abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141365092
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:04 schreef Gedumd het volgende:

[..]

Echt geloof mij, mijn zoon heeft dat zelf gezegd dat ik dat mocht doen. Ik zou nooit over mijn kinderen iets op internet zetten als ze dat zelf niet willen. Mijn zoon ga straks ook zelf aan de gang over dit bedrijf op instagram om mensen te waarschuwen ook met een van zijn foto,s van de shoot.
Wat schiet je op met een haatcampagne, verspilde energie en hou de eer een beetje aan jezelf.
Hoe komt je zoon eigenlijk aan het litteken? Misschien kan je diegene nog aansprakelijk stellen.
Even a broken clock is right twice a day.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 11:11:59 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141365116
quote:

[..]

Echt geloof mij, mijn zoon heeft dat zelf gezegd dat ik dat mocht doen. Ik zou nooit over mijn kinderen iets op internet zetten als ze dat zelf niet willen. Mijn zoon ga straks ook zelf aan de gang over dit bedrijf op instagram om mensen te waarschuwen ook met een van zijn foto,s van de shoot.
In dat geval zou jij de wijste moeten zijn en zijn foto niet moeten posten, dat hij in zijn jeugdige onbezonnenheid niet begrijpt wat de gevolgen kunnen zijn is geen excuus voor jou om hetzelfde te doen, je bent zijn moeder nota bene.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_141365141
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:00 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik zou denk ik iets meer van me afbijten, aangeven dat als zij er van overtuigd zijn dat ze in hun recht staan je de zaak met vertrouwen tegemoet ziet, en daar een eis neer zal leggen voor de gemaakte kosten zoals reiskosten, telefoonkosten, inwinnen juridisch advies, etc.
Dat kan uiteraard. Zelf begin ik liever rustig ipv gelijk vol gas te geven maar dat komt ws omdat ik juridisch eigenlijk alleen met het arbeidsrecht te maken heb en dan is 'in der minne schikken' altijd te prefereren boven het onnodig opdrijven van een conflict.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 11:14:44 #104
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_141365167
Dit dus...

Het is een KIND.. slimpie..
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

In dat geval zou jij de wijste moeten zijn en zijn foto niet moeten posten, dat hij in zijn jeugdige onbezonnenheid niet begrijpt wat de gevolgen kunnen zijn is geen excuus voor jou om hetzelfde te doen, je bent zijn moeder nota bene.
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_141365177
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:13 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dat kan uiteraard. Zelf begin ik liever rustig ipv gelijk vol gas te geven maar dat komt ws omdat ik juridisch eigenlijk alleen met het arbeidsrecht te maken heb en dan is 'in der minne schikken' altijd te prefereren boven het onnodig opdrijven van een conflict.
Dat is ook meestal wel de beste aanpak denk ik, maar dit is een club die z'n geld verdient met oplichten en bangmakerij, dan zou ik er denk ik gelijk ff een tandje feller in gaan
pi_141365199
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:13 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Beide kan. Maar ik zou in elk geval wel meenemen dat er 80 foto's waren afgesproken. Dat is dat tenminste schriftelijk door TS bevestigd.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_141365228
quote:

[..]

Echt geloof mij, mijn zoon heeft dat zelf gezegd dat ik dat mocht doen.
Even voor de beeldvorming: hoe oud is je zoon?
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_141365232
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 08:25 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik zie het probleem ook niet wat het litteken betreft.
In het echt is die minder rood om te zien zeg maar. Mijn zoon vond dat storend dat die zo rood overkwam, het kan door de belichting zijn.Ik heb zijn verzoek gedaan naar hun toe.het zijn wel zijn foto,s
Ik kan hem wel snappen in deze, het is nog een puber he.
Als je als papegaai te veel weet ,wordt je gedumpt! Gr, Ajax
pi_141365292
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:16 schreef r_one het volgende:

[..]

Beide kan. Maar ik zou in elk geval wel meenemen dat er 80 foto's waren afgesproken. Dat is dat tenminste schriftelijk door TS bevestigd.
Ik heb al aangegeven dat er een conflict was over telefonische afspraken.

De ervaring leert dat hoe meer je zegt hoe meer stof waarover gekissebist kan worden. Eenvoud is dan het beste. Juridisch gezien is namelijk alleen het feit dat de fotograaf degene is die het contract eenzijdig heeft verbroken van belang, de rest is bijzaak en/of emotie. Emoties moet je altijd vermijden in een juridisch steekspel, bijzaken zijn extra voer om op te schieten door de tegenstander.
pi_141365355
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:21 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik heb al aangegeven dat er een conflict was over telefonische afspraken.

De ervaring leert dat hoe meer je zegt hoe meer stof waarover gekissebist kan worden. Eenvoud is dan het beste. Juridisch gezien is namelijk alleen het feit dat de fotograaf degene is die het contract eenzijdig heeft verbroken van belang, de rest is bijzaak en/of emotie. Emoties moet je altijd vermijden in een juridisch steekspel, bijzaken zijn extra voer om op te schieten door de tegenstander.
Het is een zakelijk mededeling, vrij van emoties. Ik zie niet in waarom dat, voor de goede orde, niet gemeld zou kunnen worden. Het maakt de positie van TS alleen maar sterker. En ja, laat die fototent er maar op reageren, niks mis mee.
.
pi_141365370
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:28 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Instagram kan je afschermen, Fok niet. Ik vind het gewoon niet netjes. Maar misschien vindt jouw zoon het helemaal niet erg als hij zo voor paal wordt gezet op het web. De combi van de foto en jouw posts (vooral je schrijf 'stijl') lijkt mij iets om een zoon zich dood te laten schamen.
Laat hij zich nu niet voor zijn moeder schamen .Hij is trots op zijn moeder. heb jij kinderen? zo ja zullen ze net zo trots op jou zijn als mijn zoon dat op mij is??
pi_141365405
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:23 schreef Gedumd het volgende:

[..]

Laat hij zich nu niet voor zijn moeder schamen .Hij is trots op zijn moeder. heb jij kinderen? zo ja zullen ze net zo trots op jou zijn als mijn zoon dat op mij is??
Trots of niet (who cares), hoe oud is je zoon?
.
pi_141365427
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:00 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik zou denk ik iets meer van me afbijten, aangeven dat als zij er van overtuigd zijn dat ze in hun recht staan je de zaak met vertrouwen tegemoet ziet, en daar een eis neer zal leggen voor de gemaakte kosten zoals reiskosten, telefoonkosten, inwinnen juridisch advies, etc.
Ja deze tip nemen we mee. ^O^
pi_141365482
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:23 schreef r_one het volgende:

[..]

Het is een zakelijk mededeling, vrij van emoties. Ik zie niet in waarom dat, voor de goede orde, niet gemeld zou kunnen worden. Het maakt de positie van TS alleen maar sterker. En ja, laat die fototent er maar op reageren, niks mis mee.
Ik zeg nergens dat die 80 foto's emotie zijn en daarmee zie je gelijk wat er mis gaat als je te veel informatie geeft.

In het geval van TS loop je dan een risico dat het hele steekspel gaat draaien om wel/niet 80 foto's terwijl dat feitelijk helemaal niet van belang is voor de uitkomst van het conflict: Is TS de fotozaak ¤150.- schuldig omdat zij de afspraak niet is nagekomen of niet?
Daarin is van belang:
- Is zij de afspraak nagekomen in de zin van; waren zij op tijd aanwezig?
- Wie heeft besloten dat de fotoshoot niet door ging?
Al het andere is of bijzaak (hoeveel foto's waren afgesproken) of emotie (litteken zichtbaar of niet).
pi_141365490
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:10 schreef danos het volgende:

[..]

Wat schiet je op met een haatcampagne, verspilde energie en hou de eer een beetje aan jezelf.
Hoe komt je zoon eigenlijk aan het litteken? Misschien kan je diegene nog aansprakelijk stellen.
Dat kan ik moeilijk gaan verhalen bij een deurpost he! hij was 4 jaar toen die uitgleed zo met zijn kop tegen de deurpost aan. Je brengt me op een idee ik ga de deurpost aangeven!!! :Y
pi_141365502
quote:

[..]

Waar denk je dat mijn nick vandaan komt? :7
pi_141365519
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:18 schreef r_one het volgende:

[..]

Even voor de beeldvorming: hoe oud is je zoon?
Mijn zoon is nu 16 jaar
pi_141365533
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:15 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat is ook meestal wel de beste aanpak denk ik, maar dit is een club die z'n geld verdient met oplichten en bangmakerij, dan zou ik er denk ik gelijk ff een tandje feller in gaan
Hou er rekening mee dat dat in conflicten vaak tegen je gebruikt gaat worden. Ik geef er zelf altijd de voorkeur aan jezelf wat terughoudend en correct op te stellen.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 11:31:49 #119
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_141365546
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:37 schreef Gedumd het volgende:
ja en mij naam is Hanna!
Lizet toch :?
pi_141365557
quote:

[..]

Mijn zoon ga straks ook zelf aan de gang over dit bedrijf op instagram om mensen te waarschuwen ook met een van zijn foto,s van de shoot.
Ik zou dat niet doen. Dat gaat bij een eventuele escalatie van dit gedoe tegen je gebruikt worden.
pi_141365560
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

OMG
pi_141365583
quote:

[..]

Ik vind t wel opmerkelijk dat je aan de ene kant zegt dat het gewoon foto's voor de leuk waren, niet omdat hij model wil worden ofzo, en dan aan de andere kant laat je zo'n duidelijk zichtbaar uiterlijk kenmerk wegpoetsen...

Dat is toch vooral iets wat bij modellenfoto's gebeurt, als jij een foto aan de muur wil hangen van hem ga je niet een van zijn bepalende kenmerken weg laten poetsen lijkt me.
pi_141365627
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:31 schreef Disorder het volgende:

[..]

Hou er rekening mee dat dat in conflicten vaak tegen je gebruikt gaat worden. Ik geef er zelf altijd de voorkeur aan jezelf wat terughoudend en correct op te stellen.
Kan, maar zij hebben al volle bak de aanval geopend, dan mag je ook best zelf aangeven dat je overtuigd bent van je gelijk, en in een zaak en tegeneis gaat neerleggen.
pi_141365657
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:34 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Kan, maar zij hebben al volle bak de aanval geopend, dan mag je ook best zelf aangeven dat je overtuigd bent van je gelijk, en in een zaak en tegeneis gaat neerleggen.
Ik denk niet dat dit soort zaken zich laat afschrikken hoor. Evengoed ben ik liever het geplaagde doelwit voor een rechter/jurist dan dat ik overkom als de agressor.
pi_141365662
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:29 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat die 80 foto's emotie zijn en daarmee zie je gelijk wat er mis gaat als je te veel informatie geeft.
Wie begon er over emoties? Ik had het over puur de mededeling van 80 foto's en jij voegt er informatie over emoties aan toe, niet ik ;)
quote:
In het geval van TS loop je dan een risico dat het hele steekspel gaat draaien om wel/niet 80 foto's terwijl dat feitelijk helemaal niet van belang is voor de uitkomst van het conflict: Is TS de fotozaak ¤150.- schuldig omdat zij de afspraak niet is nagekomen of niet?
Daarin is van belang:
- Is zij de afspraak nagekomen in de zin van; waren zij op tijd aanwezig?
- Wie heeft besloten dat de fotoshoot niet door ging?
Al het andere is of bijzaak (hoeveel foto's waren afgesproken) of emotie (litteken zichtbaar of niet).
Waar het om gaat draaien, is het contract. Daarin zal niets staan over de mondeling gemaakte afspraak van 80 foto's. In hoeverre dat niet van belang is voor een rechtszaak, kun je nu nog niet voorzien. Maar ik durf er een goede fles wijn onder te verwedden ...

Maar doe het gerust op jouw manier, doe ik het op de mijne. Heb helemaal geen zin om hierover met je in discussie te gaan, ouder1.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')