Ik luister nog steeds een nummer van esf lrquote:
Cezar? Of van dit jaar?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik luister nog steeds een nummer van esf lr
pauper saai gister tijdje gespeeld.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wildstar valt me wel een beetje tegen, de combat.
Ja, ik net even, het is te cartoonish, ook de combat.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pauper saai gister tijdje gespeeld.
Interessante clip wel.quote:
goed nummerquote:
Wist je dat die laatste zijn geworden?quote:
torontoquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijken of ze het nog 100 game volhouden
quote:
Ik snap nooit zo waarom bands dat voor hun naam moeten zetten, net als 'white metal'quote:GRITS, also known as G.R.I.T.S., is a Christian hip hop group from Nashville, Tennessee
Franks Snoeks is al jaren oprij uitgeroepen tot beste commentator.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat die laatste zijn geworden?
Niet via vi.nlquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik snap nooit zo waarom bands dat voor hun naam moeten zetten, net als 'white metal'
[..]
Franks Snoeks is al jaren oprij uitgeroepen tot beste commentator.
Ik geef de voorkeur aan Jeroen Elshoff. De rest is allemaal griep qua commentaar bij de NOS.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik snap nooit zo waarom bands dat voor hun naam moeten zetten, net als 'white metal'
[..]
Franks Snoeks is al jaren oprij uitgeroepen tot beste commentator.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |