Topplaat. Echt.quote:
Nee jij dan.quote:
Styagam bagaga allesquote:
Tepelrot is op haar rechtertiet veel groter.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:03 schreef Dven het volgende:
Vriendinnetje van Nicolai Mihailov
[ afbeelding ]
Die gast heeft al wat lekkere meiden gehad zeg.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:03 schreef Dven het volgende:
Vriendinnetje van Nicolai Mihailov
[ afbeelding ]
Zeg dat nog maar eens wanneer jij je gebronzde baardje er tegenaan drukt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tepelrot is op haar rechtertiet veel groter.
Dit vind ik een goede opmerking.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Het net in die foto is volledig nutteloos.
Je bent zelf...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Het net in die foto is volledig nutteloos.
Zoontje van 1 van de bekendste voetballers van Bulgarije. En zelf ook prof. Dan heb je dat al snelquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die gast heeft al wat lekkere meiden gehad zeg.
Kom hier dan ketchupaftrekselquote:
De kans dat ik dan nog aan het praten ben is nihil. Ik ben niet vies van tepelrot in verschillende grootte.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Zeg dat nog maar eens wanneer jij je gebronzde baardje er tegenaan drukt.
Onlangs ook uitgeroepen tot knapste man van Bulgarije hè.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoontje van 1 van de bekendste voetballers van Bulgarije. En zelf ook prof. Dan heb je dat al snel
Is hij ook nog een beetje een 'held' in Bulgarije?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoontje van 1 van de bekendste voetballers van Bulgarije. En zelf ook prof. Dan heb je dat al snel
Ze zien er niet echt Italiaans uitquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Italiaantjes hebben duifjes en dooie hermelijntjes op hun heaufd.
Hij doet me een beetje denken aan die kerel die toen van Taylor won op de UK open met zijn nazi kapsel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die knakker die na MVG gooit lijkt meer op een pool oekrainer oostblokker
aden kirkgodquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij doet me een beetje denken aan die kerel die toen van Taylor won op de UK open met zijn nazi kapsel.
Ik kan nu niet juichen voor Mvgquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zal Barney maar als koppelmaat hebben.
van gerwen nu?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zal Barney maar als koppelmaat hebben.
Zag je ook wel de eerste 2 vloertoernooien na zijn winst, twee keer ronde 1 exit.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die is nog steeds aan het nagenieten van die PL winst natuurlijk.
Heel toevallig was ik net naar streetsoccer en freestyle aan het kijken. België - Nederland en Frankrijk - Nederland.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:26 schreef Doublepain het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshh3N96fo5M3tPTCh4J
ik zag een ajaxshirt
Die is oud maar wel nicequote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heel toevallig was ik net naar streetsoccer en freestyle aan het kijken. België - Nederland en Frankrijk - Nederland.
Fijn dat je toch een vaststaande waarheid van Lans even kwam bevestigen.quote:
Die had ik al gezien. Nu weet ik ook weer waarom ik er naar aan het kijken was.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:39 schreef Doublepain het volgende:
L_L
kijk dit met echte voetbalprofs:
Cabral en Guidetti
vPersie en Vilhena
Vooral die van Kwidetti is bazig, wat een baas is dat..
Later negerquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die had ik al gezien. Nu weet ik ook weer waarom ik er naar aan het kijken was.
Ik ga nog een stukje True Detective kijken en dat te bed.
Nee, maar je mag wel plaatjes van Eva Braun posten.quote:
Wij zijn Ajax, wij zijn de BESTE.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:26 schreef Doublepain het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshh3N96fo5M3tPTCh4J
ik zag een ajaxshirt
mag ik wel tieten postenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, maar je mag wel plaatjes van Eva Braun posten.
Optyfen.quote:
Tuurlijk. Yvonne heeft dat vanmiddag gezegd.quote:
Moest even bevestiging hebbenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tuurlijk. Yvonne heeft dat vanmiddag gezegd.
Wij hadden mod moeten zijn Stinho.quote:
Die krijg jij niet te zien.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:52 schreef Syntix het volgende:
Zijn de pics van Escha al ergens te vinden?
Vriendschappelijke pot hè. Dan mag je daarna nog switchen. Maar die komt echt te kort. Voor Nederland althans.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik dacht dat Gudelj toekomst voor zichzelf bij het Nederlands elftal zag? (Ik zie dat hij voor Servie heeft meegedaan)
Ik wil alleen buitenlanders die voor ons land willen voetballen en een goeie meerwaarde zijn. Gudelj vind ik een 12-in-een-dozijn voetballer.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik dacht dat Gudelj toekomst voor zichzelf bij het Nederlands elftal zag? (Ik zie dat hij voor Servie heeft meegedaan)
Dat sowieso ondanks mijn retteketet gunfactor.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vriendschappelijke pot hè. Dan mag je daarna nog switchen. Maar die komt echt te kort. Voor Nederland althans.
Gudelj valt daar niet echt onder. Gewoon hier opgegroeid.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil alleen buitenlanders die voor ons land willen voetballen en een goeie meerwaarde zijn. Gudelj vind ik een 12-in-een-dozijn voetballer.
Je bent hier niet gewenst.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:55 schreef Syntix het volgende:
[..]
Waarom niet Stijn?als hier toch tetten worden gepost, kunnen we het meteen goed doen toch...
Rawr.quote:
Stijn jongen, we zitten vandaag echt op 1 lijn. Op het feit na dat ik geen buitenlander voor mijn land wil hebben voetballen. Ausländer raus.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil alleen buitenlanders die voor ons land willen voetballen en een goeie meerwaarde zijn. Gudelj vind ik een 12-in-een-dozijn voetballer.
Nee, dat meent hij niet.quote:
Ga je mijn tactiek testen?quote:
Ik moest deze reactie even goed lezen. Ik weet ook niet waarom.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stijn jongen, we zitten vandaag echt op 1 lijn. Op het feit na dat ik geen buitenlander voor mijn land wil hebben voetballen. Ausländer raus.
Dat bedoel ik. Ow en stfu kneus. Met je kneuzen TT's. Who the fuck is you.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, dat meent hij niet.
Optyfen nu.
Zo een Douglas vind ik gewoon kansloos. Dan glij je dadelijk af naar Belgisch niveau. Joske Weber en Luis Oliviera en zo.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moest deze reactie even goed lezen. Ik weet ook niet waarom.
Je bent een wanhopige jeugddelinquent.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:58 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ow en stfu kneus. Met je kneuzen TT's. Who the fuck is you.
Met je vocabulaire zit het wel goed hequote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent een wanhopige jeugddelinquent.
Ik heb me pas over je moeder ontfermd toen ze haar glazen oog uitdeed en vroeg of iemand haar wilde skullfucken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:58 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ow en stfu kneus. Met je kneuzen TT's. Who the fuck is you.
Ik zat een paar weken geleden nog het seizoensoverzicht van het seizoen 2011/2012 terug te kijkeN. Dus daar zat een fragment in dat Douglas het Nederlands paspoort kreeg. Maar hoe hij die ede uitsprak, man man man. Dat zegt een bosneger nog beter.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo een Douglas vind ik gewoon kansloos. Dan glij je dadelijk af naar Belgisch niveau. Joske Weber en Luis Oliviera en zo.
Wat het vreemd maakt aangezien hij een bosneger is.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zat een paar weken geleden nog het seizoensoverzicht van het seizoen 2011/2012 terug te kijkeN. Dus daar zat een fragment in dat Douglas het Nederlands paspoort kreeg. Maar hoe hij die ede uitsprak, man man man. Dat zegt een bosneger nog beter.
Dan moet je op die plaats maar een andere etnische minderheid invoeren.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat het vreemd maakt aangezien hij een bosneger is.
Nee, m'n eigen platte 4-4-2 bevalt me veel te goedquote:
quote:
Ze willen 32 miljoen x 3 van Armstrong.quote:III.
Rule 26(a)(1)(A)(iii): Damages
The United States seeks a judgment for damages from Defendants, jointly and severally, Tailwind Sports Corp., Lance Armstrong, and Johan Bruyneel, and any other Defendants to be added later. The United States’ computation of its damages from 1998 through 2004 – single damages without consideration of multipliers and penalties – is $40,520,765.83. This amount is based on the amount the USPS paid on claims submitted by Tailwind from 1998 through 2004, as explained in paragraph 5 of the United States’ complaint. Each of these claims is false and fraudulent, and violates the False Claims Act (FCA). Pursuant to the FCA, 31 U.S.C. § 3729(a), the United States is entitled to recover treble damages and penalties for all claims paid on or after June 10, 2000. The amount of such claims
Case 1:10-cv-00976-RLW Document 171-6 Filed 06/04/14 Page 13 of 18
13is $32,321,821.94. The United States seeks three times that amount, plus the maximum penalties allowed by the FCA, with respect to all claims paid on or after June 10, 2000. With respect to claims submitted from 1998 to June 10, 2000, and to the extent the United States prevails only on its common law fraud or breach of contract claims with respect to any period on or after June 10, 2000, the damages the United States seeks are the single damages described above, plus pre- and post-judgment interest. To the extent the United States prevails only on its unjust enrichment claims with respect to any time period, the damages the United States seeks are the amount by which the particular defendant was unjustly enriched, plus pre- and post-judgment interest. The United States will make the documents or other evidentiary material on which these computations are based available for inspection and copying, unless privileged or protected, pursuant to Rule 26(a)(1)(A)(iii) of the Federal Rules of Civil Procedure. The United States anticipates using experts to present evidence regarding its damages, including alternative measures of damages based upon the negative impact of the team’s doping on the USPS.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb me pas over je moeder ontfermd toen ze haar glazen oog uitdeed en vroeg of iemand haar wilde skullfucken.
Knut. Vriend. Konichiwa.quote:
Dank je. Je opmerking raakt trouwens kant noch wal. Wederom een reden waarom je moet optyfen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:21 schreef Syntix het volgende:
[..]heel volwassen man! Beter ga je de smegma van je generatie uit je aars halen.
Hoe is het met het huis?quote:
Dank je. Much obliged.quote:
Top.quote:
quote:
Heb ik al.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zullen we geld inzamelen en een bod uitbrengen?
Nieuwe boxen blazenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Top.Succes. Binnenkort housewarming party. Whoehoe.
Snel je voorspelling Brazilië - Duitsland aanpassen. Zonder reus wordt het niksquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:45 schreef Doublepain het volgende:
Reus zwaargewond, die doet dus niet mee..
Fuuuu
of je bent gewoon een mongool...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dank je. Je opmerking raakt trouwens kant noch wal. Wederom een reden waarom je moet optyfen.
Kan wel wat afgescheurd zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:45 schreef Doublepain het volgende:
Reus zwaargewond, die doet dus niet mee..
Fuuuu
Ik luister nog steeds een nummer van esf lrquote:
Cezar? Of van dit jaar?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik luister nog steeds een nummer van esf lr
pauper saai gister tijdje gespeeld.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wildstar valt me wel een beetje tegen, de combat.
Ja, ik net even, het is te cartoonish, ook de combat.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pauper saai gister tijdje gespeeld.
Interessante clip wel.quote:
goed nummerquote:
Wist je dat die laatste zijn geworden?quote:
torontoquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijken of ze het nog 100 game volhouden
quote:
Ik snap nooit zo waarom bands dat voor hun naam moeten zetten, net als 'white metal'quote:GRITS, also known as G.R.I.T.S., is a Christian hip hop group from Nashville, Tennessee
Franks Snoeks is al jaren oprij uitgeroepen tot beste commentator.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat die laatste zijn geworden?
Niet via vi.nlquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik snap nooit zo waarom bands dat voor hun naam moeten zetten, net als 'white metal'
[..]
Franks Snoeks is al jaren oprij uitgeroepen tot beste commentator.
Ik geef de voorkeur aan Jeroen Elshoff. De rest is allemaal griep qua commentaar bij de NOS.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik snap nooit zo waarom bands dat voor hun naam moeten zetten, net als 'white metal'
[..]
lijkt me wel handig opzich rap heeft slechte naamquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Bij wie?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lijkt me wel handig opzich rap heeft slechte naam
bij veel amerikaanse christenen wel denk ik, wat hun doelgroep deels isquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
EN HEBBEN WE EEN WOONBOOT, EN LIGT IN DE AMSTOL. WE HEBBEN EEN SCHUITJE, 'T IS ONS IDEAAAAAL
GVRquote:
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bij veel amerikaanse christenen wel denk ik, wat hun doelgroep deels is
pijnlijk filmpjequote:
Anders in de metal wel. Slechtvalk vind ik nog wel aardig.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
christian rap is trouwens 9 van de 10 keer rotzooi
Bij rap is GRITS wel aardig en Lecrae kan goed rappen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Anders in de metal wel. Slechtvalk vind ik nog wel aardig.
Van Gogh werd ook pas op waarde geschat na zijn doodquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat die laatste zijn geworden?
Wat een homoquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wacht, met twee verschillende kleuren voetbalschoenen?????????????
Stijn, heb je gedronken?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Tweede voorronde is 'pas' 17 en 24 juli 2014. Dat zal nog wel even duren.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor Nick begint t seizoen al weer bijna he? Wanneer 1e training?
Kan ie de tour niet kijkenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tweede voorronde is 'pas' 17 en 24 juli 2014. Dat zal nog wel even duren.
De enige white metalband die ik kan waarderen is Metal Church, vooral de live-uitvoering van Gods of Wrath is heerlijkquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
De GVRquote:
Ik heb laatst nog een tweet naar hem gestuurd, kijken of ik al een reactie heb ontvangen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor Nick begint t seizoen al weer bijna he? Wanneer 1e training?
Ik luister enkel mayhem en dan ook alleen om verborgen boodschappen van de grote leider te ontcijferen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De enige white metalband die ik kan waarderen is Metal Church, vooral de live-uitvoering van Gods of Wrath is heerlijk
Ja, dat is "hip". Idioot natuurlijk. Voetbalschoenen horen zwart te zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk al begonnen met een privé trainingskampquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nick heeft niet geantwoord
Dit moet een misverstand zijn.
Hoop niet dat Real Madrid daar lucht van krijgt, anders zijn we hem het komende seizoen kwijt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk al begonnen met een privé trainingskamp
Dit. Zo enorm dit.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja, dat is "hip". Idioot natuurlijk. Voetbalschoenen horen zwart te zijn.
Zijn ze dan ook wel echt white metal? Maar Slechtvalk is echt wel prima.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De enige white metalband die ik kan waarderen is Metal Church, vooral de live-uitvoering van Gods of Wrath is heerlijk
Ik denk niet dat dat nodig is, hij heeft de rol van vedette op natuurlijke wijze opgeëist.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Knut schijnt roze voetbalschoenen te dragen als vedette van zijn team.
Dat overleef ik nietquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Knut schijnt roze voetbalschoenen te dragen als vedette van zijn team.
[..]
Zijn ze dan ook wel echt white metal? Maar Slechtvalk is echt wel prima.
Ik mis de begeleidende tekstquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat nodig is, hij heeft de rol van vedette op natuurlijke wijze opgeëist.
Hoe zal je je afvragen?
Het antwoord:
[ afbeelding ]
We noemen m Clarencequote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik weet nog wel dat de neger van het team de assist verzorgde door middel van een hakje
Schitterend
Meur zequote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wilde al 2 uur geleden naar bed.
Dag.
Trustequote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wilde al 2 uur geleden naar bed.
Dag.
Nee, maar ik hoop het omdat ik 5 Hondurezen in mijn FM13-game met GAE heb.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wie denkt hier ook dat honduras een potentiele wk-finalist kan zijn?
Nog een beetje chillen. Vanaf morgen 3 dagen knallen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Knut-San, wat doe jij zoal op dit goddeloze uur van de dag?
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog een beetje chillen. Vanaf morgen 3 dagen knallen.
honda gaat sowieso 4 goals minstens makenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is iemand boos omdat ik het Japan WK topic heb gemaakt terwijl die er blijkbaar al was.
Promotie is ook een onderdeel van je topic, dat blijkt maar weer.
Per wedstrijd inderdaad.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
honda gaat sowieso 4 goals minstens maken
Aight.quote:
ik ben mobielquote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoi JanCees, post eens wat geile tieten.
Meuren is slapen.quote:
Bouncend in de club? Post smatjes dan.quote:
nog nooit van gehoord man.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Meuren is slapen.
Dit niet weten
te laat aangezien ik net thuis benquote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bouncend in de club? Post smatjes dan.
Tegenvallende dag van je, makkerquote:
Ik ga een hele gewaagde uitspraak doen:quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
wie gaat het wk winnen violgens jullie
Neemaar, dat zeg je toch niet?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik ga een hele gewaagde uitspraak doen:
Brazilië.
In Brazilië wint Brazilië.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Neemaar, dat zeg je toch niet?
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
In Brazilië wint Brazilië.
Of zoals Koert zou zeggen: Brazieuwww!
Iran niet noemenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Japan, Chilli, Honduras of Bosnië.
Voor de commentatoren hoop ik dat Reza Ghoochannejhad topschutter gaat worden.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die kunnen er he-le-maal niets van.
Die naam is vrij makkelijk hoor.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voor de commentatoren hoop ik dat Reza Ghoochannejhad topschutter gaat worden.
Hoe spreek je hem correct uit dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die naam is vrij makkelijk hoor.
Een echte kenner spreektquote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Japan, Chilli, Honduras of Bosnië.
Go-gha-ne-jad.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe spreek je hem correct uit dan?
Koert spreekt Brazilië ook verkeerd uit. Om maar te zwijgen over hoe Belo Horizonte door sommigen wordt uitgesproken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://video.sport1.nl/main/clips/38696/brazilie-servie
Brazilië niet echt in vorm.
[..]
Go-gha-ne-jad.
Ga me nou niet de les lezen, ik heb jarenlang Jupilerleague commentaar van Koert Westerman gehoord.
Goed veld daar.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://video.sport1.nl/main/clips/38696/brazilie-servie
Brazilië niet echt in vorm.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0FvsdeFCdJW
zo spreek je dat uit
Koevermans?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eikel.
Je weet wel dat ik bood bedoelde.
zonder actueel voetbal zal VI ook niet meevallen, de bekende anekdotes zullen in rap tempo herhaald wordenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog 2 dagen tot VI Oranje
#verplichtertl4meuk
Waar het mij om gaat is die vervelende RTL4-nobuddies die verplicht moeten aanschuiven omdat het op RTL4 is.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
zonder actueel voetbal zal VI ook niet meevallen, de bekende anekdotes zullen in rap tempo herhaald worden
Hopelijk gaat Diekstra weer met duiven gooien.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog 2 dagen tot VI Oranje
#verplichtertl4meuk
Hopelijk gaat Dijkstra een item met bierflesjes gooien doen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Misschien gaat Diekstra weer met duiven gooien.
Ik kijk het ook niet zoveel rond het WK, wat teveel van hetzelfde en genoeg wedstrijden om te zien, dat is altijd interessanterquote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar het mij om gaat is die vervelende RTL4-nobuddies die verplicht moeten aanschuiven omdat het op RTL4 is.
Geef mij maar RTL7 met Jan Everse, Prem, Hugo Camps, Schelvecchio en al dat soort volk dat ook in 2010 kwam.
Verplicht aankijken tegen John vd Heuvel, John Williams en al dat soort troep.
Het enige voordeel is dat Gordon en Carlo Boszhard een beetje humor met zich meebrengen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:03 schreef Pascalus het volgende:
Gordon, Carlo Boszhard en dat soort figuren mogen van mij ook wel wegblijven.
Misschien kunnen Knevel en Brinkie eens langskomen, hebben de KvdB Hooligans een uitwedstrijd.
Sowieso Iwan niet meer gezien sinds dat gebekvecht met Johan en Sjenee.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:05 schreef Pascalus het volgende:
Waarom zijn Knipping en van Duren eigenlijk nooit meer in de uitzending?
Volgens mij is Knipping ook naar Brazilië voor diepgravend onderzoek.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:05 schreef Pascalus het volgende:
Waarom zijn Knipping en van Duren eigenlijk nooit meer in de uitzending?
Gaat 'ie meeten met Braziliaanse maffia?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is Knipping ook naar Brazilië voor diepgravend onderzoek.
Eerst naar een Congres van de Fifa, dus ja.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat 'ie meeten met Braziliaanse maffia?
Overleeft hij nietquote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat 'ie meeten met Braziliaanse maffia?
Ik zet in op een eerste dode wanneer er fans tijdens Brazilië v Kroatië het stadion in willen maar er demonstranten tegen de Braziliaanse regering steken ze neer.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:16 schreef Tarado het volgende:
Is er trouwens te wedden op de datum van de eerste vermoorde toerist/supporter?
Zet je playstation maar uit.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:32 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie het nog weleens gebeuren dat PSV kampioen gaat worden
Ooit een keer wel weer, wel een visionair ben jequote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:32 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie het nog weleens gebeuren dat PSV kampioen gaat worden
Je schrok dat het er maar vier waren?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:33 schreef Dven het volgende:
Ik schrok even bij het lezen van de volgende kop
"Woeste Groninger mishandelt vier agenten"
Ik dacht even dat ze in het openbaar over hun desinteresse voor nasi spraken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je schrok dat het er maar vier waren?
Dat zou overigens volledig terecht zijn geweest.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ze in het openbaar over hun desinteresse voor nasi spraken.
Dat hoef ik niet te pikken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ze in het openbaar over hun desinteresse voor nasi spraken.
De WK Finale op FOK! beleven.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:58 schreef Heeinz het volgende:
WK / [Live 11-07 @ 20:30] Nederland-Spanje #11
Goed topic
Echt hè. Science of Stupid is nog erger.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:11 schreef Saind het volgende:
Dat programma the science of magic is echt niveautje groep 4 verkleed als een serieuze show
Die Ymke of hoe heet dat mensquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Echt hè. Science of Stupid is nog erger.
Niet conform Eurokok Martin zijn regels?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:55 schreef Buitendam het volgende:
Mijn vriendin zet steeds de curry in de koelkast. Ik word er naar van.
Dat moet toch ook in de koelkast?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:55 schreef Buitendam het volgende:
Mijn vriendin zet steeds de curry in de koelkast. Ik word er naar van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |