zijn die niet aan de schoonheidsnormen voldoen die worden benaderd. Maar misschien wordt het inderdaad wel en masse verzonden, hopend op happers.
Hoe dan ook, het is nogal naļef om hier zo vol in te trappen. Een beetje vooronderzoek had heel veel gedoe bespaard. En ik vraag me af of TS zomaar wegkomt met die onbetaalde rekening. Er is immers wel een dienst verleend.
Of de kinderen, volwassenen nu knap of lelijk zijn ze worden allemaal benaderd via fb of instagram.
En ja als ik dat allemaal eerder had geweten of had gelezen op het internet over dit bedrijf ,dan had ik het nooit toegestaan! maar dat is allemaal achteraf gepraat.
En er is geen dienst verleend gisteren ,zij kwamen de afspraak niet na die met mij is gemaakt over de telefoon afgelopen Donderdag. Ik was daar met mijn zoon dus het had helemaal niet zo ver hoeven komen als zij niet zo tegen ons te keer was gegaan. Maar voor mij was het een principe kwestie..
pi_141363631
Samenvatting:
Bedrijf benadert zoon voor fotoshoot.
Zoon krijgt fotoshoot, shoot wordt betaald, contract wordt ondertekend.
Foto's blijken niet goed genoeg, moeder klaagt en krijgt toezegging voor meer foto's dan afgesproken.
2e shoot: bedrijf kan/wil minder foto's leveren, moeder gaat niet akkoord. 2e shoot is niet gemaakt en niet betaald.

Tot zover is het gewoon tegen elkaar weg te strepen. Hier komt geen rotzooi van.

Wat over blijft: het contract. Wat is er precies ondertekend?
pi_141363642
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 09:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Leg het verhaal uit aan je rechtsbijstandsverzekering of Juridisch Loket. Kijken wat zij zeggen.

Ja dat ga ik ook zeker doen.
Maar ik had gehoopt dat meer mensen dit bedrijf konden en die het zelfde of soortgelijke dingen hadden meegemaakt die mij konden vertellen wat hun hebben gedaan of wat ik kan doen.
Daarom zette ik dit op Fok Maar helaas tot nu toe niemand nog gezien die dit bedrijf ook kennen.
pi_141363647
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 09:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Samenvatting:
Foto's blijken niet goed genoeg, moeder klaagt en krijgt toezegging voor meer foto's dan afgesproken.
2e shoot: bedrijf kan/wil minder foto's leveren, moeder gaat niet akkoord. 2e shoot is niet gemaakt en niet betaald.

Tot zover is het gewoon tegen elkaar weg te strepen. Hier komt geen rotzooi van.

ja klopt als een bus!
pi_141363654
quote:
Samenvatting:

Nevermind. Zoals gezegd: als je er iets mee wil/moet: rechtsbijstandsverzekering
Edit: ugh, mezelf gequote ipv ge-edit. :')
  zaterdag 21 juni 2014 @ 09:26:23 #54
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_141363668
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 09:23 schreef Gedumd het volgende:

Ja dat ga ik ook zeker doen.
Maar ik had gehoopt dat meer mensen dit bedrijf konden en die het zelfde of soortgelijke dingen hadden meegemaakt die mij konden vertellen wat hun hebben gedaan of wat ik kan doen.
Daarom zette ik dit op Fok Maar helaas tot nu toe niemand nog gezien die dit bedrijf ook kennen.
Daarvoor is dat andere forum waar je het verhaal inmiddels hebt neergezet een beter medium.
pi_141363818
quote:
Samenvatting:

Moeilijk om dat zo te zeggen. Ik kan wel een kopie hier neer zetten als dat mag?
Ik heb getekend voor een 2e fotoshoot zoals je kon lezen in mij bericht bovenaan.Deze heb ik op de dag getekend voor akkoord van mijn zoons 1e fotoshoot. Deze shoot had niks te maken met de eerste shoot .Je tekent voor een heel ander soort shoot en een screentest In dat contract staat dat je eenmaal kosteloos de afspraak mag verzetten mits je dat doet binnen 7 dagen .Deze overeenkomst kan indien getekend niet meer worden ontbonden.
Maar toen hadden wij nog niet de foto.s gezien van zijn 1e shoot die krijg je pas later thuis gestuurd na 4 weken. Maar goed we hadden toch een goede afspraak gemaakt door de foon en had er wel vertrouwen in. Maar later bleekt het dus anders te zijn.
pi_141363862
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 09:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Daarvoor is dat andere forum waar je het verhaal inmiddels hebt neergezet een beter medium.
ja dat denk ik ook ik heb op Tros Radar gepost en nog ergens een hahaha weet zo snel niet meer op welke.Maar ik kreeg al wat berichtjes op mijn post.
Maar goed niet geschoten is altijd mis zeg ik maar! was te proberen waard op Fok toch?
pi_141363872
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 09:39 schreef Gedumd het volgende:

[..]

Moeilijk om dat zo te zeggen. Ik kan wel een kopie hier neer zetten als dat mag?
Ik heb getekend voor een 2e fotoshoot zoals je kon lezen in mij bericht bovenaan.Deze heb ik op de dag getekend voor akkoord van mijn zoons 1e fotoshoot. Deze shoot had niks te maken met de eerste shoot .Je tekent voor een heel ander soort shoot en een screentest In dat contract staat dat je eenmaal kosteloos de afspraak mag verzetten mits je dat doet binnen 7 dagen .Deze overeenkomst kan indien getekend niet meer worden ontbonden.
Maar toen hadden wij nog niet de foto.s gezien van zijn 1e shoot die krijg je pas later thuis gestuurd na 4 weken. Maar goed we hadden toch een goede afspraak gemaakt door de foon en had er wel vertrouwen in. Maar later bleekt het dus anders te zijn.
quote:
Nevermind. Zoals gezegd: als je er iets mee wil/moet: rechtsbijstandsverzekering
pi_141363882
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 09:10 schreef Guppyfriend het volgende:

Ga ik ook doen.
pi_141363894
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 09:43 schreef Gedumd het volgende:

[..]

ja dat denk ik ook ik heb op Tros Radar gepost en nog ergens een hahaha weet zo snel niet meer op welke.Maar ik kreeg al wat berichtjes op mijn post.
Maar goed niet geschoten is altijd mis zeg ik maar! was te proberen waard op Fok toch?
Nog vijf fora proberen en je hebt nog meer kans.
Of beter, je bouwt en website wat voor oplichters het zijn

Eigenlijk had je dat bedrijf even moeten bellen maarja
pi_141363949
[quote]1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 09:46 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

[quote]

Tja als ik alles had geweten was het zover nooit gekomen.
Maar ik kan wel bouwen maar geen website :N
als er nog mensen zijn met tips over anderen fora.s waar ik deze klacht kan zetten hou ik mijn aanbevolen .
Ik ga ze een aangetekende brief sturen met nog een keer mijn klacht, ik schrijf er ook bij dat zij ons het pand uit hebben geschopt en dat ik niet diegene was die heeft verzuimd voor de shoot. dat is ook duidelijk te horen in de opnamen. Ik schijf ze ook dat ik een aangifte heb gedaan tegen hun.Weet niet of het verstandig is om mijn procesnummer er bij te vermelden.Kan misschien wel makkelijk zijn zodat ze weten dat ik niet bluft .

[ Bericht 23% gewijzigd door Gedumd op 21-06-2014 09:59:45 ]
  zaterdag 21 juni 2014 @ 09:53:21 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141363965
quote:

[..]

Een contract voor een screentest voor foto's voor jezelf?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_141364071
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 09:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een contract voor een screentest voor foto's voor jezelf?
Jij zou toch eens beter moeten lezen!
Er staat in de post die ik schreef dat mijn zoon alleen de foto,s wilden maken en niet de screentest!! Moeilijk he lezen. 8)7
pi_141364090
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 09:51 schreef Gedumd het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 21 juni 2014 09:46 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

[quote]

Tja als ik alles had geweten was het zover nooit gekomen.
Maar ik kan wel bouwen maar geen website :N
als er nog mensen zijn met tips over anderen fora.s waar ik deze klacht kan zetten hou ik mijn aanbevolen .
Ik ga ze een aangetekende brief sturen met nog een keer mijn klacht, ik schrijf er ook bij dat zij ons het pand uit hebben geschopt en dat ik niet diegene was die heeft verzuimd voor de shoot. dat is ook duidelijk te horen in de opnamen. Ik schijf ze ook dat ik een aangifte heb gedaan tegen hun.Weet niet of het verstandig is om mijn procesnummer er bij te vermelden.Kan misschien wel makkelijk zijn zodat ze weten dat ik niet bluft .
Gratis tip: Laat die brief door iemand anders schrijven ^O^
  zaterdag 21 juni 2014 @ 10:04:57 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141364095
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:02 schreef Gedumd het volgende:

[..]

Jij zou toch eens beter moeten lezen!
Er staat in de post die ik schreef dat mijn zoon alleen de foto,s wilden maken en niet de screentest!! Moeilijk he lezen. 8)7
Misschien moet je dan wat duidelijker schrijven, want aan mijn leesvaardigheid ligt het niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_141364101
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:04 schreef Take2 het volgende:

[..]

Gratis tip: Laat die brief door iemand anders schrijven ^O^
Zal ik hem door jou laten schrijven dan? je schijnt dat goed te kunnen. :Y
pi_141364126
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Misschien moet je dan wat duidelijker schrijven, want aan mijn leesvaardigheid ligt het niet.
Nee?? het staat er toch echt hoor!!! IK heb nog geen enkel post van jou gezien tegen mij die niet aanvallend is! is er wat?? gaat het wel met jou? :6
  zaterdag 21 juni 2014 @ 10:08:20 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141364143
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:07 schreef Gedumd het volgende:

[..]

Nee?? het staat er toch echt hoor!!! IK heb nog geen enkel post van jou gezien tegen mij die niet aanvallend is! is er wat?? gaat het wel met jou? :6
Het staat in de OP, niet in het bericht waar ik op reageerde...

En misschien moet je niet alles als een aanval zien.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_141364148
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:06 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik vind het niet netjes om foto's van anderen op een forum te gooien. Heb je hier toestemming voor van je zoon?
JA! anders zou ik dat niet doen. het staat ook op zijn istagram .Nog meer weten?
  zaterdag 21 juni 2014 @ 10:10:27 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_141364162
Waarom richt je nu je boosheid op FOK!kers? Het commentaar is echt terecht.
pi_141364167
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het staat in de OP, niet in het bericht waar ik op reageerde...

En misschien moet je niet alles als een aanval zien.
Mooi dan heb je het toch gelezen. :W
  Milf zaterdag 21 juni 2014 @ 10:10:56 #71
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_141364176
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het staat ergens in de OP. Ik moest ook zoeken ;)
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_141364210
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:06 schreef Ouder1 het volgende:
Ik vind het niet netjes om foto's van anderen op een forum te gooien. Heb je hier toestemming voor van je zoon?
Wellicht ligt het auteursrecht zelfs bij het bedrijf.
pi_141364212
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:10 schreef Copycat het volgende:
Waarom richt je nu je boosheid op FOK!kers? Het commentaar is echt terecht.
Ja dat kan,
  Milf zaterdag 21 juni 2014 @ 10:15:01 #74
16000 nikky
pi_141364222
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:07 schreef Gedumd het volgende:

[..]

Dit is FOK! En wij zijn niet je familie/vrienden/buren. Wij hoeven je niet "te vriend" te houden omdat we je elke verjaardag et cetera weer tegenkomen.

Hier kom je mensen tegen die een andere mening hebben dan jij en dit ook tegen je zeggen. Verschillende mensen, verschillende meningen.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_141364255
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:13 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Wellicht ligt het auteursrecht zelfs bij het bedrijf.
Nee gelukkig niet dat staat ook in het contract.

Alle gemaakte opnamen worden rechtenvrij aan je geleverd op cd-rom staat er.
Btw ,ze vroegen ons toen of ze de foto,s van mijn zoon mochten gebruiken ,daar moest ik toestemming voor geven zeiden zij.

[ Bericht 9% gewijzigd door Gedumd op 21-06-2014 10:23:08 ]
pi_141364270
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:15 schreef nikky het volgende:

[..]

Dit is FOK! En wij zijn niet je familie/vrienden/buren. Wij hoeven je niet "te vriend" te houden omdat we je elke verjaardag et cetera weer tegenkomen.

Hier kom je mensen tegen die een andere mening hebben dan jij en dit ook tegen je zeggen. Verschillende mensen, verschillende meningen.
Precies de mijne ook.
pi_141364341
quote:
[quote][ afbeelding ]
Als je ze een brief stuurt, doe dat dan aangetekend en let alsjeblieft op je Nederlands. Als je als een Tokkie schrijft (volkomen foute werkwoord vervoegingen) word je al snel niet serieus genomen.

En nog iets heel anders: Het gaat om ¤150.-. Geen bedrijf die voor dat geld een rechtszaak gaat aanspannen. Dat kost meer dan het kan opleveren. Ik zou mijn schouders er over ophalen en het laten gaan. Hoogstwaarschijnlijk hoor je er nooit meer wat van.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ouder1 op 21-06-2014 10:30:02 ]
pi_141364387
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:08 schreef Gedumd het volgende:

[..]

JA! anders zou ik dat niet doen. het staat ook op zijn istagram .Nog meer weten?
Instagram kan je afschermen, Fok niet. Ik vind het gewoon niet netjes. Maar misschien vindt jouw zoon het helemaal niet erg als hij zo voor paal wordt gezet op het web. De combi van de foto en jouw posts (vooral je schrijf 'stijl') lijkt mij iets om een zoon zich dood te laten schamen.
pi_141364426
Wat wil je nou eigenlijk dan? Wat iemand al zei; vooralsnog is alles tegen elkaar weg te strepen, en hebben zij wellicht eerder een zaak tegen jou dan andersom, afhankelijk van wat er in dat contract staat.

Verder is dit natuurlijk zo dom, hoe vaak zijn dit scenario's wel niet voorbijgekomen? Benader wat wannebe mooiboys/girls via social media, zeg dat ze talent hebben, en laat ze dik dokken om een 'professioneel portfolio' aan te leggen.
pi_141364480
quote:
Ik ga ze een aangetekende brief sturen
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:24 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Als je ze een brief stuurt, doe dat dan aangetekend
Een aangetekende brief wordt doorgaans aangetekend verstuurd ja ;)
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_141364502
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:35 schreef r_one het volgende:

[..]

[..]

Een aangetekende brief wordt doorgaans aangetekend verstuurd ja ;)
My bad. ;)
pi_141364516
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:24 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Als je ze een brief stuurt, doe dat dan aangetekend en let alsjeblieft op je Nederlands. Als je als een Tokkie schrijft (volkomen foute werkwoord vervoegingen) wordt je al snel niet serieus genomen.

En nog iets heel anders: Het gaat om ¤150.-. Geen bedrijf die voor dat geld een rechtszaak gaat aanspannen. Dat kost meer dan het kan opleveren. Ik zou mijn schouders er over ophalen en het laten gaan. Hoogstwaarschijnlijk hoor je er nooit meer wat van.
Volgens mij staat in mijn post dat ik die aangetekend zou sturen.
ja en mij naam is Hanna!
Voor dat je zegt dat ze geen rechtszaak aanspannen zou je voor de aardigheid toch een beetje op internet moet gaan neuzen over dit bedrijf. Ze hebben dat zeker al meer malen gedaan.
Daarom stuur ik ze een brief met al mijn ongenoegen wat ik al eerder heb geschreven.
En ach er is hier vast wel iemand die Tokkie vrij kan schrijven.Ik had misschien mijn posten beter in Topic utopia kunnen schrijven dan was ik vast niet opgevallen met mijn Nederlands schrijven. :P
En gelukkig kunnen ze toch ondanks alles wel mijn posten lezen daar ben ik blij om *O*
pi_141364524
Maar wat ga je in die aangetekende brief zetten, behalve 'ik ben boos!'. Je hebt niks betaald, dus er valt vrij weinig te eisen, behalve een nieuwe shoot, en ik denk niet dat je dat wil.

Overigens gaat de politie met zo'n zaak als deze ook niks doen natuurlijk, gewoon civiel, tenzij er echt serieuze bedreigingen zijn geuit.
pi_141364543
quote:

[..]

Als je 'm anonimiseert, mag het. Het zou wel verhelderend zijn.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_141364560
Ik begrijp niet waarom je hier iets tegen probeert te doen. Als ik het goed begrepen heb heb je nog niet hoeven betalen, toch?

Even terzijde. Ik ken die tent en die verhalen zijn niet mis. Heb er ooit gesolliciteerd en er hing wat mij betreft een vreemde sfeer.
pi_141364600
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
Wat wil je nou eigenlijk dan? Wat iemand al zei; vooralsnog is alles tegen elkaar weg te strepen, en hebben zij wellicht eerder een zaak tegen jou dan andersom, afhankelijk van wat er in dat contract staat.

Verder is dit natuurlijk zo dom, hoe vaak zijn dit scenario's wel niet voorbijgekomen? Benader wat wannebe mooiboys/girls via social media, zeg dat ze talent hebben, en laat ze dik dokken om een 'professioneel portfolio' aan te leggen.
Deze vat ik ff niet.
Wat iemand al zei; vooralsnog is alles tegen elkaar weg te strepen
en hebben zij wellicht eerder een zaak tegen jou dan andersom,

hoe kunnen ze volgens jou een zaak tegen mij hebben terwijl je schrijft :vooralsnog is alles tegen elkaar weg te strepen..

:?
pi_141364637
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:42 schreef Gedumd het volgende:

[..]

Deze vat ik ff niet.

hoe kunnen ze volgens jou een zaak tegen mij hebben terwijl je schrijft :vooralsnog is alles tegen elkaar weg te strepen..

Die iemand zei: vooralsnog is alles tegen elkaar weg te strepen behalve het contract
.
pi_141364661
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:39 schreef Disorder het volgende:
Ik begrijp niet waarom je hier iets tegen probeert te doen. Als ik het goed begrepen heb heb je nog niet hoeven betalen, toch?

Even terzijde. Ik ken die tent en die verhalen zijn niet mis. Heb er ooit gesolliciteerd en er hing wat mij betreft een vreemde sfeer.
Jawel ik kreeg de eerste dreigmail al binnen gisteren dat ik moet betalen!! anders je kent dat verhaal wel.
Ja de verhalen zijn zeker niet mis wat je er allemaal over hun op internet voorbij ziet komen.
Maar ik had het al eerder gezegd ik wist het niet eerder helaas
pi_141364667
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:42 schreef Gedumd het volgende:

[..]

Deze vat ik ff niet.

Zij hebben niet geleverd, jij niet betaald... alleen heb je wel een overeenkomst, dus de vraag is of ze je daar aan gaan houden, en of dat kan, aangezien ze zelf niet hebben geleverd
pi_141364722
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
Maar wat ga je in die aangetekende brief zetten, behalve 'ik ben boos!'. Je hebt niks betaald, dus er valt vrij weinig te eisen, behalve een nieuwe shoot, en ik denk niet dat je dat wil.
Ik denk dat het gaat om de claim van het bedrijf dat zij alsnog de shoot die niet is doorgegaan moet betalen. Die ¤150.- dus.

[Naam afzender]
[Adres afzender]

[Naam bedrijf]
[Adres bedrijf]

[Datum]

Betreft: Claim ¤150.- voor niet nagekomen afspraak fotoshoot.

Geachte meneer, mevrouw,

De datum [datum] ontving ik van u een mail waarin u stelde dat ik uw bedrijf ¤150.- schuldig ben voor een niet nagekomen afspraak voor een fotoshoot op [datum] voor [naam zoon].

Ik ben het niet eens met uw claim. Ik en [naam zoon] hebben ons op tijd bij u gemeld voor deze afspraak. Echter na een mondeling conflict over de telefonisch gemaakte afspraken over deze fotoshoot heeft u ons de deur gewezen waarmee u eenzijdig het contract heeft opgezegd.

Ik houd mij daarom niet aansprakelijk voor het niet doorgaan van de fotoshoot en zie derhalve van rechtswege geen aanleiding om u deze afspraak alsnog te betalen.

Met vriendelijke groet,

[naam afzender]

Dit zou afdoende moeten zijn voor een eerste schrijven.
pi_141364734
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 04:43 schreef Gedumd het volgende:

Ik zou die foto's niet online zetten in deze context, is voor je zoon ook niet zo leuk lijkt me.

[ Bericht 9% gewijzigd door Five_Horizons op 21-06-2014 13:17:46 ]
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_141364735
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:46 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Zij hebben niet geleverd, jij niet betaald... alleen heb je wel een overeenkomst, dus de vraag is of ze je daar aan gaan houden, en of dat kan, aangezien ze zelf niet hebben geleverd
Tja dat ga ik Maandag ff navragen ik kan je geen antwoord hierop geven.
pi_141364775
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:44 schreef r_one het volgende:

[..]

Die iemand zei: vooralsnog is alles tegen elkaar weg te strepen behalve het contract
Ik kan je ook later op de dag je een dm sturen maak ik er een paar caps van het contract
  zaterdag 21 juni 2014 @ 10:57:10 #94
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_141364845
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:49 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik denk dat het gaat om de claim van het bedrijf dat zij alsnog de shoot die niet is doorgegaan moet betalen. Die ¤150.- dus.

[Naam afzender]
[Adres afzender]

[Naam bedrijf]
[Adres bedrijf]

[Datum]

Geachte meneer, mevrouw,

De datum [datum] ontving ik van u een mail waarin u stelde dat ik uw bedrijf ¤150.- schuldig ben voor een niet nagekomen afspraak voor een fotoshoot op [datum] voor [naam zoon].

Ik ben het niet eens met uw claim. Ik en [naam zoon] hebben ons op tijd bij u gemeld voor deze afspraak. Echter na een mondeling conflict over de telefonisch gemaakte afspraken over deze fotoshoot heeft u ons de deur gewezen waarmee u eenzijdig het contract heeft opgezegd.

Ik houd mij daarom niet aansprakelijk voor het niet doorgaan van de fotoshoot en zie derhalve van rechtswege geen aanleiding om u deze afspraak alsnog te betalen.

Met vriendelijke groet,

[naam afzender]

Wat grappig dat jij TS aanvalt op haar Nederlands, terwijl jouw brief qua stijl ook nogal rammelt.
pi_141364847
quote:

[..]

[Naam afzender]
[Adres afzender]

[Naam bedrijf]
[Adres bedrijf]

[Datum]

Geachte meneer, mevrouw,

Met vriendelijke groet,

[naam afzender]

Ja zoiets gaat het wel worden. Mijn man kan dat heel goed! is niet zo,n Tokkie schrijver zoals ik ;)
Maar ik bedank je er voor voor de mooie mail :*
pi_141364870
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:57 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Wat grappig dat jij TS aanvalt op haar Nederlands, terwijl jouw brief qua stijl ook nogal rammelt.
Het staat je uiteraard vrij om me te verbeteren. Alleen commentaar geven is zo zielig. ;)
pi_141364897
quote:

[..]

[Naam afzender]
[Adres afzender]

[Naam bedrijf]
[Adres bedrijf]

[Datum]

Geachte meneer, mevrouw,

Met vriendelijke groet,

[naam afzender]

Ik zou denk ik iets meer van me afbijten, aangeven dat als zij er van overtuigd zijn dat ze in hun recht staan je de zaak met vertrouwen tegemoet ziet, en daar een eis neer zal leggen voor de gemaakte kosten zoals reiskosten, telefoonkosten, inwinnen juridisch advies, etc.
pi_141364898
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:46 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Tja als ik het wist dan had ik hier niet gepost, ik ga het navragen Maandag en zal dan vertellen wat ze me hebben aanbevolen wat ik moet doen. Misschien zijn er meer mensen met dit probleem en kunnen ze dat gebruiken.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 11:01:19 #99
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_141364916
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:58 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Het staat je uiteraard vrij om me te verbeteren. Alleen commentaar geven is zo zielig. ;)
Ja hoor, straks, als ik mijn laptop bij de hand heb zal ik even je stijlfouten aankaarten. Zit nu mobiel, voor lange lappen tekst werkt dat minder prettig.
pi_141364976
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:50 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ik zou die foto's niet online zetten in deze context, is voor je zoon ook niet zo leuk lijkt me.
Echt geloof mij, mijn zoon heeft dat zelf gezegd dat ik dat mocht doen. Ik zou nooit over mijn kinderen iets op internet zetten als ze dat zelf niet willen. Mijn zoon ga straks ook zelf aan de gang over dit bedrijf op instagram om mensen te waarschuwen ook met een van zijn foto,s van de shoot.
pi_141365092
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:04 schreef Gedumd het volgende:

[..]

Echt geloof mij, mijn zoon heeft dat zelf gezegd dat ik dat mocht doen. Ik zou nooit over mijn kinderen iets op internet zetten als ze dat zelf niet willen. Mijn zoon ga straks ook zelf aan de gang over dit bedrijf op instagram om mensen te waarschuwen ook met een van zijn foto,s van de shoot.
Wat schiet je op met een haatcampagne, verspilde energie en hou de eer een beetje aan jezelf.
Hoe komt je zoon eigenlijk aan het litteken? Misschien kan je diegene nog aansprakelijk stellen.
Even a broken clock is right twice a day.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 11:11:59 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141365116
quote:

[..]

In dat geval zou jij de wijste moeten zijn en zijn foto niet moeten posten, dat hij in zijn jeugdige onbezonnenheid niet begrijpt wat de gevolgen kunnen zijn is geen excuus voor jou om hetzelfde te doen, je bent zijn moeder nota bene.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_141365141
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:00 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik zou denk ik iets meer van me afbijten, aangeven dat als zij er van overtuigd zijn dat ze in hun recht staan je de zaak met vertrouwen tegemoet ziet, en daar een eis neer zal leggen voor de gemaakte kosten zoals reiskosten, telefoonkosten, inwinnen juridisch advies, etc.
Dat kan uiteraard. Zelf begin ik liever rustig ipv gelijk vol gas te geven maar dat komt ws omdat ik juridisch eigenlijk alleen met het arbeidsrecht te maken heb en dan is 'in der minne schikken' altijd te prefereren boven het onnodig opdrijven van een conflict.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 11:14:44 #104
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_141365167
Dit dus...

Het is een KIND.. slimpie..
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

In dat geval zou jij de wijste moeten zijn en zijn foto niet moeten posten, dat hij in zijn jeugdige onbezonnenheid niet begrijpt wat de gevolgen kunnen zijn is geen excuus voor jou om hetzelfde te doen, je bent zijn moeder nota bene.
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_141365177
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:13 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dat kan uiteraard. Zelf begin ik liever rustig ipv gelijk vol gas te geven maar dat komt ws omdat ik juridisch eigenlijk alleen met het arbeidsrecht te maken heb en dan is 'in der minne schikken' altijd te prefereren boven het onnodig opdrijven van een conflict.
Dat is ook meestal wel de beste aanpak denk ik, maar dit is een club die z'n geld verdient met oplichten en bangmakerij, dan zou ik er denk ik gelijk ff een tandje feller in gaan
pi_141365199
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:13 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Beide kan. Maar ik zou in elk geval wel meenemen dat er 80 foto's waren afgesproken. Dat is dat tenminste schriftelijk door TS bevestigd.
.
pi_141365228
quote:

[..]

Echt geloof mij, mijn zoon heeft dat zelf gezegd dat ik dat mocht doen.
Even voor de beeldvorming: hoe oud is je zoon?
.
pi_141365232
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 08:25 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik zie het probleem ook niet wat het litteken betreft.
In het echt is die minder rood om te zien zeg maar. Mijn zoon vond dat storend dat die zo rood overkwam, het kan door de belichting zijn.Ik heb zijn verzoek gedaan naar hun toe.het zijn wel zijn foto,s
Ik kan hem wel snappen in deze, het is nog een puber he.
pi_141365292
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:16 schreef r_one het volgende:

[..]

Beide kan. Maar ik zou in elk geval wel meenemen dat er 80 foto's waren afgesproken. Dat is dat tenminste schriftelijk door TS bevestigd.
Ik heb al aangegeven dat er een conflict was over telefonische afspraken.

De ervaring leert dat hoe meer je zegt hoe meer stof waarover gekissebist kan worden. Eenvoud is dan het beste. Juridisch gezien is namelijk alleen het feit dat de fotograaf degene is die het contract eenzijdig heeft verbroken van belang, de rest is bijzaak en/of emotie. Emoties moet je altijd vermijden in een juridisch steekspel, bijzaken zijn extra voer om op te schieten door de tegenstander.
pi_141365355
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:21 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik heb al aangegeven dat er een conflict was over telefonische afspraken.

De ervaring leert dat hoe meer je zegt hoe meer stof waarover gekissebist kan worden. Eenvoud is dan het beste. Juridisch gezien is namelijk alleen het feit dat de fotograaf degene is die het contract eenzijdig heeft verbroken van belang, de rest is bijzaak en/of emotie. Emoties moet je altijd vermijden in een juridisch steekspel, bijzaken zijn extra voer om op te schieten door de tegenstander.
Het is een zakelijk mededeling, vrij van emoties. Ik zie niet in waarom dat, voor de goede orde, niet gemeld zou kunnen worden. Het maakt de positie van TS alleen maar sterker. En ja, laat die fototent er maar op reageren, niks mis mee.
.
pi_141365370
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:28 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Instagram kan je afschermen, Fok niet. Ik vind het gewoon niet netjes. Maar misschien vindt jouw zoon het helemaal niet erg als hij zo voor paal wordt gezet op het web. De combi van de foto en jouw posts (vooral je schrijf 'stijl') lijkt mij iets om een zoon zich dood te laten schamen.
Laat hij zich nu niet voor zijn moeder schamen .Hij is trots op zijn moeder. heb jij kinderen? zo ja zullen ze net zo trots op jou zijn als mijn zoon dat op mij is??
pi_141365405
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:23 schreef Gedumd het volgende:

[..]

Laat hij zich nu niet voor zijn moeder schamen .Hij is trots op zijn moeder. heb jij kinderen? zo ja zullen ze net zo trots op jou zijn als mijn zoon dat op mij is??
Trots of niet (who cares), hoe oud is je zoon?
.
pi_141365427
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:00 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja deze tip nemen we mee. ^O^
pi_141365482
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:23 schreef r_one het volgende:

[..]

Het is een zakelijk mededeling, vrij van emoties. Ik zie niet in waarom dat, voor de goede orde, niet gemeld zou kunnen worden. Het maakt de positie van TS alleen maar sterker. En ja, laat die fototent er maar op reageren, niks mis mee.
Ik zeg nergens dat die 80 foto's emotie zijn en daarmee zie je gelijk wat er mis gaat als je te veel informatie geeft.

In het geval van TS loop je dan een risico dat het hele steekspel gaat draaien om wel/niet 80 foto's terwijl dat feitelijk helemaal niet van belang is voor de uitkomst van het conflict: Is TS de fotozaak ¤150.- schuldig omdat zij de afspraak niet is nagekomen of niet?
Daarin is van belang:
- Is zij de afspraak nagekomen in de zin van; waren zij op tijd aanwezig?
- Wie heeft besloten dat de fotoshoot niet door ging?
Al het andere is of bijzaak (hoeveel foto's waren afgesproken) of emotie (litteken zichtbaar of niet).
pi_141365490
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:10 schreef danos het volgende:

[..]

Wat schiet je op met een haatcampagne, verspilde energie en hou de eer een beetje aan jezelf.
Hoe komt je zoon eigenlijk aan het litteken? Misschien kan je diegene nog aansprakelijk stellen.
Dat kan ik moeilijk gaan verhalen bij een deurpost he! hij was 4 jaar toen die uitgleed zo met zijn kop tegen de deurpost aan. Je brengt me op een idee ik ga de deurpost aangeven!!! :Y
pi_141365502
quote:

[..]

Waar denk je dat mijn nick vandaan komt? :7
pi_141365519
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:18 schreef r_one het volgende:

[..]

Even voor de beeldvorming: hoe oud is je zoon?
Mijn zoon is nu 16 jaar
pi_141365533
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:15 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat is ook meestal wel de beste aanpak denk ik, maar dit is een club die z'n geld verdient met oplichten en bangmakerij, dan zou ik er denk ik gelijk ff een tandje feller in gaan
Hou er rekening mee dat dat in conflicten vaak tegen je gebruikt gaat worden. Ik geef er zelf altijd de voorkeur aan jezelf wat terughoudend en correct op te stellen.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 11:31:49 #119
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_141365546
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:37 schreef Gedumd het volgende:
ja en mij naam is Hanna!
Lizet toch :?
pi_141365557
quote:

[..]

Mijn zoon ga straks ook zelf aan de gang over dit bedrijf op instagram om mensen te waarschuwen ook met een van zijn foto,s van de shoot.
Ik zou dat niet doen. Dat gaat bij een eventuele escalatie van dit gedoe tegen je gebruikt worden.
pi_141365560
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

OMG
pi_141365583
quote:

[..]

Ik vind t wel opmerkelijk dat je aan de ene kant zegt dat het gewoon foto's voor de leuk waren, niet omdat hij model wil worden ofzo, en dan aan de andere kant laat je zo'n duidelijk zichtbaar uiterlijk kenmerk wegpoetsen...

Dat is toch vooral iets wat bij modellenfoto's gebeurt, als jij een foto aan de muur wil hangen van hem ga je niet een van zijn bepalende kenmerken weg laten poetsen lijkt me.
pi_141365627
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:31 schreef Disorder het volgende:

[..]

Hou er rekening mee dat dat in conflicten vaak tegen je gebruikt gaat worden. Ik geef er zelf altijd de voorkeur aan jezelf wat terughoudend en correct op te stellen.
Kan, maar zij hebben al volle bak de aanval geopend, dan mag je ook best zelf aangeven dat je overtuigd bent van je gelijk, en in een zaak en tegeneis gaat neerleggen.
pi_141365657
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:34 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Kan, maar zij hebben al volle bak de aanval geopend, dan mag je ook best zelf aangeven dat je overtuigd bent van je gelijk, en in een zaak en tegeneis gaat neerleggen.
Ik denk niet dat dit soort zaken zich laat afschrikken hoor. Evengoed ben ik liever het geplaagde doelwit voor een rechter/jurist dan dat ik overkom als de agressor.
pi_141365662
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:29 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat die 80 foto's emotie zijn en daarmee zie je gelijk wat er mis gaat als je te veel informatie geeft.
Wie begon er over emoties? Ik had het over puur de mededeling van 80 foto's en jij voegt er informatie over emoties aan toe, niet ik ;)
quote:
In het geval van TS loop je dan een risico dat het hele steekspel gaat draaien om wel/niet 80 foto's terwijl dat feitelijk helemaal niet van belang is voor de uitkomst van het conflict: Is TS de fotozaak ¤150.- schuldig omdat zij de afspraak niet is nagekomen of niet?
Daarin is van belang:
- Is zij de afspraak nagekomen in de zin van; waren zij op tijd aanwezig?
- Wie heeft besloten dat de fotoshoot niet door ging?
Al het andere is of bijzaak (hoeveel foto's waren afgesproken) of emotie (litteken zichtbaar of niet).
Waar het om gaat draaien, is het contract. Daarin zal niets staan over de mondeling gemaakte afspraak van 80 foto's. In hoeverre dat niet van belang is voor een rechtszaak, kun je nu nog niet voorzien. Maar ik durf er een goede fles wijn onder te verwedden ...

Maar doe het gerust op jouw manier, doe ik het op de mijne. Heb helemaal geen zin om hierover met je in discussie te gaan, ouder1.
.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 11:36:37 #126
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_141365669
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:32 schreef Gedumd het volgende:

OMG
Ze heeft wel gelijk. Je zoon kan de inschatting niet maken, jij zou dat wel moeten kunnen.
Schoolgenootjes die deze foto tegenkomen, kunnen dat mooi gebruiken als venijnig pestmiddel.
Daarbij voegt die foto totaal niets toe aan je verhaal.
pi_141365687
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:31 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Lizet toch :?
nee nu heet ik hier ff Hanna thuis en voor mijn vrienden heet ik Lizet .P.s mooie naam he :Y
  zaterdag 21 juni 2014 @ 11:37:38 #128
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_141365693
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:33 schreef Loveless85 het volgende:

Ik vind t wel opmerkelijk dat je aan de ene kant zegt dat het gewoon foto's voor de leuk waren, niet omdat hij model wil worden ofzo, en dan aan de andere kant laat je zo'n duidelijk zichtbaar uiterlijk kenmerk wegpoetsen...

Dat is toch vooral iets wat bij modellenfoto's gebeurt, als jij een foto aan de muur wil hangen van hem ga je niet een van zijn bepalende kenmerken weg laten poetsen lijkt me.
Noch ga je vervolgens een contract tekenen voor een screentest.
pi_141365706
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:32 schreef Gedumd het volgende:

[..]

OMG
Ja wat? :?

Je zoon is 16, "nog maar een puber" schrijf je zelf. Leandra heeft gelijk.
.
pi_141365709
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:29 schreef Gedumd het volgende:

[..]

Dat kan ik moeilijk gaan verhalen bij een deurpost he! hij was 4 jaar toen die uitgleed zo met zijn kop tegen de deurpost aan. Je brengt me op een idee ik ga de deurpost aangeven!!! :Y
Even een zijsprong. Als dat litteken echt zo'n hot item is voor je zoon, neem dan die disc mee naar iemand die handig is in het fotoshoppen en vraag hem/haar dat litteken weg te shoppen.
Beter is het nog om je zoon zelfvertrouwen te geven en hem te leren dat hij er goed uitziet mét dat litteken en dat het gewoon bij hem hoort.
pi_141365738
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:33 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik heb dit al in een eerdere post uitgelegd ,Mijn zoon had er een probleem mee omdat die te rood over kwam en in het echt is dat niet zo.
pi_141365788
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:36 schreef r_one het volgende:

[..]

Wie begon er over emoties? Ik had het over puur de mededeling van 80 foto's en jij voegt er informatie over emoties aan toe, niet ik ;)

[..]

Waar het om gaat draaien, is het contract. Daarin zal niets staan over de mondeling gemaakte afspraak van 80 foto's. In hoeverre dat niet van belang is voor een rechtszaak, kun je nu nog niet voorzien. Maar ik durf er een goede fles wijn onder te verwedden ...

Maar doe het gerust op jouw manier, doe ik het op de mijne. Heb helemaal geen zin om hierover met je in discussie te gaan, ouder1.
Voor een eventuele rechtszaak zal het zeker een puntje worden. Echter staan zij nog niet voor de rechter en is dus de vermelding dat er een conflict was over telefonisch gemaakte afspraken voldoende om daar tijdens een rechtszaak alsnog uitleg over te geven.
pi_141365790
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:36 schreef Copycat het volgende:
...
Daarbij voegt die foto totaal niets toe aan je verhaal.
Nou ja, behalve dan om aan te tonen dat de kwaliteit van die lui onder de maat is. Ik vind het niet best, en dit zou volgens TS één van de betere zijn..

Maargoed, baggersite van die club ook :') Compleet met harde muziek en Lorem Ipsums :')
pi_141365833
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:42 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Voor een eventuele rechtszaak zal het zeker een puntje worden. Echter staan zij nog niet voor de rechter en is dus de vermelding dat er een conflict was over telefonisch gemaakte afspraken voldoende om daar tijdens een rechtszaak alsnog uitleg over te geven.
Wat jij wilt, meid, wat jij wilt.
.
pi_141365863
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:42 schreef DonJames het volgende:

[..]

Nou ja, behalve dan om aan te tonen dat de kwaliteit van die lui onder de maat is. Ik vind het niet best, en dit zou volgens TS één van de betere zijn..

Maargoed, baggersite van die club ook :') Compleet met harde muziek en Lorem Ipsums :')
Euh.. Ik heb er geen verstand van, maar is die kwaliteit niet ook heel erg afhankelijk van hoe die zoon er normaal uitziet? Dus of hij er beter uit ziet op de foto dan irl of juist niet? Het 'vangen' van zijn positieve trekjes of juist zijn negatieve trekjes?
Dan kunnen wij toch niet veel met alleen de foto?
pi_141365936
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Noch ga je vervolgens een contract tekenen voor een screentest.
Ja klopt dat komt omdat daar meer foto,s bij zaten en we hadden al aangegeven dat hij geen screentest wilden doen. dat was geen probleem zeiden zij. daar hebben zij een aantekening van gemaakt waar ik toen bij was. We hebben het daarover nog gehad op 19-6-2014 toen wij een telefoon gesprek hadden. Ook toen wij er gisteren waren wisten hun dat het alleen om de fotoshoot ging. Daar is geen enkel probleem van gemaakt. Het probleem begon toen we het bekende verhaal hoorden die ik al vaker heb vermeld hier Om de aantal foto,s
pi_141365955
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:46 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Euh.. Ik heb er geen verstand van, maar is die kwaliteit niet ook heel erg afhankelijk van hoe die zoon er normaal uitziet? Dus of hij er beter uit ziet op de foto dan irl of juist niet? Het 'vangen' van zijn positieve trekjes of juist zijn negatieve trekjes?
Dan kunnen wij toch niet veel met alleen de foto?
Ik heb het met name over de technische kant van de foto, niet eens zozeer over de pose. Zijn linkerkant is gewoon overbelicht, en de rest van de foto is onderbelicht.
pi_141365982
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:49 schreef Gedumd het volgende:
Het probleem begon toen we het bekende verhaal hoorden die ik al vaker heb vermeld hier Om de aantal foto,s
QFT :7
.
pi_141366055
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:38 schreef r_one het volgende:

[..]

Ja wat? :?

Je zoon is 16, "nog maar een puber" schrijf je zelf. Leandra heeft gelijk.
Hoezo? hij heeft deze foto zelf op instagram staan Omdat hij die zelf heel mooi vindt (op zijn litteken na). Ik zie in deze hele foto geen kwaad . Het is geen porno of wat dan ook. En als ze wat met zijn foto willen doen gebeurd dat toch wel alles is van internet af te halen. ze hoeven maar een keer iets verkeerds te posten en hoppa ze hebben je foto. Dat er zo een ophef wordt gemaakt om deze foto snap ik niet. Ik zie erger foto,s op internet voorbij komen.
pi_141366120
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:55 schreef Gedumd het volgende:

[..]

Hoezo? hij heeft deze foto zelf op instagram staan Omdat hij die zelf heel mooi vindt (op zijn litteken na). Ik zie in deze hele foto geen kwaad . Het is geen porno of wat dan ook. En als ze wat met zijn foto willen doen gebeurd dat toch wel alles is van internet af te halen. ze hoeven maar een keer iets verkeerds te posten en hoppa ze hebben je foto. Dat er zo een ophef wordt gemaakt om deze foto snap ik niet. Ik zie erger foto,s op internet voorbij komen.
Je snapt dat het nogal een zwaktebod is om als ouder te roepen 'ja maar hij doet het zelluf ook' ?
Ik vind niet dat je dat soort foto's van je kind moet verspreiden, ook al doet hij het zelf ook. Sterker nog, ik zou hem aanraden het zelf ook niet te doen. Het zijn nogal ehmm, aparte, foto's, die lichtelijk gay overkomen. Als dit tien jaar later weer opduikt schaam je je kapot.
pi_141366143
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:49 schreef Gedumd het volgende:

[..]

Ja klopt dat komt omdat daar meer foto,s bij zaten en we hadden al aangegeven dat hij geen screentest wilden doen. dat was geen probleem zeiden zij. daar hebben zij een aantekening van gemaakt waar ik toen bij was. We hebben het daarover nog gehad op 19-6-2014 toen wij een telefoon gesprek hadden. Ook toen wij er gisteren waren wisten hun dat het alleen om de fotoshoot ging. Daar is geen enkel probleem van gemaakt. Het probleem begon toen we het bekende verhaal hoorden die ik al vaker heb vermeld hier Om de aantal foto,s
Al is het eigenlijk Off Topic, je vraagt er zelf om, ik blijf me afvragen wat nu het doel is van die foto's en vooral die tweede shoot.

- Jullie gingen in op het aanbod voor de eerste shoot
- Daar werd jullie verteld dat hij talent had
- Daar waren 40 foto's gemaakt die jullie later kregen
- Daar, zonder die foto's gezien te hebben, teken je voor een tweede shoot.

Waarom? Wat was je doel? Je hebt al fucking 40 (!!!) foto's. Wat moet je met nog 60 (!!!) foto's extra? En dan wil je daar ook nog eens ¤150.- voor neertellen?

Ik snap dat alleen als je die foto's voor een portfolio wilt gaan gebruiken. Anders niet. Wat ging er door je hoofd dat je daar voor tekende? "Ik wil graag 100 mooie foto's van mijn zoon"?
pi_141366239
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:59 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Al is het eigenlijk Off Topic, je vraagt er zelf om, ik blijf me afvragen wat nu het doel is van die foto's en vooral die tweede shoot.

Waarom? Wat was je doel? Je hebt al fucking 40 (!!!) foto's. Wat moet je met nog 60 (!!!) foto's extra? En dan wil je daar ook nog eens ¤150.- voor neertellen?

Ik snap dat alleen als je die foto's voor een portfolio wilt gaan gebruiken. Anders niet. Wat ging er door je hoofd dat je daar voor tekende? "Ik wil graag 100 mooie foto's van mijn zoon"?
Wat mij betreft hoeft TS zich daar niet voor te verantwoorden. Als zij (en haar zoon) dat graag willen, prima toch?
pi_141366314
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:55 schreef Gedumd het volgende:

[..]

Ik heb je al eerder verteld dat je instagram kunt beveiligen, af kunt schermen en alleen toegankelijk maken voor degenen waarvan jij wilt dat hij/zij die foto's kan zien. Dat kan met Fok niet.
Daarnaast link jij jezelf en je zoon irl met alles wat je hier op Fok post. Je hebt door die foto hier te plaatsen jouw en zijn anonimiteit volledig weggegooid.
Hij (en jij) is nu te linken aan alles wat jij hier nu, in het verleden en in de toekomst onder dit profiel post op Fok.
http://forum.fok.nl/user/history/389052
pi_141366419
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:38 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Even een zijsprong. Als dat litteken echt zo'n hot item is voor je zoon, neem dan die disc mee naar iemand die handig is in het fotoshoppen en vraag hem/haar dat litteken weg te shoppen.
Beter is het nog om je zoon zelfvertrouwen te geven en hem te leren dat hij er goed uitziet mét dat litteken en dat het gewoon bij hem hoort.
Kijk ik zal jullie zeggen dat ik juist heel blij voor hem was voor zijn zelfvertrouwen! Mijn zoon heeft een paar heftige dingen meegemaakt wat eigenlijk heel niet van toepassing is hier maar oke ik ga het jullie toch zeggen.
Voor 2 jaar terug is mijn zoon overvallen door een paar gasten, en is beroofd en met de dood bedreigd! die zaak is voor geweest en heeft de zaak gewonnen. die gast heeft 4 mnd vast gezeten en een hoge boeten aan mijn zoon moeten betalen. Ten 2e vorig jaar is mijn zoon zwaar mishandeld met poging tot wurging ook dit was heftig voor hem en voor ons! Een van de daders kreeg een werkstraf de anderen dader van 21 jaar toen is vrij uitgegaan,wegens gebrek aan bewijs. Maar we zijn daar nog mee bezig om die gast alsnog veroordeeld te krijgen. Mijn zoon slaap slecht durfde niet meer naar buiten ,enz enz heeft daar hulp voor gehad. En voor jullie gaan zeggen dat heeft die zeker uitgelokt NEE dus! was gewoon zinloos geweld, zelfde als al die filmpjes die de laatsten dagen op het internet verschijnen met de meest gruwelijke beelden ,zoiets is mijn zoon ook over komen. Dus die shoot kwam op tijd voor hem om zijn zelfvertrouwen terug te winnen. Daarom heb ik hiermee ingestemd. En als hij zijn foto,s mooi vindt Vind ik het prima. Maar goed zoals ik al zei,dit doet eigenlijk niet te zaken maar ik lees tussen de regels door dat sommige toch erg benieuwd zijn naar de reden van de shoot.
pi_141366476
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:42 schreef DonJames het volgende:

[..]

Precies jij snapt het _O_
pi_141366814
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:59 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Mijn zoon vond het een geweldige avond toen, hij heeft genoten van de shoot, was erg gezellig en wij hebben veel gelachen daar.Wie zegt dat hij van mij die shoot moest doen??? Volgens mij wordt er niet goed gelezen of jullie willen het niet lezen kan ook nog.
Toen hij een gesprek kreeg na zijn 1e shoot en ze hem vertelden dat ze nog meer foto,s van hem konden maken die nog veel beter zouden worden omdat het dan zijn 2e keer zou zijn omdat hij iets ervaring had enz enz werden er ander soort foto,s gemaakt van hem. Nou waarom zou ik hem dat niet gunnen? hij wilde het zo graag.Nogmaals ik heb hem niet aan zijn haren mee gesleept naar een of ander fotoshoot ook al willen sommige dat graag geloven. dan moet ik sommige helaas teleur stellen .
pi_141366883
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 12:23 schreef Gedumd het volgende:
Toen hij een gesprek kreeg na zijn 1e shoot en ze hem vertelden dat ze nog meer foto,s van hem konden maken die nog veel beter zouden worden omdat het dan zijn 2e keer zou zijn omdat hij iets ervaring had enz enz werden er ander soort foto,s gemaakt van hem. Nou waarom zou ik hem dat niet gunnen?
Omdat ... stroop om de bek.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 12:25:34 #148
92279 N.icka
Windforce 11
pi_141366894
Denk dat deze dame en haar zoon tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen. ze overziet het echt niet.
pi_141366963
quote:

[..]

Mijn zoon vond het een geweldige avond toen, hij heeft genoten van de shoot, was erg gezellig en wij hebben veel gelachen daar.Wie zegt dat hij van mij die shoot moest doen??? Volgens mij wordt er niet goed gelezen of jullie willen het niet lezen kan ook nog.
Toen hij een gesprek kreeg na zijn 1e shoot en ze hem vertelden dat ze nog meer foto,s van hem konden maken die nog veel beter zouden worden omdat het dan zijn 2e keer zou zijn omdat hij iets ervaring had enz enz werden er ander soort foto,s gemaakt van hem. Nou waarom zou ik hem dat niet gunnen? hij wilde het zo graag.Nogmaals ik heb hem niet aan zijn haren mee gesleept naar een of ander fotoshoot ook al willen sommige dat graag geloven. dan moet ik sommige helaas teleur stellen .
Niemand zegt dat je hem gedwongen hebt. Hoe kom je daar bij?
pi_141366972
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 12:06 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik heb je al eerder verteld dat je instagram kunt beveiligen, af kunt schermen en alleen toegankelijk maken voor degenen waarvan jij wilt dat hij/zij die foto's kan zien. Dat kan met Fok niet.
Daarnaast link jij jezelf en je zoon irl met alles wat je hier op Fok post. Je hebt door die foto hier te plaatsen jouw en zijn anonimiteit volledig weggegooid.
Hij (en jij) is nu te linken aan alles wat jij hier nu, in het verleden en in de toekomst onder dit profiel post op Fok.
http://forum.fok.nl/user/history/389052
wat een gelul zeg,al zou die hem beveiligt hebben zijn istagram, dan nog kunnen zijn volgers die hij heeft een copie van die foto maken. En een foto op je fb dan van je zelf? die je ook beveiligd heeft? als hij zijn kop als profiel foto heeft staan kan iedereen het zien!! Dus dit vind ik gezwam mijn mening.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 12:29:12 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141366984
quote:

[..]

Hoe voel jij je als je de hele avond van "professionals" te horen krijgt dat je fantastisch bent.... zo mooi en zo geweldig?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 21 juni 2014 @ 12:30:17 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141367009
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 12:28 schreef Gedumd het volgende:

[..]

wat een gelul zeg,al zou die hem beveiligt hebben zijn istagram, dan nog kunnen zijn volgers die hij heeft een copie van die foto maken. En een foto op je fb dan van je zelf? die je ook beveiligd heeft? als hij zijn kop als profiel foto heeft staan kan iedereen het zien!! Dus dit vind ik gezwam mijn mening.
Wil je weten wat er mee kan gebeuren? En dan een van de meest onschuldige versies? Moet ik m'n plaatje even posten?
En dan moet je bidden dat er geen grapjassen zijn die het gelijk over heel FOK! neergooien....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_141367017
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 12:28 schreef Gedumd het volgende:
Dus.. wij mogen de foto van je zoon ook verspreiden? Hij vindt 't immers leuk en verspreidt 'm zelf ook!

Disclaimer: dat doe ik dus niet. Het is om iets duidelijk proberen te maken.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 12:30:43 #154
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_141367018
Zoals beloofd:

quote:

Het betreft geen antwoord op een claim, maar op een email. Dus ik zou zeggen:
Betreft: Uw email dd.

quote:
Geachte meneer, mevrouw,
Waarschijnlijk is de email gewoon persoonlijk getekend, dus altijd aanvangen met 'Geachte heer (of mevrouw) ............ <- naam schrijver

quote:
Slordige zin, loopt niet lekker. Ik zou iets schrijven als:

Op 20.06.2014 ontving ik uw email, betreffende een rekening voor het niet nakomen van een afspraak voor een fotoshoot ten behoeve van mijn zoon. In bewuste email sommeert u mij deze rekening binnen 14 dagen te voldoen.
quote:
Het klopt allemaal wel wat je schrijft, ik vind het echter niet zakelijk genoeg. Bovendien maak je in dit stukje een van de grootste stijlfouten aller tijden, door te beginnen met: 'Ik en mijn zoon'. Dat is gewoon geen Nederlands, het is altijd: ' Mijn zoon en ik'. Verder vergeet je een komma achter 'Echter' en verderop in de zin achter 'fotoshoot'. Het maakt deze niet zo lekker lopende zin dan wat leesbaarder. Ik zou zelf iets schrijven als:

Bij deze deel ik u mee de rekening niet te zullen voldoen. Op bewuste datum zijn wij, zoals contractueel overeengekomen (kopie contract bijgesloten), op tijd op de afspraak verschenen. Echter, na een mondeling conflict aangaande verder gemaakte telefonische afspraken naar aanleiding van de eerste, teleurstellende fotoshoot, wenste u zich niet aan deze afspraken te houden, en was het uw keuze ons de deur te wijzen. Daarmee zegde u voornoemd contract eenzijdig op.
quote:

Van rechtswege is een dure term, maar in deze context niet bepaald relevant, aangezien er nog helemaal geen sprake is van een rechtsgang. Verder betaal je geen afspraak, maar een rekening. Ik zou het volgende schrijven:

Gezien bovenstaande kan ik niet aansprakelijk worden gehouden voor het niet nakomen van de afspraak, en zie derhalve geen aanleiding om tot betalen van de rekening over te gaan. Ik verzoek u dan ook om mij in deze voor 4 juli aanstaande schriftelijk te bevestigen dat de rekening is vervallen.

Hoogachtend,
etc.

Ik zou dus altijd een termijn noemen waarin je een besluit wilt zien van de andere partij. Naar mijn mening is twee weken alleszins redelijk. En een kopie van het contract bijsluiten.
pi_141367160
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 12:28 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Niemand zegt dat je hem gedwongen hebt. Hoe kom je daar bij?

onder anderen door dit soort posten . of dat hij het van mij moet doen.. maar ik ga niet eens meer op zulke posten in, ik ben duidelijk geweest in mijn posten.
pi_141367292
flame. Wegwezen

[ Bericht 97% gewijzigd door Five_Horizons op 21-06-2014 12:50:46 ]
pi_141367392
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 12:30 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dus.. wij mogen de foto van je zoon ook verspreiden? Hij vindt 't immers leuk en verspreidt 'm zelf ook!

Disclaimer: dat doe ik dus niet. Het is om iets duidelijk proberen te maken.
Dat zeg is toch niet! Ik zeg alleen maar dat ze dat toch op elke manier kunnen doen als er ergens een foto op internet van je staat. Kijk jij post hier onder een nick name maar ga me nu niet vertellen dat jij nergens een foto van jezelf op fb of anderen multimedia hebt staan.Ik zeg toch ook niet dat ze zomaar je foto mogen gebruiken zonder dat je toestemming er voor geeft.
pi_141367459
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 12:46 schreef Gedumd het volgende:
Dat zeg is toch niet! Ik zeg alleen maar dat ze dat toch op elke manier kunnen doen als er ergens een foto op internet van je staat. Kijk jij post hier onder een nick name maar ga me nu niet vertellen dat jij nergens een foto van jezelf op fb of anderen multimedia hebt staan.Ik zeg toch ook niet dat ze zomaar je foto mogen gebruiken zonder dat je toestemming er voor geeft.
Ik heb niet veel foto's van mij online. En dan nog afgeschermd.
Ik raad je aan om terughoudend te zijn met persoonlijke gegevens, en zeker als het gaat om je kind. Volledig je eigen keus natuurlijk. Maar je hoeft de kat niet op het spek te binden. My two cents.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 12:50:33 #159
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_141367466
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 12:46 schreef Gedumd het volgende:

[..]

Nou, nee dus. Sterker nog, ik ben niet eens onder mijn eigen naam op het internet te vinden, ook niet op FB. Misschien moet je toch eens proberen om er wat bij stil te staan dat je door het posten van al die privezaken je zoon googlebaar maakt voor bijvoorbeeld potentiele toekomstige werkgevers (wil je dat die lezen van zijn sores??).
pi_141367500
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 12:37 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dus moet je terughoudend zijn met wat je post, waar je post en wie je toegang verleend tot privacygevoelige informatie zoals foto's (wie je volgers/connecties zijn dus).
Ken je deze? http://images.google.com/imghp?hl=nl Daar kan iedereen een foto die jij online gooit zoeken op het internet. Heeft hij diezelfde foto ergens gebruikt dan kom je zo op de website waar hij die gebruikt heeft.

Ik denk dat een avondje internetveiligheid voorlichting voor jou wel goed zou zijn. }:|
Alsof ik dat niet weet . ik maak me niet druk over mijn foto,s die ergens op het internet staan anders zou ik ze nooit hebben geplaatst .de meesten mensen die hier posten ook al zitten ze onder een nick name hier durf ik te wedden dat ook hun foto,s ergens op het internet staan, dat gebeurd al als je een profiel foto op je fb hebt staan.Bij de meesten mensen dan.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 12:54:52 #161
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_141367556
Deze fotostudio is al jaren een grote oplichtingsbende. Een kennis van mij liep een jaar of 4 geleden eens in de stad en werd daar door iemand van hun aangesproken die beweerde dat hij het in zich had om model te worden. Kreeg een kaartje met telefoonnummer en emailadres mee zodat hij een afspraak kon maken.

Hij zou een uitgebreide portfolio bij ze krijgen en ze beweerden dat hij binnen 6 maanden wel een opdracht zou hebben. Dus foto's laten maken, betaald, foto's gekregen en daarna heeft hij nooit meer wat van ze gehoord. Op een gegeven moment belde hij zelf en degene die hij aan de telefoon had beweerde dat hij nooit model kon worden vanwege zijn gebit (tanden staan schots en scheef) en omdat hij best wel een dikke buik heeft, dus absoluut niet het figuur om fotomodel te worden.

Ook hij had dus voor niets veel geld uitgegeven. Heeft vervolgens zijn advocaat ingeschakeld maar die kon niks voor hem doen. Dat ze hadden gezegd dat hij een opdracht zou krijgen is hem mondeling verteld, niets zwart op wit op papier.

Dat bedrijf is dus al jarenlang zo bezig en staat overal wel bekend. Maar helaas blijven mensen in hun mooie praatjes trappen.
pi_141367598
maar dan heb je toch ook een plaat voor je kop, wanneer je wel even denkt model te worden wanneer je een dikke buik hebt met schots en scheve tanden?
pi_141367674
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 12:54 schreef Wildervankstertje het volgende:
Op een gegeven moment belde hij zelf en degene die hij aan de telefoon had beweerde dat hij nooit model kon worden vanwege zijn gebit (tanden staan schots en scheef) en omdat hij best wel een dikke buik heeft, dus absoluut niet het figuur om fotomodel te worden. [...]Dat bedrijf is dus al jarenlang zo bezig en staat overal wel bekend. Maar helaas blijven mensen in hun mooie praatjes trappen.
Sorry, maar dan verdien je het ook wel een beetje :')

Als iemand naar mij toe zou komen met zulke praatjes zou ik ze ook keihard in hun gezicht uitlachen en doorlopen _O-
Ja doei.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 12:59:50 #164
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_141367698
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 12:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Als iemand naar mij toe zou komen met zulke praatjes zou ik ze ook keihard in hun gezicht uitlachen en doorlopen _O-
Enig realiteitsbesef is inderdaad wel nodig in de meeste gevallen :D
pi_141367818
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 12:59 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Enig realiteitsbesef is inderdaad wel nodig in de meeste gevallen :D
Ja, kommop... Oplichterij is al zo oud als de mensheid gok ik zo, en dat praat het niet goed... maar er zijn praktijken die toch wel zó doorzichtig zijn, zoals dit... Kom óp!!
Ja doei.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 21 juni 2014 @ 13:11:46 #166
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_141368054
Na anderhalve pagina afgehaakt. Wat een gek is TS :D
  zaterdag 21 juni 2014 @ 13:14:31 #167
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_141368135
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 12:25 schreef N.icka het volgende:
Denk dat deze dame en haar zoon tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen. ze overziet het echt niet.
Goeie samenvatting wel van dit warrige topic.

quote:

[..]

...en dit ook trouwens. :')
Hallon!
pi_141368198
Dit topic pleit voor een soort internet-rijbewijs :|W
pi_141368220
Ach, laten we t ook niet overdrijven, iedereen valt TS aan, maar open eens een gemiddeld topic in OUD, daar staan vaak nog meer/duidelijkere foto's, incl geboortedata, namen, woonplaatsen, en weet ik wat van nóg veel jongere kinderen.
  Milf zaterdag 21 juni 2014 @ 13:18:21 #170
16000 nikky
pi_141368250
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 12:09 schreef Gedumd het volgende:

[..]

Kijk ik zal jullie zeggen dat ik juist heel blij voor hem was voor zijn zelfvertrouwen! Mijn zoon heeft een paar heftige dingen meegemaakt wat eigenlijk heel niet van toepassing is hier maar oke ik ga het jullie toch zeggen.
Voor 2 jaar terug is mijn zoon overvallen door een paar gasten, en is beroofd en met de dood bedreigd! die zaak is voor geweest en heeft de zaak gewonnen. die gast heeft 4 mnd vast gezeten en een hoge boeten aan mijn zoon moeten betalen. Ten 2e vorig jaar is mijn zoon zwaar mishandeld met poging tot wurging ook dit was heftig voor hem en voor ons! Een van de daders kreeg een werkstraf de anderen dader van 21 jaar toen is vrij uitgegaan,wegens gebrek aan bewijs. Maar we zijn daar nog mee bezig om die gast alsnog veroordeeld te krijgen. Mijn zoon slaap slecht durfde niet meer naar buiten ,enz enz heeft daar hulp voor gehad. En voor jullie gaan zeggen dat heeft die zeker uitgelokt NEE dus! was gewoon zinloos geweld, zelfde als al die filmpjes die de laatsten dagen op het internet verschijnen met de meest gruwelijke beelden ,zoiets is mijn zoon ook over komen. Dus die shoot kwam op tijd voor hem om zijn zelfvertrouwen terug te winnen. Daarom heb ik hiermee ingestemd. En als hij zijn foto,s mooi vindt Vind ik het prima. Maar goed zoals ik al zei,dit doet eigenlijk niet te zaken maar ik lees tussen de regels door dat sommige toch erg benieuwd zijn naar de reden van de shoot.
De reden van de shoot is dat iemand hem heeft verteld dat hij talent heeft. Niets meer, niets minder. De rest wat je schrijft is bijzaak. Ja het klinkt wat zieliger dus dan moeten "ze" je wel gelijk geven toch? Zo werkt het alleen helaas niet.

Wanneer je een fotoshoot wilde om zijn vertrouwen een boost te geven, dan had je zelf een betrouwbare fotograaf kunnen benaderen.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 13:18:37 #171
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_141368261
Laten we Ouder1 haar topics over haar zoons die lastig doen/deden ook niet vergeten. :')
Hallon!
pi_141368285
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 13:18 schreef BlueMage het volgende:
Laten we Ouder1 haar topics over haar zoons die lastig doen/deden ook niet vergeten. :')
Kan je die naar hen herleiden? Lijkt mij sterk. ;)
  zaterdag 21 juni 2014 @ 13:21:01 #173
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_141368328
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 13:19 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Kan je die naar hen herleiden? Lijkt mij sterk. ;)
Nee niet zo direct als bij TS het geval is. Maar jij gooit ook een boel veel informatie over je gezinsleden hier op FOK! en aangezien FOK! vrij makkelijk te vinden is...
Hallon!
pi_141368392
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 13:21 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Nee niet zo direct als bij TS het geval is. Maar jij gooit ook een boel veel informatie over je gezinsleden hier op FOK! en aangezien FOK! vrij makkelijk te vinden is...
Moet je heel voorzichtig zijn in wat je post. Dat ben ik dan ook en er zijn best wat tools om herleidbaarheid moeilijker te maken. ;)
  zaterdag 21 juni 2014 @ 13:23:58 #175
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_141368404
quote:

[..]

Die jongen heeft een beperking (zwak begaafd) daardoor gelooft hij mensen bijna altijd als ze hem iets vertellen.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 13:44:29 #176
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_141368935
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 13:23 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Moet je heel voorzichtig zijn in wat je post. Dat ben ik dan ook en er zijn best wat tools om herleidbaarheid moeilijker te maken. ;)
Ik heb je brief al minstens een uur geleden verbeterd hoor, zoals beloofd. Maar daar reageer je dan weer niet op??
pi_141369281
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 13:44 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ik heb je brief al minstens een uur geleden verbeterd hoor, zoals beloofd. Maar daar reageer je dan weer niet op??
Ik vind het prima. Gewoon een andere manier van verwoorden. De rest is voor TS.
pi_141369365
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 13:23 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Het gevaar van Fok! is dat wanneer je regelmatig verhalen post met informatie, er heel veel te herleiden valt wanneer je alle informatie aan elkaar knoopt.

Stel:
In topic A zeg ik dat ik dat in aan de Stationstraat woon (ieder dorp of stad heeft een Stationstraat, dus raakt mij niet in mijn privacy)

In topic B zeg ik dat in Amsterdam woon (Amsterdam heeft zo'n 1 miljoen inwoners, dat is zo veel dat ik wel anoniem blijf).

Koppel dat aan elkaar en iedereen weet dat ik een van de 50 bewoners bent van de Stationstraat in Amsterdam.

Ik durf te wedden dat ik aardig veel van jou en je gezinnetje kan herleiden dmv Fok en profielensites als Facebook en Linkedin. Het kost wel even tijd, maar het kan zeker
  zaterdag 21 juni 2014 @ 14:01:47 #179
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_141369381
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 13:57 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik vind het prima. Gewoon een andere foutloze manier van verwoorden. De rest is voor TS.
pi_141369417
quote:
Op zaterdag 21 juni 2014 13:57 schreef Ouder1 het volgende:
Ik vind het prima. Gewoon een andere manier van verwoorden. De rest is voor TS.

Dat zei Icarus in '69 ook tegen NASA: 'Gewoon een verschil van technisch inzicht'.
pi_141369423
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 14:01 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Wat jij wil schat.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 14:11:12 #182
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_141369596
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 14:03 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Wat jij wil schat.
Ik 'wil' helemaal niets, en hou je 'schat' maar voor je. Jij beweerde dat ik zielig was door te zeggen dat jouw brief rammelt, onzakelijk en slecht is geschreven, als ik geen verbeteringen aangaf. Dat heb ik dus nu gedaan, jouw brief verbeterd. Waarmee is vast komen te staan dat het dus niet aan jou was om TS te betichten van een Tokkie schrijfstijl en in slecht Nederlands. Je kunt er zelf ook niets van.
pi_141369665
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 14:11 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ik 'wil' helemaal niets, en hou je 'schat' maar voor je. Jij beweerde dat ik zielig was door te zeggen dat jouw brief rammelt, onzakelijk en slecht is geschreven, als ik geen verbeteringen aangaf. Dat heb ik dus nu gedaan, jouw brief verbeterd. Waarmee is vast komen te staan dat het dus niet aan jou was om TS te betichten van een Tokkie schrijfstijl en in slecht Nederlands. Je kunt er zelf ook niets van.
Wat wil je nou?

Zo blij? ;)
pi_141369705
Leuk dit
pi_141370161
Internetbattles.. I love 'em :D
pi_141370757
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 14:11 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Touché ^O^
.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 15:50:13 #187
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_141371840
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 12:30 schreef ElizabethR het volgende:
Bij deze deel ik u mee de rekening niet te zullen voldoen. Op bewuste datum zijn wij, zoals contractueel overeengekomen (kopie contract bijgesloten), op tijd op de afspraak verschenen. Echter, na een mondeling conflict aangaande verder gemaakte telefonische afspraken naar aanleiding van de eerste, teleurstellende fotoshoot, wenste u zich niet aan deze afspraken te houden, en was het uw keuze ons de deur te wijzen. Daarmee zegde u voornoemd contract eenzijdig
een zin beginnen met echter is ook een stijlfout..

Ik zou niet betalen en bij herinnering meteen mededelen dat ze geen incassobureau hieven in te schakelen maar meteen mogen voor de rechter mogen laten komen als ze bij de factuur blijven en niet de dienst leveren zoals mondeling overeengekomen.
Je moet wel van een gokje houden want je kan het natuurlijk ook verliezen.
Where's my fear???
  zaterdag 21 juni 2014 @ 16:41:19 #188
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_141373241
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 15:50 schreef jagermaster het volgende:

[..]

een zin beginnen met echter is ook een stijlfout..

Och... ... .Ik geloof toch van niet .....
  zaterdag 21 juni 2014 @ 17:01:57 #189
39240 jagermaster
pi_141373884
quote:
sorry, maar de zin die jij schrijft is geen formeel taalgebruik. Ik vind het zelfs een slecht lopende zin. In bepaalde situaties kan het woord echter gebruikt worden aan het begin van de zin, maar niet op deze manier.
http://nieuws.kuleuven.be/node/4563
Where's my fear???
  zaterdag 21 juni 2014 @ 17:06:23 #190
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_141374020
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 12:30 schreef ElizabethR het volgende:
Zoals beloofd:

[..]

Het betreft geen antwoord op een claim, maar op een email. Dus ik zou zeggen:
Betreft: Uw email dd. [/

[i] Op 20.06.2014 ontving ik uw email, betreffende een rekening voor het niet nakomen van een afspraak voor een fotoshoot ten behoeve van mijn zoon. In bewuste email sommeert u mij deze rekening binnen 14 dagen te voldoen.[/

[i]Bij deze deel ik u mee de rekening niet te zullen voldoen. Op bewuste datum zijn wij, zoals contractueel overeengekomen (kopie contract bijgesloten), op tijd op de afspraak verschenen. Echter, na een mondeling conflict aangaande verder gemaakte telefonische afspraken naar aanleiding van de eerste, teleurstellende fotoshoot, wenste u zich niet aan deze afspraken te houden, en was het uw keuze ons de deur te wijzen. Daarmee zegde u voornoemd contract eenzijdig

[i]Gezien bovenstaande kan ik niet aansprakelijk worden gehouden voor het niet nakomen van de afspraak, en zie derhalve geen aanleiding om tot betalen van de rekening over te gaan. Ik verzoek u dan ook om mij in deze voor 4 juli aanstaande schriftelijk te bevestigen dat de rekening is vervallen.

Hoogachtend,
etc.

Spellingfoutjes:
De datum schrijf je met punten, dat mag blijkbaar, maar komt mij geforceerd formeel over.

Email moet zijn e-mail
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/email-e-mail

In bewuste email, op bewuste datum
Daar mis ik het lidwoord.

De manier waarop je attendeerde op de bijlage lijkt mij niet helemaal op de juiste manier.

Een komma voor 'en' is hier niet nodig.

Overigens ben ik geen wonder in spelling, maar als je besluit om de brief van een lieve ietwat naļeve moeder die in emotionele toestand is geschreven af te kraken, moet je zelf natuurlijk een onberispelijk voorbeeld geven.
In theorie vind ik iedereen aardig!
&lt;a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;check mijn schilderij!&lt;/a&gt;
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  zaterdag 21 juni 2014 @ 17:07:02 #191
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_141374043
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 17:01 schreef jagermaster het volgende:

[..]

sorry, maar de zin die jij schrijft is geen formeel taalgebruik. Ik vind het zelfs een slecht lopende zin. In bepaalde situaties kan het woord echter gebruikt worden aan het begin van de zin, maar niet op deze manier.
Prima, mag jij vinden :)
Link niet gelezen aangezien die me niet interesseert.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 17:09:08 #192
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_141374105
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 17:06 schreef Angst het volgende:

[..]

Overigens ben ik geen wonder in spellig, maar als je besluit om de brief van een lieve ietwat naļeve moeder die in emotionele toestand is geschreven af te kraken, moet je zelf natuurlijk een onberispelijk voorbeeld geven.
Als je even goed terugleest dan zie je dat IK het juist opneem voor de moeder, en Ouder1 degene is die de moeder van Tokkie taalgebruik beticht. Wel weten wie je gaat lopen beschuldigen hoor.

Dahaaag :W genoeg gezeurd over brieven hier.
pi_141374121
quote:

[..]

Spellingfoutjes:
De datum schrijf je met punten, dat mag blijkbaar, maar komt mij geforceerd formeel over.

Email moet zijn e-mail
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/email-e-mail

In bewuste email, op bewuste datum
Daar mis ik het lidwoord.

De manier waarop je attendeerde op de bijlage lijkt mij niet helemaal op de juiste manier.

Een komma voor 'en' is hier niet nodig.

Overigens ben ik geen wonder in spelling, maar als je besluit om de brief van een lieve ietwat naļeve moeder die in emotionele toestand is geschreven af te kraken, moet je zelf natuurlijk een onberispelijk voorbeeld geven.
Ouder1 had die brief toch geschreven, niet TS?

Het is trouwens 'bij dezen'.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zaterdag 21 juni 2014 @ 17:15:35 #194
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_141374294
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 17:09 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ouder1 had die brief toch geschreven, niet TS?

Het is trouwens 'bij dezen'.
mijn fout
In theorie vind ik iedereen aardig!
&lt;a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;check mijn schilderij!&lt;/a&gt;
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_141375040
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 17:01 schreef jagermaster het volgende:

[..]

Het gebruik van echter door ElisabethR is wél formeel taalgebruik en zowel syntactisch als semantisch volledig correct.

Echter, de Belgen houden er kennelijk een iets andere gevoelswaardering op na.
.
pi_141375217
quote:
Nee, ik heb die concept brief geschreven om TS een beetje op weg te helpen. FF uit de losse pols.
ElizabethR vond dat ze het beter kon en kwam met een 'verbeterde versie' na zich er eens goed over gebogen te hebben.
Beste stuurlui staan doorgaans aan wal, een brief verbeteren van een ander is ook appeltje-eitje. Grappig dat ze er dan zelf nog fouten in maakt. Zag ik ook maar ik vond het niet erg genoeg om daar heisa over te maken. Een brief van TS zelf zou tenslotte vele malen slechter zijn.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 18:15:55 #197
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_141375936
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 17:41 schreef r_one het volgende:

[..]

Het gebruik van echter door ElisabethR is wél formeel taalgebruik en zowel syntactisch als semantisch volledig correct.

Echter, de Belgen houden er kennelijk een iets andere gevoelswaardering op na.
Precies, maar ik vond het de moeite niet meer waard. Zo ook email en e-mail.... email is allang geaccepteerd in formele brieven. In het dictee der Nederlandse taal moet je er echter niet mee aankomen, want dan is het gewoon keihard fout. Een komma voor 'en' mag ook allang.

Maar het sop is de kool niet waard hoor. Het ging mij er alleen maar om dat Ouder1 op een werkelijk schandalige wijze ging lopen flamen tegen de TS, en ik vind dat aanmatigingen als 'Tokkie schrijfstijl' enzovoorts echt veel en veel te ver gaat.
pi_141375970
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 18:15 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Precies, maar ik vond het de moeite niet meer waard. Zo ook email en e-mail.... email is allang geaccepteerd in formele brieven. In het dictee der Nederlandse taal moet je er echter niet mee aankomen, want dan is het gewoon keihard fout. Een komma voor 'en' mag ook allang.

Maar het sop is de kool niet waard hoor. Het ging mij er alleen maar om dat Ouder1 op een werkelijk schandalige wijze ging lopen flamen tegen de TS, en ik vind dat aanmatigingen als 'Tokkie schrijfstijl' enzovoorts echt veel en veel te ver gaat.
gaan. ;)
.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 18:18:15 #199
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_141375999
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 17:48 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Blaat........ Zag ik ook
:')

quote:
Een brief van TS zelf zou tenslotte vele malen slechter zijn.
Nou doe je het weer!! Laat TS met rust en ga eerst maar eens aan je eigen belabberd empatisch vermogen werken.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 18:18:38 #200
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_141376012
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 18:17 schreef r_one het volgende:

[..]

gaan. ;)
:D _O-
pi_141376045
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 18:15 schreef ElizabethR het volgende:
Blaat
pi_141376370
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 18:19 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Goede repliek! ^O^
Dat zal d'r leren ~O>
.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 18:33:51 #203
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_141376469
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 18:30 schreef r_one het volgende:

[..]

Goede repliek! ^O^
Dat zal d'r leren ~O>
Ik moest inderdaad huilen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 19:16:56 #204
39240 jagermaster
pi_141378130
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 17:07 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Prima, mag jij vinden :)
Link niet gelezen aangezien die me niet interesseert.
dat zegt mij al genoeg.
Where's my fear???
  zaterdag 21 juni 2014 @ 19:27:37 #205
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_141378712
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 19:16 schreef jagermaster het volgende:

[..]

dat zegt mij al genoeg.
Een zin begint men met een hoofdletter. :6

Verder post je een Belgische link. Het mag toch genoegzaam bekend zijn dat Belgen geheel anders over de Nederlandse taal denken dan Nederlanders. Derhalve niet interessant voor dit draadje, en dus niet eens gekeken.
pi_141380836
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 17:48 schreef Ouder1 het volgende:

[..]
Zag ik ook maar ik vond het niet erg genoeg om daar heisa over te maken.
Kan een modje even controleren of het account van Ouder1 gehackt is?

Dit is uitermate verdacht...
pi_141381074
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 17:09 schreef ElizabethR het volgende:
Als je even goed terugleest dan zie je dat IK het juist opneem voor de moeder, en Ouder1 degene is die de moeder van Tokkie taalgebruik beticht.
Je bent wel een brok hypocriet hé?
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 20:05 schreef ElizabethR het volgende:
Allemaal van die onderbuikgevoelens typjes die geen fatsoenlijk Nederlands kunnen.
En passant heeft ze u ook even de naam van vader vrijgegeven, door de brief van het LBIO te scannen en in zijn volledigheid te posten. Heel dom.
En dan hier de moraalridder uit gaan hangen. Tssss.. o|O
pi_141382198
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 20:09 schreef Deshain het volgende:

[..]

Kan een modje even controleren of het account van Ouder1 gehackt is?

Dit is uitermate verdacht...
Dit is zijn normale gedrag.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 20:56:59 #209
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_141382796
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 20:15 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Je bent wel een brok hypocriet hé?

Nee, ik ben verre van hypocriet, jij haalt er dingen uit een heel andere context en over een heel ander social medium bij. En heb jij niets beters te doen dan heel mijn posthistorie na te pluizen om me ergens op te kunnen 'betrappen'? Heel erg sneu..

-edit- En ik ben er helemaal klaar mee, ben er weg van. Ouder1 heeft eigenhandig dit volledige topic om zeep geholpen. Ga maar fijn ergens ander aandacht zoeken nu :W

[ Bericht 9% gewijzigd door ElizabethR op 21-06-2014 21:12:15 ]
pi_141385044
Ouder1 topic nummer zoveel...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2014 21:44:05 ]
pi_141386732
Ah, het fossieltje heeft weer een topic gevonden. Hoe gaat het met solliciteren?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_141386849
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ouder1 topic nummer zoveel...
Om gek van te worden.
Je raekt an de dinge geweun.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 23:09:06 #213
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_141390079
Geef d'r nou maar 'n baan, maakt niet uit wat, maar liefst iets in 5 ploegen met flink veel overwerk.
Hallon!
  zaterdag 21 juni 2014 @ 23:18:32 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141390579
quote:
8s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 23:09 schreef BlueMage het volgende:
Geef d'r nou maar 'n baan, maakt niet uit wat, maar liefst iets in 5 ploegen met flink veel overwerk.
Ik hoop dat deze post niet aan Danny gericht was.... :X
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 21 juni 2014 @ 23:28:41 #215
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_141391101
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 23:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik hoop dat deze post niet aan Danny gericht was.... :X
Huh? Als Danny Ouder1 aan zo'n baan zou kunnen helpen zou dat erg mooi zijn, dat wel. :Y

Eindelijk rust hier dan. *O*
Hallon!
pi_141392564
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 23:28 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Huh? Als Danny Ouder1 aan zo'n baan zou kunnen helpen zou dat erg mooi zijn, dat wel. :Y

Eindelijk rust hier dan. *O*
zul je zien, krijgt ze de baan moderator -O-
  zaterdag 21 juni 2014 @ 23:59:18 #217
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_141392636
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 23:57 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

zul je zien, krijgt ze de baan moderator -O-
Ow wacht ff moet er ook even "zwaar lichamelijk werk" bij zetten, was ik even vergeten, stom.
Hallon!
  zondag 22 juni 2014 @ 01:41:42 #218
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_141396240
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 08:49 schreef Gedumd het volgende:

[..]

Waar schrijf ik dat dan dat ik mijn zoon als model heb opgegeven of meegesleept hebt ?
Hij is zelf benaderd op instagram . zo als velen meisjes en jongens die minder jarig zijn! Mijn zoon heeft het gevraagd aan mij of die dat mocht doen omdat hij is benaderd .en ik gunde hem die shoot!
eet een speculaasje is beter als speculeren!
En dan moeten betalen _O- daar trappen goedgelovige meisjes ook altijd in ;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_141397326
was er laatst in undercover in Nederland ook niet iets hier over?
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  zondag 22 juni 2014 @ 12:23:42 #220
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_141402533
Wat een topic. :')
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_141406535
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 20:56 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Nee, ik ben verre van hypocriet, jij haalt er dingen uit een heel andere context en over een heel ander social medium bij. En heb jij niets beters te doen dan heel mijn posthistorie na te pluizen om me ergens op te kunnen 'betrappen'? Heel erg sneu..

-edit- En ik ben er helemaal klaar mee, ben er weg van. Ouder1 heeft eigenhandig dit volledige topic om zeep geholpen. Ga maar fijn ergens ander aandacht zoeken nu :W
Goede middag
Wat jammer dat dit topic om zeep wordt geholpen.
Elizabeth R, ik wil je toch bedanken voor het meedenken met mijn probleem en je raad.
Trollen heb je altijd er tussen zitten om je op je schrijfstijl te pakken.
Ik hoopte hier antwoorden en eventueel advies te krijgen.
De teksten van jou voor de aangetekende brief kunnen we goed gebruiken .

Bedankt voor je hulp :*
  zondag 22 juni 2014 @ 20:26:50 #222
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_141421249
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 14:33 schreef Gedumd het volgende:

[..]

Goede middag
Wat jammer dat dit topic om zeep wordt geholpen.
Elizabeth R, ik wil je toch bedanken voor het meedenken met mijn probleem en je raad.
Trollen heb je altijd er tussen zitten om je op je schrijfstijl te pakken.
Ik hoopte hier antwoorden en eventueel advies te krijgen.
De teksten van jou voor de aangetekende brief kunnen we goed gebruiken .

Bedankt voor je hulp :*
Geen dank. Ik hoop dat het iets uithaalt. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')