abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141369423
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 14:01 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Wat jij wil schat.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 14:11:12 #182
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_141369596
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 14:03 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Wat jij wil schat.
Ik 'wil' helemaal niets, en hou je 'schat' maar voor je. Jij beweerde dat ik zielig was door te zeggen dat jouw brief rammelt, onzakelijk en slecht is geschreven, als ik geen verbeteringen aangaf. Dat heb ik dus nu gedaan, jouw brief verbeterd. Waarmee is vast komen te staan dat het dus niet aan jou was om TS te betichten van een Tokkie schrijfstijl en in slecht Nederlands. Je kunt er zelf ook niets van.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_141369665
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 14:11 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ik 'wil' helemaal niets, en hou je 'schat' maar voor je. Jij beweerde dat ik zielig was door te zeggen dat jouw brief rammelt, onzakelijk en slecht is geschreven, als ik geen verbeteringen aangaf. Dat heb ik dus nu gedaan, jouw brief verbeterd. Waarmee is vast komen te staan dat het dus niet aan jou was om TS te betichten van een Tokkie schrijfstijl en in slecht Nederlands. Je kunt er zelf ook niets van.
Wat wil je nou?

Zo blij? ;)
pi_141369705
Leuk dit
pi_141370161
Internetbattles.. I love 'em :D
pi_141370757
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 14:11 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Touché ^O^
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 15:50:13 #187
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_141371840
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 12:30 schreef ElizabethR het volgende:
Bij deze deel ik u mee de rekening niet te zullen voldoen. Op bewuste datum zijn wij, zoals contractueel overeengekomen (kopie contract bijgesloten), op tijd op de afspraak verschenen. Echter, na een mondeling conflict aangaande verder gemaakte telefonische afspraken naar aanleiding van de eerste, teleurstellende fotoshoot, wenste u zich niet aan deze afspraken te houden, en was het uw keuze ons de deur te wijzen. Daarmee zegde u voornoemd contract eenzijdig
een zin beginnen met echter is ook een stijlfout..

Ik zou niet betalen en bij herinnering meteen mededelen dat ze geen incassobureau hieven in te schakelen maar meteen mogen voor de rechter mogen laten komen als ze bij de factuur blijven en niet de dienst leveren zoals mondeling overeengekomen.
Je moet wel van een gokje houden want je kan het natuurlijk ook verliezen.
Where's my fear???
  zaterdag 21 juni 2014 @ 16:41:19 #188
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_141373241
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 15:50 schreef jagermaster het volgende:

[..]

een zin beginnen met echter is ook een stijlfout..

Och... ... .Ik geloof toch van niet .....
  zaterdag 21 juni 2014 @ 17:01:57 #189
39240 jagermaster
pi_141373884
quote:
sorry, maar de zin die jij schrijft is geen formeel taalgebruik. Ik vind het zelfs een slecht lopende zin. In bepaalde situaties kan het woord echter gebruikt worden aan het begin van de zin, maar niet op deze manier.
http://nieuws.kuleuven.be/node/4563
Where's my fear???
  zaterdag 21 juni 2014 @ 17:06:23 #190
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_141374020
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 12:30 schreef ElizabethR het volgende:
Zoals beloofd:

[..]

Het betreft geen antwoord op een claim, maar op een email. Dus ik zou zeggen:
Betreft: Uw email dd. [/

[i] Op 20.06.2014 ontving ik uw email, betreffende een rekening voor het niet nakomen van een afspraak voor een fotoshoot ten behoeve van mijn zoon. In bewuste email sommeert u mij deze rekening binnen 14 dagen te voldoen.[/

[i]Bij deze deel ik u mee de rekening niet te zullen voldoen. Op bewuste datum zijn wij, zoals contractueel overeengekomen (kopie contract bijgesloten), op tijd op de afspraak verschenen. Echter, na een mondeling conflict aangaande verder gemaakte telefonische afspraken naar aanleiding van de eerste, teleurstellende fotoshoot, wenste u zich niet aan deze afspraken te houden, en was het uw keuze ons de deur te wijzen. Daarmee zegde u voornoemd contract eenzijdig

[i]Gezien bovenstaande kan ik niet aansprakelijk worden gehouden voor het niet nakomen van de afspraak, en zie derhalve geen aanleiding om tot betalen van de rekening over te gaan. Ik verzoek u dan ook om mij in deze voor 4 juli aanstaande schriftelijk te bevestigen dat de rekening is vervallen.

Hoogachtend,
etc.

Spellingfoutjes:
De datum schrijf je met punten, dat mag blijkbaar, maar komt mij geforceerd formeel over.

Email moet zijn e-mail
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/email-e-mail

In bewuste email, op bewuste datum
Daar mis ik het lidwoord.

De manier waarop je attendeerde op de bijlage lijkt mij niet helemaal op de juiste manier.

Een komma voor 'en' is hier niet nodig.

Overigens ben ik geen wonder in spelling, maar als je besluit om de brief van een lieve ietwat naïeve moeder die in emotionele toestand is geschreven af te kraken, moet je zelf natuurlijk een onberispelijk voorbeeld geven.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  zaterdag 21 juni 2014 @ 17:07:02 #191
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_141374043
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 17:01 schreef jagermaster het volgende:

[..]

sorry, maar de zin die jij schrijft is geen formeel taalgebruik. Ik vind het zelfs een slecht lopende zin. In bepaalde situaties kan het woord echter gebruikt worden aan het begin van de zin, maar niet op deze manier.
Prima, mag jij vinden :)
Link niet gelezen aangezien die me niet interesseert.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 17:09:08 #192
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_141374105
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 17:06 schreef Angst het volgende:

[..]

Overigens ben ik geen wonder in spellig, maar als je besluit om de brief van een lieve ietwat naïeve moeder die in emotionele toestand is geschreven af te kraken, moet je zelf natuurlijk een onberispelijk voorbeeld geven.
Als je even goed terugleest dan zie je dat IK het juist opneem voor de moeder, en Ouder1 degene is die de moeder van Tokkie taalgebruik beticht. Wel weten wie je gaat lopen beschuldigen hoor.

Dahaaag :W genoeg gezeurd over brieven hier.
pi_141374121
quote:

[..]

Spellingfoutjes:
De datum schrijf je met punten, dat mag blijkbaar, maar komt mij geforceerd formeel over.

Email moet zijn e-mail
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/email-e-mail

In bewuste email, op bewuste datum
Daar mis ik het lidwoord.

De manier waarop je attendeerde op de bijlage lijkt mij niet helemaal op de juiste manier.

Een komma voor 'en' is hier niet nodig.

Overigens ben ik geen wonder in spelling, maar als je besluit om de brief van een lieve ietwat naïeve moeder die in emotionele toestand is geschreven af te kraken, moet je zelf natuurlijk een onberispelijk voorbeeld geven.
Ouder1 had die brief toch geschreven, niet TS?

Het is trouwens 'bij dezen'.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zaterdag 21 juni 2014 @ 17:15:35 #194
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_141374294
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 17:09 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ouder1 had die brief toch geschreven, niet TS?

Het is trouwens 'bij dezen'.
mijn fout
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_141375040
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 17:01 schreef jagermaster het volgende:

[..]

Het gebruik van echter door ElisabethR is wél formeel taalgebruik en zowel syntactisch als semantisch volledig correct.

Echter, de Belgen houden er kennelijk een iets andere gevoelswaardering op na.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_141375217
quote:
Nee, ik heb die concept brief geschreven om TS een beetje op weg te helpen. FF uit de losse pols.
ElizabethR vond dat ze het beter kon en kwam met een 'verbeterde versie' na zich er eens goed over gebogen te hebben.
Beste stuurlui staan doorgaans aan wal, een brief verbeteren van een ander is ook appeltje-eitje. Grappig dat ze er dan zelf nog fouten in maakt. Zag ik ook maar ik vond het niet erg genoeg om daar heisa over te maken. Een brief van TS zelf zou tenslotte vele malen slechter zijn.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 18:15:55 #197
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_141375936
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 17:41 schreef r_one het volgende:

[..]

Het gebruik van echter door ElisabethR is wél formeel taalgebruik en zowel syntactisch als semantisch volledig correct.

Echter, de Belgen houden er kennelijk een iets andere gevoelswaardering op na.
Precies, maar ik vond het de moeite niet meer waard. Zo ook email en e-mail.... email is allang geaccepteerd in formele brieven. In het dictee der Nederlandse taal moet je er echter niet mee aankomen, want dan is het gewoon keihard fout. Een komma voor 'en' mag ook allang.

Maar het sop is de kool niet waard hoor. Het ging mij er alleen maar om dat Ouder1 op een werkelijk schandalige wijze ging lopen flamen tegen de TS, en ik vind dat aanmatigingen als 'Tokkie schrijfstijl' enzovoorts echt veel en veel te ver gaat.
pi_141375970
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 18:15 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Precies, maar ik vond het de moeite niet meer waard. Zo ook email en e-mail.... email is allang geaccepteerd in formele brieven. In het dictee der Nederlandse taal moet je er echter niet mee aankomen, want dan is het gewoon keihard fout. Een komma voor 'en' mag ook allang.

Maar het sop is de kool niet waard hoor. Het ging mij er alleen maar om dat Ouder1 op een werkelijk schandalige wijze ging lopen flamen tegen de TS, en ik vind dat aanmatigingen als 'Tokkie schrijfstijl' enzovoorts echt veel en veel te ver gaat.
gaan. ;)
.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 18:18:15 #199
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_141375999
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 17:48 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Blaat........ Zag ik ook
:')

quote:
Een brief van TS zelf zou tenslotte vele malen slechter zijn.
Nou doe je het weer!! Laat TS met rust en ga eerst maar eens aan je eigen belabberd empatisch vermogen werken.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 18:18:38 #200
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_141376012
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 18:17 schreef r_one het volgende:

[..]

gaan. ;)
:D _O-
pi_141376045
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 18:15 schreef ElizabethR het volgende:
Blaat
pi_141376370
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 18:19 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Goede repliek! ^O^
Dat zal d'r leren ~O>
.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 18:33:51 #203
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_141376469
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 18:30 schreef r_one het volgende:

[..]

Goede repliek! ^O^
Dat zal d'r leren ~O>
Ik moest inderdaad huilen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 19:16:56 #204
39240 jagermaster
pi_141378130
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 17:07 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Prima, mag jij vinden :)
Link niet gelezen aangezien die me niet interesseert.
dat zegt mij al genoeg.
Where's my fear???
  zaterdag 21 juni 2014 @ 19:27:37 #205
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_141378712
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 19:16 schreef jagermaster het volgende:

[..]

dat zegt mij al genoeg.
Een zin begint men met een hoofdletter. :6

Verder post je een Belgische link. Het mag toch genoegzaam bekend zijn dat Belgen geheel anders over de Nederlandse taal denken dan Nederlanders. Derhalve niet interessant voor dit draadje, en dus niet eens gekeken.
pi_141380836
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 17:48 schreef Ouder1 het volgende:

[..]
Zag ik ook maar ik vond het niet erg genoeg om daar heisa over te maken.
Kan een modje even controleren of het account van Ouder1 gehackt is?

Dit is uitermate verdacht...
pi_141381074
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 17:09 schreef ElizabethR het volgende:
Als je even goed terugleest dan zie je dat IK het juist opneem voor de moeder, en Ouder1 degene is die de moeder van Tokkie taalgebruik beticht.
Je bent wel een brok hypocriet hé?
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 20:05 schreef ElizabethR het volgende:
Allemaal van die onderbuikgevoelens typjes die geen fatsoenlijk Nederlands kunnen.
En passant heeft ze u ook even de naam van vader vrijgegeven, door de brief van het LBIO te scannen en in zijn volledigheid te posten. Heel dom.
En dan hier de moraalridder uit gaan hangen. Tssss.. o|O
pi_141382198
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 20:09 schreef Deshain het volgende:

[..]

Kan een modje even controleren of het account van Ouder1 gehackt is?

Dit is uitermate verdacht...
Dit is zijn normale gedrag.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 20:56:59 #209
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_141382796
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 20:15 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Je bent wel een brok hypocriet hé?

Nee, ik ben verre van hypocriet, jij haalt er dingen uit een heel andere context en over een heel ander social medium bij. En heb jij niets beters te doen dan heel mijn posthistorie na te pluizen om me ergens op te kunnen 'betrappen'? Heel erg sneu..

-edit- En ik ben er helemaal klaar mee, ben er weg van. Ouder1 heeft eigenhandig dit volledige topic om zeep geholpen. Ga maar fijn ergens ander aandacht zoeken nu :W

[ Bericht 9% gewijzigd door ElizabethR op 21-06-2014 21:12:15 ]
pi_141385044
Ouder1 topic nummer zoveel...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2014 21:44:05 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')