Wat een homoquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wacht, met twee verschillende kleuren voetbalschoenen?????????????
Stijn, heb je gedronken?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Tweede voorronde is 'pas' 17 en 24 juli 2014. Dat zal nog wel even duren.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor Nick begint t seizoen al weer bijna he? Wanneer 1e training?
Kan ie de tour niet kijkenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tweede voorronde is 'pas' 17 en 24 juli 2014. Dat zal nog wel even duren.
De enige white metalband die ik kan waarderen is Metal Church, vooral de live-uitvoering van Gods of Wrath is heerlijkquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik snap nooit zo waarom bands dat voor hun naam moeten zetten, net als 'white metal'
[..]
Franks Snoeks is al jaren oprij uitgeroepen tot beste commentator.
De GVRquote:
Ik heb laatst nog een tweet naar hem gestuurd, kijken of ik al een reactie heb ontvangen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor Nick begint t seizoen al weer bijna he? Wanneer 1e training?
Ik luister enkel mayhem en dan ook alleen om verborgen boodschappen van de grote leider te ontcijferen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De enige white metalband die ik kan waarderen is Metal Church, vooral de live-uitvoering van Gods of Wrath is heerlijk
Ja, dat is "hip". Idioot natuurlijk. Voetbalschoenen horen zwart te zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk al begonnen met een privé trainingskampquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nick heeft niet geantwoord
Dit moet een misverstand zijn.
Hoop niet dat Real Madrid daar lucht van krijgt, anders zijn we hem het komende seizoen kwijt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk al begonnen met een privé trainingskamp
Dit. Zo enorm dit.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja, dat is "hip". Idioot natuurlijk. Voetbalschoenen horen zwart te zijn.
Zijn ze dan ook wel echt white metal? Maar Slechtvalk is echt wel prima.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De enige white metalband die ik kan waarderen is Metal Church, vooral de live-uitvoering van Gods of Wrath is heerlijk
Ik denk niet dat dat nodig is, hij heeft de rol van vedette op natuurlijke wijze opgeëist.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Knut schijnt roze voetbalschoenen te dragen als vedette van zijn team.
Dat overleef ik nietquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Knut schijnt roze voetbalschoenen te dragen als vedette van zijn team.
[..]
Zijn ze dan ook wel echt white metal? Maar Slechtvalk is echt wel prima.
Ik mis de begeleidende tekstquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat nodig is, hij heeft de rol van vedette op natuurlijke wijze opgeëist.
Hoe zal je je afvragen?
Het antwoord:
[ afbeelding ]
We noemen m Clarencequote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik weet nog wel dat de neger van het team de assist verzorgde door middel van een hakje
Schitterend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |