Vriendschappelijke pot hč. Dan mag je daarna nog switchen. Maar die komt echt te kort. Voor Nederland althans.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik dacht dat Gudelj toekomst voor zichzelf bij het Nederlands elftal zag? (Ik zie dat hij voor Servie heeft meegedaan)
Ik wil alleen buitenlanders die voor ons land willen voetballen en een goeie meerwaarde zijn. Gudelj vind ik een 12-in-een-dozijn voetballer.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik dacht dat Gudelj toekomst voor zichzelf bij het Nederlands elftal zag? (Ik zie dat hij voor Servie heeft meegedaan)
Dat sowieso ondanks mijn retteketet gunfactor.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vriendschappelijke pot hč. Dan mag je daarna nog switchen. Maar die komt echt te kort. Voor Nederland althans.
Gudelj valt daar niet echt onder. Gewoon hier opgegroeid.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil alleen buitenlanders die voor ons land willen voetballen en een goeie meerwaarde zijn. Gudelj vind ik een 12-in-een-dozijn voetballer.
Je bent hier niet gewenst.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:55 schreef Syntix het volgende:
[..]
Waarom niet Stijn?als hier toch tetten worden gepost, kunnen we het meteen goed doen toch...
Rawr.quote:
Stijn jongen, we zitten vandaag echt op 1 lijn. Op het feit na dat ik geen buitenlander voor mijn land wil hebben voetballen. Ausländer raus.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil alleen buitenlanders die voor ons land willen voetballen en een goeie meerwaarde zijn. Gudelj vind ik een 12-in-een-dozijn voetballer.
Nee, dat meent hij niet.quote:
Ga je mijn tactiek testen?quote:
Ik moest deze reactie even goed lezen. Ik weet ook niet waarom.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stijn jongen, we zitten vandaag echt op 1 lijn. Op het feit na dat ik geen buitenlander voor mijn land wil hebben voetballen. Ausländer raus.
Dat bedoel ik. Ow en stfu kneus. Met je kneuzen TT's. Who the fuck is you.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, dat meent hij niet.
Optyfen nu.
Zo een Douglas vind ik gewoon kansloos. Dan glij je dadelijk af naar Belgisch niveau. Joske Weber en Luis Oliviera en zo.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moest deze reactie even goed lezen. Ik weet ook niet waarom.
Je bent een wanhopige jeugddelinquent.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:58 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ow en stfu kneus. Met je kneuzen TT's. Who the fuck is you.
Met je vocabulaire zit het wel goed hequote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent een wanhopige jeugddelinquent.
Ik heb me pas over je moeder ontfermd toen ze haar glazen oog uitdeed en vroeg of iemand haar wilde skullfucken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:58 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ow en stfu kneus. Met je kneuzen TT's. Who the fuck is you.
Ik zat een paar weken geleden nog het seizoensoverzicht van het seizoen 2011/2012 terug te kijkeN. Dus daar zat een fragment in dat Douglas het Nederlands paspoort kreeg. Maar hoe hij die ede uitsprak, man man man. Dat zegt een bosneger nog beter.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo een Douglas vind ik gewoon kansloos. Dan glij je dadelijk af naar Belgisch niveau. Joske Weber en Luis Oliviera en zo.
Wat het vreemd maakt aangezien hij een bosneger is.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zat een paar weken geleden nog het seizoensoverzicht van het seizoen 2011/2012 terug te kijkeN. Dus daar zat een fragment in dat Douglas het Nederlands paspoort kreeg. Maar hoe hij die ede uitsprak, man man man. Dat zegt een bosneger nog beter.
Dan moet je op die plaats maar een andere etnische minderheid invoeren.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat het vreemd maakt aangezien hij een bosneger is.
Nee, m'n eigen platte 4-4-2 bevalt me veel te goedquote:
quote:
Ze willen 32 miljoen x 3 van Armstrong.quote:III.
Rule 26(a)(1)(A)(iii): Damages
The United States seeks a judgment for damages from Defendants, jointly and severally, Tailwind Sports Corp., Lance Armstrong, and Johan Bruyneel, and any other Defendants to be added later. The United States’ computation of its damages from 1998 through 2004 – single damages without consideration of multipliers and penalties – is $40,520,765.83. This amount is based on the amount the USPS paid on claims submitted by Tailwind from 1998 through 2004, as explained in paragraph 5 of the United States’ complaint. Each of these claims is false and fraudulent, and violates the False Claims Act (FCA). Pursuant to the FCA, 31 U.S.C. § 3729(a), the United States is entitled to recover treble damages and penalties for all claims paid on or after June 10, 2000. The amount of such claims
Case 1:10-cv-00976-RLW Document 171-6 Filed 06/04/14 Page 13 of 18
13is $32,321,821.94. The United States seeks three times that amount, plus the maximum penalties allowed by the FCA, with respect to all claims paid on or after June 10, 2000. With respect to claims submitted from 1998 to June 10, 2000, and to the extent the United States prevails only on its common law fraud or breach of contract claims with respect to any period on or after June 10, 2000, the damages the United States seeks are the single damages described above, plus pre- and post-judgment interest. To the extent the United States prevails only on its unjust enrichment claims with respect to any time period, the damages the United States seeks are the amount by which the particular defendant was unjustly enriched, plus pre- and post-judgment interest. The United States will make the documents or other evidentiary material on which these computations are based available for inspection and copying, unless privileged or protected, pursuant to Rule 26(a)(1)(A)(iii) of the Federal Rules of Civil Procedure. The United States anticipates using experts to present evidence regarding its damages, including alternative measures of damages based upon the negative impact of the team’s doping on the USPS.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb me pas over je moeder ontfermd toen ze haar glazen oog uitdeed en vroeg of iemand haar wilde skullfucken.
Knut. Vriend. Konichiwa.quote:
Dank je. Je opmerking raakt trouwens kant noch wal. Wederom een reden waarom je moet optyfen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:21 schreef Syntix het volgende:
[..]heel volwassen man! Beter ga je de smegma van je generatie uit je aars halen.
Hoe is het met het huis?quote:
Dank je. Much obliged.quote:
Top.quote:
quote:
Heb ik al.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zullen we geld inzamelen en een bod uitbrengen?
Nieuwe boxen blazenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Top.Succes. Binnenkort housewarming party. Whoehoe.
Snel je voorspelling Brazilië - Duitsland aanpassen. Zonder reus wordt het niksquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:45 schreef Doublepain het volgende:
Reus zwaargewond, die doet dus niet mee..
Fuuuu
of je bent gewoon een mongool...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dank je. Je opmerking raakt trouwens kant noch wal. Wederom een reden waarom je moet optyfen.
Kan wel wat afgescheurd zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:45 schreef Doublepain het volgende:
Reus zwaargewond, die doet dus niet mee..
Fuuuu
Ik luister nog steeds een nummer van esf lrquote:
Cezar? Of van dit jaar?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik luister nog steeds een nummer van esf lr
pauper saai gister tijdje gespeeld.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wildstar valt me wel een beetje tegen, de combat.
Ja, ik net even, het is te cartoonish, ook de combat.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pauper saai gister tijdje gespeeld.
Interessante clip wel.quote:
goed nummerquote:
Wist je dat die laatste zijn geworden?quote:
torontoquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijken of ze het nog 100 game volhouden
quote:
Ik snap nooit zo waarom bands dat voor hun naam moeten zetten, net als 'white metal'quote:GRITS, also known as G.R.I.T.S., is a Christian hip hop group from Nashville, Tennessee
Franks Snoeks is al jaren oprij uitgeroepen tot beste commentator.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat die laatste zijn geworden?
Niet via vi.nlquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik snap nooit zo waarom bands dat voor hun naam moeten zetten, net als 'white metal'
[..]
Franks Snoeks is al jaren oprij uitgeroepen tot beste commentator.
Ik geef de voorkeur aan Jeroen Elshoff. De rest is allemaal griep qua commentaar bij de NOS.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik snap nooit zo waarom bands dat voor hun naam moeten zetten, net als 'white metal'
[..]
Franks Snoeks is al jaren oprij uitgeroepen tot beste commentator.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |