lijkt me wel handig opzich rap heeft slechte naamquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap nooit zo waarom bands dat voor hun naam moeten zetten, net als 'white metal'
Bij wie?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lijkt me wel handig opzich rap heeft slechte naam
bij veel amerikaanse christenen wel denk ik, wat hun doelgroep deels isquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
EN HEBBEN WE EEN WOONBOOT, EN LIGT IN DE AMSTOL. WE HEBBEN EEN SCHUITJE, 'T IS ONS IDEAAAAAL
GVRquote:
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bij veel amerikaanse christenen wel denk ik, wat hun doelgroep deels is
pijnlijk filmpjequote:
Anders in de metal wel. Slechtvalk vind ik nog wel aardig.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
christian rap is trouwens 9 van de 10 keer rotzooi
Bij rap is GRITS wel aardig en Lecrae kan goed rappen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Anders in de metal wel. Slechtvalk vind ik nog wel aardig.
Van Gogh werd ook pas op waarde geschat na zijn doodquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat die laatste zijn geworden?
Wat een homoquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wacht, met twee verschillende kleuren voetbalschoenen?????????????
Stijn, heb je gedronken?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Tweede voorronde is 'pas' 17 en 24 juli 2014. Dat zal nog wel even duren.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor Nick begint t seizoen al weer bijna he? Wanneer 1e training?
Kan ie de tour niet kijkenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tweede voorronde is 'pas' 17 en 24 juli 2014. Dat zal nog wel even duren.
De enige white metalband die ik kan waarderen is Metal Church, vooral de live-uitvoering van Gods of Wrath is heerlijkquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik snap nooit zo waarom bands dat voor hun naam moeten zetten, net als 'white metal'
[..]
Franks Snoeks is al jaren oprij uitgeroepen tot beste commentator.
De GVRquote:
Ik heb laatst nog een tweet naar hem gestuurd, kijken of ik al een reactie heb ontvangen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor Nick begint t seizoen al weer bijna he? Wanneer 1e training?
Ik luister enkel mayhem en dan ook alleen om verborgen boodschappen van de grote leider te ontcijferen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De enige white metalband die ik kan waarderen is Metal Church, vooral de live-uitvoering van Gods of Wrath is heerlijk
Ja, dat is "hip". Idioot natuurlijk. Voetbalschoenen horen zwart te zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk al begonnen met een privé trainingskampquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nick heeft niet geantwoord
Dit moet een misverstand zijn.
Hoop niet dat Real Madrid daar lucht van krijgt, anders zijn we hem het komende seizoen kwijt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk al begonnen met een privé trainingskamp
Dit. Zo enorm dit.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja, dat is "hip". Idioot natuurlijk. Voetbalschoenen horen zwart te zijn.
Zijn ze dan ook wel echt white metal? Maar Slechtvalk is echt wel prima.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De enige white metalband die ik kan waarderen is Metal Church, vooral de live-uitvoering van Gods of Wrath is heerlijk
Ik denk niet dat dat nodig is, hij heeft de rol van vedette op natuurlijke wijze opgeëist.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Knut schijnt roze voetbalschoenen te dragen als vedette van zijn team.
Dat overleef ik nietquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Knut schijnt roze voetbalschoenen te dragen als vedette van zijn team.
[..]
Zijn ze dan ook wel echt white metal? Maar Slechtvalk is echt wel prima.
Ik mis de begeleidende tekstquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat nodig is, hij heeft de rol van vedette op natuurlijke wijze opgeëist.
Hoe zal je je afvragen?
Het antwoord:
[ afbeelding ]
We noemen m Clarencequote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik weet nog wel dat de neger van het team de assist verzorgde door middel van een hakje
Schitterend
Meur zequote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wilde al 2 uur geleden naar bed.
Dag.
Trustequote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wilde al 2 uur geleden naar bed.
Dag.
Nee, maar ik hoop het omdat ik 5 Hondurezen in mijn FM13-game met GAE heb.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wie denkt hier ook dat honduras een potentiele wk-finalist kan zijn?
Nog een beetje chillen. Vanaf morgen 3 dagen knallen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Knut-San, wat doe jij zoal op dit goddeloze uur van de dag?
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog een beetje chillen. Vanaf morgen 3 dagen knallen.
honda gaat sowieso 4 goals minstens makenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is iemand boos omdat ik het Japan WK topic heb gemaakt terwijl die er blijkbaar al was.
Promotie is ook een onderdeel van je topic, dat blijkt maar weer.
Per wedstrijd inderdaad.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
honda gaat sowieso 4 goals minstens maken
Aight.quote:
ik ben mobielquote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoi JanCees, post eens wat geile tieten.
Meuren is slapen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |